Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.01.21 , 08:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)

Pages: 1 ... 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 [238] 239
Print
Author Topic: 357/358 (457/458) Київ - Рахів через Заліщики (Пропозиція та удосконалення)  (Read 832860 times)
Emblaze
Active user

Posts: 5802


View Profile
« Reply #2370 on: 23.12.20 , 23:12 »
Share


Що заважає причетним зробити 357 до Ворохти о 20:05 із Києва, щоб о 7:15 бути одразу в Заліщиках (без зайвих чернівецьких трансферів)?
Лень, инерция мышления, упрямство или все вышеперечисленное.

Трудно, впрочем, было себе представить, что с тех пор сообщение с Залещиками, Вижницей или КП станет еще хуже, но этого удалось достигнуть. Потому всегда есть где пробить дно.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4548


View Profile
« Reply #2371 on: 24.12.20 , 00:12 »
Share

:) недавнє спілкування з причетними втілює оптимізм. Особливо фраза: "ми ж не проти, ми готові це зробити... зараз нове начальство, а тоді... самі розумієте". Це був чіткий натяк на людину, в якої навесні "закінчився контракт". Так що є добрі сподівання на зрушення у кращий бік.
Так, я їм пояснював, Заліщики (маючи єдиний поїзд із дебільним графіком у напрямку гір) замовляють трансфери із Чернівців (забиваючи своїми туристами 117), а УЗ "для покращення сполучення Чернівців із Києвом" запихає туди цей же 357, не розуміючи причини браку місць у Чернівців.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5840


View Profile
« Reply #2372 on: 24.12.20 , 01:12 »
Share

З нашого боку — 20:00 з Києва і вкорочення до Ворохти, — пропозиція подана.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4548


View Profile
« Reply #2373 on: 26.12.20 , 04:12 »
Share

Так. Бачив... ти десь пів року тому про це писав. Дякую.
Не хочу перемальовуванням ниток руйнувати їх ідилію... вони так сентиментально нарікали на ці зміни ниток (категорично не хочуть рухати 117, навіть на кілька хв.)... ми їм "розвалюємо вантажні перевезення", тому я сказав, як є: "Віктор пересуне 49-го на пізніше, тоді на вивільнену нитку покладемо 357, і не будемо рухати 117".
Таке (більш пізнє) проходження у напрямку гір дозволить мати нитку не тільки до Ворохти, але й до Рахова (прибуттям ~14:20, в обігу на половину наявного 43/44, витягнутого до Рахова). Наче з боку причетних є готовність нарешті втілити мою давню пропозицію перенести відправлення 15 зі Львова у гори із 8:04 на ~7:00, що забезпечить прибуття до Рахова о ~13:15...

А ось це - варте коментарів форумчан:



...

 і наче ГКУЗ підтримала цю зміну. Відповідно, з боку Харкова - на 40 хв раніше виїде і стане у Полтаві під обгін ІС Харків - Київ.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4548


View Profile
« Reply #2374 on: 29.12.20 , 15:12 »
Share

Є сподівання, що невдовзі поїзд 358 прибуватиме до Києва на 12 хв раніше (о 6:31 замість наявного 6:43),... що не так вже й погано.
А перший раунд переговорів громадськості з графістами ДН-1 завершився нічим — запропоновані 8 пар тарасівського човника КШ назвав херньою і попросив сьогодні подумати ще й переробити. У мене ранок лягав би шикарно, якби вдалось випхати їх в 05:10, а 6006 в 05:16, для чого посунути раховоз на -2 хв по Фастову і -12 хв по Києву. Так шостаколобі відкрило продаж на 358 аж по лютий, я як сьогодні відкрив то поток х.йов чути було на весь поверх. А човники з 25 січня мають піти.
Зараз бачу тільки один вихід: закриваєш продаж на 358 із Фастова до Києва; врегульовуєш розклад (по часу не обмежено, можна й по святах це зробити); відкриваєш продаж на 358 із Фастова до Києва. Все просто.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5840


View Profile
« Reply #2375 on: 29.12.20 , 22:12 »
Share

Ну, суто для мене як для пасажира — таке прибуття погано. Як для людини, яка хоче зрозуміти механізми взаємодії в цій структурі — це ахуй.

Поїзд дико розтягнули між Вінницею і Фастовом, знаючи при цьому що його випуск по Фастову проблемний, він ріже пригород. Але при цьому, як завжди, пішли методом найменших зусиль, ДН-2,3 навіть не питали ДН-1 що з цього можна склеїти, а просто передали точку без змін. При цьому в них точно паралельно була в розробці перша ранкова козятинська, яку ось лише відновили після нападу ковідобєсів, і яку раховоз ріже.

