Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.10.18 , 16:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Покращення транспортного обслуговування на Вінниччині

Pages: 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 [73] 74 75 76 77 78
Print
Author Topic: Покращення транспортного обслуговування на Вінниччині  (Read 141594 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3869


View Profile
« Reply #720 on: 15.08.17 , 14:08 »
Share

Одеса – Дніпро теж через Христинівку треба прокладати.

Можна навіть повернути старий оборот з розривом по Умані, коли були Одеса – Умань + Умань – Ясинувата, і зробити так:

Одеса – Умань; Умань – Запоріжжя;

Запоріжжя – Львів через Христинівку;

Львів – Запоріжжя через Христинівку;

Запоріжжя – Умань; Умань – Одеса.

Всі потяги через день.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7066


View Profile
« Reply #721 on: 15.08.17 , 14:08 »
Share

У цьому є сенс.
Тим паче, що з 24 серпня обмежили максимальний склад поїзда 41/42 до 18 вагонів.
Logged
VB
Active user

Posts: 3346


View Profile
« Reply #722 on: 15.08.17 , 16:08 »
Share

А як ось щодо такого варіанту. Розкручується Ворохта, Дніпру теж не завадив би такий ось потяг. Час може десь і не б'є, але це виправляється...

Склади Одеської залізниці

Потяг 18/17 Одеса - Дніпро

Одеса 12.30
Вапнярка 17.00/17.20
Зятківці 18.43/18.45
Христинівка 19.35/19.40
Умань 20.20/20.40
Христинівка 21.20/21.40
Шевченка 01.10/01.30
Знам'янка 3.00/3.02
П'ятихатки-Стик. 4.10/4.30
Дніпро 6.40

Потяг 9/10 Дніпро - Ворохта

Дніпро 8.20
П'ятихатки-Стик. 10.30/10.50
Знам'янка 12.20/12.22
Шевченка  13.30/13.50
Христинівка 17.10/17.30
Зятківці 18.20/18.22
Вапнярка 20.10/20.30
Львів 03.30/03.50
Івано-Франківськ 6.20/6.30
Ворохта 9.00


Потяг 10/9 Ворохта - Дніпро

Ворохта 10.00
Івано-Франківськ 12.30/12.40
Львів 15.10/15.30
Вапнярка 22.30/22.50
Зятківці 0.12/0.15
Христинівка 1.05/1.25
Шевченка 4.55/5.15
Знам'янка 6.25/6.27
П'ятихатки-Стик. 8.00/8.20
Дніпро 10.30


Потяг 17/18 Дніпро - Одеса

Дніпро 12.30
П'ятихатки-Стик. 14.40/15.00
Знам'янка 16.30/16.32
Шевченка 17.40/18.00
Христинівка 21.10/21.30
Умань 22.10/22.30
Христинівка 23.10/23.15
Зятківці 0.05/0.07
Вапнярка 1.55/2.15
Одеса 6.45

Ну й відновлення популярного потяга Умань - Харків з варіацією до Вінниці.

Склад Південної зал.

21/22 Харків - Вінниця

Харків 21.55
Полтава-Київська 0.25/0.30
Гребінка 3.10/3.30
Черкаси 4.55/5.00
Шевченка 5.40/6.00
Христинівка 9.10/9.30
Умань 10.10/10.30
Христинівка 11.10/11.15
Зятківці 12.05/12.07
Вінниця 15.30

Потяг 22/21 Вінниця - Харків

Вінниця 17.00
Зятківці 20.23/20.25
Христинівка 21.15/21.20
Умань 22.00/22.20
Христинівка 23.00/23.20
Шевченка 2.50/3.10
Черкаси 3.50/3.55
Гребінка 5.35/5.55
Полтава-К. 8.55/9.00
Харків 11.30





Logged
IlyaPorublyov
Active user

Posts: 277


View Profile
« Reply #723 on: 15.08.17 , 18:08 »
Share

ВизнаЮ, що теперішнє використання "Тясмина" справді якесь не_дуже.
Пару тижнів тому він мене врятував, бо був єдиною можливістю виїхати з Черкас на Вінницю (з майже нічною пересадкою по Жмеринці), і тоді навіть Тясмин був розібраний майже повністю, бо це якраз були дати, коли масово везли у львівські ВНЗ оригінали шкільних атестатів. Але бачу й те, що нерідко він справді на 30--50% порожній тоді, коли інші поїзди розібрані геть зовсім.

Тупо забрати поїзд в обласного центру -- якось не дуже, особливо коли пересадки по ім.Т.Шевченка якісь більш ніж стрьомні.

