Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.06.19 , 11:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  train reviews

    Train reviews

      457/458 Київ -- Івано-Франківськ

Pages: [1]
Print
Author Topic: 457/458 Київ -- Івано-Франківськ  (Read 5304 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4403


View Profile
« on: 23.06.14 , 22:06 »
Share

22.06.2014. Коломия -- Тернопіль. Вагон 09П.

Состав являв собою 8 купейних вагонів формування Південно-Західної залізниці (ВЧ-1) і чотири плацки, які формує Івано-Франківськ. Колектив поїздовщиків з Фастова, Одеси та Запоріжжя у кількості 5 осіб обкатував його на тепловозній ділянці, зокрема, у мене був необкатаний фрагмент Коломия-Стефанешти. Колія там вже напівіржава, трава між рейками досить висока.

Місця живописні, багато фотографували. По Заліщикам і Чорткову на перон влазить по 9 вагонів, решта стрибають на гравій. Між стрілками ледве влазить всього 14 вагонів.

Наш вагон -- роздовбаний калінінець з дерев’яними рамами, з м’якими полицями. Туалет відносно сухий, мила маленький шматок, папір відсутній.

Найепічніше враження від поїздки -- це провідниця 8-го вагону, еліта Південно-Західної залізниці Корбут Катерина Михайлівна. Коли мене випадково занесло в туалет сусіднього вагону, бо в нашому хтось надовго засів, вона чекала мене щоб пояснити деякі правила проїзду.

"Ти бачиш що тут купейний вагон, – звернулась вона до мене. – Тут проїзд дорожчий (КЕП!!!). Тому у туалет тобі треба ходити у свій плацкартний вагон. Крім того, в тебе квиток у вагон формування Львівської залізниці, – продовжувала рубати правду Катерина Михайлівна. – Чому ти ходиш в туалет вагона Південно-Західної залізниці???

Я відомий мандрівник і бачив в житті багато різної херні, але таку побачив вперше. Також я вперше став прихильником ліквідації структур підзалізниць і викидання тисяч УЗшних ушльопків на біржу праці.

Коли я відійшов від шоку, я пішов знову в її вагон дізнатись прізвище, ім’я елітної провідниці. Спочатку вона виштовхала мене з купе провідників, а потім за допомогою напарника виштовхали мене у мій вагон, мотивуючи це тим, що пасажиру не можна перебувати в робочому тамбурі під час руху поїзда.

Провідник мого вагона, мила франківська жіночка, не витримала і викликала залагоджувати конфлікт начальника поїзда. Він довго дивився на свою елітну провідницю, відводив у сторону, щось пояснював, крутив біля виска. Ця розкричалась на весь вагон що "лучче б он со мной познакомился, он сам не знает чего хочет". На прохання вдягнути бейджик ще більший крик. У Тернополі еліта Ю-Зап стояла в бейджиком прикріпленим прізвищем всередину.

Інформація, що це Корбут Катерина Михайлівна -- від начальника поїзда. Він вибачився переді мною, сказав що там у неї швидше за все якась клініка і що вже не вперше на неї скаржаться пасажири.

Мене завжди дивували люди, які вважають, що тарифи на таке обслуговування від УЗ занижені. Стійку іронічну посмішку викликають люди, які хочуть надавати совкові послуги і брати за це європейські гроші. І це в конторі, де на будь-якій ділянці роботи кількість дебілів давно перевалила за критичний поріг. І мої колеги, прекрасні люди, які не так часто їздять на УЗ і потрапляють в подібні халепи значно рідше, потім щиро дивуються, чому УЗ пиляє гроші, не утруднюючи себе хоч якось замести сліди. Дивуються, чому в провідниках у нас Корбут Катерина, чому досі керівником Південно-Західної залишається Кривопішин, а президентом сусідньої країни -- істота з п’яти букв.

Справа у громадській пасивності, у тому що будь-яку антитеррористичну операцію треба починати передусім проти Корбутів та Кривопішиних, які у тебе в тилу. Сильна країна починається не в умінні відстояти елітний купейний сральник від чужинців. Сильна країна починається з мозгів та адекватності.

Оцінка стану вагона -- 3 із 10.

Оцінка роботи бригади провідників -- 1 із 10.

Загальна оцінка 2 із 10. За те що їздить і виконує соціальну функцію.
Logged
Shon
User

Posts: 149


View Profile
« Reply #1 on: 29.06.14 , 14:06 »
Share

29/06/2014 г. Винница - Киев (01:33-04:36).
Вагон 2К - КВР Днепр (формирования ЮЗЖД)
___________________________________________________
От данного допа ожидал чего угодно. А в итоге попался лучший вагон из виденных мною вообще. Даже Крюковские купейники курят в сторонке.
И снаружи, и внутри было впечатление, что вагон только-только поступил с завода: настолько все блестело и сверкало. Три часа в пути пролетели в сплошном удовольствии.
Также очень порадовала работа проводницы - очень вежливой и ненавязчивой, побольше бы таких. Будила вежливы стуком в купе минут за 15 до прибытия - слышал это через сон, а так как почему-то не сработал будильник, то проснулись вообще случайно на Караваевых дачах; постель сдавать не требовала, но мы сами ей её собрали; билеты отдала перед выходом.
Туалет был открыт только один - со стороны рабочего тамбура, потому так как в вагоне вместе с нами ехало всего 3 человека (1 от Жмеринки и 2 нас от Винницы). Туалет чистейший, на полу резиновый коврик, мыло-бумага на месте. На двери висели санитарные зоны направления Киев-Москва.
Еще следует отметить, что все купе были закрыты на ключ. При посадке в Виннице проводница специально для нас открывала купе.
В Винницу поезд прибыл с 5-минутным опозданием, в Киев - чётко по графику.
___________________________________________________
Оценка - 10/10 - придраться абсолютно не к чему.
Logged
student17
Active user

Posts: 177


View Profile
« Reply #2 on: 29.06.14 , 14:06 »
Share

28.06.2014 Івано-Франківськ - Тернопіль 1К
Їхав тим же рейсом, що і попередній дописувач. При посадці також помітив чудовий 2К (Аммендорф 74 року). Однак я при покупці напередодні з доступних 5 порожніх купейників обрав перший, який був напевне найгіршим купейним вагоном мого життя - його стан як ззовні, так і всередині був жахливим - старий білий купейник з деревяними рамами. Деякі рами були прогнивші і при дотику осипалися. Відкривалося лише 3 вікна - в 5 купе, де спав один з провідників, в коридорі і неробочому тамбурі, всі решта забиті і можливість їх відкрити навіть провідником піддається сумніву. По вагоні всюди були розвішені розклади рейсу Київ - Херсон, уявляю яке щастя чекає пассажирів, які будуть їхати цим вагоном на південь.  Провідники - 2 молоді хлопці - тримали те, що лишилося від вагона, у відносній чистоті - туалет сухий, невеликий шматок мила і нерозпочатий рулон туалетного паперу.
Найближчий до мене сусід був через 4 вагони. Більш-менш заповненими були лише плацкартні вагони. Перша посадка-висадка відбулася  у Товстому (сіла одна жіночка), деяка посадка-висадка була ще в Чорткові і Копичинцях, всі решта станцій пройшли вхолосту. Краєвиди звичайно на цій ділянці дуже мальовничі, але час руху ставить під сумнів наявність адекватних ПДС в майбутньому. Також помітив (як і зазначав Віктор Гарвона), що весь поїзд ледве влазить між стрілками, оскільки мій вагон був хвостовим, до до платформи ми не завжди дотягували.
Logged
Tags:
Pages: [1]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 11.08.14 , 03:08