Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.12.18 , 11:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)

Pages: 1 ... 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 [235] 236 237
Print
Author Topic: 357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)  (Read 649736 times)
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #2340 on: 24.06.18 , 17:06 »
Share

Всім привіт. Знавці, скажіть, будь ласка, чи можуть ще додати плацкарті вагони на 07.07.2018? Хочемо їхати компанією 6 чол, а квитків немає. Чекати коли додадуть плацкартний вагон, чи не розраховувати на укрзалізницю і шукати інший транспорт?
Купе можуть вивалитись в продаж за 24 - 23:30 годин до виїзду з Києва, а ще щось там вивалюється в добу виїзду за кілька годин... але якщо вам випаде побачити вільними одразу 6 місць, то ймовірність того, що Ви встигнете їх оформити (вписати імена та прізвища) і зафіксувати "під себе" - дуже мізерна (майже нульова). Ваші конкуренти, які полюють на 1 чи 2 квитки, зроблять це спритніше за Вас. Хіба кожен із Вас одночасно братиме собі квиток... але тоді завчасно розподіліть між собою хто, і яке місце братиме. Шанс вихопити верхні місця більший, бо менше претендентів.

Було б більш предметніше, якби ще повідомили початкову та кінцеву станцію своєї подорожі. Можливо, Ви прямуєте з Рахова до Тернополя... тоді алгоритм буде дещо інший.
Logged
bennington111
User

Posts: 5


View Profile
« Reply #2341 on: 25.06.18 , 10:06 »
Share

Всім привіт. Знавці, скажіть, будь ласка, чи можуть ще додати плацкарті вагони на 07.07.2018? Хочемо їхати компанією 6 чол, а квитків немає. Чекати коли додадуть плацкартний вагон, чи не розраховувати на укрзалізницю і шукати інший транспорт?
Було б більш предметніше, якби ще повідомили початкову та кінцеву станцію своєї подорожі. Можливо, Ви прямуєте з Рахова до Тернополя... тоді алгоритм буде дещо інший.
Хочемо їхати з Хмельницького до Рахова.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #2342 on: 26.06.18 , 08:06 »
Share

Хочемо їхати з Хмельницького до Рахова.
Тоді клацайте Букінг за добу (24..23) до відправлення із Києва. Можливо ще щось випаде в день виїзду за кілька годин, але плацкарт там "дефіцит".
Переглянув на вивільнення місць у Теребовлі, Чорткові, Заліщиках - нічого там не вивільняється (або закритий продаж, що було б безглуздям).
Для мінімізації ризиків пробуйте дістатись на електричках до Тернополя... і моніторити квитки від Теребовлі... дуже часто тернополяни імітують поїздки до з Києва до Теребовлі, тому є варіант ще в Тернополі (маючи квитки від Теребовлі) сісти на вільне місце... це як вже вам пощастить. В гіршому випадку годинку перекантуєтесь у тамбурі чи на місцях 53,54.

Мимоволі згадую початкові сторінки цієї теми про "ніхто не поїде цим (повільним і через хащі/городи) поїздом, та ще й в обхід Львова та ІФ".
Тепер ніхто вже не заперечуватиме, що туристам з Києва до Рахова варто видовжити 43/44, або (як додаткова опція, що збереже прохід через облцентри) наявну нитку 357 продовжити до Львова, а далі - ниткою 217 - до Рахова. В той же час нову нитку для 357 - з Києва о 20:05... і тільки до Ворохти.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3980


View Profile
« Reply #2343 on: 26.06.18 , 12:06 »
Share

До тих ідей, які ми розробляли з Іваном, таки вдається допасувати Ковель – Ворохта.

