Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.10.18 , 04:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Покращення транспортного обслуговування на Вінниччині

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 78
Print
Author Topic: Покращення транспортного обслуговування на Вінниччині  (Read 141644 times)
bond
Active user

Posts: 1505


View Profile
« on: 23.07.14 , 16:07 »
Share

Як кажуть, кожна жаба своє болото хвалить. Тому я теж вирішив не відставати від форумчан і відкрити тему по транспортному сполученні в своєму регіоні. Тим більше, маю для цього вагомий привід: мої багаторічні звернення до УЗ та до різних ЗМІ щодо незадовільного (а з 2013 року взагалі ніякого) транспортного сполучення на ділянці Вінниця - Зятківці  - Гайворон нарешті дали певний результат. Сьогодні мав зустріч з заступником голови Вінницької облдержадміністрації з приводу відновлення пасажирського сполучення на ділянці Вінниця - Зятківці. Він дав зрозуміти, що новій владі області не байдужі проблеми транспортного сполучення, тому  просив систематизувати основні проблеми  не лише гайворонського напрямку, а й усієї області в цілому. Єдине його прохання - в зв"язку зі скрутною ситуацією в країні пропонувати лише те, що не потребує значних капіталовкладень. Я звернув його увагу на такі основні проблеми і їх вирішення:
- повна відсутність з 2013 року пасажирського сполучення на ділянці Вінниця - Зятківці. Як показала практика призначення РА Вінниця - Хмельницький, за умови гарного графіка пасажири знайдуться. Тому ідеальним варіантом було б, звісно, пустити в напрямку Гайсина РА, бажано двічі на день. Мною було запропоновано такий можливий варіант: ранковий щоденний РА з Хмельницького відправляємо з Вінниці (8.00) на Умань (13.16), зворотньо Умань (13.33) - Вінниця (18.50). Від Христинівки до Умані в обох напрямках по СМЕ з Черкаським ДП. Якщо Песа не може працювати по СМЕ з ДЕЛом вирішити проблему можна постановкою на обидва маршрути однотипних дизельпоїздів депо Христинівка. Далі з Вінниці (19.00) на Гайворон (близько 1.00), зворотньо Гайворон (близько 1.30) - Вінниця (7.30), далі ранковим на Хмельницький.
Якщо варіант з РА УЗ відкине, як альтернативу можна запропонувати перенаправити поїзд 397/398 Львів - Черкаси через Вінницю. Одним з плюсів цього варіанту для УЗ є те, що в плані локомотивів  і бригад все залишається як і було до цього: від Львова до Жмеринки локомотивами депо Львів-Захід, від Жмеринки до Черкас локомотивами депо Христинівка. Якщо графік від Львова до Жмеринки в обидва боки не чіпати взагалі, то прибуття в Черкаси буде орієнтовно на 1,5 години пізніше - о 5.20 замість теперішніх 3.50, відправлення з Черкас буде приблизно на годину ранніше, ніж зараз. Хоча в такому випадку було б краще змінити зворотній графік  на Черкаси близько 13.00, Вінниця близько 23.00 Львів 5.28, від Жмеринки до Львова після 1.09 ниткою 255 Херсон - Львів.
- ще одна проблема - відсутність "стиковок" для проїзду від Вінниці далі Вапнярки, да і до самої Вапнярки теж не завжди нормальні "стиковкі". Як варіант вирішення - ліквідація феодальної роздробленості на УЗ, коли електропоїзди Одеської залізниці йдуть лише до останньої станції на своїй залізниці - Вапнярка. Якщо ділянку Жмеринка - Вапнярка передати на обслуговування Одеській залізниці - пасажирам стане від цього тільки краще. За моїми розрахунками в такому разі електропоїзд 6252 відправленням з Одеси 6.00 прибуде до Жмеринки о 13.43, зворотньо 6255 відправиться з Жмеринки о 15.06 і прибуде до Одеси о 22.33; 6254/6251 взагалі є сенс продовжити до Вінниці - як це було на початку 2000-х, тоді відпаде гостра необхідність у 797/798 Вінниця - Одеса - Вінниця і як наслідок - можна збільшити періодичність 686/685 до щоденної.
- також хочу запропонувати продовжити 6297 Христинівка - Козятин і 6421/6422 Христинівка - Вапнярка до Вінниці з розміном складів. Тобто замість двох огризків з"являється два майже кільцевих поїзда: 6421 Христинівка (8.15) - Вапнярка (11.07-11.11) - Вінниця (12.59) далі 6298 Вінниця(13.04) - Козятин (14.04-14.09) - Христинівка (19.10) і в зворотньому напрямку Христинівка (7.32) - Козятин (12.28-12.33) - Вінниця (13.33) далі 6421/6422 Вінниця (13.38) -Вапнярка (15.36-15.40) - Христинівка (18.30).
Прошу форумчан долучитись до дискусії.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #1 on: 23.07.14 , 17:07 »
Share

Прошу форумчан долучитись до дискусії.
А толку от дискуссий? Есть конкретные/конструктивные предложения - пишите, а так, это очередное литье воды, коего хватает в соответствующих темах и так, зачем было заводить отдельно для области (учитывая, что тема таки выходит за рамки области) пока не понятно...
Logged
bond
Active user

