Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.04.18 , 22:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Покращення транспортного обслуговування на Вінниччині

Pages: 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78
Print
Author Topic: Покращення транспортного обслуговування на Вінниччині  (Read 124367 times)
LAS
Guest
« Reply #660 on: 06.07.16 , 13:07 »
Share

З’являється можливість пересадки з тр....вської р...ки.

Не могли б ви якось культурніше виражатися? Як на мене, це приниження труда залізничників та неповага до пасажирів даного поїзда.
До речі, мені не зовсім зрозуміло, якого саме. Будь ласка, вкажіть його номер. Гарного вам дня.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3559


View Profile
« Reply #661 on: 06.07.16 , 14:07 »
Share

Мені не вперше аноніми закидають приниження праці залізничників. У нас з цього приводу були дискусії в соцмережах, наскільки цінні анонімні виперди, тому чесно кажучи ці фортелі мені до сраки. У мене з залізничниками своє розуміння і свій налагоджений робочий процес. У фразі "приниження труда залізничників та неповага до пасажирів даного поїзда" вбачаю приховану амбівалентність і глибокий внутрішній конфлікт автора опусу. Оскільки опердувач на цьому маршруті і таким графіком саме і є стовідсотковим приниженням пасажирів з боку залізничників. Що, власне, і відображається на оцінці поїзда користувачем форуму, який дещо більше володіє тематикою, який рухомий склад там міг курсувати, які графіки там могли бути, і з вини яких залізничних долбой*бів цього не відбулось.
Logged
K-91
Active user

Posts: 1272


View Profile
« Reply #662 on: 06.07.16 , 21:07 »
Share

До речі, мені не зовсім зрозуміло, якого саме. Будь ласка, вкажіть його номер. Гарного вам дня.
827 Київ-Рахни
https://rasp.yandex.ua/thread/827L_1_2?tt=suburban&station_from=9614928&departure=2016-07-07&station_to=9615184&point_from=c143&point_to=s9615184
Відправлення з Києва о 13.20, прибуття до Вінниці о 16.44
Logged
K-91
Active user

Posts: 1272


View Profile
« Reply #663 on: 07.07.16 , 22:07 »
Share

Власне, зацікавило таке питання. Є ж приміські поїзди у виконанні ЦМВ сполученням Помічна-Долинська, Помічна-Котовськ та Помічна-Голованівськ, а отже вони десь повинні обслуговуватись. Спілкуючись із провідниками гайворонського поїзда, отримав підтвердження що ПТО в Христинівці давно грохнули, а в Гайвороні повноцінних умов  для екіпіровки ЦМВ немає. Цікавить, чи полегшить перешивка нещасних 30 кілометрів від Таужні до Голованівська на широку колію обслуговування приміського поїзда Вінниця-Гайворон у виконанні ЦМВ і заведенням його в спільний оборот з помічнянськими ковбоями.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6507


View Profile
« Reply #664 on: 07.07.16 , 23:07 »
Share

Уверен на 90%, что эти составы обслуживаются в Знаменке. И все они в хитром общем обороте с пригородным поездом Знаменка - Помошная (через Долинскую).
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11354


View Profile
« Reply #665 on: 08.07.16 , 09:07 »
Share

чи полегшить перешивка нещасних 30 кілометрів від Таужні до Голованівська на широку колію обслуговування приміського поїзда Вінниця-Гайворон у виконанні ЦМВ і заведенням його в спільний оборот з помічнянськими ковбоями.
Эта фраза достаточно коррелирует с названием темы... Смотрите реально на вещи, никто ничего перешивать не будет, думаю, никогда.

p.s. название темы было "Чи є в Помічній ПТО для пасажирських вагонів?", соединю с общим топиком.
Logged
K-91
Active user

Posts: 1272


View Profile
« Reply #666 on: 08.07.16 , 17:07 »
Share

В очередной раз сегодня разговаривал с машинистом. Спрашивал его мнение относительно перешивки. По его мнению, перешивка имеет смысл. Дословный ответ "станет лучше всем, уменьшатся затраты на доставку грузов". График немного растянули потому, что по старому графику им тяжело успевать. А при локомтивной тяге частенько приходиться стоять 2 минуты, чтобы люди успели сесть.
Касательно ЦМВ для пригородного поезда на Винницу, то вопрос с экипировкой уже уладили. Обслуживание и экипировку этих вагонов взяло на себя оборотное локомотивное депо Гайворон. Затраты топлива по сравнению с христиновским Д1 уменьшились: если тогда тратили 1500 литров за рейс, то сейчас ЦМВ под чмухой тратит 1100 литров. Похоже, Д1 сюда больше не вернется...

Не исключено также увеличение составности до 6 вагонов.
« Last Edit: 08.07.16 , 17:07 by K-91 » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11354


View Profile
« Reply #667 on: 08.07.16 , 18:07 »
Share

По его мнению, перешивка имеет смысл. Дословный ответ "станет лучше всем, уменьшатся затраты на доставку грузов".
Это из разряда - почему таксисты не управляют страной.
Logged
opex
Active user

Posts: 11433


View Profile
« Reply #668 on: 08.07.16 , 18:07 »
Share

По его мнению, перешивка имеет смысл. Дословный ответ "станет лучше всем, уменьшатся затраты на доставку грузов".
Это из разряда - почему таксисты не управляют страной.
или не играют в футбол. Вон в Исландии рыбаки и кто там, гинекологи играют, наши таксисты вообще разнесли бы этих ваших Роналду Швайнштайгеров и Гризманов, при этом еще разговаривая по телефону и куря.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6507


View Profile
« Reply #669 on: 08.07.16 , 18:07 »
Share

В очередной раз сегодня разговаривал с машинистом. Спрашивал его мнение относительно перешивки. По его мнению, перешивка имеет смысл. Дословный ответ "станет лучше всем, уменьшатся затраты на доставку грузов".
Может и уменьшаться, только интересно через какой период времени это все окупится? И вообще окупится ли?
Да и сильно сомневаюсь я, что в те краях активное транзитное грузовое движение по тепловозным линиям.

Мое мнение, что перешивать эту линию смысла нет. Более того - я лично противник этого мероприятия, так как грузового движения там не прибавится, пассажиры на пригороде могут без трудностей и с пересадкой поехать, но сама линия имеет историческую ценность.

Затраты топлива по сравнению с христиновским Д1 уменьшились: если тогда тратили 1500 литров за рейс, то сейчас ЦМВ под чмухой тратит 1100 литров. Похоже, Д1 сюда больше не вернется...
Я так понимаю, что в первую очередь из-за отсутствия необходимости в рейсе Христиновка - Гайворон.    
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.097 seconds with 21 queries.
Google visited last this page 08.07.16 , 12:07