Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.09.18 , 19:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Покращення транспортного обслуговування на Вінниччині

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 78
Print
Author Topic: Покращення транспортного обслуговування на Вінниччині  (Read 139752 times)
mikolalex
Active user

Posts: 416


View Profile
« Reply #70 on: 08.10.15 , 12:10 »
Share

Тут вся фішка саме в заході у Гайворон, щоб захопити "ведмежі кутки" Вінниччини.
Щодо прив"язки: для початку треба запустити нічний дизель, а далі вже можна буде думати про це. Доведеться ще боротися за зміну графіка Хритиснівських дизелів.
Logged
VB
Active user

Posts: 3309


View Profile
« Reply #71 on: 08.10.15 , 13:10 »
Share

Яких саме?
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1309


View Profile
« Reply #72 on: 08.10.15 , 13:10 »
Share

Щодо колій - добре зауваження, коли доберусь в ті краї, спробую дізнатись у путійців, які там зараз обмеження по швидкості. З Зятківців до Гайворона ще залишилось дерево, питання - наскільки його багато. Можливо, по деяким перегонам можна буде суттєво прискорити рух.
Мені один залізничник казав, що ніби зараз діюче обмеження швидкості від Вінниці до Гайсина складає 60 км/год. Влітку минулого року бачив дерево на перегоні Кароліна — 69 км на повороті за шляхопроводом над уманською трасою біля лісу. Від 69 км. до Самчинців дерева немає, повністю бетон. Є також дерево у Немирові, на повороті на Сажки. У напрямку Вінниці бетон.
« Last Edit: 08.10.15 , 14:10 by K-91 » Logged
VB
Active user

Posts: 3309


View Profile
« Reply #73 on: 08.10.15 , 13:10 »
Share

З котексту зрозуміло, що пасажиропоток був не між станціями Одеської залізниці, а від/до Вінниці до/від станцій Одеської залізниці.
Ок, а що в цьому поганого? Навпаки навіть, вони цим самі засвідчили, що, інакше кажучи, весь потяг забивався пасажирами ще від Гайворона до Зятківців, і вони їхали на Вінницю. Гірше було б, якби сідали в основному по Гайсину.
ПЗЗ таким чином намагається відмахнутися, стосовно того, що поїзд у першу чергу для вивозу пасажирів зі станцій Од.Зал, тобто хай відновлює сполучення Одеська залізниця своїм рухомим складом.
Якби по Зятківцям зробити платформу, та й зробити там хабик, то я думаю що ладижинські студенти також активно користувались би... Головне щоб "жєлєзно" була пересадка.
Я думаю, що й без додаткової платформи можна обійтися, якщо потяги приймати послідовно, підв"язка на Гайворон з/на 861/862 була же свого часу.   
Тобто людина їде з Вапнярки (там з Одеси чи ще звідки), приїздить до Зятківців, а потяг на Гайворон тю-тю... П'ять хвилин. Потрібно робити так, як я вже колись показував європейську схему. Там навіть три дизелі були.
Logged
bond
Active user

Posts: 1504


View Profile
« Reply #74 on: 08.10.15 , 14:10 »
Share

Денний потрібно заводити до Христинівки - узгодженим з 855/856, так у нього буде значно більше пасажирів, якщо з однією пересадкою можна буде дістатись і Черкас, і Умані. А от вечірній з Вінниці і ранковий на Вінницю має бути неодмінно до/з Гайворона, так пасажиропотік склався роками. Навіть коли стан колії був настільки жахливим, що час в дорозі Вінниця - Гайворон був майже 8 годин - вечірній поїзд йшов по повному маршруту, а ранковий обрізали по Гайсину.
Logged
bond
Active user

Posts: 1504


View Profile
« Reply #75 on: 08.10.15 , 14:10 »
Share

Щодо колій - добре зауваження, коли доберусь в ті краї, спробую дізнатись у путійців, які там зараз обмеження по швидкості. З Зятківців до Гайворона ще залишилось дерево, питання - наскільки його багато. Можливо, по деяким перегонам можна буде суттєво прискорити рух.
Мені один залізничник казав, що ніби зараз діюче обмеження швидкості від Вінниці до Гайсина складає 60 км/год. Влітку минулого року бачив дерево на перегоні Кароліна — 69 км на повороті за шляхопроводом над уманською трасою біля лісу. Від 69 км. до Самчинців дерева немає, повністю бетон. Є також дерево у Немирові, на повороті на Сажки. У напрямку Вінниці бетон.
Можливо 60 км. - це обмеження для вантажних, бо мені один із залізничників, які обслуговують ту ділянку розповідав, що стан колії там цілком пристойний і пасажирський на більшості перегонів міг би йти до 90км/год, проте УЗ спеціально не прискорили 667 після ремонту колії - щоб булр менше пасажирів і був формальний привід його вбити.
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1309


