Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.11.17 , 19:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      поїзд Київ - Перемишль

Pages: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Reply | Print
Author Topic: поїзд Київ - Перемишль  (Read 110531 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3347


View Profile
« Reply #220 on: 11.11.15 , 19:11 »
Share Reply with quote

Дякую, Іване. Так, і справді, краще буде :)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3144


View Profile
« Reply #221 on: 11.11.15 , 20:11 »
Share Reply with quote

Будь ласка, як зміг так і "причепурив".
Головне аби вчасно набрати необхідні лайки. Успіхів!
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3347


View Profile
« Reply #222 on: 12.11.15 , 18:11 »
Share Reply with quote

Розігнався я відправляти петицію, а виявилось, що сайт з петиціями до президента працює лише в режимі "для читання" - не дає ні нову петицію стрворити, ні підписати якусь з наявних на сайті. В інтернеті пишуть, що така картина вже тиждень спостерігається. Може й справді адміни боряться з хакерськими атаками, а може їх просто задовбали дебільні петиції типу "Дарта Вейдера в прем"єри" та "Тимошенко в Гондурас".
В якості експерименту вирішив кинути нашу петицію на сайт верховної зради. Хоча питання типу як не стосується безпосередньо законодавчої влади та все ж написав. Але вона там навіть премодерацію не пройшла. Адмін написав коментар: "Ініційоване вами електронне повідомлення не може бути оприлюднене, оскільки його зміст не відповідає вимогам, визначеним законом". Відповідь в кращих традиціях українських держслужбовців)) Ще й сайт такий кривий, що навіть не має форми зворотнього зв"язку, так би хоч запитати можна було, яким саме пунктам і якого конкретно закону не відповідає текст петиції.
Якщо президентський сайт таки колись запрацює, то спробую там розмістити.
Logged
XAN_
Active user

Posts: 1074


View Profile
« Reply #223 on: 17.11.15 , 19:11 »
Share Reply with quote

Вроде уже запустили сайт, можно отправлять.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3347


View Profile
« Reply #224 on: 17.11.15 , 19:11 »
Share Reply with quote

Вроде уже запустили сайт, можно отправлять.
Да видел. Они теперь сделали авторизацию через Приват или по ИНН. Через Приват как-то не хочется (не сильно я верю в сохранность персональных данных даже на президентском сайте). Может через ИНН попробую чуть позже
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3144


View Profile
« Reply #225 on: 24.11.15 , 16:11 »
Share Reply with quote

Компетентне джерело в неофіційній розмові повідомило причини:
1) поляки після перемовин прислали листа із цінником 5 євро за км/поїзд
(чи км/вагон - встиг забути) по території Польщі і це для ЛЗ виявилось
занадто багато;
2) пасажири-негідники - виламують вікна аби викинути свої валізи в поле.

Тому причетні з нашого боку особливо не квапляться... а поляки свій
рухомий склад теж не пропонують, бо УЗ може запропонувати взаємний тариф.

Ось так обидві сторони сидять біля своїх розбитих корит і смокчуть лапу.
Logged
Aleksej
Active user

Posts: 480


View Profile
« Reply #226 on: 24.11.15 , 21:11 »
Share Reply with quote

народе, може я недочитав щось у попередніх 23 сторінках, але:

чому б в такому разі не запустити на ділянку третю сторону- приватний бізнес (щось типу РА), котрий би здійснював подібного роду перевезення.
Як УЗ не в стані наглядати за звоїм рухомим складом, то приватники думаю дали б ради. Навіть попри суцільні джунглі в головах населення тамтешніх прикордонних районів.

Поставити у вагоні відеокамери та клімат-контроль, завдяки котрому вікно вже не відчиниш. Поляки б подивувалися та схвально б погодилися, бо там потік із південної Польщі був би чималий, тож і ПКП мала б підвищення прибутку на під"їзді до Перемишля
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3144


View Profile
« Reply #227 on: 24.11.15 , 21:11 »
Share Reply with quote

народе, може я недочитав щось у попередніх 23 сторінках, але:

чому б в такому разі не запустити на ділянку третю сторону- приватний бізнес (щось типу РА), котрий би здійснював подібного роду перевезення.
Як УЗ не в стані наглядати за звоїм рухомим складом, то приватники думаю дали б ради. Навіть попри суцільні джунглі в головах населення тамтешніх прикордонних районів.

Поставити у вагоні відеокамери та клімат-контроль, завдяки котрому вікно вже не відчиниш. Поляки б подивувалися та схвально б погодилися, бо там потік із південної Польщі був би чималий, тож і ПКП мала б підвищення прибутку на під"їзді до Перемишля

Причетний розповідав, що "відкривають вікна а будь-який спосіб".
Тому, клімат-контроль не стане для них перешкодою....
а от по 1-2 амбальної зовнішності особи на вагон - це було б добрим вирішенням.

Тобто, замість звичних кейтерингових компаній, залучити якусь амбалінгову компанію.
Вартість такого залучення однозначно буде дешевшою від кошторису міжрейсового ремонту.
Logged
Aleksej
Active user

Posts: 480


View Profile
« Reply #228 on: 24.11.15 , 22:11 »
Share Reply with quote

я не впевнений, які повноваження амбали матимуть після попадання потягу на територію Польщі. Чи зможуть вони запобігти пошкодженню майна, при цьому діючи в правовому полі.

Взагалі, якби якось можна було відмежувати людей від нелюдей - то це б дуже допомогло у вирішенні проблеми
Logged
tabo
Active user

Posts: 3139


View Profile
« Reply #229 on: 24.11.15 , 23:11 »
Share Reply with quote

1) поляки після перемовин прислали листа із цінником 5 євро за км/поїзд
(чи км/вагон - встиг забути) по території Польщі і це для ЛЗ виявилось
занадто багато;
Це вам не Тересполь, де всього 2км від gr. )))
2) пасажири-негідники - виламують вікна аби викинути свої валізи в поле.
Дивний аргумент... це вони взяли з досвіду ледь не десятирічної давнини 0.o?


чому б в такому разі не запустити на ділянку третю сторону- приватний бізнес (щось типу РА), котрий би здійснював подібного роду перевезення.
В ЄС ледь-ледь почали допускати приватників до пас.перевезень, а ви про УЗ та ще й "складний" міжнародний маршрут. Швидше ПКП з УЗ домовляться, ніж пустять приватника
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.143 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 19.11.15 , 04:11