Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.17 , 04:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      поїзд Київ - Перемишль

Pages: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33
Reply | Print
Author Topic: поїзд Київ - Перемишль  (Read 110556 times)
Iwan
Active user

Posts: 3149


View Profile
« Reply #280 on: 24.12.15 , 20:12 »
Share Reply with quote

Таки опублікували вже згадану тут петицію.
В кого є змога, підпишіть https://petition.president.gov.ua/petition/17833
Петиція, то тільки один із кроків. Петицію потрібно поширювати по різних соцмережах.
Одним словом, вкладати свою енергію (час, кошти тощо) у цей задум.
Саме по собі ніколи не рухається.
69 підписів за 1 місяць - досить кволо виглядає.

Zgodnie z decyzją poprzedniego kierownictwa Ministerstwa Infrastrukturyy i Rozwoju, od 13 grudnia nie zostaną uruchomione dwie pary pociągów w relacji Warszawa – Grodno z uwagi na ograniczony limit środków budżetowych przewidzianych na dofinansowanie pociągów międzynarodowych w 2016 roku
Але в нашому випадку полякам не потрібно витрачатись:
поїзд - УЗ... які вони нестимуть витрати?
Наявність УЗ-івського поїзда не спричиняє їм жодних зайвих витрат.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3348


View Profile
« Reply #281 on: 24.12.15 , 22:12 »
Share Reply with quote

Таки опублікували вже згадану тут петицію.
В кого є змога, підпишіть https://petition.president.gov.ua/petition/17833
Петиція, то тільки один із кроків. Петицію потрібно поширювати по різних соцмережах.
Одним словом, вкладати свою енергію (час, кошти тощо) у цей задум.
Саме по собі ніколи не рухається.
69 підписів за 1 місяць - досить кволо виглядає.

Zgodnie z decyzją poprzedniego kierownictwa Ministerstwa Infrastrukturyy i Rozwoju, od 13 grudnia nie zostaną uruchomione dwie pary pociągów w relacji Warszawa – Grodno z uwagi na ograniczony limit środków budżetowych przewidzianych na dofinansowanie pociągów międzynarodowych w 2016 roku
Але в нашому випадку полякам не потрібно витрачатись:
поїзд - УЗ... які вони нестимуть витрати?
Наявність УЗ-івського поїзда не спричиняє їм жодних зайвих витрат.
Я поширив де зміг: львівський форум, форум українських заробітчан, твіттер, мордокнига. Просто люди коли бачать, що треба реєструватись на сайті петицій, та ще й або через приват24 або через введення власного ідентифікаційного коду - то їм мабуть стає лінь.
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 2863


View Profile
« Reply #282 on: 24.12.15 , 22:12 »
Share Reply with quote

Але в нашому випадку полякам не потрібно витрачатись:
поїзд - УЗ... які вони нестимуть витрати?
Наявність УЗ-івського поїзда не спричиняє їм жодних зайвих витрат.

Ну во-первых, у них внезапно тоже экономические показатели и нормативы, поэтому им с УЗ надо получить денег за нитку и т.п.
Во-вторых, организация ПТК тоже стоит денег.
Logged
Максим Козуб
Active user

Posts: 177


View Profile
« Reply #283 on: 25.12.15 , 23:12 »
Share Reply with quote

Я поширив де зміг: львівський форум, форум українських заробітчан, твіттер, мордокнига. Просто люди коли бачать, що треба реєструватись на сайті петицій, та ще й або через приват24 або через введення власного ідентифікаційного коду - то їм мабуть стає лінь.
Ну, значить, аж так вони того потребують... А скасовувати необхідність бодай якоїсь реєстрації на офіційному сайті петицій ніхто не буде, й це правильно.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 1819


View Profile
« Reply #284 on: 02.01.16 , 15:01 »
Share Reply with quote

Soon trains will be able to go 120 km/h all the way from Lviv to Przemysl - that is if the current Polish upgrading also touch the wide gauge tracks?
And Lviv - Krakow can become a 4 hour journey - 1+3. Not very quick for the around 350 km line.
Is it true that the 1990ies also had a Krakow - Przemysl travel time at around 3 hours?

