Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.06.18 , 07:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Пропозиція: тетріс-оптимізація технології продажу квитків (для інтелектуалів)

Pages: 1 2 [3] 4 5
Reply | Print
Author Topic: Пропозиція: тетріс-оптимізація технології продажу квитків (для інтелектуалів)  (Read 6159 times)
Iwan
Active user

Posts: 3596


View Profile
« Reply #20 on: 25.02.18 , 19:02 »
Share Reply with quote

Ілюстрація з давнішнього звернення до причетних:



Причетні, до речі, відморозились, бо їм краще знайти пересадку в Маріуполі, ніж пропонувати внутрішньовагонну чи міжвагонну пересадку.
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3161


View Profile
« Reply #21 on: 25.02.18 , 21:02 »
Share Reply with quote

Ілюстрація з давнішнього звернення до причетних:
Да ересь все это. Украина не такая уж большая страна, поэтому надо переходить на Гермес и вводить европейскую систему по принципу "билет отдельно, резервация отдельно" :)
Logged
VB
Active user

Posts: 3105


View Profile
« Reply #22 on: 25.02.18 , 21:02 »
Share Reply with quote

После того, как все пригородные поезда станут частью единой системы. И исчезнут как класс, став просто сидячими вагонами.
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3161


View Profile
« Reply #23 on: 25.02.18 , 21:02 »
Share Reply with quote

После того, как все пригородные поезда станут частью единой системы. И исчезнут как класс, став просто сидячими вагонами.
Дружно смотрим в сторону Польши, где пригород отдельно, поезда отдельно. Или в сторону Швеции, где отдельно поезда лёна (которые причем далеко не во всех лёнах есть)  и отдельно поезда SJ.
« Last Edit: 25.02.18 , 21:02 by Kotenok » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6673


View Profile
« Reply #24 on: 26.02.18 , 00:02 »
Share Reply with quote

Іване,  доти будуть діяти ці дебільні обмеження продажу квитків від/до проміжних станцій,  ці тетріс-оптимізації до дупи.
На даному етапі тетріс-оптимізацією буде скасування обмеження на продаж від/до проміжних станцій хоча б для суто "трамвайних" поїздів.
Ну ось взяти той же 45/46 який позиціонується як "трамвай",  але як він може бути трамваєм з купою обмежень?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3596


View Profile
« Reply #25 on: 26.02.18 , 11:02 »
Share Reply with quote

Іване,  доти будуть діяти ці дебільні обмеження продажу квитків від/до проміжних станцій,  ці тетріс-оптимізації до дупи.
На даному етапі тетріс-оптимізацією буде скасування обмеження на продаж від/до проміжних станцій хоча б для суто "трамвайних" поїздів.
Ну ось взяти той же 45/46 який позиціонується як "трамвай",  але як він може бути трамваєм з купою обмежень?
Можливо варто подати тут повний текст звернення... ця тетріс-оптимізація в першу чергу стосується трамвайних поїздів в замін на скасування обмежень продажу.
Megapups свого часу пропонував просте вирішення:
Можно сделать проще: на поезда со спалтными местами, особенно в вагоны купе и св установить фиксированные цены на плацкарты. Например, хочешь ехать от Фастова до Казатина на поезде Киев-Львов, плати полностью за спальное место.
Принаймні, підвищити мінімальний поріг, щоб відлякати коротких пасажирів, які розбивають "маршрут місця". Однак, огризки, що уворились від продажу "довгих квитків" можна реалізувати зі знижкою.
... але ж в УЗ не розуміють як можна завдяки знижкам підвищити дохідність від квитків. З одного боку частозмінювані "короткі пасажири" якщо їх грамотно розсадити, приносять добрий дохід... але ж ніхто не хоче їх грамотно розсаджувати. Тут або провідник (це теж хтось тут пропонував) розсаджуватиме, але він не бачитиме цілісної картини, а от сервер бачитиме все. Тоді короткі пасажири можуть обрати дежевше місце але з якогось обмеженого числа місць (не із 300, а із 30..45), або будь-яке інше (вибір пасажира ущемляти не будуть), але за "мінімальною вартістю плацкарти... від 100 грн"... Хочеш сервіс (свободу вибору) - плати дорожче.

