Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.09.17 , 10:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      поїзд Київ - Перемишль

Pages: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33
Reply | Print
Author Topic: поїзд Київ - Перемишль  (Read 104973 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3208


View Profile
« Reply #260 on: 26.11.15 , 17:11 »
Share Reply with quote

Таки опублікували вже згадану тут петицію.
В кого є змога, підпишіть https://petition.president.gov.ua/petition/17833
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2882


View Profile
« Reply #261 on: 26.11.15 , 17:11 »
Share Reply with quote

Або щоб він був лише для обраних (наприклад, для тих хто покаже іменні квитки з Києва/Одеси/Харкова...)?
На польской границе и сейчас без проблем пропускают вне очереди если показать стражу граничному на входе в коридор для европейцев билеты на поезд/самолет.
Ні, Ви порушили тему, як позбутися мурах на новому гіпотетичному переході, які можуть туди мігруваати.
Тому я і спитав, яким чином фільтрувати мурах від VIP туристів на новому пункті пропуску.

... але коли Ви сповідуєте політику "закритих воріт", то ця тема, мабуть, не для Вас.

Тут форумчани вигадують різні варіанти "як зробити", а не "як так зробити, щоб нічого не робити".

Україна у фінансовому плані бідна, але не настільки аби прорити той тунель
і вимурувати зверху якусь "будку", колійне відгалуження і криту платформу.

Інша річ - доцільно чи недоцільно. Саме це тут обговорюємо.
Питання "закритої Європи" не полягає у муруванні бетонних стін довкола ЄС,
а у посиленому паспортному контролі, в т.ч. всередині ЄС.
Політики з ЄС запевняють, що заходи посиленого контролю стосуватимуться
винятково громадян ЄС, і жодним чином не позначиться на громадянах з інших країн.
Якщо Ви розумієте, те що трапилось у Франції було вчинено громадянами ЄС.

Мені простіше не зважати на Ваші коментарі, як це роблять інші форумчани.
Logged
Kacher_ua
Active user

Posts: 355


View Profile
« Reply #262 on: 26.11.15 , 18:11 »
Share Reply with quote

Читаю вот последние предложения и, без обид, ИМХО большенство предложений - полная дичь далёкая от реальности!
Видно большенство из вас давно не были на границе с Польшей в этом месте (Korczowa/Medyka/Budomierz)
То что там сейчас творится - полная пижня... Очереди на километры и часы. 75% этой очереди - местные на машинах RJA/RP/RZ/ВС и тд. Каждую неделю ловят машини битком набитые папиросами, и с каждым днём всё больше поток.
А скорость работы погранцов и таможни - отдельная песня. Улитки быстрее работают. Как может быть так, что из 6 пасов работает с горем пополам 2-3, а очередь на 5-6-7-8-9 часов?
Думаете ДПСУ или стража гранична хотят дополнительный гемморой в виде липиздричек? Они с этим потоком справится не могут, а вы тут про какие то фантастические подземные переходы мечтаете...
ИМХО, пока есть экономический смысл в контрабасе сигарет/водки - бардак будет жоский.
Из всего что предлогали - самый большой смысл в варианте что от/до границы в Медыке будет в поезде ездить конвой польских стражей граничных, которые будут проводить паспортный контроль, а таможенный контроль будет уже на вокзале в Перемышле.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2882


View Profile
« Reply #263 on: 26.11.15 , 18:11 »
Share Reply with quote

Из всего что предлогали - самый большой смысл в варианте что от/до границы в Медыке будет в поезде ездить конвой польских стражей граничных, которые будут проводить паспортный контроль, а таможенный контроль будет уже на вокзале в Перемышле.
Ніхто ні на кого не ображається. Тим паче, що петиція саме це і передбачає - наскрізний поїзд Львів - Перемишль.
Закинув у главк - нехай готуються завчасно. Можливо, самостійно встигнуть зробити раніше, ніж назбираємо підписи.

В такому разі, українські прикордонники теж би могли висідати перед кордоном (у напрямку Перемишля)
і підсідати на зворотному напрямку. Для облаштування "побутової" будки для прикордонників кошти повинні бути.

Збираймо підписи!
« Last Edit: 26.11.15 , 18:11 by Iwan » Logged
Andersen
Active user

Posts: 1778


View Profile
« Reply #264 on: 26.11.15 , 20:11 »
Share Reply with quote

The solution is:
1. One train goes all the way Lviv - Przemysl.
2. Ukrainian border control is done en route Lviv - Mostichka.
3. The stop in Mostichka is one minute - out with the once who are not allowed to cross the border (?), on with Polish border custom officers, no passengers. The Polish custom officers assist the train's personnel, including security guards hired by the train operator whatever it is UZ or another, to ensure that the train is not damaged and that if somebody throw something out of the window they are arrested.
4. Polish upgrade of the tracks from the border to Przemysl, enabling for 120 km/h (EU-funded).
5. Polish border control at the terminal at the station in Przemysl.

