Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.11.18 , 04:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Покращення транспортного обслуговування на Вінниччині

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 78
Print
Author Topic: Покращення транспортного обслуговування на Вінниччині  (Read 144620 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7166


View Profile
« Reply #100 on: 30.11.15 , 12:11 »
Share

Тыква - это пример. В самом обращении было написано:
Quote
хтось матиме змогу привезти на вінницькі ринки городину, молоко, фрукти;
В данном случае считаю, что все законные способы хороши, и это дало положительные сдвиги.
Лично я бы составлял обращение иначе, но автора выбрали такой путь - это их право и он оказался в целом правильным. Тем более, что все понимают, что поездом будут пользоваться не только челноки-тыквовозы. 
Logged
bond
Active user

Posts: 1509


View Profile
« Reply #101 on: 30.11.15 , 12:11 »
Share

О, а я і не знав, що ковбой Вапнярка Котовськ став елею Вапнярка - Одеса - це дійсно круто! Тепер необхідно продумати звернення до УЗ з приводу продовження 6252/6255 до Жмеринки і 6254/6253 і 6258/6257 до Вінниці - це дасть змогу налагодити сполучення Вінниці з південними районами (адже зараз приміськими з Вінниці далі Вапнярки дістатись майже нереально - відсутнє узгодження), а також можна буде скасувати 797/798 і як наслідок - зробити Одеса - Ізмаїл щоденним. Адже з подібною пропозицією я звертався до вінницької влади ще півтора роки тому, проте далі слів діло не пішло. А от з гайворонським поїздом нам, можливо, вдалось створити певний резонанс на місцевому рівні - адже ми зібрали звернення з п'яти селищних рад і оприлюднили їх на найпопулярнішому на Вінничині ресурсі 20 хвилин якраз напередодні місцевих виборів, де я прямо звинуватив місцеву владу в повній бездіяльності не зважаючи на обізнаність в даному питанні. Хоча в даному випадку звичайно найбільша заслуга Івана (К-91), так як він налагоджував ще і контакти на місцях. Тому надіюсь на його підтримку і у вапнярському питанні, яке я бачу в такому вигляді:
6252 Одеса 6.10 - Вапнярка 12.08 - 12.10 Жмеринка 13.55
6255 Жмеринка 15.11 - Вапнярка 16.46-16.48 - Одеса 22.33
6254 Одеса 14.26 - Вапнярка 20.00-20.10 - Жмеринка 21.16-21.18 - Вінниця 22.07
6253 Вінниця 23.27 - Жмеринка 0.17-0.19 - Вапнярка 1.25-1.35 - Одеса 6.30
6258 Одеса 11.44 - Вапнярка 17.57 - 18.07 - Жмеринка 19.53-19.55 - Вінниця 20.45
6257 Вінниця 4.19 - Жмеринка 5.09-5.11 - Вапнярка 6.46-6.56 - Одеса 13.05
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1318


View Profile
« Reply #102 on: 30.11.15 , 17:11 »
Share

Я не проти, але внесу деякі свої корективи.
Краще 6257 відправити з Вінниці не о 4.19, а на 20-30 хвилин пізніше, десь о 4.40-4.50
О 4.19 на залізничний вокзал якраз прибуває черговий трамвай. А ти фактично пропонуєш, щоб 6257 відправилася в нього прямо перед носом. Щоб 6257 не везла повітря, це треба враховувати. Крім того, серйозним підгрунтям для забезпечення нормальної заселеності по відправленню із Вінниці, був би запуск нічного маршруту 20Н Київська-Тяжилів, щоб більше людей змогло дістатися громадським транспортом на вокзал.
Для 6257 я пропоную такий графк: Вінниця 4.40 - Жмеринка 5.40/5.42 - Вапнярка 7.17/7.27 - Одеса 13.36
Зараз іду на вокзал зустрічати 668, поки що без пасажирів.

І, нарешті, вишенька від тортика. Голова Степанівської сільради Зашкарук обома руками за будівництво з. п. Побережне між Вороновицею та Фердинандівкою. Степанівська птахофабрика розчистить та підсипе щебінь на дорозі до станції Вороновиця.Буде пророблятися питання будівництва з. п. Побережне, який має обслуговувати два села: Побережне та Кордишівка, куди автобуси з Вінниці ходять не дуже часто. Можливо, громада села скинеться на його будівництво. Це дає надію на те, що після монетизації пільг цей напрямок буде мати повноцінне приміське сполучення.
« Last Edit: 30.11.15 , 18:11 by K-91 » Logged
bond
Active user

Posts: 1509


View Profile
« Reply #103 on: 30.11.15 , 19:11 »
Share

Це перемога!!!
Д1-704 депо Христинівка. Відправився з Гайворона 12.27, прибув до Вінниці 18.22, з усіма зупинками. На регулярній основі (поки-що 2 рази на тиждень) буде з 13 грудня. Деталі пізніше напишу.
Logged
VB
Active user

Posts: 3473


View Profile
« Reply #104 on: 30.11.15 , 19:11 »
Share

Було би вельми чудово під цей шумок Христинівка - Гайворон побачити...
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1318