Якби таке питання було — боюсь, його б і на 05:59 в Київ завели, лиш би не плутався під ногами нах.й.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4548


View Profile
« Reply #2376 on: 30.12.20 , 00:12 »
Share

Ну, суто для мене як для пасажира — таке прибуття погано. Як для людини, яка хоче зрозуміти механізми взаємодії в цій структурі — це ахуй.
... однак, погодься, прибуття о 6:31 до Києва це не так вже й погано, як відправлення багатьох експресів з Києва раніше, ніж 6:31. На контрасті виглядає норм.
Прибуття із гір до Фастова - було "не дуже", а стане ще гірше. Згідний. Однак, не забуваймо про те, що 6:00 "нового незмінного на літо часу" відповідає 7:00 часу попереднього літа, коли переводили стрілки годинників. Це може трохи психологічно втішити.

Поїзд дико розтягнули між Вінницею і Фастовом, знаючи при цьому що його випуск по Фастову проблемний, він ріже пригород. Але при цьому, як завжди, пішли методом найменших зусиль, ДН-2,3 навіть не питали ДН-1 що з цього можна склеїти, а просто передали точку без змін. При цьому в них точно паралельно була в розробці перша ранкова козятинська, яку ось лише відновили після нападу ковідобєсів, і яку раховоз ріже.
[Іван глибоко вдихнув повітря і зітхнув] Треба зрозуміти чи готові і наскільки "глибоко" причетні сісти за стіл і нормально все розплутати... починаючи із Рахівщини, бо весь той клубок проблем починається звідти. Минулий рік я не надривався залізницею, займався іншими проектами. Зараз наче виразили готовність співпрацювати, тому можна рисувати ескізи графіків... які ми теж повинні попередньо бодай між собою узгодити, щоб не наступати один одному на ноги. Бо дійсно, десь в горах поїзд біжить з надривом (горять локи), а на магістралці потужні локи ледь волочаться. Так не повинно бути.

Якби таке питання було — боюсь, його б і на 05:59 в Київ завели, лиш би не плутався під ногами нах.й.
З боку великого Києва 05:59 - теж терпимо, а от 5:45 по ІФ десятиліттями чую "скарги не надходили". Там воно більш незручне, бо в Києві метро швидко розсмоктує прибулих пасажирів, а у ІФ - трохи не так... ти ж знаєш про 43 - до Рахова.
Ще скажу таке, що від багатьох, хто прибуває до Києва чув про важливість прибути "якнайраніше", але не раніше, ніж 05:59. Я не наполягаю на цій цифрі, а лише констатую, що багатьом вона прийнятна. Не казатиму про гіпотетичні пересадки на ІС східних напрямків, але й такі варіанти теж раніше користувались попитом. З цього погляду 5:59 теж вважається (тими пасажирами, хто планує пересадку) норм.
Logged
birys5
Active user

Posts: 202


View Profile
« Reply #2377 on: 30.12.20 , 10:12 »
Share

З боку великого Києва 05:59 - теж терпимо, а от 5:45 по ІФ десятиліттями чую "скарги не надходили". Там воно більш незручне, бо в Києві метро швидко розсмоктує прибулих пасажирів, а у ІФ - трохи не так... ти ж знаєш про 43 - до Рахова.
Не надходили скарги через те, що всі звикли. Надходили скарги не в УЗ, а в комунальне підприємство(Щоб забезпечили роз*їзд пасажирів) Щось просити в Уз дурним треба бути. Особисто писав в ЕАТ ІФ(щоб зробили випуск на пізніше під ІС, та під 43/44) Але карантин вніс корективи....
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2190


View Profile
« Reply #2378 on: 30.12.20 , 22:12 »
Share

Ну, суто для мене як для пасажира — таке прибуття погано. Як для людини, яка хоче зрозуміти механізми взаємодії в цій структурі — це ахуй.

Поїзд дико розтягнули між Вінницею і Фастовом, знаючи при цьому що його випуск по Фастову проблемний, він ріже пригород. Але при цьому, як завжди, пішли методом найменших зусиль, ДН-2,3 навіть не питали ДН-1 що з цього можна склеїти, а просто передали точку без змін. При цьому в них точно паралельно була в розробці перша ранкова козятинська, яку ось лише відновили після нападу ковідобєсів, і яку раховоз ріже.

Якби таке питання було — боюсь, його б і на 05:59 в Київ завели, лиш би не плутався під ногами нах.й.

Поки не розженуть тих всіх графістів, які сидять кожен у своєму ДНі і спілкуються між собою 1 раз на рік, і не посадять в одному кабінеті кілька нормальних графістів з нормальною зп в одному кабінеті - нормальних графіків не буде.
Logged
art-trans
Active user

Posts: 205


View Profile
« Reply #2379 on: 31.12.20 , 00:12 »
Share

Для этого есть дорожные графисты, которым нужно ебать мозг в хвост и в гриву. Дирекционные Гали нужны только для пригорода и окон, они ПДСами занимаются как раз толпой перед глобальным вводом графиков.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 [238] 239
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!