Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.09.17 , 09:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      поїзд Київ - Перемишль

Pages: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33
Reply | Print
Author Topic: поїзд Київ - Перемишль  (Read 104966 times)
Iwan
Active user

Posts: 2880


View Profile
« Reply #310 on: 09.02.16 , 23:02 »
Share Reply with quote

Як добре, що я два місяці тому вимкнув повідомлення з цієї теми.
Заходжу іноді аби вже прочитати цілу пачку змістовних дописів.

А ще до вашого відома, з точки зору польського митника 5 картоплин або жменя горіхів - це уже контрабанда.
До Вашого відома, з точки зору українського митника не та що 5 картоплин, а навіть 1 кактус - це вже контрабанда.
Також, до Вашого відома, є таке поняття, як фітосанітарний контроль, під який попадає не тільки згаданий Вами
посадковий матеріал (картопля чи горіхи), але й інші види насіння... і не тільки. Наприклад, дерев'яна тара є теж
об'єктом фітосанітарного контролю. Виняток становить наприклад та тара, на якій термоспособом випалено певні
позначення, що вказують на знезараження тари (крім тари винятково із тирсоплит, бо вона не може містити комах).
Те ж саме стосується будь-яких рослин (насіння чи посадкового матеріалу), комах, звірів...
але як це стосується обговорюваної теми - не збагну.
Спитайте краще старожилів, як в Польщі чи Україні з'явились колорадські жуки, скільки людям платили за перших жуків...
і ознайомтесь із діяльністю нашої Головної державної фітосанітарної інспекції,
а потім скажіть: чим українські закони відрізняються від польських?
Все те ж саме - ввезення за умови наявністю дозволу. Чи то 3 метелики чи то 3 картоплини.
Формально - жодної різниці. ... і не варто кепкувати з того, що польські службовці дотримуються своїх законів.
Радше, варто плакати, чому наші службовці так не дотримуються законів, як поляки.
Зрештою, це їх країна і їм вирішувати, що до них можуть ввозити, а що - ні.
Нехай роблять це цивілізовано: організуються в кооператив і продадуть на експорт до Польщі - цього ніхто не боронить.

Звідки ви взяли, що може бути навіть нульова рентабельність, враховуючи, що постійно ламають поїзд і є ризик його конфіскації.
Оптимально було б пускати електричку з дерев'яними сидіннями і демонтованими туалетами.
Не знаю з якої саме сторінки Ви почали читати цю тему, але не лінуйтеся - перечитайте - там є відповіді на вашу заувагу.
Якщо коротко, то: ПМК за межами салону поїзда (у Львові, Мостиськах і Перемишлі), а сам рухомий склад в Перемишлі
не залишатиме спеціальну резервацію (територія огороджена сіткою) і матиме між приїздом і відїздом мінімальний час - 15-20хв
(що цілком достатньо для повної зміни пасажирів поїзда, а також для переходу у протилежну кабіну для зміни напрямку руху).
Тобто, поїзд формально не заїжджатиме на митну територію РП.
Вагони можуть бути обладнані кліматконтролем і вікнами, що не відчиняються.

"Не роби людям добре, бо винним будеш". Iwan, ви самі тут наводили статтю з блога якоїсь миндзі, яка наскаржилася на контрабанду в поїзді Київ-Варшава . Провідники їй казали: "не скаржетесь, а то поїзд зовсім відмінять", але вона навіть не зрозуміла,  про що вони. Ну і звісно ж стаття була написана в стилі "як погано в Україні, от в Євроооопі!"
У мене склалося враження, що Ви зовсім все переплутали:
ця тема про Львів-Перемишль і немає жодного стосунку з Київ-Варшава, позаяк вихідні умови обговорення зовсім інші.
Тут - човникове сполучення кілька раз на добу одним чи двома складами... сидячки.
Київ-Варшава - то лежачки, і там (я так розумію, що Ви не зрозуміли кому та контрабанда належала) контрабанду возили самі залізничники.