Це буде краще, ніж жорстке повагонне регулювання: цей вагон звідти-туди, а цей звідти-туди. Має бути більше свободи, але за "надсвободу" потрібно щедро заплатити. Варіант з "місця вказує провідник" колись було найкращим вирішенням, але сучасні сервери впораються з цим краще. Вартий уваги також комбінований варіант, і, як на мене, це буде найкращим розв'язанням: "короткі пасажири" придбають квитки без місць, і за добу до відправлення в Букінгу сервер присвоюєї їм місця (після того, як розставить усі "тетрісні фігури"). Це дозволить придбавати "короткі квитки" в перші дні продажів, не чекаючи на появу решток від "довгих квитків". Звісно, буде опція "Я багатий", обравши її можна отримати конкретне місце для "коротких маршрутів" за якусь фіксовану надбавку. За 1-2-3 дні до виїзду будь-хто може придбати рештки без націнки "я багатий" із зазначенням конкретних місць.
Для тих хто не має букінга провідники матимуть ті ж самі дані: який квиток на яке місце. Для коротких пасажирів буде опція "ми прямуємо разом" де можна згрупувати до 4-х місць.

Варіантів для творчості багато. Було б бажання в УЗ це втілювати. Чому зараз шукають пересадки з поїзда на поїзд, а пересадку всередині вагона чи між вагонами шукати не хочуть?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3596


View Profile
« Reply #26 on: 27.02.18 , 12:02 »
Share Reply with quote

Нарешті знайшов трохи часу, щоб перегнати звернення у "картинки". Коли пишу тезово - мене не дуже розуміють, бо за кожною тезою є купа незрозумілостей. Ось повний варіант, офіційно поданий 25.10.2017 до МІУ. Можливо наявні нині пересадки через Маріуполь - це перший крок УЗ до втілення тетріс-оптимізації (звісно, по УЗ-шному)? Поки що я не отримав офіційної відповіді. Отож, прошу до конструктивної критики поданого нижче звернення. Я орієнтуюсь на реалії і пропоную те, що не порушує наявні права пасажирів. Усі заходи спонукання в тетріс-оптимізації скеровані на добровільний вибір пасажира, без жодного насилля.







« Last Edit: 27.02.18 , 12:02 by Iwan » Logged
www3
Active user

Posts: 424


View Profile
« Reply #27 on: 27.02.18 , 16:02 »
Share Reply with quote

Пане Іван. Якщо на поїзд відсутні обмеження на продаж з проміжних стадій, то вільні місця якщо вони є видно, тобто теріс і так працює. А от у випадку зарегульовано по продажу з проміжних станцій, тоді треба брати -до Коростеня, -з Конотопа, -до Чугуєва. А зніми обмеження - буде купа перекривань типу Фастів-Лубни, тощо. Тобто тетріс працює, природнім так сказати шляхом :)
Logged
www3
Active user

Posts: 424


View Profile
« Reply #28 on: 27.02.18 , 17:02 »
Share Reply with quote

Якщо економічно більш вигідно возити УЗ напівпусті вагони 45\46 на третині шляху аніж забиті під завязку 99\100 та 133\134, то це вказує , точніше кричить  про перше, що треба змінити це підхід пассажири для залізниці. Однак це філософія. Наразі проблема в тому, що маршрути вигадують за допомогою географічної карти ті хто не користуються послугами УЗ. Це почалося з часів, як вже писали, круглого мяча 2012, тому система продажу чи партійний квиток керівних високих посадовців або його відсутність тут ні до чого...:( Офіційний фейсбук та фінансові звіти наразі рулять.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6673


View Profile
« Reply #29 on: 27.02.18 , 18:02 »
Share Reply with quote

Пане Іван. Якщо на поїзд відсутні обмеження на продаж з проміжних стадій, то вільні місця якщо вони є видно, тобто теріс і так працює. А от у випадку зарегульовано по продажу з проміжних станцій, тоді треба брати -до Коростеня, -з Конотопа, -до Чугуєва. А зніми обмеження - буде купа перекривань типу Фастів-Лубни, тощо. Тобто тетріс працює, природнім так сказати шляхом :)
Тут я повністю погоджуюся. Якщо не буде тупих обмежень на продаж - тетріс оптимізація буде працювати природнім шляхом, як це було десь 5-6 років тому. Так само, ніяка тетріс оптимізація не матиме сенсу, якщо будуть такі безглузді обмеження на продаж. А там, де ті обмеження доцільно встановлювати (наприклад у міжнародному сполученні), то тут доцільно встановити аналогічний алгоритм, як при поверненні квитка. Тобто, спочатку хтось купує квиток скажімо від Вапнярки до Москви, а потім через певний проміжок часу (рандомний) з"являється на це місце на ділянці Одеса - Вапнярка. Це окрім того, що принесе додатковий дохід, за рахунок продажу цього квитка на коротку відстань, так і ускладнить розбивання тарифу пр міжнародних поїздках.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3] 4 5
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.108 seconds with 20 queries.