Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.17 , 04:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      поїзд Київ - Перемишль

Pages: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33
Reply | Print
Author Topic: поїзд Київ - Перемишль  (Read 110559 times)
Iwan
Active user

Posts: 3149


View Profile
« Reply #290 on: 08.01.16 , 16:01 »
Share Reply with quote

Але в нашому випадку полякам не потрібно витрачатись:
поїзд - УЗ... які вони нестимуть витрати?
Наявність УЗ-івського поїзда не спричиняє їм жодних зайвих витрат.

Ну во-первых, у них внезапно тоже экономические показатели и нормативы, поэтому им с УЗ надо получить денег за нитку и т.п.
Во-вторых, организация ПТК тоже стоит денег.

За обслугу нитки - погоджуюсь, якусь мінімалку потрібно заплатити за диспетчерування процесу,
та й за надання вокзальної інфраструктури у Перемишлі.

Щодо ПМК - так, він коштує грошей... але виконання такого самого ПМК на пішохідному переході
коштує таких же грошей (у перерахунку на 1 мандрівника) але жодної плати за перехід поляки не стягують...
Тому з ПМК - не погоджуюсь.

Я поширив де зміг: львівський форум, форум українських заробітчан, твіттер, мордокнига. Просто люди коли бачать, що треба реєструватись на сайті петицій, та ще й або через приват24 або через введення власного ідентифікаційного коду - то їм мабуть стає лінь.
Ну, значить, аж так вони того потребують... А скасовувати необхідність бодай якоїсь реєстрації на офіційному сайті петицій ніхто не буде, й це правильно.
Негативний момент із реєстрацією - є така штука.
Тут хіба треба задіяти досвід мережевого маркетингу:
6 "суперволонтерів" повинні зібрати по 5 тис підписів...
під ними є по 5 "підсуперволонтерів", які повинні назбирати по 1 тис підписів,
а в "підсуперволонтерів" є по 5 звичаних волонтери, які назбирують по 200 підписів...
в них - по 5 помічників, кожен із яких повинен назбирати по 40 підписів.
Маючи таку структуру з небайдужих людей, можна оперативно назбирувати
необхідні 30 тис підписів за 1-2 дні і виносити на розгляд необхідні суспільству петиції.

Шановні мешканці Львівщини, якщо хочете домогтися запуску потягу Львів-Пшемисль попри небажання керівництва УЗ, то організуйте не електронний, а паперовий збір підписів!!! У нас же вийшло домогтися відновлення після майже трирічної перерви потягу Вінниця-Гайворон шляхом збору підписів, вийде і у вас. Якщо буде зібрано щонайменше 1000 підписів за відновлення 8** електрички Львів-Пшемисль, то УЗ під тиском громадськості буде вимушена її призначити. Якби ми збирали підписи за гайворонський дизель лише в інтернеті, то в нас би нічого не вийшло, ми б мали в кращому разі десь 70 підписів. Далеко не у всіх потенційних пасажирів електрички на Пшемисль є інтернет. Коли поїхали по селах збирати підписи на бланках, то отримали зовсім інший результат.

Якщо хтось із мешканців Львівщини виявить бажання збирати підписи, то я готовий надіслати зразок бланків.
Як би це архаїчно не виглядало, але паперові звернення, дійсно, є дієвіші,
а особливо, коли їх поєднати із тією структурою, про яку я згадував вище...
і занести до канцелярії цілу купу листів (окремих) і здати їх по опису.
Їм буде простіше призначити той поїзд ніж писати 30 тисяч відповідей...
Бо, як не як, індивідуальні звернення потребують окремої відповіді.
Такі зверення можна навіть зібрати на пішохідному переході у Шегинях.
Байдуже хто саме буде підписувати, аби тільки підписали.
Готовий поїхати у Шегині на 16-17 січня (чи пізніше) і взяти участь у
такому волонтерстві.
Заодно можна заїхати і до Перемишля
і у місцевих залізничників розвідати поточну ситуацію.
Підписи можна збирати і в Перемишлі... навіть і в поляків - це ще більше
завдасть клопоту УЗ, бо повинні перекласти ті звернення з польської на українську.
Також можна клопотати про надання відповіді на польській мові,
але це вже не буде обов'язком для УЗ, а - правом (за бажанням).

Quote
Стаття 6. Мова звернень і рішень та відповідей на них

Громадяни мають право звертатися до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, посадових осіб українською чи іншою мовою, прийнятною для сторін.

Рішення щодо звернень громадян та відповіді на них оформляються відповідно до вимог законодавства про мови. Такі рішення та відповіді можуть бути викладені в перекладі мовою спілкування заявника.

Для надання мовної колоритності можна додати гінді, фарсі та інші...
а також натравити на них депутатів усіх мастей.

Ось свіжий приклад успішної боротьби від Олександра Рудоманова (не без допомоги Віктора).

8** регіональний поїзд Львів-Перемишль не буде таким вже збитковим, оскільки у регіональних 800-х електричках безкоштовного проїзду для пенсіонерів нема. Усі пасажири повинні будуть купувати квиток системи Експрес, такий самий як на далекі потяги.
Я так розумію, що там не експресівські квитки мають бути, а міжнародні
Гарне запитання. Заодно подумав, чого нікого не бентежить те,
що Москва - це "не закордон" і можна вільно придбати в Експресі,
а Перемишль - "далеке зарубіжжя". З іншого боку підозрюю,
що складно буде завести вільний продаж з Експреса,
бо то зав'язане також на Росію (вочевидь, потрібно від РЖД якісь погодження).