Про те, як німці тонами возять польські і чеські сигарети, вона звісно ж вирішила промовчати.
Для чого УЗ і ЛВЗ морока з невдячними пасажирами, які ламають поїзд, а потім ще й її обіллють болотом зі всіх сторін?
Гадаю, що німці возять (якщо вірити Вашим словам) ті тони цигарок не в пасажирських вагонах.
На відео СБУ добре видно де були облаштовані таємні сховки для перевезення контрабанди.
Чи Ви свято вірити в те, що ті сховки облаштували пасажири на шляху прямування?
Наварили там додаткові елементи, дещо підрізали болгаркою... уздовж усього вагона...
Ще раз перегляньте сюжет і перечитайте статтю - мова про працівників залізниці.
Навіщо УЗ тримати в штаті таких провідників і мати від них мороку - запитайте краще в УЗ.
Хоча, судячи із Ваших дописів, Ви свято вірите в те, що УЗ хтось круто підставив -
облаштував у їхніх вагонах сховки, а відтак зорганізував облаву.
Ви уточніть свою позицію, аби я розумів, як саме з Вами продовжувати діалог.

Якщо судити з моїх дописів на форумі, то я точно не вигороджую УЗ.
Інша справа, я часом опоную комусь, якщо він пише відверті фантазії.

Щодо "злочинної УЗ", то тут пан датчанин забрехався: уже давно все опломбовано, і контрабанда перестала бути масовим явищем. А начальство не "вимагало щось від провідників", а навпаки оголосило акцію "стоп контрабанда". Але навіщо читати новини, якщо можна видати чергову порцію "нас зрадили" і "йдем в Європу"

А писати "енивеар ін ЕУ", знаючи різницю доходів населення, і ширин колії - це театр абсурду

Ви висмикнули з мого посту лише  те, у відповідь на що можна побудувати популізм.
Можете вважати мене неупердженим у попередньому абзаці (перед цитуванням), адже коментую покроково,
не зачитуючись далі (коментар від Easttripper на той момент ще не читав...

проте, теж (незалежно від Easttripper) дійшов висновку, що Ви вигнороджуєте УЗ. Можливо, це випадковий збіг.
Опонуйте на здоров'я - мої фантазії того варті... але не в такий спосіб, як Ви це зробили.
На належні докази з аргументами - я реагую нормально... навіть, якщо б це написали Ви,
бо до жодного з форумчан не маю якоїсь упередженості - для мене тут ворогів немає.

Якщо Вас зачепив за живе економічний термін "нульова рентабельність", то "до Вашого відома"
це стосунок (відношення) "чистого прибутку" (не плутати із "валовий дохід") до вкладених коштів (затрат).
Нульова рентабельність передбачає повне покриття усіх видатків на організацію послуги
(матеріальні ресурси, зарплата, амортизація тощо) без отримання чистого прибутку.
Можливо Ви не зовсім обізнані із тим, що в Україні не те що приміське сполучення, а й більшість внутрішніх ПДС
не досягають омріяного рівня беззбитковості (це ж і є "нульова рентабельність).
Тому, почати з нульової рентабельності в перерахунку на гривні може означати "почати із 150грн",
і, як вже зазначав, поступово доводити до 175..200грн.

Чи Вам більше пасує почати із 666 грн без ПДВ і комісійного збору?
Було б добре почути Ваші міркування щодо ціни, якщо Ви мої міркування вважаєте фантастикою.
Опонування, власне, й полягає на тім, що Ви (раз Вам так подобається опонувати) повинні подати свою
опозитну думку, а не писати "думка Івана погана, бо погана". Це для мене не аргумент.

А начальство не "вимагало щось від провідників", а навпаки оголосило акцію "стоп контрабанда". Але навіщо читати новини, якщо можна видати чергову порцію "нас зрадили" і "йдем в Європу"
Ви що досі вірите в те, що публічне оголошення акції "стоп контрабанда"
беззаперечно свідчить про те, що автори акції не контрабандують???

