Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
12.12.18 , 16:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Покращення транспортного обслуговування на Вінниччині

Pages: 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 ... 78
Print
Author Topic: Покращення транспортного обслуговування на Вінниччині  (Read 146749 times)
mikolalex
Active user

Posts: 418


View Profile
« Reply #630 on: 28.05.16 , 09:05 »
Share

Так і є, там три кар"єри: у Заваллі/Сальковому, в самому Гайвороні і в Шумилові(погрузка по станції Генрихівка). Плюс елеватори(в одній Джулинці їх 2 штуки). Так що в принципі роботи вистачає. Гайворонські бригади їздять на ЧМЕ3 і на ТУ2, а з Христинівки на Гайворон приблизно раз у день приходить "бугай" 2ТЕ10, який ведуть христинівські бригади.
Logged
VB
Active user

Posts: 3488


View Profile
« Reply #631 on: 28.05.16 , 11:05 »
Share

Ой щось я сумніваюсь... Це раніше на Росію інертні йшли. І з Христинівки 2ТЕ10 щодня не вірю...
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1354


View Profile
« Reply #632 on: 29.05.16 , 21:05 »
Share

Запускаючи щоденний дизель ДР1А за маршрутом Вінниця-Гайворон, треба закладати графік з оборотом по Гайворону щонайменше 4,5 (і то це дуже впритик) години враховуючи явку (мінімум година з копійками), відпочинок (щонайменше три години) та здачу локомотива. Так має бути, якщо дизель водитимуть вінницькі (жмеринські) бригади Південно-Західної залізниці. А отже, чи вдастся адаптувати розклад дизеля до потреб маятникових мігрантів (тоді треба, щоб час відправлення з Вінниці був не раніше 17:30, а прибуття до Вінниці близько 7:30), які прямують на роботу до Вінниці, — питання риторичне.  Навіть після ремонту проблемної дільниці Джулинка-Гайворон.

Тоді постає питання: чи проблематично (як з технічної, так і бюрократичної точки зору) організувати водіння гіпотетичного ДР1А формування ПЗЗ за маршрутом Вінниця-Гайворон гайворонськими бригадами Одеської залізниці?
Якщо це вдастся, то можна буде не думати про мінімальний перестій у Гайвороні, який буде необхідний для відпочинку бригади ПЗЗ. Тоді поїде гайворонська бригада, яка відпочиватиме у Вінниці. У Вінниці дизель приймає коростенська бригада, яка веде його "додому" в Коростень. Перед відправленням на Гайворон гайворонська бригада приймає дизель, який прибув з Коростеня. По прибутті в Гайворон дизель прийме інша гайворонська бригада, яка поведе його вранці на Вінницю.
« Last Edit: 29.05.16 , 21:05 by K-91 » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #633 on: 29.05.16 , 21:05 »
Share

Якщо це вдастся, то можна буде не думати про мінімальний перестій у Гайвороні, який буде необхідний для відпочинку бригади ПЗЗ. Тоді поїде гайворонська бригада, яка відпочиватиме у Вінниці. У Вінниці дизель приймає коростенська бригада, яка веде його "додому" в Коростень. Перед відправленням на Гайворон гайворонська бригада приймає дизель, який прибув з Коростеня. По прибутті в Гайворон дизель прийме інша гайворонська бригада, яка поведе його вранці на Вінницю.
Простите, потерял нить, а коростеньская бригада как в Винницу попадает?
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1354


View Profile
« Reply #634 on: 29.05.16 , 21:05 »
Share

Простите, потерял нить, а коростеньская бригада как в Винницу попадает?
Уже существующим рейсом Коростень-Винница.
« Last Edit: 29.05.16 , 21:05 by K-91 » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #635 on: 30.05.16 , 10:05 »
Share

Ого, не думал, что он еще живой :)
Тоді поїде гайворонська бригада, яка відпочиватиме у Вінниці.
Тогда другой вопрос: в Гайвороне есть бригады?
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1354


View Profile
« Reply #636 on: 30.05.16 , 10:05 »
Share

Тогда другой вопрос: в Гайвороне есть бригады?
Есть, я об этом уже ранее писал в этой теме. Бригады гайворонского оборотного депо. Именно такая бригада сейчас водит чмуху пригородного Гайворон-Винница.
« Last Edit: 30.05.16 , 10:05 by K-91 » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #637 on: 30.05.16 , 10:05 »
Share

Тогда другой вопрос: в Гайвороне есть бригады?
Есть. Бригады гайворонского оборотного депо. Именно такая бригада сейчас водит чмуху пригородного Гайворон-Винница.
Т.е. она может и ДР1 водить?
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1354


View Profile
« Reply #638 on: 30.05.16 , 11:05 »
Share

Т.е. она может и ДР1 водить?
Не может, поэтому я и задал вопрос, насколько затруднительна реализация такого варианта? Чтобы согласовать между ЮЗ и ОДС езду гайворонских бригад на ДР юго-западной дороги, а перед этим их еще и научить ездить на ДР.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9324


View Profile
« Reply #639 on: 30.05.16 , 11:05 »
Share

Насчет научить - пару месяцев-полгода) на курсах в ДТШ, + обкатка "в поле". За это время оплата "по среднему". Кто банкет оплачивает?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 ... 78
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 29.05.16 , 21:05