Якби був зроблений Харків--Вінниця ч/з Черкаси, Христинівку -- я був би дуже радий.

Якщо Харків--Вінниця ч/з Черкаси, Христинівку неможливий -- забирання Тясмина треба компенсувати для Черкас хоч чимось. Безпересадковими вагонами, наприклад, котрі хоч якось закривали б ту проблему, що все-таки значна частина поїздів проходить ч/з ім.Т.Шевченка вночі, коли на Черкаси нічим крім таксі не виїдеш.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 417


View Profile
« Reply #724 on: 15.08.17 , 21:08 »
Share

А як ось щодо такого варіанту. Розкручується Ворохта, Дніпру теж не завадив би такий ось потяг.

Іване(не сприйми це як наїзд), щира усмішка з"явилася у мене на обличчі коли через кілька годин після свого поста зайшов в тему і побачив тут Ворохту) Перефразовучюи Гафта(який казав "не так страшно померти - страшно що тебе потім Безруков зіграє"), скажу - не так страшно запропонувати якусь зміну в потязі, страшно що Іван його потім у гори заверне :-)
Якщо серйозно, то потяг з Дніпра у гори звісно потрібен, але однозначно - найшвидшим шляхом. Спроба об"єднати дві хороші ідеї в одній може скомпрометувати обидві, це якраз той випадок.

Щодо варіанту Віктора - можна і так, але завважте, що у лінії Котовськ-Помічна відберуть останній цілорічний потяг. Звісно, якщо натомість туди перекинуть щось інше, то буде цілком нормально.
Зваживши усі моменти, я би запропонував варіант Одеса - Дніпро з заїздом в Умань і назад Дніпро(Запоріжжя) - Львів БЕЗ Умані.
Одеса 15 - Умань 23 - Дніпро 9(Запоріжжя 11 - 13) - Дніпро 15 - Христинівка 00 - Львів 10.30-12 - Христинівка 23 - Дніпро 09-15 - Умань 00 - Одеса 8.
Таким чином, пасажири потягу Львів - Дніпро по Христинівці зможуть о 23 пересісти на потяг Дніпро-Умань-Одеса до Умані, і навпаки, потягом Одеса-Умань - Дніпро пасажири під"їдуть з Умані у Христинівку о 00 та пересядуть на потяг Дніпро - Львів.

По зв"язку Черкас і Львова - є 42-й, який йде з Шеви о 17 годині, цілком нормальний час. А от прибуття в Шеву зі Львова переважно занадто раннє.


« Last Edit: 15.08.17 , 21:08 by mikolalex » Logged
VB
Active user

Posts: 3346


View Profile
« Reply #725 on: 15.08.17 , 22:08 »
Share

А начебто це лише Дніпру треба в гори.... А Львів на півтори  години, - супер!!!! Якраз до Городоцької та назад можна збігати. Через це Тясьмин й порожній. Приїздить в чортів голос, й назад в обід.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 417


View Profile
« Reply #726 on: 16.08.17 , 10:08 »
Share

Не можу не погодитись з Вами, прибуття у Львів і особливо відправка - невдалі. Це все через спробу одним махом накрити багато сполучень: Одеса - Умань, Умань - Дніпро, Умань-Львів. Якщо говорити про ідеальний світ, то потрібні були б окремі нічні поїзди Черкаси-Львів, Умань-Дніпро, Умань(Черкаси) - Одеса, Умань-Харків. Але навряд чи це усе можливо за нинішніх обставин. Мій пост був спробою покращити ситуацію за умови мінімальних змін розкладу і без залучення додаткового рухомого складу. Пам"ятаю також і ваш варіант із Одеса - Черкаси - Львів через Христинівку, для сполучення на Львів він мабуть більш вдалий, але тоді залишається відкритим питання сполучення Умань-Придніпров"я.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 417


View Profile
« Reply #727 on: 16.08.17 , 11:08 »
Share

У світлі недавних новин про те, що УЗ планує запустити потяг з північного Донбасу на Львів, спав на думку такий варіант: потяг Костянтинівка - Львів через Христинівку у спільному обороті з Одеса - Костянтинівка.
Одеса 15 - Дніпро 00 - Костянтинівка 06(зміщення на годину вперед)
Костянтинівка 07 - Дніпро 11 - Шева 16 - Христ. 19.30 - Львів 06[ - Мукачеве 10.30]
[Мукачеве 13.30 - ]Львів 18 - Христинівка 04.30 - Шева 08 - Дніпро 13 - Костянтинівка 17 - Дніпро 21 - Одеса 10

Таким чином, жертвуємо нормальним сполученням Христинівка-Дніпро, але отримуємо хороше сполучення Львів-Христинівка, Львів-Дніпро, Львів-Донбас.

