Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.09.17 , 08:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      поїзд Київ - Перемишль

Pages: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Reply | Print
Author Topic: поїзд Київ - Перемишль  (Read 104963 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3207


View Profile
« Reply #210 on: 09.11.15 , 12:11 »
Share Reply with quote



1.Перегляд в сторону зменшення Тарифів на перевезення пасажирів та багажу залізничним транспортом у міжнародному сполученні Схід – Захід, затверджених наказом Міністерства інфраструктури №633 від 23.10.2012.
Переглядати у сторону зменшення точно ніхто не буде (тим більше по УЗ ще відносно прийнятний цінник - 7,4 євро за 84км ділянки Львів-Медика (гр.), а головна проблема у ПКП, вони деруть 7,8 за свої 14км Медика(гр.)-Перемишль), тож треба писати або про збільшення відсотку знижки (напр. наводити UZ-MAV) з сьогоднішніх 20%, або про застосування "реляційного" тарифу

Дякую за коментар.
1) Я просто не дуже в курсі, що таке реляційний тариф. Треба щоб хтось пояснив детальніше.
2) Наскільки я розумію, в сполученні Україна-Польща зараз й так діє знижка РКР - 15% та УЗ - 20%  Якщо вдасться виторгувати в поляків ще 5% знижки, то це звичайно копійки.
3) Тут ще таке питання: чи буде УЗ на цих квитках дерти свій дурнуватий КЗБ - 70 грн. як на інші міжнародні потяги? М'яко кажучи він для цього сполучення і на фіг не треба.
Logged
Megapups
Active user

Posts: 11315


View Profile
« Reply #211 on: 09.11.15 , 16:11 »
Share Reply with quote

Ну это грубо говоря " когда тариф устанавливается в директивном порядке вопреки таблицам с километражом
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 2784


View Profile
« Reply #212 on: 09.11.15 , 19:11 »
Share Reply with quote

1) Я просто не дуже в курсі, що таке реляційний тариф. Треба щоб хтось пояснив детальніше.
Это когда садятся, договариваются и решают что проезд из A в B стоит столько-то денег, независимо от тарифной таблицы.
Пример я в этой теме уже приводил - трансграничное сообщение Польша-Чехия (билет от последней польской до первой чешской станции в региональном поезде стоит 1,4 евро) и Польша-Беларусь (фиксированные тарифы Тересполь - Брест и Кузница - Белосток Гродно - 4 евро).
« Last Edit: 10.11.15 , 18:11 by Kotenok » Logged
tabo
Active user

Posts: 3139


View Profile
« Reply #213 on: 09.11.15 , 19:11 »
Share Reply with quote

1) Я просто не дуже в курсі, що таке реляційний тариф. Треба щоб хтось пояснив детальніше.
Як вже зауважив пан Megapups, головний нюанс в тому, що реляційний тариф не рахується по стандартній тарифній таблиці, а фіксовано встановлюється для певного сполучення. Тобто таким чином є змога здешевити міжнародний квиток, так би мовити, в обхід погодженого "Схід-Захід"
2) Наскільки я розумію, в сполученні Україна-Польща зараз й так діє знижка РКР - 15% та УЗ - 20%
Зараз через Медику по обидві сторони 20%, тобто формально маємо 7,4*0,8 (УЗ) + 7,8*0,8 (PKP). Але ж я недаремно навів приклад домовленості UZ-MAV, там Укрзалізниця дає 50% знижку, тобто формально УЗ має потрібний "приклад для наслідування". У ПКП теж є приклади більше ніж 20% знижки, але це вже інша історія і до української петиції стосунки не має
3) Тут ще таке питання: чи буде УЗ на цих квитках дерти свій дурнуватий КЗБ - 70 грн. як на інші міжнародні потяги? М'яко кажучи він для цього сполучення і на фіг не треба.
Знову ж таки є приклади UZ-ZSSK та UZ-MAV, там кзб не береться, тільки дешевий "компостер"
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3207


View Profile
« Reply #214 on: 09.11.15 , 20:11 »
Share Reply with quote

Дякую за роз'яснення. Трохи пізніше оновлю текст
Logged
Megapups
Active user

Posts: 11315


View Profile
« Reply #215 on: 09.11.15 , 21:11 »
Share Reply with quote

и Кузница-Белосток - 4 евро).
Гродно-Белосток
« Last Edit: 09.11.15 , 21:11 by Megapups » Logged
Kotenok
Active user

Posts: 2784


View Profile
« Reply #216 on: 10.11.15 , 18:11 »
Share Reply with quote

и Кузница-Белосток - 4 евро).
Гродно-Белосток
На самом деле Гродно - Кузница :) опечатался

Oferta specjalna Polska - Białoruś
Kuźnica Białostocka - Grodno:   16,90 zł
Białystok - Grodno:   29,90 zł
Ełk - Grodno:   41,90 zł
Małkinia - Grodno:   41,90 zł
Terespol - Brest-Centralnyj:   16,90 zł

Но там правда пока не очень понятно сохранится ли сообщение через Гродно с декабря.
« Last Edit: 10.11.15 , 18:11 by Kotenok » Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3207