9 вагонів

  —    20.19  Київ          06:26   —
...................................................
02:55/03:40 Тернопіль  23:12/23:57
...................................................
10:40/11:00 Коломия    15:53/16:18
...................................................
13:03   —     Ворохта     —   14:18

9 вагонів

  —    20.19  Київ          06:26   —
...................................................
02:55/03:20 Тернопіль  23:32/23:57
05:14/05:40 Львів         21:10/21:35
...................................................
08:52/09:00 Сцянки      18:45/18:53
...................................................
11:40/11:52 Ужгород    14:55/15:10
12:18   —    Чоп              —   14:30

Двогрупний Ковель – Чернівці/Ворохта (через день через Стоянів, через день через Рівне)

                   по парних
  —    17.15  Ковель  09:53   —
...................................................
19:13/19:25 Луцьк    07:35/07:41
...................................................
22:08/22:11 Стоянів  04:53/04:55
...................................................
00:25/—      Львів           —/02:40

                   по непарних
  —    17.15  Ковель 09:53   —
...................................................
19:13/19:40 Луцьк   07:19/07:41
...................................................
20:55/21:00 Рівне    06:00/06:05
...................................................
23:57/—      Львів         —/02:55

група вагонів Ковель – Чернівці
   — /00:56   Львів    02:08/—
..................................................
07:40    —     Чернівці    —  20:20

група вагонів Ковель – Ворохта (2К+1П)
   — /00:55   Львів    02:05/—
...................................................
02:55/03:40 Тернопіль  23:12/23:59
...................................................
10:40/11:00 Коломия    15:53/16:18
...................................................
13:03   —     Ворохта     —   14:18
« Last Edit: 26.06.18 , 12:06 by Віктор Гарвона » Logged
Jyraff
Active user

Posts: 217


View Profile
« Reply #2344 on: 26.06.18 , 13:06 »
Share

або (як додаткова опція, що збереже прохід через облцентри) наявну нитку 357 продовжити до Львова, а далі - ниткою 217 - до Рахова.
217 в гори - це знущання над туристами. Після підйому о 5-й ранку тільки на бережку валятись, а не в гори лізти. 43/44 - саме те, що треба.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2392


View Profile
« Reply #2345 on: 26.06.18 , 14:06 »
Share

Продлить 43/44 - в Рахов.
357 - из Киева в 20:05 ... и только до Ворохту.
668 ххххгруппным ПШЕМИСЛЬ/Ковель - Львов - ИФ - Черновцы/Яремче 6:10 - 8:40 Рахов.
(743+668 = Киев 17:34 - 06:50 Татаров, 07:10 Буковель)

Т.е. 668 плюс вот:

   -   -  18.37  ПШЕМИСЛЬ          09.45 -      -
21.50  80  23.10  ЛЬВІВ             05.45 125  07.50
00.15  25  00.40  СТРИЙ             04.20  20  04.40
01.01   2  01.03  МОРШИН            03.56   2  03.58
01.18   2  01.20  БОЛЕХІВ           03.39   2  03.41
01.40   2  01.42  ДОЛИНА            03.17   2  03.19  
02.05   2  02.07  РОЖНЯТІВ          02.47   2  02.49
02.34   2  02.36  КАЛУШ             02.16   2  02.18
03.53  27  04:20  ІВАНО-ФРАНКІВСЬК  00.25  25  00.50
05:23   2  05.25  НАДВІРНА          
06.10   3  06:13  ЯРЕМЧЕ
07.06   3  07.09  ВОРОХТА
07.51   3  07.54  ЯСІНЯ
08.51   -      -  РАХІВ             20.20

Амiнь
« Last Edit: 26.06.18 , 14:06 by Andersen » Logged
Undertaker
Active user

Posts: 315


View Profile
« Reply #2346 on: 31.07.18 , 09:07 »
Share

Рассматривается отмена группы прицепных вагонов Киев - Тернополь курсирующих с поездом №357/358 Киев - Рахов - Киев.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2392


View Profile
« Reply #2347 on: 31.07.18 , 09:07 »
Share

Почему?
Logged
Undertaker
Active user

Posts: 315


View Profile
« Reply #2348 on: 31.07.18 , 09:07 »
Share

Скорее всего ищут вагоны под списание при этом не рубать сообщение
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 217


View Profile
« Reply #2349 on: 31.07.18 , 13:07 »
Share

У такому випадку йому треба зміщувати розклад, щоб Тернопіль проходився у незручний (нічний) час. Інакше є ризик, що поїзд за Тернополем буде возити повітря, хоч квитки будуть до умовних Коломиї/Ворохти. Або шукати кращі вагони для нього з вищим коефіцієнтом фірмовості, щоб різниця в ціні з 747/748 була поменше.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 [235] 236 237
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!