Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.10.21 , 16:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      Travelogues

        З Ужгорода до чорноморського узбережжя Болгарії (липень 2014)

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7]
Reply | Print
Author Topic: З Ужгорода до чорноморського узбережжя Болгарії (липень 2014)  (Read 26344 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 6228


View Profile
« Reply #60 on: 18.08.21 , 13:08 »
Share Reply with quote

Якщо матиму час і натхнення я теж пискну про свої українські тортури.

А тревел-історія поїздки до Греції з використанням раховоза і назад через сам Рахів підійде?:)


Чекаємо :)
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1481


View Profile
« Reply #61 on: 18.08.21 , 14:08 »
Share Reply with quote

Дуже дякую колезі за звіт і підтримую всіх, хто має намір написати свої :) Дійсно, надзвичайно важко зараз зібратися з духом і кнопкодавити тривалий час. Але читати потім - суцільне задоволення.
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 755


View Profile
« Reply #62 on: 20.08.21 , 17:08 »
Share Reply with quote

Дуже дякую колезі за звіт і підтримую всіх, хто має намір написати свої :) Дійсно, надзвичайно важко зараз зібратися з духом і кнопкодавити тривалий час. Але читати потім - суцільне задоволення.

Согласен. Такие отчеты очень увлекательны!
Logged
snookerok
Active user

Posts: 1029


View Profile
« Reply #63 on: 23.08.21 , 00:08 »
Share Reply with quote

А спальний вагон Сігет - Бухарест — це такий закруглений з усіх боків червоний або синій ретро-РІЦ, де всередині написи німецькою, а в кінці коридору крісло для провідника? (Таким червоним їхав з Алба-Юлії до Сучави. Виробництво Hansa (ФРН) найпізніше початку 70-х. Старовина, але є в них якийсь ностальгічний шик, приблизно як ми колись із білих вагонів дивилися на шоколадні амендорфи міжнародних поїздів, ще крутішими виглядали закруглені зверху РІЦ з написами "Спальный вагон" різними мовами, а це ще один крок далі в Західну Європу тих часів — у нас таких зовсім не було.)
Так, там курсує такий старий вагон з отим кріслом у коридорі і торшерчиком для провідника, виглядає все дуже лампово. Я проїхався на днях в ньому з Брашова до Сігета, скоро напишу звіт. Але румун, який їхав зі мною в купе і частіше там катається казав, що бувають і нові вагони на цьому маршруті, а цей вагон називав "комуністичним" через його вік і те, що там великі шпарини в стінках між купе і можна підглядати що робиться в сусідів)
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3773


View Profile
« Reply #64 on: 24.08.21 , 12:08 »
Share Reply with quote

А спальний вагон Сігет - Бухарест — це такий закруглений з усіх боків червоний або синій ретро-РІЦ, де всередині написи німецькою, а в кінці коридору крісло для провідника? (Таким червоним їхав з Алба-Юлії до Сучави. Виробництво Hansa (ФРН) найпізніше початку 70-х. Старовина, але є в них якийсь ностальгічний шик, приблизно як ми колись із білих вагонів дивилися на шоколадні амендорфи міжнародних поїздів, ще крутішими виглядали закруглені зверху РІЦ з написами "Спальный вагон" різними мовами, а це ще один крок далі в Західну Європу тих часів — у нас таких зовсім не було.)
Так, там курсує такий старий вагон з отим кріслом у коридорі і торшерчиком для провідника, виглядає все дуже лампово. Я проїхався на днях в ньому з Брашова до Сігета, скоро напишу звіт. Але румун, який їхав зі мною в купе і частіше там катається казав, що бувають і нові вагони на цьому маршруті, а цей вагон називав "комуністичним" через його вік і те, що там великі шпарини в стінках між купе і можна підглядати що робиться в сусідів)

Это - вагон из западной Германии...
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/car/night/ex-DB/pix.html


С уважением, Ульф
Logged
azh
Active user

Posts: 256


View Profile
« Reply #65 on: 09.09.21 , 08:09 »
Share Reply with quote

Интересно будет про обратную дорогу прочитать

Зворотний шлях:

28 серпня

Назад "Flixbus" Варна—Бухарест, так само, як і автобуси інших перевізників Варна—Бухарест, ідуть у такий час доби, що в Бухаресті доводиться довго чекати на наш поїзд. Тому вирішили їхати за вже стандартним для нас варіантом через Силістру, розраховуючи на виїзд з Варни в обідній час. Однак зіткнулися з кількома несподіванками. На початку подорожі у Варні виявили, що цього року рейс до Силістри на 12:30 скасовано (з 1 вересня його відновлюють), тому (часу на роздуми було дуже мало) купили 2 квитки на зворотний шлях на автобус Варна—Силістра о 14:35, однак через кілька днів, зваживши на те, що добирання з Келераша до Бухареста після 17:30 може бути дуже проблемним, вирішили все ж їхати з Варни до Силістри автобусом о 10:00.