"W latach 2016-18 planowane są kolejne prace na trasie Rzeszów -  Przemyśl - granica państwa. Przywrócą one prędkość pociągów do 120 km/h i umożliwią skrócenie czasu przejazdu. Dzięki modernizacji linii Kraków – Rzeszów i Rzeszów – Przemyśl podróż z Krakowa do Przemyśla nie przekroczy 3 godzin."
http://www.rynek-kolejowy.pl/60291/pkp_plk_wydaly_cwierc_miliarda_zlotych_na_odcinek_rzeszow_przemysl_zdjecia.html
« Last Edit: 02.01.16 , 15:01 by Easttripper » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21191


View Profile
« Reply #285 on: 02.01.16 , 16:01 »
Share Reply with quote

Soon trains will be able to go 120 km/h all the way from Lviv to Przemysl - that is if the current Polish upgrading also touch the wide gauge tracks?
Not mandatory. The plan with modernization of 1435-mm and without investments into 1520-mm track - more than possible.
For example construction works on 1520-mm and 1435-mm tracks between Przemysl and border always were performed separately and in different years.
Quote
Is it true that the 1990ies also had a Krakow - Przemysl travel time at around 3 hours?
Not mandatory to find such an old timetables. Much later, in the first year of its operation of train 35/36 Kyiv - Krakow (via SUW) - travel time from Krakow to Przemysl was 2:56-2:58, it was in 2006.
« Last Edit: 02.01.16 , 17:01 by Maxy » Logged
K-91
Active user

Posts: 1192


View Profile
« Reply #286 on: 02.01.16 , 16:01 »
Share Reply with quote

Шановні мешканці Львівщини, якщо хочете домогтися запуску потягу Львів-Пшемисль попри небажання керівництва УЗ, то організуйте не електронний, а паперовий збір підписів!!! У нас же вийшло домогтися відновлення після майже трирічної перерви потягу Вінниця-Гайворон шляхом збору підписів, вийде і у вас. Якщо буде зібрано щонайменше 1000 підписів за відновлення 8** електрички Львів-Пшемисль, то УЗ під тиском громадськості буде вимушена її призначити. Якби ми збирали підписи за гайворонський дизель лише в інтернеті, то в нас би нічого не вийшло, ми б мали в кращому разі десь 70 підписів. Далеко не у всіх потенційних пасажирів електрички на Пшемисль є інтернет. Коли поїхали по селах збирати підписи на бланках, то отримали зовсім інший результат.

Якщо хтось із мешканців Львівщини виявить бажання збирати підписи, то я готовий надіслати зразок бланків.
« Last Edit: 02.01.16 , 16:01 by K-91 » Logged
Максим Козуб
Active user

Posts: 177


View Profile
« Reply #287 on: 03.01.16 , 12:01 »
Share Reply with quote

Якщо буде зібрано щонайменше 1000 підписів за відновлення 8** електрички Львів-Пшемисль, то УЗ під тиском громадськості буде вимушена її призначити.
...і, можливо, невдовзі скасувати внаслідок збитків.
Logged
K-91
Active user

Posts: 1192


View Profile
« Reply #288 on: 03.01.16 , 17:01 »
Share Reply with quote

8** регіональний поїзд Львів-Перемишль не буде таким вже збитковим, оскільки у регіональних 800-х електричках безкоштовного проїзду для пенсіонерів нема. Усі пасажири повинні будуть купувати квиток системи Експрес, такий самий як на далекі потяги.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3348


View Profile
« Reply #289 on: 03.01.16 , 21:01 »
Share Reply with quote

8** регіональний поїзд Львів-Перемишль не буде таким вже збитковим, оскільки у регіональних 800-х електричках безкоштовного проїзду для пенсіонерів нема. Усі пасажири повинні будуть купувати квиток системи Експрес, такий самий як на далекі потяги.
Я так розумію, що там не експресівські квитки мають бути, а міжнародні
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.151 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 05.01.16 , 15:01