Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.07.18 , 09:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Покращення транспортного обслуговування на Вінниччині

Pages: 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 78
Print
Author Topic: Покращення транспортного обслуговування на Вінниччині  (Read 133803 times)
K-91
Active user

Posts: 1277


View Profile
« Reply #710 on: 29.09.16 , 14:09 »
Share

Якраз вчора відправив письмове звернення до Південно-Західної залізниці з проханням прибрати приймання по Вінниці регіонального дизеля з Хмельницького на другу платформу замість третьої, щоб дати можливість відправляти приміський на Гайворон о 17.30. З провідниками розмовляв уже після відправки листа. І на сайт ОДЗ перенести відправлення на 17.30 а не 18.30 теж відправив до розмови з провідниками. Тому склалося таке враження. Хай чинуші з ПЗЗ та ОДЗ дадуть відповідь на мої звернення та пояснять, як при новому графіку закласти час на оборот по Гайворону. Не відповісти на мої звернення вони вже не зможуть.
« Last Edit: 29.09.16 , 14:09 by K-91 » Logged
K-91
Active user

Posts: 1277


View Profile
« Reply #711 on: 01.10.16 , 19:10 »
Share

Щойно прийшла відповідь з Одеської залізниці. Схоже, після шухеру через неможливість обороту по Гайворону, передумали його відправляти о 18.30.

"Повідомляємо Вам, що інформація про зміну часу відправлення поїзда №6633 сполученням Вінниця – Гайворон безпідставна. На сьогоднішній день проводиться розробка графіка руху поїздів, який буде введено в дію з 11.12.2016. У новому графіку руху поїздів буде збережено час відправлення поїзда №6633 зі станції Вінниця о 17.05. Дякуємо Вам за співпрацю та розуміння."
Вчора мав змогу читати телеграму про новий графік з 30.10. Потім, як розповів мені машиніст, буде ще одна зміна розкладу в грудні. З Вінниці на Гайворон так само відправлення з Вінниці 17.05, прибуття в Гайворон 23.05. Зараз час ходу від Гайсина до Вінниці 3:13, а буде 3:20 згідно наведеного нижче графіку. Можливі зміни плюс мінус кілька хвилин по проміжних зупинках. А от на Вінницю цікавіше:

6632 ГАЙВОРОН-ВІННИЦЯ з 30.10. по 11.12 по пн, ср, пт:

ГАЙВОРОН                          0.37
ДЖУЛИНКА                 1.19 1.21
ГЕНРИХІВКА                1.38 1.40
ДУКЛЯ                        2.10 2.12
З. П. АНТОНІВКА          2.24 2.25
ГАЙСИН                      3.16 3.18
З. П. КРИШТОПІВКА     3.48 3.49
СИТКІВЦІ                    4.04 4.05
З. П. СЕМЕНКИ            4.21 4.22
САМЧИНЦІ                  4.30 4.31
З. П. НОВІ ОБИХОДИ    4.44 4.45
З. П. САЖКИ               5.09 5.10
НЕМИРІВ                    5.20 5.22
З. П. ФЕРДИНАНДІВКА 5.43 5.44
ВОРОНОВИЦІ              6.05 6.06
З. П. ГУМЕННЕ           6.18 6.19
ВІННИЦЯ                   6.38

На превеликий жаль, сфотографувати час прослідування зупинок Ставки, Зятківці, Кароліна та Витівці я не встиг. Звичайно, добре що його прискорять від Гайворона до Джулинки, але дуже погано, що від Самчинців-Гайсина час у дорозі на Вінницю розтягнули на кілька хвилин. Це може відлякати і так незначну кількість пасажирів, які в режимі маятникового мігранта їздять на Вінницю. Не кажучи про більш раннє на 10 хвилин прибуття до Вінниці.
« Last Edit: 01.10.16 , 19:10 by K-91 » Logged
bond
Active user

Posts: 1496


View Profile
« Reply #712 on: 10.12.16 , 20:12 »
Share

Сьогодні 890 Вінниця - Коростень був у складі 6 вагонів - ДР-1А- 292! Напевно, це - разова заміна, хоча по п'ятницям і неділям 3 вагони замало - квитки розгрібають повністю, вчора на власні очі бачив повні тамбури зайчиків при відправленні з Вінниці.
Logged
Г-дзе
Active user

Posts: 4745


View Profile
« Reply #713 on: 10.12.16 , 22:12 »
Share

На завтра мест нет конечно.
Два вагона это капля в море. Маршрут популярный и хорошо раскатанный.


Logged
гнч
Guest
« Reply #714 on: 26.04.17 , 13:04 »
Share

Ось збираюсь 5-го ввечері або 7-го з ранку в Нові Обиходи.
цікаво в 5 -го сильно забитий буде приміський потяг?