View Profile
« Reply #76 on: 08.10.15 , 14:10 »
Share

Денний потрібно заводити до Христинівки - узгодженим з 855/856, так у нього буде значно більше пасажирів, якщо з однією пересадкою можна буде дістатись і Черкас, і Умані. А от вечірній з Вінниці і ранковий на Вінницю має бути неодмінно до/з Гайворона, так пасажиропотік склався роками. Навіть коли стан колії був настільки жахливим, що час в дорозі Вінниця - Гайворон був майже 8 годин - вечірній поїзд йшов по повному маршруту, а ранковий обрізали по Гайсину.
З Христинівки навряд чи вийде, а ось домогтися організації узгодженої пересадки з денного христинівского Д1 по Зятківцям на ДР1А Зятківці-Вінниця і навпаки куди реальніше. Вдень це некритично і пасажири з такою пересадкою будуть миритися.
Стосовно вечірнього з Вінниці та ранкового на Вінницю згоден з тобою 100%, він кров з носа мусить їздити саме до Гайворона, а не до Зятківців.

Можливо 60 км. - це обмеження для вантажних, бо мені один із залізничників, які обслуговують ту ділянку розповідав, що стан колії там цілком пристойний і пасажирський на більшості перегонів міг би йти до 90км/год, проте УЗ спеціально не прискорили 667 після ремонту колії - щоб булр менше пасажирів і був формальний привід його вбити.
Дуже схоже на правду, від Криштопівки до Гайсина взагалі вилизали колію, її стан не гірший ніж наприклад у Сальнику на магістральному ходу.
« Last Edit: 08.10.15 , 15:10 by K-91 » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6982


View Profile
« Reply #77 on: 08.10.15 , 22:10 »
Share

Щодо колій - добре зауваження, коли доберусь в ті краї, спробую дізнатись у путійців, які там зараз обмеження по швидкості. З Зятківців до Гайворона ще залишилось дерево, питання - наскільки його багато. Можливо, по деяким перегонам можна буде суттєво прискорити рух.
Мені один залізничник казав, що ніби зараз діюче обмеження швидкості від Вінниці до Гайсина складає 60 км/год. Влітку минулого року бачив дерево на перегоні Кароліна — 69 км на повороті за шляхопроводом над уманською трасою біля лісу. Від 69 км. до Самчинців дерева немає, повністю бетон. Є також дерево у Немирові, на повороті на Сажки. У напрямку Вінниці бетон.
Без консультації досвідчених місцевих колійників судити про обгрунтованість обмеження швидкості важко. Може бути й колія рівнесенька на залізобетонних шпалах, і скріплення на місці, а проблема у іншому. Наприклад, у хворому земполотні.
Я коли працював на Донбасі, то там багато місць з ідеальною на погляд неозброєним оком колією, а з обмеженням до 60, або 40 км/год. Причина - шахтні підробки на великій глибині (десь 800 м), ззовні нічого не видно, а по колієвимірювачу бальність достатня, тому й обмеження. Я розумію, що на Віниччині це неактуально, але може бути багато аідводних каменів, невидимих неозброєним оком, про які можуть знатилише місцеві колійники.
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1309


View Profile
« Reply #78 on: 12.10.15 , 12:10 »
Share

Нарешті отримав три заповнених бланки з підписами від мешканців Ситківців. Зараз у мене на руках 411 підписів, не рахуючи тих, які збирає mikolalex (ці бланки надійдуть пізніше, разом з тими бланками, які я залишив для збору підписів у Красносілці) і тих двох бланків, які ще мають (можливо завтра) прийти з Немирова та Кароліни.
« Last Edit: 12.10.15 , 12:10 by K-91 » Logged
Antimason
Active user

Posts: 1309


View Profile
« Reply #79 on: 19.10.15 , 22:10 »
Share

Вчора їздив збирати підписи у Гайсин. Одна жінка дуже просила мене передати бланки у Криштопівку, за її словами Криштопівка благає про поїзд, бо після скасування 668 стало важко добиратися не лише до Вінниці а й навіть до Гайсина: треба робити великий гак аж через Дашів, щоб дістатися Гайсина. Також ще один підписант розповів, що через скасування пасажирського залізничного сполучення Вінниця-Гайворон сильно постраждало село Брідок Теплицького району, яке взагалі не має(!) автобусного сполучення навіть з райцентром.
Ніхто з пенсіонерів уже навіть не мріє про пільги: готові сплачувати повну вартість проїзду, аби поїзд ходив. І жителі Гайсина (особливо південної околиці міста) цим потягом теж поїдуть, якщо буде адекватна ціна: ≈30-35 гривень за квиток до Вінниці у вагон 3 класу регіонального дизель-поїзда і не тягнутий графік руху, не більше трьох годин у дорозі від Гайсина до Вінниці.

Не можу бути впевненим у достовірності цієї інформації, але мені жителі Гайсина розповідали, що із Гайсина на Зятківці ходить товарняк двічі на тиждень, хоча тут на форумі я читав, що вантажного руху Гайсин-Зятківці нема взагалі...
« Last Edit: 19.10.15 , 22:10 by K-91 » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 78
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.095 seconds with 21 queries.
Google visited last this page 09.10.15 , 03:10