Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.04.18 , 22:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Покращення транспортного обслуговування на Вінниччині

Pages: 1 ... 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 75 76 77 78
Print
Author Topic: Покращення транспортного обслуговування на Вінниччині  (Read 124359 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21515


View Profile
« Reply #700 on: 27.09.16 , 17:09 »
Share

ех, де б взяти статистику заселеності по напрямках (окремо туди і назад) і по днях тижня.
Є підозра що настільки раннє прибуття у Вінницю у вихідний має бути менш популярним, ніж у будній.
Logged
K-91
Active user

Posts: 1272


View Profile
« Reply #701 on: 27.09.16 , 19:09 »
Share

Написав звернення на сайт ОдЗ, де попросив не переносити відправлення на 18.30 а зробити замість цього відправлення о 17.30. Тепер треба ще кудись втулити хмельницького дизеля, який прибуває о 17.24 якраз на третю платформу. Велика ймовірність, що ПЗЗ буде морозитись переносити його прибуття на першу платформу, бо тоді треба буде гратися з графіком електрички Козятин-Вінниця. А до другої платформи можуть придумати у своїй відписці міфічний вантажний поїзд. Хоча я не бачу нічого неможливого в тому, щоб приймати ДР1А (який зараз їздить замість Песи) Хмельницький-Вінниця на другу колію другої платформи. Вантажних в напрямку Козятина в цей час як правило немає. А в крайньому разі можна було б провести вантажний на Козятин по єдиній колії вінницького вокзалу без платформи.
« Last Edit: 27.09.16 , 19:09 by K-91 » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6507


View Profile
« Reply #702 on: 27.09.16 , 19:09 »
Share

Я не розумію, як можна його позиціонувати як для маятникових мігрантів, якщо він курсує не кожен день (хоча б по робочіх днях)...
Logged
K-91
Active user

Posts: 1272


View Profile
« Reply #703 on: 27.09.16 , 19:09 »
Share

Я не розумію, як можна його позиціонувати як для маятникових мігрантів, якщо він курсує не кожен день (хоча б по робочіх днях)...
Тому, що згідно задуму, при переведенні на щоденне курсування, він повинен бути в першу чергу орієнтований на маятникових мігрантів. Щоб мати максимальну населеність та мінімальну збитковість. Щоб нівелювати негативні наслідки їзди проти шерсті, які виникають внаслідок обслуговування маршруту Одеською залізницею. А зараз вже є пасажири, які ним замість маршрутки тричі на тиждень їздять до Вінниці на роботу. Чув про це від людей.
« Last Edit: 27.09.16 , 19:09 by K-91 » Logged
VB
Active user

Posts: 3031


View Profile
« Reply #704 on: 27.09.16 , 21:09 »
Share

8.15 - гадаю дуже пізно вже як для прибуття до обласного центру.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 411


View Profile
« Reply #705 on: 28.09.16 , 08:09 »
Share

Я не розумію, як можна його позиціонувати як для маятникових мігрантів, якщо він курсує не кожен день (хоча б по робочіх днях)...
Тому, що згідно задуму, при переведенні на щоденне курсування, він повинен бути в першу чергу орієнтований на маятникових мігрантів. Щоб мати максимальну населеність та мінімальну збитковість. Щоб нівелювати негативні наслідки їзди проти шерсті, які виникають внаслідок обслуговування маршруту Одеською залізницею. А зараз вже є пасажири, які ним замість маршрутки тричі на тиждень їздять до Вінниці на роботу. Чув про це від людей.

Так, і не забувайте, є значна кількість людей(і особливо з віддалених сіл), які приїжджають на роботу на кілька діб(охоронці, продавці і т.п.), тобто, їздять далеко не щоденно.
Logged
K-91
Active user

Posts: 1272


View Profile
« Reply #706 on: 28.09.16 , 19:09 »
Share

Похоже, отбой тревоги. Опять разговаривал сегодня с проводниками. Да, планируется отправление в 18.30, но вместе с изменением расписания, планируется ускорить время хода на самом медленном участке Джулинка-Гайворон с существующих 1:03 до 40 минут в оба конца.
Значит, получится вот что:
 Винница 18.30 Гайворон 0.07
 Гайворон 0.52 Винница 6.42
Время на оборот 45 минут. Показатель, сопоставимый с временем оборота у 667/668 еще ЮЗЖДшной редакции (50 минут)
« Last Edit: 28.09.16 , 19:09 by K-91 » Logged
bond
Active user

Posts: 1491


View Profile
« Reply #707 on: 28.09.16 , 22:09 »
Share

Різниця в тому, що ПЗЗшний 667/668 був за маршрутом Жмеринка - Гайворон і у Жмеринці проходив екіпіровку. А за 45 хвилин у Гайвороні часу на обслуговування щоденного поїзда не вистачить.
Logged
K-91
Active user

Posts: 1272


View Profile
« Reply #708 on: 28.09.16 , 22:09 »
Share

Ну провідники казали, що має вистачити. Звичайно, щоденно так їздити буде важкувато, але 4 рази на тиждень цілком реально.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3559


View Profile
« Reply #709 on: 29.09.16 , 13:09 »
Share

То вам провідники так казали. А в главку дядя в формі закатає глаза і скаже "та ви шо, ми не можемо заложити на оборот 45 хвилин. Ми і самі раді збільшити частоту курсування, але для покращення обслуговування пасажирів графік такий, що їздитимемо лише тричі на тиждень".

Відправлення о 18:30 для маятникового мігранта, це щоб у ганделик ше встиг зайти, по 150 в пластиковий стаканчик і півстакана газіровки. З гречанського опердувача все одно не пересядеш, а той мізер студіків до Немирова й Гайсина вже точно піде на маршрутку.
« Last Edit: 29.09.16 , 14:09 by Віктор Гарвона » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 75 76 77 78
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.135 seconds with 21 queries.
Google visited last this page 29.09.16 , 00:09