View Profile
« Reply #105 on: 30.11.15 , 20:11 »
Share

Ура!!!
Я побачив цей Д1-704, він в чудовому стані. Те, що МВРС, а не ЦМВ це дуже добре. Але використання составу ОДС, як на мене, це не дуже добре, чому я так вважаю я вже писав раніше.
Якщо буде дві пари, то я бачу такий алгоритм:
з Вінниці вечірній на Гайворон, з Гайворона нічний/ранковий на Вінницю. З Вінниці ранковий на Христинівку, в Христинівці розмін составів, денний/вечірній на Вінницю. Але ж у Христинівці з вільним рухомим складом зовсім голяк, то ж можливо доведеться ще й запустити ЦМВ Вапнярка-Гайворон, узгоджений з христинівським по Зятківцях, щоб на перегоні Зятківці-Вапнярка замінити Д1, який буде їздити на Вінницю та Гайворон.
5.55 з Гайворона до Вінниці це все ж таки багатенько, як для такого стану колії. Тому бачу сенс просити прискорити графік і дати на маршрут ДР1А у спільному обороті з коростенським.
Logged
bond
Active user

Posts: 1509


View Profile
« Reply #106 on: 30.11.15 , 20:11 »
Share

to VB:А він і буде!
Ось сьогоднішній графік руху поїзда:
Христинівка 9.00
Розкошівка 9.19-9.20
Кублич 9.34-9.35
Зятківці 9.57-10.07
Антонівка 10.34-10.35
Дукля 10.44 10.45
Орлик 10.55-10.56
Генрихівка 11.03
Джулинка 11.24-11.25
Ставки 11.48-1149
Гайворон 12.12-12.27
Джулинка 13.13-13.14
Зятківці 14.29-14.38
Гайсин 15.06-15.10
Криштопівка 15.36-15.37
Ситківці 15.49-15.50
Семенкі 16.03-16.04
Самчинці 16.12-16.14
Нові Обіходи 16.22-16.23
Кароліна 16.35-16.36
Сажки 16.47-16.48
Немирів 17.01-17.02
Витівці 17.15-17.16
Фердинандівка 17.25-17.26
Вороновиця 17.44-17.45
Гуменне 17.55-17.56
5-й км. 18.11 18.12
Вінниця 18.22
За словами бригади, колія в цілком пристойному стані, їхали не напрягаючись, можна місцями і швидше. За їхніми сьогоднішніми розрахунками складатимуть графік, орієнтовно з Гайворона пізно вночі, з Вінниці вдень. Планують 8** нумерацію, проте ще не вирішили остаточно. Якщо буде 8**, то в планах близько 40 кілометрів від Вінниці зробити за приміськими квитками (віриться не дуже, проте пишу те, що чув сам). За словами одного з членів локбригади, він їздив кілька років тому на ДЕЛці і їй наввмисно зробили тягнутий графік - аби "вбити" маршрут. Тому у випадку призначення графіка, який суттєво відрізнятиметься від даного в більшу сторону, необхідно буде штурмувати УЗ - добре що тепер є підтвердження реального на сьогодні графіка. Також, за його словами, призначити частіше поки що немає навіть технічної можливості, так як в усі інші дні даний склад задіяний.
« Last Edit: 30.11.15 , 20:11 by bond » Logged
Antimason
Active user

Posts: 1318


View Profile
« Reply #107 on: 30.11.15 , 20:11 »
Share

Христинівку чіпати не треба. Якщо там нема вільних составів, то варто просити коростенський ДР1А. Як прихильник ДР1А про те й кажу: недолік христинівського варіанту це неможливість призначати рейси частіше, а також дисбаланс пасажиропотоку рейсів "туди" і "назад". Окрім бланків та звернень я передам Віктору Гарвоні опис пропонованого варіанту з використанням ДР1А формування ПЗЗ.
« Last Edit: 30.11.15 , 20:11 by K-91 » Logged
opex
Active user

Posts: 11718


View Profile
« Reply #108 on: 30.11.15 , 20:11 »
Share

Я взагалі не знаю нафіг у Христинівці депо, якщо вони обслуговують один щоденний (на Черкаси) і два нещоденні (Козятин, Вапнярка). Три-чотири машини!
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7166


View Profile
« Reply #109 on: 30.11.15 , 21:11 »
Share

Я взагалі не знаю нафіг у Христинівці депо, якщо вони обслуговують один щоденний (на Черкаси) і два нещоденні (Козятин, Вапнярка). Три-чотири машини!
Христинівка - це такий собі Детройт Одеської залізниці. Там ремонтується увесь рухомий моторвагонний склад на дизельній тязі. Там за словами залізничників дуже потужні ремонтні можливсті, можливо тому дослідну експлуатацію серії ДЕЛ02 довірили саме Христинівці. І треба сказати, що Христинівка якісно ремонтує та обслуговує рухомий склад, так як угорці на Одеській залізниці об"єктивно у добротному стані, осбливо у порівнянні із аналогічними машинами на Донецькій та Львівських залізницях.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 78
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.095 seconds with 21 queries.
Google visited last this page 30.11.15 , 18:11