Є добре українське прислів'я: "на злодію шапка горить".
Гадаю, що набереться довгий список борців із корупцією
(в т.ч. серед залізничників, митників, мілі/поліціянтів, прокурорів і суддів),
які б'ючи себе в груди (однією рукою) декларували боротьбу з усім згаданим вище,
а іншою приймали хабарі пакували їх у валізи.

А писати "енивеар ін ЕУ", знаючи різницю доходів населення, і ширин колії - це театр абсурду
Тобто, можна дійти висновку, що Ви залюбки й 5 разів посеред ночі ладні переходити з купе в купе
заради того, аби родина бідолашного провідника не померла з голоду через те, що він в цьому рейсі
не зможе реалізувати партію контрабанди... або ще заплатить захмарні штрафи та позбудеться праці
(у разі, якщо польські митники виявлять контрабанду)???,
Чи, можливо, навіть всю ніч простояти в тамбурі, аби тільки провіднику не створювати клопоту з
транспортуванням його контрабанди... так? Чи я щось не так витлумачив для себе?

Ви висмикнули з мого посту лише  те, у відповідь на що можна побудувати популізм.
Може це й мене теж стосується? Запитую превентивно - про всяк випадок.

Також мав би за приємність почути Ваші, olvit1, відповіді на останні запитання від Easttripper.
Продуктивного Вам написання! Можете не кватпитись і теж так само розлого пореченнєво заопонувати мені.
Наперед вельми вдячний.
« Last Edit: 09.02.16 , 23:02 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 2880


View Profile
« Reply #311 on: 09.02.16 , 23:02 »
Share Reply with quote

Та все правильно та дівчина написала. Чомусь провідники БЧ та РЖД на потягах, які прямують  в ЄС контрабандою не промишляють.
Ще +1 = 3
Вже три особи вважають, що залізничники організовано, діючи злагодженою злочинною групою,
маючи чіткий розподіл ролей, систематично займались перевезенням контрабанди.
Поки що один тільки olvit1 вважає, що то пасажири видовбали у підлозі наскізний таємний сховок,
що навіть самі залізничники про нього не знали і не здогадувались.
Отож, 1 : 3. Хто ще як вважає?
Logged
VB
Active user

Posts: 2599


View Profile
« Reply #312 on: 10.02.16 , 01:02 »
Share Reply with quote

А що тут думати? Єдине, що я зауважу, - В Бігосово теж, мабуть, шахтарі з Кемерово ще в шахті змішують цигарки з вугіллячком. Чи може ще на вагонозаводі в раму їх ховають. Різниці немає, УЗ, БЧ, ОКТ...
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2880


View Profile
« Reply #313 on: 10.02.16 , 02:02 »
Share Reply with quote

1 : 4

Хто наступний?
Logged
albatros
Active user

Posts: 367


View Profile
« Reply #314 on: 10.02.16 , 04:02 »
Share Reply with quote

Iwan, я не оратор, за формулу "до вашого відома" прошу пробачення, якщо вона вам неприємна. У мене є що вам відповісти, але мій час чітко обмежений, я не можу витратити півгодини на пореченнєву відповідь. Однак дякую щиро за витрачений на мене Ваш особистий час

