Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.11.17 , 03:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      поїзд Київ - Перемишль

Pages: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33
Reply | Print
Author Topic: поїзд Київ - Перемишль  (Read 110799 times)
Iwan
Active user

Posts: 3155


View Profile
« Reply #300 on: 08.02.16 , 14:02 »
Share Reply with quote

Ходив вчора на закупи до медицької Бєдронкі.
"Туди" = 1 год, "назад" = 5хв. (з врахуванням пішої ділянки між пунктами контролю).

Весь пас трафік зі Львова до Перемишля перебрав на себе автотранспорт.

Кожен поодинці декларує, що "було б добре аби було таке сполучення",
але коли доходить до якихось реальних дій - ніхто нічого з обіцяного не робить,
бо "кіт подер пантофлі", "папуга роздовбала квиток", "собака розтрощив длугопіс" ...
"і я не можу приїхати на зустріч і написати переклад листа до ПКП...".

З цього всього зрозумів, що ситуація аналогічна до кіровоградської:
... У нас цілі електрифіковані лінії сидять без сполучення, ті ж Первомайськ/Врадіївка/Балта. УЗ зашвирнуло ці міста в кам’яний вік, люди там розважаються тим що ґвалтують, грабують і палять трупи. Цілий Кіровоград сидить в жопі...
Немає команди активістів - немає зрушень.

Саме тому мені навіть не хотілося їхати в Перемишль щось дивитися і випитувати,
отак погуляв польським прикордонням, зазирнув до відомого "гіпер"-склепа і додому.
Logged
Lw59
Guest
« Reply #301 on: 08.02.16 , 18:02 »
Share Reply with quote



Весь пас трафік зі Львова до Перемишля перебрав на себе автотранспорт.


...Вообще то сейчас появление поезда не актуально,по причине сказанного Иваном.Маршрутки,автобуси все на Мостиском направлении,вплоть до погран перехода почти каждые полчаса,кроме этого есть электрички до Мостиски 2,откуда прямо на станции маршрутки поджидают и подвозят к погран. переходу,по приемлемой цене,и врятли ж.д.переберет больше пассажиров,маршруткой намного быстрее к границе.

Logged
Iwan
Active user

Posts: 3155


View Profile
« Reply #302 on: 08.02.16 , 19:02 »
Share Reply with quote

...Вообще то сейчас появление поезда не актуально,по причине сказанного Иваном.Маршрутки,автобуси все на Мостиском направлении,вплоть до погран перехода почти каждые полчаса,кроме этого есть электрички до Мостиски 2,откуда прямо на станции маршрутки поджидают и подвозят к погран. переходу,по приемлемой цене,и врятли ж.д.переберет больше пассажиров,маршруткой намного быстрее к границе.

Перебрали за відсутністю нормальної пропозиції від УЗ... але коли УЗ запропонує за 200 грн
Львів-Перемишль, то це автоматично відкине перемитників, як потенційних пасажирів,
і додасть поціновувачів комфортного добирання.

Але ж біда в тім, що УЗ не спромоглася домовитись із ПКП, а коли й домовиться,
то вочевидь закладе туди шалену рентабельність, аби потім злорадно констатувати:
"Бачте, ніхто не їздить!".

На перших порах могли б накатувати з майже нульовою рентабельністю,
і час од часу ПОСТУПОВО доводити ціну до ринкової 175..200 грн,
як зараз у автобуса (175грн), надаючи перевагу в 1*-годинному переїзді.

* - за умови переведення на швидкісний рух (колись у перспективі),
а зараз і 2 год було б цілком нормально.
Logged
Banderilliero
User

Posts: 115


View Profile
« Reply #303 on: 09.02.16 , 00:02 »
Share Reply with quote

На перших порах могли б накатувати з майже нульовою рентабельністю,
і час од часу ПОСТУПОВО доводити ціну до ринкової 175..200 грн,
як зараз у автобуса (175грн), надаючи перевагу в 1*-годинному переїзді.

Щодо "ринкової" ціни автобуса теж виникають питання. Проїзд українською ділянкою маршруту коштує десь 40 грн., а решта 14 км по польській стороні - аж 135.

