Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.09.18 , 05:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      поїзд Київ - Перемишль

Pages: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 33
Reply | Print
Author Topic: поїзд Київ - Перемишль  (Read 134369 times)
Lyc
Active user

Posts: 987


View Profile
« Reply #150 on: 05.10.15 , 16:10 »
Share Reply with quote

Цену Maxy считал в теме про 35/36, а состав написал несколькими сообщениями ранее.
Logged
Kacher_ua
Active user

Posts: 361


View Profile
« Reply #151 on: 05.10.15 , 16:10 »
Share Reply with quote

Коротше, маю підозру що це буде просто електричка-рижанка зі львівського РПЧ-1
https://www.youtube.com/watch?v=RP6MNjoYdMU
напевно так і буде ЕР2 кататись
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21905


View Profile
« Reply #152 on: 05.10.15 , 17:10 »
Share Reply with quote

НЯР те відео, що Ви показали - це ті разові 8хх, що призначались для данських відвідувачів Євро-2012 при участі Easttripperа, тому жодних висновків з них робити не можна.
Але все-одно, я гадаю, що це буде рижанка.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4093


View Profile
« Reply #153 on: 05.10.15 , 20:10 »
Share Reply with quote

А як ті рижанки в середині виглядали? Автобус-стайл по 2 сидіння?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21905


View Profile
« Reply #154 on: 05.10.15 , 20:10 »
Share Reply with quote

А як ті рижанки в середині виглядали? Автобус-стайл по 2 сидіння?
які саме? Ті що встигли покататись поїздом 809/810 Львів - Перемишль в 2007 році http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=11719.msg69786#msg69786 поки не здохла - звичайні дерев'яні лавки 3+3 (навмисне на цей рейс давали кругломорду з дерев'яними лавками, склад з м'якими лавками на цей рейс не давали, бо готувались до того, що лавки будуть різати), щоправда красиво свіжопофарбовану.

А на ті кілька рейсів, що Easttripper випросив на Євро-2012 - це були просто найпристойніші з тих, що були вільними у той момент, але теж звичайні приміські 3+3, вірогідно ті, що з м'якими лавками. З якоюсь іншою компоновкою - їм там ніде було взятись, це ж був не регулярний рух, а одиничні рейси на замовлення. Ви що, гадаєте що хтось став-би міняти інтер'єр електричок, щоб відкатати кілька рейсів на замовлення?
« Last Edit: 05.10.15 , 21:10 by Maxy » Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4093


View Profile
« Reply #155 on: 05.10.15 , 21:10 »
Share Reply with quote

А як ті рижанки в середині виглядали? Автобус-стайл по 2 сидіння?
які саме? Ті що встигли покататись поїздом 809/810 Львів - Перемишль в 2007 році http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=11719.msg69786#msg69786 поки не здохла - звичайні дерев'яні лавки 3+3 (навмисне на цей рейс давали кругломорду з дерев'яними лавками, склад з м'якими лавками на цей рейс не давали, бо готувались до того, що лавки будуть різати), щоправда красиво свіжопофарбовану.

А на ті кілька рейсів, що Easttripper випросив на Євро-2012 - це були просто найпристойніші з тих, що були вільними у той момент, але теж звичайні приміські 3+3, вірогідно ті, що з м'якими лавками. З якоюсь іншою компоновкою - їм там ніде було взятись, це ж був не регулярний рух, а одиничні рейси на замовлення. Ви що, гадаєте що хтось став-би міняти інтер'єр електричок, щоб відкатати кілька рейсів на замовлення?
Ні, просто думав, що може у Львів'ян колись були состави більш схожі на ЕПК :)
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21905


View Profile
« Reply #156 on: 06.10.15 , 00:10 »
Share Reply with quote

У 2007 році - були (хоча трішки раніше - їх було ще більше, у 2007 - вже спостерігалось певне скорочення їх кількості). Але наявність таких вагонів не має жодного стосунку до того, що каталось на Перемишль. Електрички з вагонами 1-го і 2-го класу їздили собі на своїх звичайних маршрутах, а на Перемишль каталась кругломорда з твердими лавками 3+3.
Logged
XAN_
Active user

Posts: 1097


View Profile
« Reply #157 on: 06.10.15 , 00:10 »
Share Reply with quote

У 2007 році - були (хоча трішки раніше - їх було ще більше, у 2007 - вже спостерігалось певне скорочення їх кількості). Але наявність таких вагонів не має жодного стосунку до того, що каталось на Перемишль. Електрички з вагонами 1-го і 2-го класу їздили собі на своїх звичайних маршрутах, а на Перемишль каталась кругломорда з твердими лавками 3+3.

Автор мабуть за аналогією з іншими українськи залізницями припускав, що в якийсь проміжок часу на львівській теж були поятги під ЕПК, не задіяні/не повністю задіяні в оберті, і це могло співпасти с Евро-2012.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2221


View Profile
« Reply #158 on: 19.10.15 , 18:10 »
Share Reply with quote

Appreciating the kind words, I don't want to take honor for the few extra runs actually operated on the Przemysl - Lviv route in June 2012 (out of many more announced), but our pressure might have been operational in securing that the announced runs were indeed realized and not cancelled.
We were actually asking for more train departures than UZ had in mind.
Logged
Banderilliero
User

Posts: 147


View Profile
« Reply #159 on: 23.10.15 , 00:10 »
Share Reply with quote

хм.. отправление со Львова 08:10, прибытие в Перемышль 09:48... не плохо...
Интересно какая цена будет и что за состав

А відпправлення з Перемишля - о 17.50. Схоже він там буде цілий день відстоюватись.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 33
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.075 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 20.10.15 , 01:10