Ви суттєво применшуєте мою обізнаність.
- Як з'явилися жуки, мені добре відомо. Причому це сталося попри залізну завісу. І мені не треба розпитували ніяких старожилів, я особистопрацюю біля землі у свій вільний час, і епопею з жуками пам'ятають навіть люди ще не пенсійного віку. А ще я вам можу сказати, що в розумних людей жуків немає, бо ми знаємо як їх відвадити,.в той час як більшість підкорилася масовому психозу (фітоконтроль, отрутохімікати, збирання в банку, шмон речей, обмітання картоплі і баклажанів віником та інші дурниці). Але це тут не по темі!
- я знаю, що то не (не тільки) пасажири. Але зараз все опломбовано і у Львів-Вроцлав, і у Київ-Варшава, і ніхто вночі не скрипить нічим. Почитайте свіжі відгуки в мережі, всі пишуть, що уже стало все нормально.
- про тони цигарок. А у поїзді стільки й не можна провезти одній людині, бо 1 кг - це уже декілька блоків, хоча добрячу торбу набирають. А от легковики битком називають польськими цигарками і везуть. До того ж, майже всі поляки, які їдуть в Німеччину на заробітки, беруть з собою багато сигарет. Біля автобуса утворюється міні-базарчик, до якого приходять німці. Рідше покупцяи їх заносять додому. Не вірите, в інтернеті є купа такої інфи! Кожен хто володіє польською або  німецькою, може знайти її самостійно.
- ціна 666 грн. мені не подобається: вона велика. Чи це ваша улюблена цифра? Розчарую: ця мабуть священна для вас цифра цифра мені цілком байдужа.
- я ж і кажу, що беззбитковості важко досягнути, коли ламають потяг (без різниці хто) і доводиться його ремонтувати.
- 5 разів переходити із купе в купе за ніч я можливості не маю, оскільки досить рідко користуюся купе, але в основному плацкартом та електропоїздами. Якщо у західному напрямку - теж електропоїздами і акційними спецпропозиціями.
- моя пропозиція: для початку у людей повинні бути гроші взагалі кудись рипнутися.
- смішно коли гасла "сусідство", "інтеграція", "безвізовий режим" тримаються на бажаннях деяких людей мити польські туалети або купити дешевих сосисок в Теско на тлі підбадьорювань есттрепперів.
- знаю про вашу пропозицію зовнішнього контролю, хоча маю право і не знати, бо офіційно зареєстрований акаунт тут у мене недаано
- У мене теж немає сталих опонентів. Звісно, ж неоціненна ваша заслуга у призначенні п. 357, який двічі ставав в нагоді. Але, будьте ласкаві, не провокуйте мене більше на офтопіки.
« Last Edit: 10.02.16 , 04:02 by olvit1 » Logged
Banderilliero
User

Posts: 107


View Profile
« Reply #315 on: 13.02.16 , 20:02 »
Share Reply with quote

Чи можливий варіант, щоб запустити потяг Львів-Медика? Мається на увазі станція яка поруч з пішим/автомобільним переходом. На гугл картах видно станційну будівлю, теоретично там можна організувати митний та прикордонний контроль.
У такому випадку заїзд на територію Польщі - мінімальний, отже узгодити рух потягу буде набагато легше. Непомітно викинути коробки з сигаретами на ходу не вийде. І тариф в такому разі можна встановити порядку 80-100 грн., без ідіотських надбавок за міжнародність.
Logged
Megapups
Active user

Posts: 11315


View Profile
« Reply #316 on: 13.02.16 , 21:02 »
Share Reply with quote

А с полякам вы гривны будете платить?
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 2784


View Profile
« Reply #317 on: 15.02.16 , 12:02 »
Share Reply with quote

А с полякам вы гривны будете платить?
Это не самая главная проблем. С белорусами к примеру поляки договорились и у них единый тариф от Бреста до Тересполя - 4 евро. Как они уж там между собой их делят - непонятно, но как-то разбираются.
Logged
Banderilliero
User

Posts: 107


View Profile
« Reply #318 on: 16.02.16 , 16:02 »
Share Reply with quote

А с полякам вы гривны будете платить?

Полякам - злоті/євро. У вас є калькуляція скільки і за що їм треба платити?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2880


View Profile
« Reply #319 on: 27.02.16 , 21:02 »
Share Reply with quote

Iwan, я не оратор, за формулу "до вашого відома" прошу пробачення, якщо вона вам неприємна. У мене є що вам відповісти, але мій час чітко обмежений, я не можу витратити півгодини на пореченнєву відповідь. Однак дякую щиро за витрачений на мене Ваш особистий час
olvit1, з почуттям гумору в мене все Ок. Часом доводиться занадто іронізувати,
аби почути від опонента якісь відверті речі, тому навзаєм перепрошую за можливий
дискомфорт, що час од час міг спричинити Вам своїми дописами.

Отож, спробую знову "пореченнєво" заопонувати на Ваш допис.

