Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.06.18 , 14:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Покращення транспортного обслуговування на Вінниччині

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 78
Print
Author Topic: Покращення транспортного обслуговування на Вінниччині  (Read 131075 times)
VB
Active user

Posts: 3105


View Profile
« Reply #10 on: 24.07.14 , 02:07 »
Share

Мною було запропоновано такий можливий варіант: ранковий щоденний РА з Хмельницького відправляємо з Вінниці (8.00) на Умань (13.16), зворотньо Умань (13.33) - Вінниця (18.50). Від Христинівки до Умані в обох напрямках по СМЕ з Черкаським ДП. Якщо Песа не може працювати по СМЕ з ДЕЛом вирішити проблему можна постановкою на обидва маршрути однотипних дизельпоїздів депо Христинівка. Далі з Вінниці (19.00) на Гайворон (близько 1.00), зворотньо Гайворон (близько 1.30) - Вінниця (7.30), далі ранковим на Хмельницький.
Там ДЕЛа немає, простий Д1 депо Шевченка. І навіщо там СМЕ на Умань, коли по Христинівці можна пересісти в той самий 855/856 Черкаси - Умань - Черкаси в обидва боки? Варіант чудовий, але з обрізкою по Христинівці.
Якщо варіант з РА УЗ відкине, як альтернативу можна запропонувати перенаправити поїзд 397/398 Львів - Черкаси через Вінницю. Одним з плюсів цього варіанту для УЗ є те, що в плані локомотивів  і бригад все залишається як і було до цього: від Львова до Жмеринки локомотивами депо Львів-Захід, від Жмеринки до Черкас локомотивами депо Христинівка. Якщо графік від Львова до Жмеринки в обидва боки не чіпати взагалі, то прибуття в Черкаси буде орієнтовно на 1,5 години пізніше - о 5.20 замість теперішніх 3.50, відправлення з Черкас буде приблизно на годину ранніше, ніж зараз. Хоча в такому випадку було б краще змінити зворотній графік  на Черкаси близько 13.00, Вінниця близько 23.00 Львів 5.28, від Жмеринки до Львова після 1.09 ниткою 255 Херсон - Львів.
Варіант з 397/398 поганий, тому що цей потяг й так є занадто повільним. Графік перекроїти йому можна й треба, посунувши відправлення з Черкас наперед, а зі Львова під вечір. Плюс цьому потягу завжди пасажирів додають станції з дільниці Вапнярка - Зятківці, хоча левова їх частина все ж з Черкащини. Зміна графіку та підв'язка до чогось по Зятківцям та Жмеринці це максимум. Зробивши гарно Гайсину,- ви зробите погано Ладижину. Та й 2ТЕ10 розімне вашу ту гайсинську гілку. Плюс не забувайте про Губницьку колонію. Думаєте чому по Ладижину 10 хв закладені?
- також хочу запропонувати продовжити 6297 Христинівка - Козятин і 6421/6422 Христинівка - Вапнярка до Вінниці з розміном складів. Тобто замість двох огризків з"являється два майже кільцевих поїзда: 6421 Христинівка (8.15) - Вапнярка (11.07-11.11) - Вінниця (12.59) далі 6298 Вінниця(13.04) - Козятин (14.04-14.09) - Христинівка (19.10) і в зворотньому напрямку Христинівка (7.32) - Козятин (12.28-12.33) - Вінниця (13.33) далі 6421/6422 Вінниця (13.38) -Вапнярка (15.36-15.40) - Христинівка (18.30).
Ну на це ніхто не піде, хоча ідея може й варта уваги. Різні види тяги все-таки. А взагалі-то на цю тему можна багато чого придумати, але все це не буде реалізоване по простій причині, - відсутності рухомого складу. В Христинівці все порозтягували. Там нема на чому їздити вже. Навіть Коломия підлаталась на Христинівці. А з Песою чи ДР проблеми теж тут обговорювались вже. Хто буде їхати, де заправка, ТО, провідники та т.д.... Все це гроші, а за Вашою умовою треба все зробити так, щоб ОДА і електорату сподобатись, і фінансів зажати. Вихід у Вас є, - пригадуйте міст через Десну, Семенівку та Новгород-Сіверський.......
Logged
bond
Active user

