Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.10.18 , 04:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      поїзд Київ - Перемишль

Pages: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33
Reply | Print
Author Topic: поїзд Київ - Перемишль  (Read 135688 times)
XAN_
Active user

Posts: 1100


View Profile
« Reply #240 on: 25.11.15 , 13:11 »
Share Reply with quote

До речі, є ще один варіант, дещо більш ризиковарий, але при цьому вигідний для графіку - україньский ПМК проводиться на ділянці "Львів-Мостицька, митниця", "на ходу". По Мостицькій, митниці висаджувати всіх, кому не дозволено виїзд. Далі, на кордоні, в потяг заходять польскі митники/прикордонники, що приїхали на авто (як це роблять словаки в Чиєрні), і проводять перевірку "на ходу" від кордону до П., по прибуті в який потяг не відстоюється, а одразу вантажиться і їде назад. Польскі прикордоники митники теж не виходять, а їдуть назад до кордону, де висаджуються/висаджують.

Таким чином, весь час знаходження потягу на території Польші, в ньому будуть знаходитися представники польскої влади, мотивовані попереджати викидування підакцизу у вікна. Ця схема гіпотетично більш вразлива ніж попередня але й простіша в реалізації і прискорює графік потяга.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3837


View Profile
« Reply #241 on: 25.11.15 , 13:11 »
Share Reply with quote

Тоді нехай хтось це все систематизує для петиції. Чи як?
Аби не залишилось тільки для форумчан.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1419


View Profile
« Reply #242 on: 25.11.15 , 14:11 »
Share Reply with quote

В итоге, что надо бы сделать:

Построить с польской стороны сарайчик для ПТК и платформу 1435 - с украинской такой же сарайчик и платформу 1520. Между ними - крытый и отапливаемый переход.
Ну и сделать там раздельные пункты для оборота МВПС, можно даже без стрелок.

З боку Перемишля - все давно готове - є окрема ізольована (не в розумінні електричної провідності)
колія для РС 1520 із України чи "країн СНД" + платформа і одразу ж приміщення для проходження ПМК.
Urząd Celny wraz z peronami na stacji Przemyśl Gł. (Митниця з перонами на станції Перемишль Гол.)

Здається, що вже десятий раз пишу про це: З ПОЛЬСЬКОГО БОКУ Є ВІДОСОБЛЕНИЙ ТЕРМІНАЛ ДЛЯ ВИКОНАННЯ ПМК для колії 1520мм.

Прошу надалі про таку "необхідність" не згадувати, бо воно з польського боку вже є.

Переходи там звичайні - підземні. В переходах опалення не потрібне.
В Києві під коліями переходи не опалюють, то навіщо опалювати в Перемишлі?

Пропонуйте, як це все організувати з боку України, і як уникнути можливості викидання товарів за габарити РС.
Я вже також про це якось згадував: в ДІІТі на 2-му поверсі старого корпусу в кінці коридору на стіні висить прекрасний проект модернізації львівського вокзалу, в якому передбачений з західного боку міжнародний термінал з приміщеннями для митників, пасажирів, які їдуть в Європу і т.д. Звичайно, проект доволі дорогий і повністю його реалізовувати заради 1 ельки до Перемишля та 1 поїзда до Вроцлава навряд чи хтось візьметься. А от запозичити певні деталі можна. Щоб все виглядало пристойно, не надто пафосно і затратно і, можливо, навіть краще, ніж в Перемишлі.

Взагалі, тему переобладнання вокзальних об"єктів у Львові для "зближення з Європою" піднімали не раз (згадаймо лише розмови та різні обіцянки щодо прокладання євроколії чи то до головного, чи то до приміського вокзалів; модернізації та розбудови до різних масштабів різних вокзальних комплексів...), але через низку факторів це все так і залишилося на рівні розмов.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4172


View Profile
« Reply #243 on: 25.11.15 , 15:11 »
Share Reply with quote

Quote
нехай хтось це все систематизує для петиції

До кого буде петиція?

Бо в петиціях до президента я розчарований, якщо чесно.
Та петиція про потяг Львів-Перемишль, яку ми з Іваном редагували в цій темі вже тиждень висить на президентському сайті на премодерації. Адміни сайту на мейли не відповідають. Тоді як різне лайно ту модерацію проходить невідомо як. Ось декілька прикладів:

Quote
- Зеленського Володимира Олександровича призначити прем'єр-міністром України.

- Достатньо бабусь на виборах.

- наградить экипаж турецкого истрибителя.