Ви суттєво применшуєте мою обізнаність.
- Як з'явилися жуки, мені добре відомо. Причому це сталося попри залізну завісу. І мені не треба розпитували ніяких старожилів, я особистопрацюю біля землі у свій вільний час, і епопею з жуками пам'ятають навіть люди ще не пенсійного віку. А ще я вам можу сказати, що в розумних людей жуків немає, бо ми знаємо як їх відвадити,.в той час як більшість підкорилася масовому психозу (фітоконтроль, отрутохімікати, збирання в банку, шмон речей, обмітання картоплі і баклажанів віником та інші дурниці). Але це тут не по темі!
Перепрошую за ненавмисне применшення Вашої обізнаності. Це ще й як по темі.
"Залізна завіса" не стосувалася жуків, а тільки громадян постсовєтського простору
(у тім ліку - країн РЕВ).
Наприклад, бесарабські, буковинські, галицькі та волинські жуки одразу після проголошення
"возз'єднання західноукраїнських земель" потрапили до Совєтської України, що мало місце
наприкінці 2СВ (різні землі входили по різному).

Але я тут не про це, а про суверенне право кожної держави самостійно вирішувати,
що можна ввозити на її територію, а що не можна. Кожна країна регулює це на власний
розсуд, керуючись внутрішніми (не зовнішніми) переконаннями.
До прикладу, "дружня" Росія заборонила ввозити м'ясо-молочну продукції, що має
походження з України. Також, РФ заборонила ввезення до себе продуктів харчування
з багатьох інших країн... і це її право. Спробуйте загуглити:
Україна заборонила ввезення капусти та салатів з Іспанії
Це право України, і вона ним скористалась. Тому, якщо польська бабця буде нести
пів іспанської капустини, то українські митники зобов'язані протидіяти такому внесенню.
Не потрібно з цього робити трагедії.
Чому Вас не бентежить примушування пасажирів авіарейсів до викидання косметики
(в т.ч. аерозольної) у сміття. Воно ж значно дорожче ніж згадані Вами 3 картоплини.
Є правила і їх потрібно дотримуватись. Невиконання встановлених правил має наслідком
застосування санкції. Тому нехай не носять ті карпоплини в кишенях і матимуть спокій.

- я знаю, що то не (не тільки) пасажири. Але зараз все опломбовано і у Львів-Вроцлав, і у Київ-Варшава, і ніхто вночі не скрипить нічим. Почитайте свіжі відгуки в мережі, всі пишуть, що уже стало все нормально.
Я б перефразував на "не тільки провідники займалися контрабандою, але й окремі пасажири".
Якщо Ви погоджуєтесь на таке формулювання, то можемо вважати, що ми порозумілись.

- про тони цигарок. А у поїзді стільки й не можна провезти одній людині, бо 1 кг - це уже декілька блоків, хоча добрячу торбу набирають. А от легковики битком називають польськими цигарками і везуть. До того ж, майже всі поляки, які їдуть в Німеччину на заробітки, беруть з собою багато сигарет. Біля автобуса утворюється міні-базарчик, до якого приходять німці. Рідше покупцяи їх заносять додому. Не вірите, в інтернеті є купа такої інфи! Кожен хто володіє польською або  німецькою, може знайти її самостійно.
Мені здається, що Ви не бачите різниці у стосунках між Україна-Польща і Польща-Німеччина.
Тож мушу звернути Вашу увагу на те, що Польща і Німеччина вступили до одного й того ж
митного союзу, а Україна до нього не вступила до нього, а поза тим мало не вступила до
альтернативного митного союзу. Гадаю, що Ви про це кілька років тому чули.
Всередині митного союзу немає митних кордонів, а тому переміщення товарів є вільним
чи з якимись винятками (не цікавився цим питанням).
Добре, що Ви хоч не претендуєте на те, щоб до українських громадян при входженні на
територію Польщі не застосовували митний контроль, мовляв, до поляків, коли вони
входять до Німеччини, теж не застосовують митний контроль.
Сподіваюсь, що тепер Ви збагнули на чому саме полягає правна різниця поміж входженням
українців до Польщі і поляків до Німеччини. Коли ні, то зможу потлумачти більш розлого.