Контрабандисти також їздять цим автобусом, їх може їхати одночасно 10-15 чол. Тому ціна на потяг в розмірі 200 грн не сприятиме відсіюванню такого контингенту.
Logged
Lyc
Active user

Posts: 900


View Profile
« Reply #304 on: 09.02.16 , 13:02 »
Share Reply with quote

Тому ціна на потяг в розмірі 200 грн не сприятиме відсіюванню такого контингенту.
Согласен полностью. 200 грн. для тех кто возит ликвидный товар - сумма плевая. Бабушек и дедушек на мотоциклах только можно напугать.
« Last Edit: 09.02.16 , 13:02 by Lyc » Logged
albatros
Active user

Posts: 367


View Profile
« Reply #305 on: 09.02.16 , 14:02 »
Share Reply with quote

Quote from: Iwan link=topic=115702.msg426706#msg426706
коли УЗ запропонує за 200 грн Львів-Перемишль, то це автоматично відкине перемитників, як потенційних пасажирів,
і додасть поціновувачів комфортного добирання.

Quote
Контрабандисти також їздять цим автобусом, їх може їхати одночасно 10-15 чол. Тому ціна на потяг в розмірі 200 грн не сприятиме відсіюванню такого контингенту.

По-перше, не обов'язково контрабандисти. Більшість везе чітко 2 пачки сигарет, 1-2 пляшки спиртного.
До того ж, дуже важко розділити, хто перемитник, а хто ні: є люди, які їдуть працювати інженером  або викладачем в центральну і західну Польщу, але при цьому розпихують по всіх шпаринах підакцизні товари. А є місцеві по картках, які їдуть в Теско, Лідл, Бедронку, але не везуть підакцизних товарів.

А ще до вашого відома, з точки зору польського митника 5 картоплин або жменя горіхів - це уже контрабанда. Цікаво, що нерідко поляки "вибачають" зайві сигарети, а тим паче спиртне, якщо людина переконує, що це "подарунки", а от за картоплю роблять відмітки в паспорті та змушують повернутися в Шегині, віддати/подарувати українським прикордонникам картоплю або моркву і знову йти в Польщу.

Quote
На перших порах могли б накатувати з майже нульовою рентабельністю,
і час од часу ПОСТУПОВО доводити ціну до ринкової 175..200 грн,
як зараз у автобуса (175грн), надаючи перевагу в 1*-годинному переїзді.
Звідки ви взяли, що може бути навіть нульова рентабельність, враховуючи, що постійно ламають поїзд і є ризик його конфіскації.
Оптимально було б пускати електричку з дерев'яними сидіннями і демонтованими туалетами.

"Не роби людям добре, бо винним будеш". Iwan, ви самі тут наводили статтю з блога якоїсь миндзі, яка наскаржилася на контрабанду в поїзді Київ-Варшава . Провідники їй казали: "не скаржетесь, а то поїзд зовсім відмінять", але вона навіть не зрозуміла,  про що вони. Ну і звісно ж стаття була написана в стилі "як погано в Україні, от в Євроооопі!"
Про те, як німці тонами возять польські і чеські сигарети, вона звісно ж вирішила промовчати.
Для чого УЗ і ЛВЗ морока з невдячними пасажирами, які ламають поїзд, а потім ще й її обіллють болотом зі всіх сторін?
Logged
Andersen
Active user

Posts: 1819


View Profile
« Reply #306 on: 09.02.16 , 19:02 »
Share Reply with quote

А как можно иначе об этом писать?
You think there anywhere in the EU where the passengers are told to move coupe twice during an overnight journey and not being able to sleep because the staff are moving kontraband goods around the wagon on behalf of their bosses who demand a certain cash flow from them?!

Why are you so solidaric with the organized criminal organization UZ who can't even put a couple of guards on the train preventing the passengers from pulling it apart with screwdrivers?!
Logged
albatros
Active user

Posts: 367


View Profile
« Reply #307 on: 09.02.16 , 20:02 »
Share Reply with quote

А как можно иначе об этом писать?
You think there anywhere in the EU where the passengers are told to move coupe twice during an overnight journey and not being able to sleep because the staff are moving kontraband goods around the wagon on behalf of their bosses who demand a certain cash flow from them?!