View Profile
« Reply #217 on: 10.11.15 , 21:11 »
Share Reply with quote

UPD


Quote
Вже неодноразово Польська залізниця зверталась до Укрзалізниці з пропозицією запуску траскордонного потягу Львів-Перемишль, однак українські залізничники з незрозумілих причин або відмовляли своїм польським колегам, або постійно відкладали запуск такого потягу «на потім». В той же час залізничне сполучення Україна-Польща знаходиться в просто катастрофічному стані, насамперед, через неадекватну тарифікацію міжнародного проїзду. Для прикладу, квиток зі Львова до Перемишля на потяг Львів-Вроцлав коштує близько 630 грн. (в залежності від поточного курсу євро), в той же час автобусний квиток Львів-Перемишль коштує всього лише 150 грн. Однак, використання автобусів у сполученні Україна-Польща не є безпечним: через черги на кордонах та через перевтому водіїв періодично відбуваються жахливі автокатастрофи, в яких гинуть або калічаться наші співвітчизники.
В той же час, в сусідній Білорусії транскордонні потяги в напрямку Польші курсують по декілька разів на день. Наприклад, Брест-Тересполь чи Гродно-Бєлосток. Причому проїзд в цих потягах коштує не дорожче ніж в автобусному сполученні за аналогічними маршрутами (Брест-Тересполь – 3 євро, в еквіваленті).
В зв’язку з вище викладеним прошу підтримати призначення транскордонного потягу Львів-Перемишль зі встановленням спеціального тарифу на проїзд: 150-200 грн. за квиток.
Для запуску такого поїзду треба вирішити такі питання:
1.   Провести переговори з польською стороною, щодо встановлення реляційного тарифу в залізничному сполученні Львів-Перемишль / Перемишль-Львів. Ціна квитка має бути конкуретоспроможною з цінами на автотранспортнні пасажирські перевезення в данному напрямку, тобто становити 150-200 грн. максимум.
2.   Організація перонного прикордонно-митного контролю (перед посадкою в потяг/після висадки з потягу) на станціях Львів та Мостиська. Аналогічний контроль буде організовано польською стороною на станції Перемишль.
Запуск такого потягу принесе виключно позитивний ефект, а саме:
1.   Зменшення навантаження та черг на міжнародних автомобільних пропускних пунктах.
2.   Зменшення аварійних ситуацій на автомобільних шляхах України та Польщі.
3.   Підвищення ефективності в боротьбі з контрабандою за рахунок прикордонно-митного контролю на перонах, а не у вагонах. Таким чином пасажири, що охочі до контрабанди, не будуть псувати внутрішнє обладнання та інтер’єр вагонів.
4.   Поліпшення добросусідських відносин з західноєвропейськими партнерами.
5.   Збільшення туристичних потоків з ЄС до Прикарпатського регіону.
Дякую за розуміння.

[/quote]
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3207


View Profile
« Reply #218 on: 11.11.15 , 15:11 »
Share Reply with quote

Якщо коментарів немає, то ввечері відправлю
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2880


View Profile
« Reply #219 on: 11.11.15 , 16:11 »
Share Reply with quote

Я б трохи покорегував:

однак українські залізничники з незрозумілих причин або відмовляли своїм польським колегам, або постійно відкладали запуск такого потягу «на потім» =
однак українські залізничники щоразу або відмовляли своїм польським колегам з надуманих причин, або переносили запуск такого потягу «на пізніше»

В той же час = Водночас

знаходиться в просто катастрофічному стані = перебуває у вкрай катастрофічному стані

в той же час автобусний = тимчасом як (тоді як) автобусний

не є безпечним: через черги на кордонах та через перевтому водіїв періодично відбуваються жахливі автокатастрофи, в яких гинуть або калічаться наші співвітчизники. =
є незручним, з огляду на тривалі черги на кордонах, а також - небезпечним, через перевтому водіїв, що періодично спричиняє жахливі автокатастрофи із трагічними наслідками.

В той же час, в сусідній Білорусії ... = Натомість, у сусідній Білорусі спостерігаємо зовсім протилежну тенденцію - ...

Причому проїзд в цих = При цьому проїзд в цих

В зв’язку з вище викладеним = Зважаючи на викладені обставини, ....

треба вирішити такі питання: = необхідно розв'язати низку питань:

принесе виключно позитивний = матиме винятково позитивний

Зменшення навантаження та черг на міжнародних автомобільних пропускних пунктах = Зменшення навантаження (в т.ч. черг) на міжнародні автомобільні пункти пропуску

на автомобільних шляхах = на автошляхах

Підвищення ефективності в боротьбі з контрабандою за рахунок прикордонно-митного контролю на перонах, а не у вагонах. Таким чином пасажири, що охочі до контрабанди, не будуть псувати внутрішнє обладнання та інтер’єр вагонів. =
Підвищення ефективності у боротьбі з контрабандою та митними правопорушеннями завдяки виконанню прикордонно-митного контролю за межами вагонів потяга - на перонах, що позбавить контрабандистів будь-якого сенсу псувати внутрішнє обладнання та інтер’єр вагонів задля облаштування таємних сховків.

Поліпшення добросусідських відносин = Покращення добросусідських стосунків
(відносини були тільки з Росією, коли їм щось "відносили" - данину, тому в них "отношенія" залежать від того хто скільки відніс/приніс)

Збільшення туристичних потоків з ЄС до Прикарпатського регіону = Збільшення туристичних потоків із ЄС передовсім до Галичини, Закарпаття, Буковини, Поділля та Волині.

Дякую за розуміння = Дякую за розуміння та сподіваюсь на Вашу підтримку.

===

Загалом - косметичні поправки аби трохи українськіше виглядало.
« Last Edit: 11.11.15 , 16:11 by Iwan » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.17 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 10.11.15 , 21:11