- ціна 666 грн. мені не подобається: вона велика. Чи це ваша улюблена цифра? Розчарую: ця мабуть священна для вас цифра цифра мені цілком байдужа.
Ні, то задля економії кількох мілісекунд при спрощеному трикратному введенні однієї і тієї ж цифри.
Яка на Вашу думку повинна бути цифра? Будьте настільки ласкаві, назвіть її, чи діапазон допустимих значень,
бо так і не почув від Вас цієї цифри.

- я ж і кажу, що беззбитковості важко досягнути, коли ламають потяг (без різниці хто) і доводиться його ремонтувати.
Беззбитковість досягається при виручці, що дорівнює витратам (в тім ліку, на відновлення поїзда),
тому це все можна закласти у калькуляцію... або найняти варту, і ці кошти теж закласти у собівартість.
Гадаю, що найняти варту обійдеться дешевше. Є два чинника для досягнення беззбитковості:
1) мінімізація видатків (собівартості);
2) підвищення цін на товари та послуги.
Тому, завше можна досягти рівноваги чи навіть отримати позитивне сальдо між цими протидійними складниками.

- 5 разів переходити із купе в купе за ніч я можливості не маю, оскільки досить рідко користуюся купе, але в основному плацкартом та електропоїздами. Якщо у західному напрямку - теж електропоїздами і акційними спецпропозиціями.
Тому не апелюйте до "різниці доходів населення", мовляв це є належною підставою для
вчинення (провідниками) чи замовчування (свідками-пасажирами) злочинів економічного характеру.
Тим паче, що від цього потерпали самі пасажири. З Ваших слів так виходить, що низький пасажири
повинні мовчки терпіти кількаразове упродовж ночі їх переведення з купе до купе, зважаючи на
"різницю доходів населення"??? Таке може говорити людина, яка не поважає право.
Чи, можливо, я не так витлумачив Ваші слова (виділено жирним)??? Просвітіть мене у цьому ракурсі.

А как можно иначе об этом писать?
You think there anywhere in the EU where the passengers are told to move coupe twice during an overnight journey and not being able to sleep because the staff are moving kontraband goods around the wagon on behalf of their bosses who demand a certain cash flow from them?!

Why are you so solidaric with the organized criminal organization UZ who can't even put a couple of guards on the train preventing the passengers from pulling it apart with screwdrivers?!
Якщо судити з моїх дописів на форумі, то я точно не вигороджую УЗ.
Інша справа, я часом опоную комусь, якщо він пише відверті фантазії.

Щодо "злочинної УЗ", то тут пан датчанин забрехався: уже давно все опломбовано, і контрабанда перестала бути масовим явищем. А начальство не "вимагало щось від провідників", а навпаки оголосило акцію "стоп контрабанда". Але навіщо читати новини, якщо можна видати чергову порцію "нас зрадили" і "йдем в Європу"

А писати "енивеар ін ЕУ", знаючи різницю доходів населення, і ширин колії - це театр абсурду

Ви висмикнули з мого посту лише  те, у відповідь на що можна побудувати популізм.

- моя пропозиція: для початку у людей повинні бути гроші взагалі кудись рипнутися.
Власне, в цій темі ми мовимо про людей, котрі мають гроші "для рипання",
але взагалі не мають можливості комфортного поїздового "рипання".
Якщо Ви не маєте якихось прогресивних думок для зрушення цієї теми у бік прогресу,
а також якщо не маєте грошей "взагалі кудись рипнутись", то не засмічуйте цю тему
заздрісними повідомленнями про поляків, які мають угоду з німцями і перевозять
тони цигарок у своїх автівках... а також про бідолашних бабок, яким не дають пронести
до Польщі 3 картоплини. Створіть десь у "Тамбурі" тему про "Перемитництво із
застосуванням залізничного транспорту чи без такого застосування" і там пишіть про
бабцю і поляків. Не доводіть мене до веб-ненависті згадуванням про можливість
невиконанням правних норм ЄС, особами з низьким рівнем доходів.
До Вашого помешкання, мабуть, сирійці ще не дістались... і не мотивували своє бажання
зайняти одну із Ваших кімнат для своїх власних потреб? Мовляв, у них рівень доходів в рази
менший, ніж у Вас. Хотів би побачити Вашу реакцію на таке обгрунтування.
Запам'ятайте, будьте ласкаві, ЄС українцям нічого не винен і не повинен прогинатися
перед жебракуватістю окремих українців, а тим паче, коли вони сміють на тому наполягати.

