Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.10.18 , 04:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Покращення транспортного обслуговування на Вінниччині

Pages: 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 ... 78
Print
Author Topic: Покращення транспортного обслуговування на Вінниччині  (Read 141705 times)
bond
Active user

Posts: 1505


View Profile
« Reply #600 on: 23.05.16 , 13:05 »
Share

Мені здається, що в даній ситуації все спрацювало за принципом "не було б щастя - так нещастя допомогло": тобто НС з Д1 спричинила великий резонанс у ЗМІ, змусило чиновників проводити наради по даному питанню і якось вирішувати питання забезпечення виконання призначених рейсів, тому справді тепер є велика надія і на призначення ДР1, і на збільшення періодичності. Як показує практика, чиновники не люблять уваги громадськості до якогось питання, тому коли вдається створити певний інформаційний привід - то майже гарантовано позитивне вирішення проблеми, а тут якращ привід виник сам. Хоча... По Вінниці ходять чутки, що це був підпал, організований певними перевізниками, які ніяк не можуть змиритися з втратою кількох сотень щотижневих пасажирів немирівського напрямку. Сподіваюсь, це лише чутки...
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1317


View Profile
« Reply #601 on: 23.05.16 , 19:05 »
Share

Пройшовся вздовж "чмухо-пригорода", який приїхав до Вінниці сьогодні замість Д1. За словами провідниці, вагони позичили в ЛВЧ-2. Один з вагонів 1990 року випуску, тобто за віком цілком підходить для того, щоб зробити йому КВР і повернути до роботи в далекому сполученні.
Logged
VB
Active user

Posts: 3346


View Profile
« Reply #602 on: 23.05.16 , 22:05 »
Share

Думаю ніякого КВРу там робити не треба. Вагони атестовані.
P.S. Хтось хотів швидкості подивитись. Це 2013 рік ще.
ВІННИЦЯ - МЕЖА ОДЕСЬКОЇ ЗАЛ.   
перегони пас/вант      
Вінниця - 1 км пк10   одн.   40   40
2 км  пк1 - Вороновиці   одн.   40   40
Вороновиці - Фердинандівка   одн.   60   60
     Криві:  23-24, 30-31 км   одн.   40   40
Фердинандівка - Немирів   одн.   60   60
     Криві: 40-41 км   одн.   40   40
Немирів - 51 км пк8   одн.   25   25
51 км пк9 - Кароліна   одн.   60   60
Кароліна - Самченці   одн.   70   70
   Криві: 60-61, 65 км   одн.   60   60
   69 км пк1-10, 71 км пк1-10    одн.   60   60
   70 км пк1-10, 72 км пк1-7   одн.   40   40
Самченці - Ситківці   одн.   60   60
Ситківці - 91 км пк1   одн.   25   25
91 км пк2 - Гайсин   одн.   60   60
Гайсин - 121 км   одн.   40   40
122 км - 129 км (межа Од. зал.)   одн.   60   60

станційні колії
ВІННИЦЯ - МЕЖА ОДЕСЬКОЇ ЗАЛ.         
   ст. Вороновиці      
      з"їзд 9-11, 8-10   40   40
      всі колії   25   
      3 колія   40   
         
   ст. Фердинандівка      
      всі колії   25   
      2 колія   40   
         
   ст. Немирів      
      з"їзд 6-10   25   25
      3 колія   25   
      2 колія   40   
         
   ст. Кароліна      
      всі колії   15   
         
   ст. Самченці      
      2, 3 колії   25   
         
   ст. Ситківці      
      всі колії   15   
         
   ст. Гайсин      
      всі колії   15   
         
         
« Last Edit: 23.05.16 , 23:05 by VB » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #603 on: 24.05.16 , 10:05 »
Share

С 27.05 назначается по Пн и Пт 6632 Гайворон-Винница 4ЦМВ под ЧМЭ3 (ТЧ-6) отпр. 00:21, приб 06:26, 6633 Винница-Гайворон отпр 15:47 приб 21:45, 6631/6634 Гайворон-Христиновка - отменить.
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 2012


View Profile
« Reply #604 on: 24.05.16 , 13:05 »
Share

Вот блин, "оперативно". Эти пожары, отмена Гайворон - Христиновка. Рухнул мой план, шеф, пропало все!)) (с)
Logged
opex
Active user

Posts: 11674


View Profile
« Reply #605 on: 24.05.16 , 13:05 »
Share

Чо, можно спать на 2 полке, удобно же :)
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 2012


View Profile
« Reply #606 on: 24.05.16 , 14:05 »
Share

Чо, можно спать на 2 полке, удобно же :)
Не ну если катнуть-обозреть красоты местных ландшафтов от Винницы до Гайворона, а обратно вернуться ночным в Винницу на второй полке, то годится с натяжкой, но мысли были сразу вернуться в Зятковцы и оттуда поймать 095 Черкассы - Львов для дальнейшего трипа, где я еще ни разу не ездил..но это оффтоп для другой темы.
Logged
opex
Active user

Posts: 11674


View Profile
« Reply #607 on: 24.05.16 , 14:05 »
Share

Перевели б его уже в грузопассажирские, тягал бы полувагоны, раз уже чмуха:)
Logged
bond
Active user

Posts: 1505


View Profile
« Reply #608 on: 24.05.16 , 14:05 »
Share

А что ему тягать, если по стыку ПЗЗ и ОдЗ не заложено ниодного поезда? А если тягать на части маршрута, то где-то нужно будет закладывать стоянку на прицепку/отцепку, а это ещё + 20-30 минут к графику.
Logged
VB
Active user

Posts: 3346


View Profile
« Reply #609 on: 24.05.16 , 20:05 »
Share

И толку в этом... Если указано ТЧ-6, то все равно вагоны в Гайворон засылаются с Христиновки. Зачем тогда обрезать по Гайворону то, что все равно покатит на Христиновку.....
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 ... 78
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.122 seconds with 21 queries.
Google visited last this page 24.05.16 , 18:05