Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.10.18 , 16:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Покращення транспортного обслуговування на Вінниччині

Pages: 1 ... 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78
Print
Author Topic: Покращення транспортного обслуговування на Вінниччині  (Read 141591 times)
VB
Active user

Posts: 3346


View Profile
« Reply #670 on: 08.07.16 , 19:07 »
Share

1500 литров, - не может быть такого. На 710 км оборота Христиновка - Гайворон - Винница - Гайворон - Христиновка Д1 М+П+П+М  возьмет 900-1000 л. Для примера полный оборот 530 км Шевченко - Черкассы - Умань - Черкассы - Шевченко = 720 л.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7066


View Profile
« Reply #671 on: 08.07.16 , 20:07 »
Share

А профиль линии одинаков?
Logged
VB
Active user

Posts: 3346


View Profile
« Reply #672 on: 08.07.16 , 22:07 »
Share

Не Карпаты.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1043


View Profile
« Reply #673 on: 08.07.16 , 23:07 »
Share

Все одно для УЗ цей поїзд досить збитковий:
тільки вартість пального на один рейс складає ~20 тис.грн.
Скільки пасажирів він перевозить за рейс? Яка виручка за рейс?
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 2012


View Profile
« Reply #674 on: 08.07.16 , 23:07 »
Share

Так можна сказати про любий прим поiзд, особливо про дизельнi
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1317


View Profile
« Reply #675 on: 08.07.16 , 23:07 »
Share

Рекорд заселеності після відновлення у грудні понад 500 чоловік 4 березня та 29 квітня перед святами. Стояли не лише у тамбурах, а й у проходах 4-вагонного Д1, який тоді ходив. Середній вивізний рейс зі студентами (ніч на понеділок та вечір п'ятниці) 300-350 чоловік, бувало й близько 400. Зараз, коли нема студентів 250-300 чоловік в середньому. Середній протишерстний рейс (ніч на п'ятницю та вечір понеділка) 100-150 чоловік. Рекорд близько 200 чоловік. Сьогодні був останній рейс старим графіком. А тепер, коли графік наблизили до потреб маятникових мігрантів, людей буде ще більше. Та й пересадки з рахнівської електрички з Києва і львівського поїзда (які є з нового графіка), теж дадуть про себе знати зростанням заселеності та підвищенням дохідності поїзда.
« Last Edit: 09.07.16 , 00:07 by K-91 » Logged
Antimason
Active user

Posts: 1317


View Profile
« Reply #676 on: 13.07.16 , 18:07 »
Share

Прийшла відповідь на моє звернення до Одеської залізниці щодо рейсу в середу.
Запровадження рейсу по середах маршрутом Вінниця-Гайворон планується з 20 липня. Це потребує збільшення штату працівників, то ж ведеться робота з набору провідників у Гайвороні.
Logged
vowa17
Guest
« Reply #677 on: 24.07.16 , 16:07 »
Share

З 27 липня 2016 року для покращення обслуговування пасажирів призначається по середам:
поїзд 6632 Гайворон - Вінниця, 6633 Вінниця - Гайворон
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1317


View Profile
« Reply #678 on: 26.07.16 , 14:07 »
Share

Красно дякую причетним особам Одеської залізниці за додатковий рейс у середу. Планую обкатати його завтра до Немирова. Хоча у трьох із чотирьох цільнометалевих вагонів, які зараз курсують в складі поїзда, є проблеми, які треба усунути негайно: розрядився акумулятор, не працює освітлення та не горять буферні ліхтарі. А от Південно-Західна бреше як дихає, і вперто морозиться продовжувати рейс Коростень-Вінниця до Самчинців у ті дні, коли міняються зміни відпочивальників у Нових Обиходах. Це як правило четвер або неділя, коли 6632/6633 не ходить. Мені надали розрахунок, в якому витрати солярки заведено 330 літрів на 100 кілометрів. І це для дизель-поїзда ДР1А. Хоча, в результаті розмови машиніст ДР1А мені сказав, що на 100 кілометрів пробігу ДР1А повинно витрачатися всього лише 100 літрів.
« Last Edit: 26.07.16 , 14:07 by K-91 » Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8846


View Profile
« Reply #679 on: 26.07.16 , 18:07 »
Share

Хоча, в результаті розмови машиніст ДР1А мені сказав, що на 100 кілометрів пробігу ДР1А повинно витрачатися всього лише 100 літрів.
І "режимні" карти продемонстрував? Можливо, звичайно, що норма завищена. Але той же машиніст, який Вам сказав про 100 літрів, назавтра стане на станції, і нікуди не поїде, маючи в баці 101 літр ;)
Крім того собівартість поїзда складається не лише з палива.
Колись (ще до електрифікації дільниці Житомир-Фастів) запустили регіонал, точніше дизель-поїзд підвищеного комфорту, по маршруту Київ-Житомир. Проїздив він менше ніж один графік. Бо переважно возив "повітря", хоча й час в дорозі непоганий був, і прибуття/відправлення пристойне.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.115 seconds with 21 queries.
Google visited last this page 25.07.16 , 11:07