Why are you so solidaric with the organized criminal organization UZ who can't even put a couple of guards on the train preventing the passengers from pulling it apart with screwdrivers?!
Якщо судити з моїх дописів на форумі, то я точно не вигороджую УЗ.
Інша справа, я часом опоную комусь, якщо він пише відверті фантазії.

Щодо "злочинної УЗ", то тут пан датчанин забрехався: уже давно все опломбовано, і контрабанда перестала бути масовим явищем. А начальство не "вимагало щось від провідників", а навпаки оголосило акцію "стоп контрабанда". Але навіщо читати новини, якщо можна видати чергову порцію "нас зрадили" і "йдем в Європу"

А писати "енивеар ін ЕУ", знаючи різницю доходів населення, і ширин колії - це театр абсурду

Ви висмикнули з мого посту лише  те, у відповідь на що можна побудувати популізм.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 1819


View Profile
« Reply #308 on: 09.02.16 , 21:02 »
Share Reply with quote

It hasn't been populism when I was travelling on the Kyiv - Warsaw train - more like a tragic comic absurd theater play.
Last time was in 2014 when I had the feeling that the corrupt UZ bosses shold have paid me for the trip - not vice verse.
 
Well, if there is no organized crime problem anymore in UZ then why shouldn't they be able to spare a couple of guards to ensure that any cross border train stay intact?

But you didn't answer my question - why was it wrong to write about the absurdity? Isn't it better west of Ukraine? Can you find anything the like in the EU? How would you write about it?
« Last Edit: 09.02.16 , 22:02 by Easttripper » Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3353


View Profile
« Reply #309 on: 09.02.16 , 22:02 »
Share Reply with quote



Quote from: Iwan link=topic=115702.msg426706#msg426706
коли УЗ запропонує за 200 грн Львів-Перемишль, то це автоматично відкине перемитників, як потенційних пасажирів,
і додасть поціновувачів комфортного добирання.

Quote
Контрабандисти також їздять цим автобусом, їх може їхати одночасно 10-15 чол. Тому ціна на потяг в розмірі 200 грн не сприятиме відсіюванню такого контингенту.

По-перше, не обов'язково контрабандисти. Більшість везе чітко 2 пачки сигарет, 1-2 пляшки спиртного.
До того ж, дуже важко розділити, хто перемитник, а хто ні: є люди, які їдуть працювати інженером  або викладачем в центральну і західну Польщу, але при цьому розпихують по всіх шпаринах підакцизні товари. А є місцеві по картках, які їдуть в Теско, Лідл, Бедронку, але не везуть підакцизних товарів.

А ще до вашого відома, з точки зору польського митника 5 картоплин або жменя горіхів - це уже контрабанда. Цікаво, що нерідко поляки "вибачають" зайві сигарети, а тим паче спиртне, якщо людина переконує, що це "подарунки", а от за картоплю роблять відмітки в паспорті та змушують повернутися в Шегині, віддати/подарувати українським прикордонникам картоплю або моркву і знову йти в Польщу.

Quote
На перших порах могли б накатувати з майже нульовою рентабельністю,
і час од часу ПОСТУПОВО доводити ціну до ринкової 175..200 грн,
як зараз у автобуса (175грн), надаючи перевагу в 1*-годинному переїзді.
Звідки ви взяли, що може бути навіть нульова рентабельність, враховуючи, що постійно ламають поїзд і є ризик його конфіскації.
Оптимально було б пускати електричку з дерев'яними сидіннями і демонтованими туалетами.

"Не роби людям добре, бо винним будеш". Iwan, ви самі тут наводили статтю з блога якоїсь миндзі, яка наскаржилася на контрабанду в поїзді Київ-Варшава . Провідники їй казали: "не скаржетесь, а то поїзд зовсім відмінять", але вона навіть не зрозуміла,  про що вони. Ну і звісно ж стаття була написана в стилі "як погано в Україні, от в Євроооопі!"
Про те, як німці тонами возять польські і чеські сигарети, вона звісно ж вирішила промовчати.
Для чого УЗ і ЛВЗ морока з невдячними пасажирами, які ламають поїзд, а потім ще й її обіллють болотом зі всіх сторін?

Та все правильно та дівчина написала. Чомусь провідники БЧ та РЖД на потягах, які прямують  в ЄС контрабандою не промишляють.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.165 seconds with 20 queries.