Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.04.18 , 22:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Покращення транспортного обслуговування на Вінниччині

Pages: 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 74 75 76 77 78
Print
Author Topic: Покращення транспортного обслуговування на Вінниччині  (Read 124363 times)
K-91
Active user

Posts: 1272


View Profile
« Reply #680 on: 26.07.16 , 18:07 »
Share

Крім того собівартість поїзда складається не лише з палива.
Колись (ще до електрифікації дільниці Житомир-Фастів) запустили регіонал, точніше дизель-поїзд підвищеного комфорту, по маршруту Київ-Житомир. Проїздив він менше ніж один графік. Бо переважно возив "повітря", хоча й час в дорозі непоганий був, і прибуття/відправлення пристойне.
Ставиться під сумнів тільки вартість спожитого палива. Оскільки доступу до інших складових собівартості не маю, то вважатиму за умовчанням, що вони розраховуються кришталево чесно. А вартість палива завищена не лише через розбіжність цифр по витратах, а й тому, що там наводяться завищені закупівельні ціни від ВОГ (16,85 грн/л), які вищі від середньоринкових. Якщо конкретніше, то експлуатаційні витрати на прогон туди і назад (Вінниця-Самчинці-Вінниця 72 км в один кінець, а в обидва виходить 144 км), які вказувалися у відповіді від Крючкова і Васьковського, складають 10656 гривень. І там заведені витрати солярки 330 літрів на 100 кілометрів.
« Last Edit: 26.07.16 , 18:07 by K-91 » Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8063


View Profile
« Reply #681 on: 26.07.16 , 19:07 »
Share

тому, що там наводяться завищені закупівельні ціни від ВОГ (16,85 грн/л), які вищі від середньоринкових.
Тобто у Вас є інформація, що закуповують у дядька Василя задешево, а ціни виставили ВОГовскі? До чого тут "середньоринкові"? Колись була історія в ТЧ-9 коли соляру завертала деповська лабораторія, хоча її чекали дуже сильно.
І там заведені витрати солярки 330 літрів на 100 кілометрів.
Треба дивитись і рахувати для яких режимів закладено саме таку цифру, і чим керувалися. Можливо, для режиму "розігнався і через 100 км зупинився" якраз 100 літрів і вистачить. Крім того треба ще враховувати стан самого дизеля. Вам треба ще крім машиніста з теплотехніками на цю тему поспілкуватися для більш повного розуміння картини.
Logged
K-91
Active user

Posts: 1272


View Profile
« Reply #682 on: 26.07.16 , 20:07 »
Share

Тобто у Вас є інформація, що закуповують у дядька Василя задешево, а ціни виставили ВОГовскі? До чого тут "середньоринкові"? Колись була історія в ТЧ-9 коли соляру завертала деповська лабораторія, хоча її чекали дуже сильно.
Окрім результатів спілкування з машиністом, сумніватися в чесності наведених Крючковим та Васьковським цифр мене змусили ось ці публікації:
http://oilnews.com.ua/a/news/WOG_podnyal_tsenu_na_DT_dlya_Ukrzaliznitsi_vishe_rinochnoy/222121
http://biz.censor.net.ua/news/7769/wog_postavit_34ukrzaliznytse34_dizelnoe_toplivo_po_tsenam_vyshe_rynochnyh
Що заважало Укрзалізниці закуповувати більш дешеве дизпаливо у Сокара?
Треба дивитись і рахувати для яких режимів закладено саме таку цифру, і чим керувалися. Можливо, для режиму "розігнався і через 100 км зупинився" якраз 100 літрів і вистачить. Крім того треба ще враховувати стан самого дизеля. Вам треба ще крім машиніста з теплотехніками на цю тему поспілкуватися для більш повного розуміння картини.
Якщо вже зовсім дослівно, то на маршруті Вінниця-Коростень зараз їздить зазвичай тривагонний ДР1А-165, який перебуває у досить пристойному стані. Для дільниці Вінниця-Самчинці я просив такий режим: від Вінниці до Вороновиці без зупинок, далі всюди. А їхати без зупинок від Вінниці до Вороновиці співставно по відстані з тим, щоб їхати без зупинок від Вінниці до Калинівки, що має місце в графіковому розкладі 890 Вінниця-Коростень.
« Last Edit: 27.07.16 , 11:07 by K-91 » Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8063


View Profile
« Reply #683 on: 26.07.16 , 20:07 »
Share

А... Ну раз Цензор написав, тоді звичайно... Що заважало? Лабораторні аналізи палива наприклад. Такий варіант не підходить?