- смішно коли гасла "сусідство", "інтеграція", "безвізовий режим" тримаються на бажаннях деяких людей мити польські туалети або купити дешевих сосисок в Теско на тлі підбадьорювань есттрепперів.
Гасла "сусідство", "інтеграція", "безвізовий режим" кожен громадянин України має право
використовувати на власний розсуд в рамках диспозиції чинних норм права.
Хтось може мити туалети, інший - накупити оберемок дешевиш сосисок в Теско,
і їх усіх при цьому може підбадьорювати Easttripper, бо він громадянин країни ЄС,
і всі вони діятимуть в рамках диспозиції... і ці всі дії чи бездіяльність не є карними...
на відміну від приховування злочину (не повідомлення про злочин), вчиненого
провідниками, мотивуючи це "низьким рівнем доходу" провідника. Я б соромився
писати про таке, як Ви пишете. Це типова антиєвропейська позиція:
"я бідний, то мені можна трохи порушувати закон - трохи поцупити з рідного колгоспу
кукурудзи, комбікорму, картоплі". Можна трохи сміття на вулицю викинути...
можна трохи вкрасти електроенергії...
З таких людей виростають олігархи, які теж вважають себе бідними і поводять себе
аналогічно, тільки масштаби крадіжок більші.

- знаю про вашу пропозицію зовнішнього контролю, хоча маю право і не знати, бо офіційно зареєстрований акаунт тут у мене недаано
Ви, як і кожен інший учасник форуму, має право нічого не знати,
але це право кореспондує з моїм зобов'язанням (прошу не плутати з обов'язком)
вказувати таким учасникам на місце (тему і сторінку), де це питання вже
обговорювалось раніше. Це нормальна практика на форумі. Гадаєте, що я читаю усі
розділи? Ні, не читаю. Тільки окремі, і то тільки окремі теми. Це нормальна річ, за
це не хвилюйтеся, ми завжди люб'язно скеруємо Вас до необхідного джерела знань.
Мене теж скеровують до джерел знань, і нічого поганого в цьому я не бачу.

- У мене теж немає сталих опонентів. Звісно, ж неоціненна ваша заслуга у призначенні п. 357, який двічі ставав в нагоді. Але, будьте ласкаві, не провокуйте мене більше на офтопіки.
Дякую. Приємно, що ви належите до спільноти тих осіб, котрі не полінувалися і поцікавились історією створення маршруту.
Це, як я уже неодноразово згадував, командна заслуга: Борис Остапюк, Орест Климпуш, Федір Гамор і я.
Сподіваюсь, що ми знайшли цілковите порозуміння, і що тепер Ваша думка/позиція* повністю збігається з моєю.

* - щодо належної поведінки наших співгромадян (чи то провідників, чи то пасажирів, чи бабки-пішохода)
незалежно від рівня їх достатку


Дякую за увагу. Досить приємно спілкуватися з такими опонентами як Ви.
Це збагачує мої знання про наших співгромадян, дає зрозуміти їх сутність, спосіб мислення,
тип поведінки, та низку інших прихованих особливостей, яких за фотокарткою не бачно.
Не можуть всі мислити ідеально однаково, бо тоді життя стане не цікавим,
та й у цьому форумі тоді б відпала потреба... а так я зумів осягнути бодай невеликий
сегмент Вашої глибинної думки. Ще раз Вам вдячний, і навзаєм маю сподівання, що надалі
не провокуватимете мене на написання таких обтяжливих для прочитання офтопіків.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.131 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 26.08.16 , 16:08