Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.09.18 , 21:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      поїзд Київ - Перемишль

Pages: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Reply | Print
Author Topic: поїзд Київ - Перемишль  (Read 134301 times)
XAN_
Active user

Posts: 1097


View Profile
« Reply #230 on: 25.11.15 , 00:11 »
Share Reply with quote

В итоге, что надо бы сделать:

Построить с польской стороны сарайчик для ПТК и платформу 1435 - с украинской такой же сарайчик и платформу 1520. Между ними - крытый и отапливаемый переход.
Ну и сделать там раздельные пункты для оборота МВПС, можно даже без стрелок.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2216


View Profile
« Reply #231 on: 25.11.15 , 08:11 »
Share Reply with quote

The last I don't get. There is no need for 1435.
What there is a need for is upgrading. No private operator can allow its rolling stock to be occupied for 2,5 hours on a 100 km line. It should take no more than one hour. Time is money. Rolling stock has to work all day long especially at the low tariffs in Ukraine.
So rail upgrades and Ukrainian border control enroute is what is needed.
Logged
tera
Active user

Posts: 431


View Profile
« Reply #232 on: 25.11.15 , 09:11 »
Share Reply with quote

А навіщо вікна? Ті, що аварійний вихід залишити,решту заварити,або типу ставні.До кордону вікна є,після нема...
Клімат- контроль,освітлення,може монітор на вагон,щоб не було нудно.
При нібито абсурдній пропозиції,просте питанння,а той хто часто їздить одним маршрутом,дуже дивиться у вікно?
Щодо амбала,нема людини,котру неможливо купити,різниця в ціні.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3792


View Profile
« Reply #233 on: 25.11.15 , 12:11 »
Share Reply with quote

В итоге, что надо бы сделать:

Построить с польской стороны сарайчик для ПТК и платформу 1435 - с украинской такой же сарайчик и платформу 1520. Между ними - крытый и отапливаемый переход.
Ну и сделать там раздельные пункты для оборота МВПС, можно даже без стрелок.

З боку Перемишля - все давно готове - є окрема ізольована (не в розумінні електричної провідності)
колія для РС 1520 із України чи "країн СНД" + платформа і одразу ж приміщення для проходження ПМК.
Urząd Celny wraz z peronami na stacji Przemyśl Gł. (Митниця з перонами на станції Перемишль Гол.)

Здається, що вже десятий раз пишу про це: З ПОЛЬСЬКОГО БОКУ Є ВІДОСОБЛЕНИЙ ТЕРМІНАЛ ДЛЯ ВИКОНАННЯ ПМК для колії 1520мм.

Прошу надалі про таку "необхідність" не згадувати, бо воно з польського боку вже є.

Переходи там звичайні - підземні. В переходах опалення не потрібне.
В Києві під коліями переходи не опалюють, то навіщо опалювати в Перемишлі?

Пропонуйте, як це все організувати з боку України, і як уникнути можливості викидання товарів за габарити РС.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3792


View Profile
« Reply #234 on: 25.11.15 , 13:11 »
Share Reply with quote

... може монітор на вагон,щоб не було нудно.
При нібито абсурдній пропозиції,просте питанння,а той хто часто їздить одним маршрутом,дуже дивиться у вікно? ...
Монітори замість вікон з он-лайн трансляцією того що за бортом (з однієї камери задублювати на всі монітори). )))
Logged
XAN_
Active user

Posts: 1097


View Profile
« Reply #235 on: 25.11.15 , 13:11 »
Share Reply with quote

В итоге, что надо бы сделать:

Построить с польской стороны сарайчик для ПТК и платформу 1435 - с украинской такой же сарайчик и платформу 1520. Между ними - крытый и отапливаемый переход.
Ну и сделать там раздельные пункты для оборота МВПС, можно даже без стрелок.

З боку Перемишля - все давно готове - є окрема ізольована (не в розумінні електричної провідності)
колія для РС 1520 із України чи "країн СНД" + платформа і одразу ж приміщення для проходження ПМК.
Urząd Celny wraz z peronami na stacji Przemyśl Gł. (Митниця з перонами на станції Перемишль Гол.)

Здається, що вже десятий раз пишу про це: З ПОЛЬСЬКОГО БОКУ Є ВІДОСОБЛЕНИЙ ТЕРМІНАЛ ДЛЯ ВИКОНАННЯ ПМК для колії 1520мм.

Прошу надалі про таку "необхідність" не згадувати, бо воно з польського боку вже є.

Переходи там звичайні - підземні. В переходах опалення не потрібне.
В Києві під коліями переходи не опалюють, то навіщо опалювати в Перемишлі?