а якщо сьомого, то вже автобусом поїду з Вінниці. З Хмельницького виїду одеським потягом о 6:хх до Жмеринки.
Правда маршрутки починають піздно ходити в неділю можу й не встигнути. Десь о 6:15 перша з Гречан йде. Да речі дешевше в касі чи на букінгу вийде?
А далі електричка о 8:25 на Вінницю.
Logged
K-91
Active user

Posts: 1277


View Profile
« Reply #715 on: 26.04.17 , 14:04 »
Share

Їхати сидячи гайворонським потягом зможете, тільки велика ймовірність, що 5-го числа будуть прибирати столики на бокових місцях. Таке вже було на Страсну п'ятницю 21 квітня. Тим не менш сиділи всі, стоячих я не бачив.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6803


View Profile
« Reply #716 on: 26.04.17 , 16:04 »
Share

На завтра мест нет конечно.
Два вагона это капля в море. Маршрут популярный и хорошо раскатанный.
Причем он популярный на всем маршруте. был 12.04 в Коростене около 17.00 - на него реально много пассажиров брало билеты предварительно по маршруту Коростень - Житомир. Причем брали не на воскресенье или понедельник, а на четверг пятницу. Причем как студенты, так и "зрелые" пассажиры, в том числе пенсионеры за полную стоимость. Но вот дальше Житомира в сторону Винницы не брал никто.
Logged
bond
Active user

Posts: 1496


View Profile
« Reply #717 on: 29.04.17 , 13:04 »
Share

888\ 890 Коростень - Вінниця - Коростень сьогодні у складі 4-х вагонів. Іноді УЗ здатне здивувати, адже трьох вагонів у пікові дні не вистачає.
Logged
Тьомич
User

Posts: 21


View Profile
« Reply #718 on: 29.04.17 , 19:04 »
Share

Сьогодні обкатав альтернативу 861 (КИЇВ-ПАСАЖИРСЬКИЙ - ЖМЕРИНКА), а саме 841 Київ- Шепетівка до Козятина (8:16-11:01) і 887 Коростень - Вінниця від Козятина до Вінниці (11:11-12:09). Раніше кілька разів їздив так, але доводилось сідати на 847 Київ-Рівне, і потім 30 хвилин сумувати серед козятинських вильників, оскільки шепетівська раніше приїздила після відправлення 887. Виникло питання: це назавжди чи якісь недовготривалі покращення розкладу?
841 сьогодні була 10 вагонна Ерка 548(колись була до 65-річчя депо), нині це збірна солянка. Я їхав у 2 вагоні він був з 513 ерки, ще бачив вагон з 630. Фірмого напису і фіранок уже нема. В Козятин привезли  3-4 хвилини запізнення, але коростенський дерун теж запізнювався. Доволі непоганий варіант, по ціні для студента (Київ- Козятин 12-84 грн, Козятин-Вінниця 9-92 грн).
« Last Edit: 29.04.17 , 19:04 by Тьомич » Logged
mikolalex
Active user

Posts: 414


View Profile
« Reply #719 on: 15.08.17 , 14:08 »
Share

Роздумуючи в черговий раз на тему "що робити із гівнопотягом Черкаси-Львів"(який навіть у максимально піковий місяць - серпень - ледве заповнюється), дійшов до такої пропозиції: замість Черкас(по обороту Одеса - Черкаси - Львів  - Черкаси - Одеса) пустити потяг на Дніпро, таким чином вийде оборот Одеса - Дніпро - Львів - Дніпро - Одеса, використовуючи існуючі нитки, і прокладаючи нові на ділянці Знам"янка - Дніпро.
Графік міг би виглядати так:
Одеса 20.09 - Знам"янка 06:09 - Дніпро 10.00,
Дніпро 15:00 - ім. Т. Шевченка 20:19 - Львів 10:40.
Львів 12:53 - ім. Т. Шевченкаа 03.20 - Дніпро 09.00
Дніпро 16:00  - Знам"янка 20:10 - Одеса 06:08.
Таким чином, графік із дуже незручним прибуттям зі Львова в Черкаси о 4 ранку набуває логічного змісту: з"являється нічний зв"язок південної Вінниччини і західної Черкащини з Дніпром(в бік Дніпра взагалі ідеально, Христинівка 23 - Дніпро 9, в протилежному напрямку трохи гірше - Дніпро 15, Христинівка 23, але для студентів якраз).
Звичайно, ви можете сказати - а як же Черкаси! Вони втрачають цінне сполучення! Але все не так і страшно. З Черкас на Одесу більш регулярно і значно швидшим і зручнішим графіком ходить 148-й потяг.
На Львів із Черкас буде краще їхати через Шевченка потягами, які йдуть через Білу Церкву.
Замість малопотрібного зв"язку "Північна Одещина - Черкаси" у Подільска і Первомайськ з"явиться зв"язок з Дніпром із зручним графіком.
Далі, з"явиться резервний зв"язок Дніпра із Поділлям і Львовом, який всього лише на 2 години довший, аніж через Білу Церкву.
Думаю що при такому графіку потяг буде затребуваний мінімум у курсуванні через день, а то і щоденно.
Опціональні варіанти: заїзд в Умань(тоді потяг остаточно втратить транзитну складову Дніпро-Захід, але збільшиться кількість пасажирів з центру на захід і схід), продовження до Запоріжжя(було б не зайвим, але бідним провідникам ніколи буде відпочити).
Мінуси: зникне пряме сполучення Фундукліївка/Кам"янка - Одеса, Черкаси - Львів.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 78
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.135 seconds with 21 queries.
Google visited last this page 02.10.16 , 00:10