Posts: 1493


View Profile
« Reply #11 on: 24.07.14 , 12:07 »
Share

А хто-небуть може підказати по наявності електропоїздів депо Одеса-Застава? Чи реально там знайти один вільний електропоїзд, щоб ним замінити ковбой 6101/6102 Вапнярка - Котовськ? Маю по цьому напрямку такі пропозиції:
827 Київ - Рахни продовжити до Вапнярки, прибуття 19.12. Зворотньо 828 відправлення з Вапнярки о 4.15 прибуття в Жмеринку о 5.50. Згаданий вище 6102 Котовськ - Вапнярка складом електропоїзда депо Одеса -Застава продовжити до Жмеринки з прибуттям у Жмеринку після 20.00 -як альтернатива вечірньому Рахни - Жмеринка. Маємо стиковки і на Вінницю, і на Хмельницький. Зворотньо зі Жмеринки до Вапнярки теперішнім розкладом 6319 21.38-23.10 з розміном по Вапнярці складів із 6256/6253 Одеса - Вапнярка - Одеса. Тоді одеським електропоїздом 6320 Вапнярка 5.45 - Жмеринка 7.22 і зворотньо 6101 Жмеринка 7.40 - Вапнярка - Котовськ з прибуттям близько 12-ї години. В принципі, все це реально і теперішнім складом 6101/6102, але моторвагонний склад був би все ж краще. Іще варіант - електропоїзд депо Фастів.
Про продовження 6252/6255 до Жмеринки і 6254/6251 до Вінниці я вже писав вище.
Logged
K-91
Active user

Posts: 1274


View Profile
« Reply #12 on: 24.07.14 , 14:07 »
Share


Там ДЕЛа немає, простий Д1 депо Шевченка. І навіщо там СМЕ на Умань, коли по Христинівці можна пересісти в той самий 855/856 Черкаси - Умань - Черкаси в обидва боки? Варіант чудовий, але з обрізкою по Христинівці.

Варіант з 397/398 поганий, тому що цей потяг й так є занадто повільним. Графік перекроїти йому можна й треба, посунувши відправлення з Черкас наперед, а зі Львова під вечір. Плюс цьому потягу завжди пасажирів додають станції з дільниці Вапнярка - Зятківці, хоча левова їх частина все ж з Черкащини. Зміна графіку та підв'язка до чогось по Зятківцям та Жмеринці це максимум. Зробивши гарно Гайсину,- ви зробите погано Ладижину. Та й 2ТЕ10 розімне вашу ту гайсинську гілку. Плюс не забувайте про Губницьку колонію. Думаєте чому по Ладижину 10 хв закладені?
- також хочу запропонувати продовжити 6297 Христинівка - Козятин і 6421/6422 Христинівка - Вапнярка до Вінниці з розміном складів. Тобто замість двох огризків з"являється два майже кільцевих поїзда: 6421 Христинівка (8.15) - Вапнярка (11.07-11.11) - Вінниця (12.59) далі 6298 Вінниця(13.04) - Козятин (14.04-14.09) - Христинівка (19.10) і в зворотньому напрямку Христинівка (7.32) - Козятин (12.28-12.33) - Вінниця (13.33) далі 6421/6422 Вінниця (13.38) -Вапнярка (15.36-15.40) - Христинівка (18.30).
Ну на це ніхто не піде, хоча ідея може й варта уваги. Різні види тяги все-таки. А взагалі-то на цю тему можна багато чого придумати, але все це не буде реалізоване по простій причині, - відсутності рухомого складу. В Христинівці все порозтягували. Там нема на чому їздити вже. Навіть Коломия підлаталась на Христинівці. А з Песою чи ДР проблеми теж тут обговорювались вже. Хто буде їхати, де заправка, ТО, провідники та т.д.... Все це гроші, а за Вашою умовою треба все зробити так, щоб ОДА і електорату сподобатись, і фінансів зажати. Вихід у Вас є, - пригадуйте міст через Десну, Семенівку та Новгород-Сіверський.......

Звісно, найбільш спокусливим варіантом виглядає перекинути 398 через Немирів-Гайсин, але є й інший варіант:

Можна призначити поїзд 667/668 Жмеринка-Черкаси (у Жмеринці у зв'язку зі зниженням пасажиропотоку до Росії вивільнились вагони від потягу Жмеринка-Москва, який зменшив кількість вагонів та інтенсивність курсування), який би курсував по тим дням коли немає 398 та йшов би від Зятківців до Черкас за ниткою 398.
До Немирова було б непогано продовжити хоча б один рейковий автобус Вінниця-Хмельницький, в такому разі можна щоб Жмеринка-Черкаси зупинявся на відрізку від Вінниці до Немирова тільки у Вороновиці та Фердинандівці.

Або якщо 398 перекидати через Немирів-Гайсин, то навпаки призначати 6хх Хмельницький-Черкаси по тим дням коли нема 398, від Зятківців до Черкас однією ниткою.
« Last Edit: 24.07.14 , 15:07 by Иван Супряга » Logged
www3
Active user

Posts: 425


View Profile
« Reply #13 on: 24.07.14 , 15:07 »
Share

На ділянці Вінниця-Гайсин-Гайворон жахливий стан полотна, тому там без капітального ремонту фізично хіба що щось по типу АС1А зможе їздити наразі зі швидкісттю до 40км/год. Саме через обмеження швидкості ділянку від Гайсина до Вінниці поїзд долав за 6 годин, тому навіть студентам він став непотрібний. Так що ні про які 5,5 годин між Гайвороном та Вінницею не може бути й мови в данний момент.
Logged
K-91
Active user

Posts: 1274


View Profile
« Reply #14 on: 24.07.14 , 15:07 »
Share

На ділянці Вінниця-Гайсин-Гайворон жахливий стан полотна, тому там без капітального ремонту фізично хіба що щось по типу АС1А зможе їздити наразі зі швидкісттю до 40км/год. Саме через обмеження швидкості ділянку від Гайсина до Вінниці поїзд долав за 6 годин, тому навіть студентам він став непотрібний. Так що ні про які 5,5 годин між Гайвороном та Вінницею не може бути й мови в данний момент.