Але коли задатися таким бажанням, то (припускаю) до АСУ Експрес можна інтегрувати
якусь локальну базу, яка буде доступна для українських та польських касирів,
а також для інтернет-користувачів квиткового сервісу.
Це все вимагає купу часу, "міжнародних погоджень" ...
але пасажири повинні зініціювати цей процес і довести його до нормального втілення.

Отож, чи є бажаючі скласти мені компанію у зборі підписів у Шегинях-Медиці-Перемишлі ?
Можна організувати неформальну зустріч у Перемишлі з польськими залізничниками.
Чекаю на зголошення від охочих )
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3348


View Profile
« Reply #291 on: 08.01.16 , 18:01 »
Share Reply with quote

Ідея хороша. Але зі збором підписів, на жаль, не зможу допомогти. Далекувато. Хіба треба буде мій підпис, то скинете текст "звернення" в приватні повідомлення, а оригінал я відправлю Вам чи відразу на УЗ.
Logged
Kacher_ua
Active user

Posts: 356


View Profile
« Reply #292 on: 08.01.16 , 22:01 »
Share Reply with quote

в принципе я бы мог помочь на шегинях
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3149


View Profile
« Reply #293 on: 09.01.16 , 19:01 »
Share Reply with quote

в принципе я бы мог помочь на шегинях
А в Перемишлі поговорити приватно з колійовцями?

Розвідати ситуацію щодо їх планів мордернізації 1520 на ділянці Перемишль - держкордон;
особливості ПМК за межею салона поїзда;
контроль за несанкціонованими діями пасажирів на шляху прямування;
інше.

Можливо, навіть варто рознести цю зустріч і збір підписів на індивідуальних зверненнях у часі:
1) зустріч українських активістів (можна ще й польських залучити) з польськими залізничниками;
2) опрацювання результатів зустрічі, підготування шаблонів звернень та інші оргпитання;
3) поширення шаблонів звернень через зацікавлених громадян України, Польщі та ін. країн;
4) задіяння депутатів, громадських структур та ін.

Спробую на днях поконтактувати із компетентними особами ст. Перемишль аби
узгодити з ними можливі дати зустрічі.

Хто може долучитись прошу зазначайте можливість зустрічі в п'ятницю чи в понеділок,
бо можливо польські залізничники не захочуть у свій вихідний день приймати громадських переговорників.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3149


View Profile
« Reply #294 on: 17.01.16 , 13:01 »
Share Reply with quote

Ще один аналог:
Вільнюс - Мінськ має щодено по 3-4 пари 8хх (і один ПДС - 30).
Територією ЄС він проходить 35 км.
ПМК у Вільнюсі на вокзалі, а на території РБ - на ходу між Молодечном і Гудогаєм.
Таке враження, що то одні тільки "наші причетні" не мають хисту до перемовин.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3348


View Profile
« Reply #295 on: 17.01.16 , 14:01 »
Share Reply with quote

Ще один аналог:
Вільнюс - Мінськ має щодено по 3-4 пари 8хх (і один ПДС - 30).
Територією ЄС він проходить 35 км.
ПМК у Вільнюсі на вокзалі, а на території РБ - на ходу між Молодечном і Гудогаєм.
Таке враження, що то одні тільки "наші причетні" не мають хисту до перемовин.
Думаю з литовцями простіше домовитись, бо Литва є членом угоди між залізницями Країн СНД та Балтії.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 1819


View Profile
« Reply #296 on: 18.01.16 , 01:01 »
Share Reply with quote

Why do you think Poland is the problem?
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 2863


View Profile
« Reply #297 on: 18.01.16 , 02:01 »
Share Reply with quote

ПМК у Вільнюсі на вокзалі, а на території РБ - на ходу між Молодечном і Гудогаєм.
Таке враження, що то одні тільки "наші причетні" не мають хисту до перемовин.
Где именно проходит контроль - там зависит от поезда. Есть пара у которой литовский ПТК в Кяне.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3149


View Profile
« Reply #298 on: 18.01.16 , 14:01 »
Share Reply with quote

Why do you think Poland is the problem?
Так думает УЗ.
Поэтому, если нас соберется в Перемышле как минимум 4 человека (я, Kacher_ua и еще необходимо 2 желающих),
то мы сможем встретится с представителями ПКП и узнать их точку зрения.
Вполне возможно, что они назовут совершенно другие причины.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3149


View Profile
« Reply #299 on: 18.01.16 , 14:01 »
Share Reply with quote

ПМК у Вільнюсі на вокзалі, а на території РБ - на ходу між Молодечном і Гудогаєм.
Таке враження, що то одні тільки "наші причетні" не мають хисту до перемовин.
Где именно проходит контроль - там зависит от поезда. Есть пара у которой литовский ПТК в Кяне.
Так, одна із 4 пар (та, що ходить по сб, нд з відправленням за 10 хв після щоденного поїзда) дійсно спиняється у Кяні.
Але все одно - зуміли домовитись по нормальному. Звісно, Перемишль не столиця,
але при нормальних цінах пасажири б точно були.

То хто ще готовий поїхати до Перемишля на дружню бесіду з польським колійовцями?
Маю 5-річну візу шенген, тому в цьому плані обмежень не маю (аж до 2021 року).
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.145 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 05.09.16 , 11:09