Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.09.18 , 17:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Пропозиція: тетріс-оптимізація технології продажу квитків (для інтелектуалів)

Pages: 1 2 3 4 [5]
Reply | Print
Author Topic: Пропозиція: тетріс-оптимізація технології продажу квитків (для інтелектуалів)  (Read 6756 times)
nikooolay
Active user

Posts: 607


View Profile
« Reply #40 on: 03.03.18 , 01:03 »
Share Reply with quote

Почекайте, якщо не зарегульований продаж, то коли пасажир шукає місце з Фастова, то місце на якому хтось їде з Києва до Фастова йому теж доступне.
Так, теж доступне разом із кількома сотнями інших місць, тому імовірність, що пасажир обере саме те місце, яке звільниться у Фастові становить 1/500.
Якщо свято вірити (сподіватись) в те, що пасажир обере саме це місце, то з цього нічого не вийде.
Можно поспособствовать выбору этого места - например добавив туда чай, скинуть пару грн с билета и тп.
Можно использовать и автовыбор мест, но это не должно быть принудиловкой.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3798


View Profile
« Reply #41 on: 19.09.18 , 20:09 »
Share Reply with quote

Почекайте, якщо не зарегульований продаж, то коли пасажир шукає місце з Фастова, то місце на якому хтось їде з Києва до Фастова йому теж доступне.
Так, теж доступне разом із кількома сотнями інших місць, тому імовірність, що пасажир обере саме те місце, яке звільниться у Фастові становить 1/500.
Якщо свято вірити (сподіватись) в те, що пасажир обере саме це місце, то з цього нічого не вийде.
Можно поспособствовать выбору этого места - например добавив туда чай, скинуть пару грн с билета и тп.
Можно использовать и автовыбор мест, но это не должно быть принудиловкой.
А можна у попередньому продажу на місця з "нерозбитими маршрутами" запроваджувати націнку за наявності бодай трьох альтернативних місць з "розбитим маршрутом". Якщо пасажир має намір "розбити маршрут" і сісти саме на те місце - не проблема - доплачує відчутну суму (залежно від співвідношення фактичного маршруту до загального маршруту) та сідає на вподобане місце. В іншому разі пасажир має можливість вибору бодай із трьох інших місць (з вже розбитим маршрутом) без жодної доплати. Смисл тримати квитки 42 дні, а перед від'їздом викидати сотні місць.

Процитую відомого гумориста:
Лайфхак від Володьки з VIP Тернопіль: як купити квиток на поїзд зі Львова до Тернополя
Quote
Комік Тарас Стадницький розповів з якими труднощами зіткнувся, намагаючись доїхати в Тернопіль. Про це пише Реально.te.ua.

“Кажуть, шо Укрзалізниця збиткова. і ви знаєте, я вірю. бо бачу як вони продають квитки.

Вчора шукав чим добратися до обіду зі Львова в Тернопіль. квитків на сайті Укрзалізниці не було, тому знайшов блаблакар. нині зранку блаблакар наламався, рішив на всяк випадок глянути на Укрзалізниці і вуаля – 100 квитків. 100 квитків, Карл, причому на поїзд Львів-Москва

а тепер увага, елементарна математика.

квиток на цей поїзд до Золочева – 72 грн
квиток на цей поїзд до Москви – 3925 грн.

Поки писав цей пост – квитків стало 80. тим не менше, за моїми дуже грубими підрахунками ви, шановна Укрзалізниця, втратили від 5 760 до 314 000. та, діапазон дуже широкий, та, підрахунок дуже грубий, але! в даній ситуації не треба ні оновлювати рухомий склад, ні робити ремонти на вокзалі, ні підрехтовувати колію, ні наймати нових працівників, реально – НІЧОГО! просто оптимізувати продажі квитків – і всьо

Я не сильно мудрий, але ми, шановна Укрзалізниця, живемо не в той час, коли крім вас не було нічого і нікого. зараз нема квитка на потяг – людина шукає автобуси, буси, блаблакар, пише в фейсбуці і навіть літак. ми в 21 столітті, а ви продаєте квитки методами 90-х років. та, якби відкрили ті квитки на тиждень раніше – то може б і всі продади, але я б добрався якось до Тернополя, не переживайте. але тоді б у вас було побільше грошенят і ви б не піднімали свою вартість квитків майже щопівроку

чого це я раптом вибухнув таким обуренням? та бо того шо наскільки я розумію ПАТ Укрзалізниця – акціонерне товариство, більшість акцій якого належить державі, тобто частково і мені.

 тому при збитковості товариство дофінансовується з державних грошей, тобто… частково і з моїх  . і ще й підвищується оплата проїзду, яку я оплачую теж зі своїх

тобто плачу два рази, правильно? а ви кажете шо в когось там схеми як не можете самі справитися з оптимізацією – то зверніться до Дмитрий Дубилет, думаю вони справляться”.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.11 seconds with 20 queries.