The trip takes maximum 60 minutes from Lemberg Bahnhof to Dworzec Przemyśl Główny.
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 2784


View Profile
« Reply #265 on: 27.11.15 , 01:11 »
Share Reply with quote

Тут форумчани вигадують різні варіанти "як зробити", а не "як так зробити, щоб нічого не робити".
Ну и? Вы так в итоге и не ответили на один простой вопрос - за чей счет будет строительство нового перехода как с украинской, так и с польской стороны.
А без этого ответа обсуждение не имеет практического смысла и от маниловщины на тему "как было бы прекрасно если бы" надо переходить к вопросу о том - а что можно улучшить на базе имеющегося.
Что можно улучшить на базе имеющегося я уже сказал - либо договориться с поляками о тарифе, и тогда вопрос строительства перехода отпадает в принципе,  все замечательно решатся по принципу "переехали границу, вышли из поезда и пошли с баулами на таможню", либо договориться с поляками о продлении регионалов до станции рядом с КПП.
Но по каким-то непонятным причинам вас ни тот ни этот вариант не устраивает.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2064


View Profile
« Reply #266 on: 27.11.15 , 04:11 »
Share Reply with quote

К сожалению, вопросы безвизового режима и евроинтеграции в определенных кругах носят религиозный характер. Это и на примере повышения сигаретных акцизов видно.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 1778


View Profile
« Reply #267 on: 27.11.15 , 12:11 »
Share Reply with quote

Забудьте про перехода - должно ходить прямой поезд Л - П.
С польскими пограничниками с Мостички. 
И охранниками.
Logged
XAN_
Active user

Posts: 1065


View Profile
« Reply #268 on: 27.11.15 , 14:11 »
Share Reply with quote

Что б не потерять - http://www.uazakon.com/big/text644/pg1.htm
Ну и может, кому интересно будет.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2882


View Profile
« Reply #269 on: 27.11.15 , 15:11 »
Share Reply with quote

Тут форумчани вигадують різні варіанти "як зробити", а не "як так зробити, щоб нічого не робити".
Ну и? Вы так в итоге и не ответили на один простой вопрос - за чей счет будет строительство нового перехода как с украинской, так и с польской стороны.
На це питання Вам може відповісти автор "ідеї критого опалюваного переходу" - XAN_ , якщо вважатиме за потрібне.

В итоге, что надо бы сделать:

Построить с польской стороны сарайчик для ПТК и платформу 1435 - с украинской такой же сарайчик и платформу 1520. Между ними - крытый и отапливаемый переход.
Ну и сделать там раздельные пункты для оборота МВПС, можно даже без стрелок.

Моя репліка полягала у підземному варанті переходу.
Щодо "маніловщини", то вона не застосовна до стадії обговорення проектів,
яка передбачає генерацію найрізноманітніших (навіть цілком дурнуватих) ідей,
аби в результаті з усього "мозкового сміття" вибудувати одну-дві концепції,
які мають право на втілення у життя.

А без этого ответа обсуждение не имеет практического смысла и от маниловщины на тему "как было бы прекрасно если бы" надо переходить к вопросу о том - а что можно улучшить на базе имеющегося.
Якщо XAN_ ігнорує Вашу репліку/запитання, значить вона не варта його уваги,
і не потрібно скеровувати Ваше незадовлення на мене, це - недоречно.

"Маніловщина" - основа прогресу. Якби не було мрійників-конструкторів,
то досі ходили б пішки чи їздили б на возах... і писали не на форумах,
а пташиним пером на дощечках. Ознайомтесь краще із історією техніки
(технічного прогресу) аби осягнути шкідливий зміст опору консерваторів -
тих людей, які прагнуть "улучшить на базе имеющегося".

Наприклад, взяти віз, запрягти коня, повісити LED-прожектор на дишло,
габаритки/стоп-сигнал на торець, мелодійний дзвоник...
і це все назвати покращенням "на базе имеющегося".

З вашим "підходом" щодо будь-якого проекту можна казати:
"за чей счет будет строительство?".

Пропоную дивитися на це все з іншого ракурсу:
1) на якій ідеї варто спинитися, як на найдоцільнішій (поки що це ідея, викладена у петиції);
2) що необхідно для просування ідеї (назбирати тисячі підписів до петиції);
3) скільки це коштує (не багато);
4) де знайти джерела фінансування (самоокупність - за рахунок реалізації квитків).
« Last Edit: 29.11.15 , 15:11 by Iwan » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.078 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 27.11.15 , 01:11