Posts: 1505


View Profile
« Reply #2 on: 23.07.14 , 17:07 »
Share

Дискусія для того, що готую звернення в електронному вигляді, яке після розгляду і погодження керівництвом області буде передано на міністерство інфраструктури. Можна долучити іще якісь пропозиції - щось відкинуть, щось залишать. Тим більше, в своєму зверненні можна буде долучити посилання на цю тему для ознайомлення з пропозиціями інших людей, а не лише з моїми. А окремо для вінницької області тому, що займатимуться цім питанням саме вінницькі чиновникі, тому проблеми транспортного сполучення Фастова з Києвом чи Одеси з Ізмаїлом їх точно не зацікавлять.
Logged
opex
Active user

Posts: 11671


View Profile
« Reply #3 on: 23.07.14 , 17:07 »
Share

Посмитюху подключите :) Он живенько наваяет картинку вагона Хмельницкий-Зятковцы :)
Logged
bond
Active user

Posts: 1505


View Profile
« Reply #4 on: 23.07.14 , 17:07 »
Share

Он обычно сам подключается, его не надо просить:) Тем более, что ранее в теме про РА Хмельницкий - Гайворон он уже проявлял активность.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #5 on: 23.07.14 , 17:07 »
Share

Дискусія для того, що готую звернення в електронному вигляді
Обращения в электронном виде сейчас никого не интересуют, готовьте пакет реальных предложений и идите в кабинеты. Реальные предложения должны быть подкреплены реальными аналитическими данными, а вот эти размытости которые Вы очертили выше, ну никто не будет думать, на них дадут простой техничный ответ типа "нет возможности", "считаем нецелесообразным" и т.п.
Плюс, будьте готовы к тому, что ваши идеи будут украдены, и возможно интерпретированы по своему и... ну в общем, думаю Вы в курсе ;)
Logged
opex
Active user

Posts: 11671


View Profile
« Reply #6 on: 23.07.14 , 18:07 »
Share

Logged
unatan
User

Posts: 148


View Profile
« Reply #7 on: 23.07.14 , 19:07 »
Share

На маршруті Гайворон - Вінниця головними генераторами пасажиропотоку були Джулинка, Генрихівка, Зятківці і Гайсин - найбільш віддалені від обласного центру населені пункти, куди поїздка на автобусі в режимі студента (на виїхідні - туди, а в понеділок - назад) відгризала гарний шмат сімейного бюджету. Трохи менше пасажирів було з Криштопівки і Ситківців.
Коли замість 667-го почав їздити ДЕЛ на Христинівку, пасажиропотік впав, незважаючи на те, що були організовані приміські ЧМЭ Зятківці-Гайворон. З Христинівки до Зятківців ДЕЛ їхав пустим. Здається мені, що все таки потрібен поїзд на Гайворон.
Маршрут 397-го через Вінницю колись вже обговорювався тут на форумі, важко зпрогнозувати заселеність поїзда, але по моєму найбільше квитків на нього розкуповується на ділянці від Зятківців до Шевченка, тому зміна маршруту навряд чи зменшить пасажиропотік.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3869


View Profile
« Reply #8 on: 23.07.14 , 21:07 »
Share

397/398 через Вінницю, для того щоб він задовільняв інтереси пасажирів відміненого Вінниця-Гайворон, не повинен мати графік з прибуттям у Вінницю о 23-й годині.

Він повинен прибувати у Вінницю о 6.30 ранку, і дуже бажано йому зганяти у Львів за шість годин, без заходу в Жмеринку. Орієнтовно Вінниця 06.30/06.50 -- Львів 12.50. Зворотньо Львів 14.30 Вінниця 20.30/20.50 -- це також забезпечить передусім інтереси пасажирів вінничини.

Повинен бути загальний вагон у якому квитки реалізуються тільки на ділянки Львів-Вінниця, Вінниця-Христинівка, Христинівка-Черкаси.

Обслуговування ділянки Зятківці-Гайворон повинно здійснюватись дизелем із Христинівки по тим самим дням тижня, коли там курсує кукушонок, і має бути узгоджений із хвилею кукушат Рудниця-Гайворон-Голованівськ.
Logged
bond
Active user

Posts: 1505


View Profile
« Reply #9 on: 23.07.14 , 21:07 »
Share

to Limonka: І багато людей їздить з Вапнярки на Львів на електричках? Я не пропонував відміняти Жмеринка - Вапнярка:  вечірня на Вапнярку і ранкова назад однозначно має залишитись, а з ранковою з Жмеринки треба щось думати. Все, що я пропоную на даний момент - продовжити Одеські до Жмеринки для нормального зв"язку південних районів Вінничини з обласним центром.
to Віктор Гарвона: А як Ви ставитесь до запропонованого мною варіанта змінити зворотній графік  на Черкаси близько 13.00, Вінниця близько 23.00 Львів 5.28, від Жмеринки до Львова після 1.09 ниткою 255 Херсон - Львів?
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 78
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.135 seconds with 21 queries.