Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
10.12.18 , 06:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Покращення транспортного обслуговування на Вінниччині

Pages: 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 ... 78
Print
Author Topic: Покращення транспортного обслуговування на Вінниччині  (Read 146588 times)
Antimason
Active user

Posts: 1351


View Profile
« Reply #580 on: 21.05.16 , 13:05 »
Share

Упуйкали три вагони...
Два вагони непридатні до відновлення.
www.vinnitsa.info/news/na-vinnichchini-gorila-elektrichki-dva-vagoni-potyagu-vigorili-vshchent.html
« Last Edit: 22.05.16 , 16:05 by K-91 » Logged
Kaban
Active user

Posts: 2197


View Profile
« Reply #581 on: 21.05.16 , 14:05 »
Share

І шо тепер, під відміну? Чи є резевний Д1 у Христинівці?
Logged
opex
Active user

Posts: 11748


View Profile
« Reply #582 on: 21.05.16 , 15:05 »
Share

Може чмуха і вагони цмв?
Logged
opex
Active user

Posts: 11748


View Profile
« Reply #583 on: 21.05.16 , 15:05 »
Share

Може чмуха і вагони цмв?
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1351


View Profile
« Reply #584 on: 21.05.16 , 15:05 »
Share

Всього у Христинівці було чотири дизелі. Тепер два вагони згоріло вщент, можна сказати що залишилося три з половиною: один моторний та один причіпний згоріли вщент, один причіпний пошкоджено, свіжопофарбована голова від Д1-712 не постраждала. На підміну, я так розумію, залишається півдизеля з можливістю вчепити чмуху замість голови. Кажуть, в понеділок поки що рейс буде. А один із пасажирів чув, ще позаминулої п'ятниці до пожежі, що з 29 травня повинні пустити якийсь новий поїзд. Але це поки що неперевірена інформація, тож її достовірність я гарантувати не можу.
Сьогодні я зідзвонювався з кореспондентом газети "Рабочее слово" Никифором Лисицею, він мені розповів, що вчора якраз була нарада стосовно долі пасажирського сполучення Вінниця-Гайворон. У понеділок він вийде на роботу і повідомить мені її результати.

Навряд чи буде чмуха. Скоріш за все в понеділок приїде три вагони Д1 замість чотирьох, і багатьом пасажирам доведеться стояти. Заселеність вчорашнього рейсу була більшою ніж того рейсу (я за відправленням обох рейсів спостерігав особисто, тож порівнювати можу), яким їхав орех, десь близько 95% по відправленні з Вінниці. Час запізнення на станцію Джулинка склав 2 години 50 хвилин, за словами пасажира, який там виходив.

Дуже прикро, що замість того, щоб обслуговувати інтереси пасажирів Черкащини (як було б логічно), два вагони дизеля згоріло на Вінниччині, на тому маршруті де було б логічніше задіяти ДР1А.
« Last Edit: 22.05.16 , 16:05 by K-91 » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7209


View Profile
« Reply #585 on: 22.05.16 , 00:05 »
Share

Подозреваю, что сгоревший промежуточный вагон и поврежденный огнем другой промежуточный полностью на совести локомотивной бригады.

Если возгорание произошло в машинном отделении головного вагона и его потушить не смогли, то почему не отцепили остальные вагоны как положено.

При аналогичных пожарах бригады Сватовского и Коломыйского РПЧ как-то успешно справлялись и оцепляли остальные вагоны от горящего.   
Logged
VB
Active user

Posts: 3486


View Profile
« Reply #586 on: 22.05.16 , 12:05 »
Share

Это если именно в машинном загорелось. А если в туалете, тамбуре или межвагонном? В любом случае нужно думать в первую очередь об эвакуации пассажиров, и лишь потом вагоны отцеплять....
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1351


View Profile
« Reply #587 on: 22.05.16 , 15:05 »
Share

ГСЧС сообщает, что в машинном.
« Last Edit: 22.05.16 , 16:05 by K-91 » Logged
Antimason
Active user

Posts: 1351


View Profile
« Reply #588 on: 22.05.16 , 21:05 »
Share

Бажаю Христинівці отримати ось такого молдавана як заміну погорільцю:
https://trainpix.org/photo/154579/
Христинівські майстри вміють робити якісний капремонт Д1, тож не думаю, що відновлення такої машини буде для них проблемою. Тим більше, що сабж на три роки молодший за згорілий Д1-759
У Одеської залізниці є козирі для цього: ЧФМ якраз хоче запустити свій дизель в Одесу, але вони не можуть зійтися у ціні. Можна спробувати виторгувати такий дизель зі знижкою. Навіть ринкова ціна такого дизеля буде не надто високою.
Хотілось би чогось більшого, але постала злободенна проблема: навіть якщо дасть Бог керуючись здоровим глуздом гайворонський напрямок віддадуть коростенцям, все одно христинівцям не буде на чому їздити, щоб обслуговувати ті рейси які в них були до призначення рейсу на Вінницю.
« Last Edit: 22.05.16 , 22:05 by K-91 » Logged
opex
Active user

Posts: 11748


View Profile
« Reply #589 on: 22.05.16 , 21:05 »
Share

А двигун вони з дерева вміють виточити?:(
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 ... 78
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 22.05.16 , 03:05