Пропонуйте, як це все організувати з боку України, і як уникнути можливості викидання товарів за габарити РС.
Так це і є пропозиція. Поїзд 1520 недоїзжає десяток-інший метрів до кордону, висаджує на прикордону платформу, де стоїть будинок ПМК, після якого люди пішки проходять на іншу сторону, де стоїть такий же будинок поляків і чекає потяг 1435 мм в тих же десятках метрів від кордону.

Проблему с цигарками це вирішить.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3792


View Profile
« Reply #236 on: 25.11.15 , 13:11 »
Share Reply with quote

Візьмемо для прикладу вагони Київ - Москва.
Там наче немає такої проблеми - нічого крізь вікна не викидають.
То, можливо, питання варто розглянути в іншій площині:
переглянути українські ціна на "викидальні товари" ?





Quote
Уряд Арсенія Яценюка вирішив протягом 10 років підняти рівень акцизу на сигарети до мінімального рівня в країнах ЄС. Для цього акциз на українські тютюнові вироби збільшуватиметься щороку на 30%, а зростання цін може бути прискорене. Це рішення має  значний вплив на роботу наших пішохідних пунктів пропуску – завдяки зрівнянню цін контрабанда підакцизних товарів нарешті перестане бути прибутковою, а у пунктах пропуску зникнуть черги, які штучно створюють «мурахи».
Таке рішення – це безпосередній результат підписаної у 2014 році Угоди про Асоціацію України з ЄС. Нагадаємо, що однією з умов асоціації України, Молдови та Грузії з ЄС є власне зрівняння цін на підакцизні товари, яке впроваджуватиметься протягом 10 років, щоб зростання цін не було стрибком.
Це допоможе Україні нарешті долучитися до сім’ї європейських країн...
Джерело: http://porteuropa.eu/ua/ukraina/ukraina/2216-ukrajina-zriwniaje-ciny-na-cyharky-z-es

Тому, потрібно боротися з причиною, а не з наслідками...
і прохати уряд пришвидшити зростання цін на "викидабельні" товари, бо 10 років - занадто довго.
Logged
XAN_
Active user

Posts: 1097


View Profile
« Reply #237 on: 25.11.15 , 13:11 »
Share Reply with quote

Правильно мислите, але ж потяг ми хочемо зараз, а через 10 років.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3792


View Profile
« Reply #238 on: 25.11.15 , 13:11 »
Share Reply with quote

Так це і є пропозиція. Поїзд 1520 недоїзжає десяток-інший метрів до кордону, висаджує на прикордону платформу, де стоїть будинок ПМК, після якого люди пішки проходять на іншу сторону, де стоїть такий же будинок поляків і чекає потяг 1435 мм в тих же десятках метрів від кордону.

Проблему с цигарками це вирішить.

Перепрошую, що не міг одразу зрозуміти, що мова йде про споруди на самому кордоні.
Бо з цього так одразу і не вдалося зрозуміти:
В итоге, что надо бы сделать:
Построить с польской стороны сарайчик для ПТК и платформу 1435 - с украинской такой же сарайчик и платформу 1520. Между ними - крытый и отапливаемый переход.
Ну и сделать там раздельные пункты для оборота МВПС, можно даже без стрелок.

Тоді ця вся Ваша пропозиція нагадує пішохідний пункт пропуску із залізничним підвезенням пасажирів.
Саме таке я пропоную на переході біля Вишівської Долини. Ідея зрозуміла і досить нормальна.
Тут ми однодумці. Якщо у Вишівській Долині це може бути критий та засклений з боків місток через
потік Нориця, то тут - 100-метровий тунель, аби грунтова частина прикордонної смуги була неперервною.
Туди ж можуть приїжджати і маршрутки з обох боків (для конкуренції поїздам).

Пропонував (тут раніше) зробити відгалуження колії до пункту у Шегинях - не знайшов підтримки,
тому підтримую Ваш варіант, як менш затратніший і більш реальніший:
1) прорити 100-метровий тунель (можна відкритим способом із наступним засипанням грунтом);
2) на обидвох порталах тунелю - ПМК ( + міні-вокзал, міні-готель тощо... все під одним дахом);
3) по 2 тупікові колії з кожного боку.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3792


View Profile
« Reply #239 on: 25.11.15 , 13:11 »
Share Reply with quote

Правильно мислите, але ж потяг ми хочемо зараз, а через 10 років.
Тому потрібно зробити ескізи проекту і будемо просувати.
Хто вміє красиво рисувати у 3Д на якомусь cad'і ?
Я можу тільки від руки чи у ворді плоскі зображення,
а для презентацій потрібно трохи більше.

Гадаю, що такий варіант може бути профінансований з ЄС.

За залізницями затримки не буде - кожна залишиться при своїх інтересах,
особливо, коли там будуть також під'їзди для маршруток.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.073 seconds with 20 queries.