Стосовно сполучення лінії Вапнярка-Христинівка-Цвіткове з Одесою: кільцевий потяг по годинниковій стрілці: Одеса 15 - Христинівка 22 - Шевченко 01.30 - (Новомиргород, Помічна, Вознесенськ) - Одеса 09. Заїзду в Умань нема, та він тут і не дуже потрібен, бо сама Умань надто добре зв"язана автошляхами з Одесою, чого не скажеш про Ладижин, Звенигородку і т.п.
Logged
VB
Active user

Posts: 3346


View Profile
« Reply #728 on: 16.08.17 , 11:08 »
Share

Якщо говорити про ідеальний світ, то потрібні були б окремі нічні поїзди Черкаси-Львів, Умань-Дніпро, Умань(Черкаси) - Одеса, Умань-Харків. Але навряд чи це усе можливо за нинішніх обставин.
А чому не можливо? Про який ідеальний світ ми говоримо? Виходить, що ідеальний світ у нас був до всіх цих подій з майданами... Адже всі ці потяги існували до зовсім недавнього часу,  й відмінені були не через нестачу пасажирів, а задля політики. Не можна також і говорити, що їх відмінили, бо вагони списали. Вагони там були в доброму стані, які зараз катаються на інших маршрутах з Головної. Виходить, щоб одним зробити краще, зробимо гірше іншим. І такий принцип як сповідувався  папєрєднікамі, так сповідується і зараз. В тому числі й тут. Головне, щоб мені було добре, - таке гасло. Для себе я зроблю,  а інші, - хай самі дбають, в мене проблем і своїх куча. Я зробив! А що Ви, прошу пана, зробили? От з таким підходом далекувато не те, що до Берна з Алєсунном, а й до Замосця з Тиргу-Мурешем як до Альфи Лева пішки.
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1317


View Profile
« Reply #729 on: 16.08.17 , 13:08 »
Share

Я нічого не маю проти запропонованого VB поїзда Вінниця-Харків, але вечірнє відправлення з Вінниці фактично дублюватиме вже існуючий гайворонський поїзд, в результаті чого знову виникне привід "пакращити" обидва потяги. Я гіпотетичному потягу Харків-Вінниця через Христинівку та Черкаси робив би прибуття до Вінниці в обідні години (можна брати за взірець час відправлення/прибуття шкоди 719/720 Вінниця-Харків 13.55-15.27), яку недавно забрали на Тернопіль. Таким чином, години курсування будуть максимально наближені до розкладу покійного Харків-Умань, єдиним недоліком буде неможливість узгодженої пересадки на дизель до Вапнярки.

В існуючих реаліях, найпростіше, домогтися призначення пасажирського поїзда 600-ї нумерації Вінниця-Христинівка перестойним складом від поїзда Вінниця-Гайворон по дням його курсування, який стоїть зараз у Вінниці з 6.25 до 18.20. Зараз на приміському маршруті Стрий-ІФ замість Д1 усе частіше їздять плацкартні вагони з поїзда Київ-Івано-Франківськ під чмухою, тому я тут нічого нереального не бачу, щоб вагони пасажирського поїзда були у спільному обороті з приміським. Я вже написав про це письмове звернення керівництву Одеської залізниці. Його можна узгодити з прибуттям 6355 Черкаси-Умань, але пересадка по Христинівці вийде лише в один бік: з Вінниці в напрямку Умані та з Черкас у напрямку Вінниці. Провідники гайворонського поїзда такому варіанту будуть тільки раді.

Вагони на Одеса-Черкаси через Христинівку, Львів-Черкаси, Умань-Дніпро знайти можна, є цілий клондайк вагонів у Вінниці, які хочуть пустити під ніж (60 штук), але близько 15 з них (переважно плацкартних) можна відновити. Знайомі залізничники, які просили не називати своїх імен, були в шоці від планів списати цілком нормальні вагони. Є у Фейсбуці фото цих вагонів. Такі самі клондайки вагонів є у Хмельницькому (близько 50 штук) та в Києві, серед яких напевне теж є ті, які можна відновити і покатати ще кілька років.
І ще, є для Христинівки маленька приємна новина: у квітні з Коломиї туди передали моторний вагон дизель-поїзда Д1-552-1. Стан поганий, але ремонтопридатний. Чекає ремонту.
« Last Edit: 16.08.17 , 13:08 by K-91 » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 [73] 74 75 76 77 78
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.179 seconds with 21 queries.