Тобто по наведених Вами прикладах у Вас є в наявності вся інформація по витратах та собівартості, і Ви однозначно можете сказати, що вони однакові з запропонованими Вами?
Logged
VB
Active user

Posts: 3031


View Profile
« Reply #684 on: 27.07.16 , 10:07 »
Share

Про що може йти мова? Про які чисті тендери чи ще щось "криштально чисте"?

У неділю, 25 липня, детективи Національного антикорупційного бюро затримали начальника департаменту планування та контролю за закупівлями "Укрзалізниці", повідомляє прес-служба НАБУ. Чиновника підозрюють в участі в корупційній схемі із заволодіння державними коштами під час проведення закупівель філією "Укрзалізниці" – ДП "Укрзалізничпостач". Начальнику департаменту інкримінують порушення ч. 5 ст. 191 (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем) і ч. 3 ст. 209 Кримінального кодексу (легалізація доходів, отриманих злочинним шляхом). Вирішується питання про обрання підозрюваному запобіжного заходу. Прокурори Спеціалізованої антикорупційної прокуратури мають намір наполягати на взятті чиновника під варту, в тому числі, щоб виключити його можливий виїзд за кордон. Згідно з інформацією, опублікованою на офіційному сайті компанії, департамент планування та контролю за закупівлями "Укрзалізниці" очолює Ігор Олексій.
Logged
K-91
Active user

Posts: 1272


View Profile
« Reply #685 on: 12.08.16 , 21:08 »
Share

Поступово покращується обслуговування пасажирів на приміському маршруті Вінниця-Гайворон. Раніше були проблеми з освітленням салону та буферною сигналізацією, які наразі усунуті. Присилали в Гайворон електрика з депо Шевченка. Також, після мого звернення у вагонах були встановлені таблички з покажчиком маршруту, які на Одеській залізниці є в аналогічних приміських поїздах локомотивної тяги сполученням Помічна-Котовськ та Помічна-Голованівськ. Завели повноцінно зупинку Гуменне в розклад руху приміських поїздів на сайті ОДЗ: http://odz.gov.ua/suburban/. Загалом представники Одеської залізниці, до яких я звертаюся по проблемах гайворонського поїздв, приємно дивують. Я очікував зустріти глуху непробивну стіну, але ті недоліки, про які я повідомляю хоч і частково, але все ж усуваються.
Також дізнався про те, що для запуску поїзда Гайворонська міська рада пішла назустріч Одеській залізниці, опустивши земельний податок так, як це зробив Житомир. Саме тому запущений поїзд є приміським, а не регіональним чи пасажирським.
« Last Edit: 12.08.16 , 21:08 by K-91 » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3559


View Profile
« Reply #686 on: 12.08.16 , 23:08 »
Share

Та нє, опустити податок і три рейси на тиждень – продешевили.

Дожимай ше пару рейсів.
Logged
opex
Active user

Posts: 11433


View Profile
« Reply #687 on: 13.08.16 , 06:08 »
Share

Видел вчера этот поезд. Страшко.
Logged
K-91
Active user

Posts: 1272


View Profile
« Reply #688 on: 13.08.16 , 10:08 »
Share

Поїзд на зовнішній вигляд дійсно страшненький. Особливо перший вагон біля тепловоза. У четвертому вагоні на дверях в тамбурі немає скла – написав звернення, щоб відновили скло. Але всередині салон такий, як у звичайних плацкартних УЗшних відрах. Полиці не дубові. Деякі літні допи бувають навіть гірші за сабж.

Та нє, опустити податок і три рейси на тиждень – продешевили.

Дожимай ше пару рейсів.
Намагаюсь дожати... Якраз написав листа в Гайворонську міськраду про те, щоб пробивати за таких умов 4-5 рейсів на тиждень. А паралельно ще й листа в Міністерство фінансів України з проханням розслідувати те, куди поділися кошти, якими Вінницька ОДА повинна була оплатити перед залізницею заборгованість за перевезення пільговиків, і вплинути на те, щоб щоденне курсування цього поїзда все ж таки профінансували.
« Last Edit: 13.08.16 , 12:08 by K-91 » Logged
mikolalex
Active user

Posts: 411


View Profile
« Reply #689 on: 07.09.16 , 21:09 »
Share

[боян]
« Last Edit: 07.09.16 , 21:09 by logist » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 74 75 76 77 78
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.088 seconds with 21 queries.
Google visited last this page 09.09.16 , 03:09