На дільниці Вінниця-Гайсин, яка належить ПЗЗ стан полотна ще більш-менш прийнятний, а от далі, де панує Одеська залізниця - дійсно повний швах.
Стосовно 6 годин від Вінниці до Гайсина - Ви щось явно перебільшуєте: навіть коли графік був вкрай повільним, 667/668 Вінниця-Гайворон долав 115 кілометрів від Вінниці до Гайсина максимум за 4 години.
« Last Edit: 24.07.14 , 15:07 by Иван Супряга » Logged
VB
Active user

Posts: 3105


View Profile
« Reply #15 on: 24.07.14 , 19:07 »
Share

Насправді угіддя ПЗЗ простягаються аж до самих Зятківців. Межа, - 129/130, а ПБ Зятківці знаходяться на 131,1. Межа знаходиться біля колишньої нафтобази в Зятківцях, і панування ОДЗ розпочинаються вже на самій станції Зятківці. Просто вантажні потяги ПЗЗ досягають лише останньої станції, - Гайсина. А далі руху немає взагалі, окрім колієвимірника. Дуже довгий час вже єдиним потягом на цій ділянці Гайсин - Зятківці був пасажирський Вінниця - Гайворон з підміною у вигляді дизель-потяга Христинівка - Вінниця. ПЗЗ та колія й даром не потрібна, тому там повний швах.
Logged
unatan
User

Posts: 147


View Profile
« Reply #16 on: 24.07.14 , 20:07 »
Share

На дільниці Вінниця-Гайсин, яка належить ПЗЗ стан полотна ще більш-менш прийнятний, а от далі, де панує Одеська залізниця - дійсно повний швах.
Стосовно 6 годин від Вінниці до Гайсина - Ви щось явно перебільшуєте: навіть коли графік був вкрай повільним, 667/668 Вінниця-Гайворон долав 115 кілометрів від Вінниці до Гайсина максимум за 4 години.

Більш того. Дуже часто 667-й під ЧМЭ на ділянці Ситківці - Гайсин випереджав графік на 25-30 хвилин і коригував графік вже по Гайсину, чим користувалися продавці пиріжків в Гайсні, які перед прибуттям поїзда розвертали торгівлю на пероні. Якість полотна там не дуже й погана, крім того в Райгороді працює гранітний кар'єр, робота якого стимулює УЗ періодично ремонтувати колію.
Logged
unatan
User

Posts: 147


View Profile
« Reply #17 on: 24.07.14 , 20:07 »
Share

Саме через обмеження швидкості ділянку від Гайсина до Вінниці поїзд долав за 6 годин, тому навіть студентам він став непотрібний. Так що ні про які 5,5 годин між Гайвороном та Вінницею не може бути й мови в данний момент.

В 2011 667-й З Вінниці до Гайсина вкладався в 3,5 години, крім того, як я писав раніше, часто суттєво випереджав графік. А щодо заселеності поїзда, то на п'ятницю і неділю квитки були розкуплені за 3-4 дні до відправлення навіть в загальні вагони.

Logged
nosmoking
Active user

Posts: 604


View Profile
« Reply #18 on: 24.07.14 , 22:07 »
Share

Зробивши гарно Гайсину,- ви зробите погано Ладижину. Та й 2ТЕ10 розімне вашу ту гайсинську гілку.
С автостанции Ладыжина на ж.д станцию Ладыжин(которая находиться в 10 км за городом) к поезду ходит автобус.
Направить этот автобус в Гайсин (18 км) наверное несложно,только ехать будет не 15 мин а 30.
Logged
www3
Active user

Posts: 425


View Profile
« Reply #19 on: 25.07.14 , 17:07 »
Share

Так, з шістьма годинами я значно переборщив...Проте 3,5 години все рівно ну дуже довго. Маршруткою родичі їздили до Вінниці трохи більше за 1,5 години і поїзд мяко кажучи навіть не розглядали. У цього поїзда були свої пассажири десь до середини 2000х. Наприклад коли Ікаруси їхали з Києва до Гайсина більше 5 годин, навіть були знайомі, які їздили залізницею з пересадкою по Вінниці трохи більше 8 годин. Наразі ж поїзд з таким графіком закономірно буде абсолютно непопулярним однозначно програючи автобусам.
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 78
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.085 seconds with 21 queries.
Google visited last this page 08.10.16 , 08:10