Отже,
Кранево 8.30 – 9.15 Варна (автобус із зупинки в центрі Кранева) – по 4 леви за одного = по 2.08 Є за одного.

10:00 Варна – Силістра  (автобус). Вдалося поміняти у касі компанії "Т.А.Т." на пероні автовокзалу куплені ще в день приїзду квитки з 14:35 на 10:00 (правда, один з квитків я загубив, тому поміняв тільки один + купив 1 новий – по 12 левів за два квитки + 1 лев за заміну + 12 левів за новий квиток = 37 левів = 19.27 Є на двох = по 9.64 Є на одного.
На відміну від попередніх разів, їхали великим автобусом. Вийшли на початку Силістри, біля перехрестя вул. Добрич і вул. 7 Септември. Ще зайшли на базарчик. Пішки до  кордону – 10 хв. Перехід -- 10 хв.

Пором по румунській території через Дунай – безкоштовно.

Таксі від порому до автовокзалу "Орізонт" у Келераші довелося ловити довго -- чекали 30 хв, поки один під'їхав. Ціна – 30 лей (їхали ще з одним пасажиром, але заплатили повну вартість) = 6.16 Є на двох = по 3.08 Є на одного.

14:00 Автобус Келерашь – Бухарест  – 2 по 30 лей – по 6.16 євро за одного. Прибуття на Autogara Obor близько 15:45.

Посиділи на лавочці у парку ім. Тітуса Озона напроти Gara Obor. Був безкоштовний Wi-Fi. Також там є стінка з кранами з водою. Набрали води, помили куплений у Силістрі виноград.

Тролейбус № 85 Gara Obor – парк Чішміджіу – оплата купленою перед тим карткою (див. вище) – по 3 леї. Одна поїздка = 0.62 Є на одного.

У парку Чішміджіу дружина посиділа на лавочці, а я зробив коротку екскурсію до історичного центру міста (не вперше, але з задоволенням).

Дуже довго (30 хв) чекали тролейбус № 85 парк Чішміджіу – Gara de Nord – оплата карткою міського транспорту – по 3 леї. Одна поїздка = 0.62 Є на одного.

IRN 1641 Bucuresti Nord 21:05 – 10:50 Sighetu Marmatiei

Спальний вагон (чогось мені здавалося, що він там один, але номер цього разу був 4, а коли їхали до Бухареста – 3), купе на  2 особи. Квитки куплено 8 серпня через інтернет на сайті CFR. 359.50 лей за два квитки (ціна з урахуванням знижки за купівлю через інтернет 131.7 лей; повний тариф 491.2 лей) – по 36.9 Є на одного.

29 серпня

Прибули до Сігета за розкладом. Пішки до кордону, перехід. Румунський прикордонник чомусь поцікавився, де ми працюємо. Пішки до залізничної станції в Солотвині. На автобус іти не захотіли (невідомо, чи вдасться сісти, чи їхати стоячи, та й розкладу не знали), посиділи три години на лавочці, почитали, поговорили телефоном, бажаючі попили каву.

поїзд № 13, 14:52 Солотвино—Ужгород 19:42. Заздалегідь взяли плацкартні квитки, ціна – по 111.18 гривень = по 3.55 Є на одного.

Сумарна вартість Кранево – Ужгород (з урахуванням одного загубленого квиточка) – по 62.65 Є  на одного.

Сумарна вартість Ужгород – Кранево – Ужгород – по 124.56 Є  на одного.

Подорожжю задоволені.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 6228


View Profile
« Reply #66 on: 09.09.21 , 09:09 »
Share Reply with quote


Зворотний шлях:

28 серпня


Дякую!
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3773


View Profile
« Reply #67 on: 09.09.21 , 13:09 »
Share Reply with quote

Зворотний шлях:

28 серпня

Назад "Flixbus" Варна—Бухарест, так само, як і автобуси інших перевізників Варна—Бухарест, ідуть у такий час доби, що в Бухаресті доводиться довго чекати на наш поїзд. Тому вирішили їхати за вже стандартним для нас варіантом через Силістру, розраховуючи на виїзд з Варни в обідній час. Однак зіткнулися з кількома несподіванками. На початку подорожі у Варні виявили, що цього року рейс до Силістри на 12:30 скасовано (з 1 вересня його відновлюють), тому (часу на роздуми було дуже мало) купили 2 квитки на зворотний шлях на автобус Варна—Силістра о 14:35, однак через кілька днів, зваживши на те, що добирання з Келераша до Бухареста після 17:30 може бути дуже проблемним, вирішили все ж їхати з Варни до Силістри автобусом о 10:00.

Във връзка с епидемичната обстановка и динамиката на промените, до възстановяване на нормалния график на движение, актуална информация за разписанието на автобусите от Автогара Варна може да получите на следните телефони 0700 200 24, 052 757 044, 052 748 349, 0886 618 849, 0886 618 832. Информацията на сайта може да не е актуална предвид горните причини.


https://autogaravn.com/companies/index.php?module=schedules&action=departures

С уважением, Ульф
Logged
Tags: uzhhorod 
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!