Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.10.19 , 01:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)

Pages: 1 ... 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 [224] 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237
Print
Author Topic: 357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)  (Read 713869 times)
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #2230 on: 23.02.17 , 19:02 »
Share

Ждуни все валять на ІТ-вців, мовляв, ми не проти, але вони не можуть цього (33,34,1,2,3...) зробити... це їх вина.
Сьогодні підкинув їм вирішення:
Київ-Тернопіль 1-4
Київ-Рахів 11-22
Якщо не можуть ІТ-вці, то змініть цифри на трафареті. Так і "не буде страшно" сідати у 30-ті вагони, і пасажирам буде зрозуміліше з напрямом нумерації:
1,2,3,4,11,12... адже це краще, ніж 31,32,33,34,1,2,3...
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4808


View Profile
« Reply #2231 on: 24.02.17 , 01:02 »
Share

А тупо, блять, закрити продажу до однієї доби, нє?

Інакше, поясніть мені, якого хрена ми йшли на такі жертви графіку заради цих сраних прицепок?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #2232 on: 24.02.17 , 10:02 »
Share

А тупо, блять, закрити продажу до однієї доби, нє?
Тре' для них кіберклініку примусово-безплатно-волонтерську організувати, як мінімум з основами логіки, алгоритміки, комбінаторики тощо.

Інакше, поясніть мені, якого хрена ми йшли на такі жертви графіку заради цих сраних прицепок?
Отож бо, я не висловивив їм жодного офіційного нарікання на такий дурнуватий розклад. Максимум - одне речення в приватній розмові... і все заради тернопільської причіпки, яка б мала зняти напругу з квитками на "Затернопілля". Але криві руки і гладкий мозок не дозволив їм цього зробити, ба більше - зуміли досягти зворотного ефекту: незаповненість причіпки (вагони К) та дефіцит на Затернопілля.
Зараз склад розбитий на 4 нитки, а алгоритм регулювання залишився ще від часів коломийських причіпок +/-.
« Last Edit: 24.02.17 , 10:02 by Iwan » Logged
mikolalex
Active user

Posts: 459


View Profile
« Reply #2233 on: 24.02.17 , 20:02 »
Share

А тупо, блять, закрити продажу до однієї доби, нє?

Інакше, поясніть мені, якого хрена ми йшли на такі жертви графіку заради цих сраних прицепок?

Я, звісно, перепрошую, якщо когось із присутніх це образить, але ті причепки так потрібні як чиряк на сраці.
Раніше рахівський потяг був спробою сісти однією задницею на два стільці(гори та Чортківщина), а тепер уже - на три(+Тернопіль)... Що буде далі?..
Logged
birys5
Active user

Posts: 192


View Profile
« Reply #2234 on: 24.02.17 , 21:02 »
Share

А тупо, блять, закрити продажу до однієї доби, нє?

Інакше, поясніть мені, якого хрена ми йшли на такі жертви графіку заради цих сраних прицепок?

Я, звісно, перепрошую, якщо когось із присутніх це образить, але ті причепки так потрібні як чиряк на сраці.
Раніше рахівський потяг був спробою сісти однією задницею на два стільці(гори та Чортківщина), а тепер уже - на три(+Тернопіль)... Що буде далі?..
Я думаю ще щоь придумають і зліплять.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #2235 on: 24.02.17 , 21:02 »
Share

Я, звісно, перепрошую, якщо когось із присутніх це образить, але ті причепки так потрібні як чиряк на сраці.
Раніше рахівський потяг був спробою сісти однією задницею на два стільці(гори та Чортківщина), а тепер уже - на три(+Тернопіль)... Що буде далі?..
Не переймайся, тут таких точно немає, кого б це хоч якось образило. Ідея була опційна (за пів року до призначення)...
Тепер, коли 43/44 буде витягнутий до Рахова, а 357 - перенесений на 20:хх із Києва, тернопільська причіпка буде технічно несумісною.
Замість неї може бути або коломийська (як було, тільки з прибуттям до Коломиї близько 10:00) або яремчанська (прибуття до Яремчого близько 11:00).
... і тоді всім буде спокій.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #2236 on: 24.02.17 , 21:02 »
Share

Я думаю ще щоь придумають і зліплять.
О-ні, тільки не це. Покладатись на їхнє "придумають і зліплять" - те ж саме, що дати мавпі в лапи фломастер аби та намалювала маршрут та графік. Тільки під пильним контролем, і не інакше.
« Last Edit: 24.02.17 , 21:02 by Iwan » Logged
birys5
Active user

Posts: 192


View Profile
« Reply #2237 on: 24.02.17 , 21:02 »
Share

Я думаю ще щоь придумають і зліплять.
О-ні, тільки не це. Покладатись на їхнє "придумають і зліплять" - те ж саме, що дати мавпі в лапи фломастер аби та намалювала маршрут та графік. Тільки під пильним контролем, і не інакше.
Хороша аналогія, потрібно запам*ятати)
Logged
birys5
Active user

Posts: 192


View Profile
« Reply #2238 on: 24.02.17 , 21:02 »
Share

Я, звісно, перепрошую, якщо когось із присутніх це образить, але ті причепки так потрібні як чиряк на сраці.
Раніше рахівський потяг був спробою сісти однією задницею на два стільці(гори та Чортківщина), а тепер уже - на три(+Тернопіль)... Що буде далі?..
Не переймайся, тут таких точно немає, кого б це хоч якось образило. Ідея була опційна (за пів року до призначення)...
Тепер, коли 43/44 буде витягнутий до Рахова, а 357 - перенесений на 20:хх із Києва, тернопільська причіпка буде технічно несумісною.
Замість неї може бути або коломийська (як було, тільки з прибуттям до Коломиї близько 10:00) або яремчанська (прибуття до Яремчого близько 11:00).
... і тоді всім буде спокій.
А є сенс в Яремчанській прицепці?Думаю ні....тим більше тепловоз на маневри потрібен.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #2239 on: 24.02.17 , 21:02 »
Share

...тим більше тепловоз на маневри потрібен.
це найголовніша вада.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 [224] 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!