- Повесить во всех кабинетах чиновников портрет Чаушеску
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3837


View Profile
« Reply #244 on: 25.11.15 , 15:11 »
Share Reply with quote

До кого буде петиція?
Я мав на увазі у більш широкому розумінні: петиція = звернення.
Отримувач: УЗ + PKP + митнці + прикордонники (двомовна - у дві колонки).
Результати зіставимо і зрозуміємо "що кому бракує".
Бо зараз кожен киває у бік іншого, а той ще кудись... "циклічне посилання".
Нехай кожна сторона напише свої вимоги.
Якби мати спонсорів, то можна зібрати їх усіх за "круглим" столом у Львові
і все обговорити в режимі "он-лайн" / віч-на-віч.
Спонсори для винаймання місця для зустрічі + можливе поселення поляків +
якийсь перекус. ... але щоб модераторами заходу були представники активістів,
а не УЗ-івські чиновники.
Logged
kiz
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #245 on: 25.11.15 , 15:11 »
Share Reply with quote

В итоге, что надо бы сделать:
Построить с польской стороны сарайчик для ПТК и платформу 1435 - с украинской такой же сарайчик и платформу 1520. Между ними - крытый и отапливаемый переход.
Ну и сделать там раздельные пункты для оборота МВПС, можно даже без стрелок.
Зачем городить крытый отапливаемый переход ради одного вагона рельсобуса?
В Медыке же и так есть платформа 1520, подгонять к ней с двух концов по украинскому и польскому вагону, переходить границу по платформе.

Но логичнее всего бы было польский ПТК проводить по дороге из Медыки в Перемышль -- пограничники с таможенниками и выполняли бы роль амбала следящего за окнами. Либо разделить -- пограничный контроль внутри поезда, таможенный на выходе, в перемышле.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3837


View Profile
« Reply #246 on: 25.11.15 , 16:11 »
Share Reply with quote

а може як у Франції? Британські прикордонники і митники там все доглядають...
далі поїзд - в тунель без додаткового контролю в Британії (хіба для вибіркового/превентивного).
Тут трохи інше але можна щось запозичити.

Формально митники-поляки у Львові (до прикладу) не зможуть звинуватити у ввезенні на територію Польщі,
але можуть бодай вилучити те, що не дозволено до ввезення. Це ж начебто головна їх мета.
Будуть старанно вилучати - не буде що викидати крізь вікна. Навіть те, що напхають в труси
для польської економіки не матиме загрозливих наслідків. Хіба труси будуть до колін )))
Там перед польською митницею можна всього набачитись.
Logged
XAN_
Active user

Posts: 1100


View Profile
« Reply #247 on: 25.11.15 , 16:11 »
Share Reply with quote

До кого буде петиція?
Я мав на увазі у більш широкому розумінні: петиція = звернення.
Отримувач: УЗ + PKP + митнці + прикордонники (двомовна - у дві колонки).
Результати зіставимо і зрозуміємо "що кому бракує".
Бо зараз кожен киває у бік іншого, а той ще кудись... "циклічне посилання".
Нехай кожна сторона напише свої вимоги.
Якби мати спонсорів, то можна зібрати їх усіх за "круглим" столом у Львові
і все обговорити в режимі "он-лайн" / віч-на-віч.
Спонсори для винаймання місця для зустрічі + можливе поселення поляків +
якийсь перекус. ... але щоб модераторами заходу були представники активістів,
а не УЗ-івські чиновники.

Я можу спробувати викласти пропозицію з http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=115702.msg416755#msg416755 більш детально і формалізовано, тижня через два, коли трохи більш вільним буду. Мені здається, це найперспективніший варіант, оскільки не потребує капітальних вкладень, і в той же час забезпечує достатній захист від контрабанди.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3837


View Profile
« Reply #248 on: 25.11.15 , 20:11 »
Share Reply with quote

2 тижні - цілком нормально.
Тобто, якщо описати більш термінологічно, то:
... організувати технічні зупинки з обидвох боків кордону у безпосередній близькості до лінії прикордонних інженерних споруд;
облаштувати у місцях технічних зупинок службові модулі для працівників ДФСУ та ДПСУ, а також під'їзд автотранспорту до них.

Як не крути, а під'їзд автотранспорту необхідний бодай з одного боку.
Якщо МВРС українські, то під'їзд необхідний полякам аби вранці прийняти перший поїзд,
а ввечері повернутися з останнього поїзда. З українського боку з цим буде краще
але наявність під'їзду не завадила б.

По ідеї, ще начебто і електрику потрібно буде підтягнути, а заодно і телекомунікацію.
« Last Edit: 25.11.15 , 20:11 by Iwan » Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3215


View Profile
« Reply #249 on: 25.11.15 , 22:11 »
Share Reply with quote

Як не крути, а під'їзд автотранспорту необхідний бодай з одного боку.
Якщо МВРС українські, то під'їзд необхідний полякам аби вранці прийняти перший поїзд,
а ввечері повернутися з останнього поїзда. З українського боку з цим буде краще
але наявність під'їзду не завадила б.
По ідеї, ще начебто і електрику потрібно буде підтягнути, а заодно і телекомунікацію.

А на самом деле надо прекратить обсуждать всю эту маниловщину, ибо ради двух пар поездов в день никто ничего капитального строить не будет (я помню про новый международный вокзал в Тересполе, но сейчас далеко не та ситуация), и либо договариваться о тарифе, либо просто попросить поляков продлить часть регионалов до Медыки, там от КПП до станции 400 метров.
« Last Edit: 25.11.15 , 22:11 by Kotenok » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.092 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 25.11.15 , 21:11