Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.10.18 , 16:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Покращення транспортного обслуговування на Вінниччині

Pages: 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 [74] 75 76 77 78
Print
Author Topic: Покращення транспортного обслуговування на Вінниччині  (Read 141597 times)
VB
Active user

Posts: 3346


View Profile
« Reply #730 on: 16.08.17 , 13:08 »
Share

Колишній розклад на Харків, - наразі неможливий. Лише з відміною Шевченка - Харків. Але це дрібниці-деталі, все одно ніяких Вінниця - Харків не буде.
 А чому пересадка в Христинівці лише в один бік? Що заважає робити так, щоб поки дизель в Умань, та зворотньо, - вінницькі вагони постоять У Христинівці. Заправлять водою, до електрики подивляться...
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1317


View Profile
« Reply #731 on: 16.08.17 , 14:08 »
Share

Колишній розклад на Харків, - наразі неможливий. Лише з відміною Шевченка - Харків. Але це дрібниці-деталі, все одно ніяких Вінниця - Харків не буде.
 А чому пересадка в Христинівці лише в один бік? Що заважає робити так, щоб поки дизель в Умань, та зворотньо, - вінницькі вагони постоять У Христинівці. Заправлять водою, до електрики подивляться...
Треба встигнути прибути до Вінниці о 17.50, щоб обернутися по Вінниці щонайменше за півгодини і відправитися назад на Гайворон о 18.20. Тобто відправитися з Христинівки о 13.50, і то, це якщо Жмеринка (поки христинівська чмуха із відпочиваючою у Вінниці гайворонською бригадою стояти буде) М62 дасть із кращими тяговими характеристиками, а не ЧМЕ3. У 6355/6356 по Умані час на оборот і так впритик — 15 хвилин. Тобто, узгодити в обидва боки вийде тільки за умови серйозного прискорення 6355/6356 від Христинівки до Умані. Хоча я був би дуже навіть за організацію такої узгодженої пересадки в обидва боки.
Які, до речі, зараз обмеження швидкості від Умані до Христинівки?
« Last Edit: 16.08.17 , 14:08 by K-91 » Logged
VB
Active user

Posts: 3346


View Profile
« Reply #732 on: 16.08.17 , 16:08 »
Share

По Гайворону за 10 хв. обертаються. Якщо не встигається, то нафіг воно там треба. Буде 2 пасажири по прибуттю в Христинівку. Та й ті в Кубличі десь підсядуть... Толк буде лише тоді, коли буде пересадка як на Умань та Черкаси, так і зворотньо на Вінницю. Так само, якби старий варіант з христинівським дизелем був прив'язаний до тоді ще до 801/802.
Скрізь 40 км/год від Христинівки до Умані, включно з коліями на станціях.
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1317


View Profile
« Reply #733 on: 16.08.17 , 16:08 »
Share

По Гайворону за 10 хв. обертаються. Якщо не встигається, то нафіг воно там треба. Буде 2 пасажири по прибуттю в Христинівку. Та й ті в Кубличі десь підсядуть... Толк буде лише тоді, коли буде пересадка як на Умань та Черкаси, так і зворотньо на Вінницю. Так само, якби старий варіант з христинівським дизелем був прив'язаний до тоді ще до 801/802.
Скрізь 40 км/год від Христинівки до Умані, включно з коліями на станціях.
По Гайворону за 10 хвилин не обертаються. Поїзд курсує по пн, ср, пт, а отже після рейсу з Вінниці добу стоїть у Гайвороні.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7066


View Profile
« Reply #734 on: 16.08.17 , 17:08 »
Share

З усього вищенаписаного, я вважаю, що стартова пропозиція mikolalex дійсно те, під що не шкода переорієнтувати "Тясмин".

Роздумуючи в черговий раз на тему "що робити із гівнопотягом Черкаси-Львів"(який навіть у максимально піковий місяць - серпень - ледве заповнюється), дійшов до такої пропозиції: замість Черкас(по обороту Одеса - Черкаси - Львів  - Черкаси - Одеса) пустити потяг на Дніпро, таким чином вийде оборот Одеса - Дніпро - Львів - Дніпро - Одеса, використовуючи існуючі нитки, і прокладаючи нові на ділянці Знам"янка - Дніпро.
Графік міг би виглядати так:
Одеса 20.09 - Знам"янка 06:09 - Дніпро 10.00,
Дніпро 15:00 - ім. Т. Шевченка 20:19 - Львів 10:40.
Львів 12:53 - ім. Т. Шевченкаа 03.20 - Дніпро 09.00
Дніпро 16:00  - Знам"янка 20:10 - Одеса 06:08.

Це дуже універсальна пропозиція, тому що Дніпро - Ворохта - з проходження Льовова о 3.50 - це непогано лише як сезонний потяг, але зовсім непридатний, як цілорічний. 

Все інше, типу Одеса - Дніпро через Христинівку - не буде достатньо заповнюватись, тому що він буде цікавить лише трамвайників, а от поїзд через Первомайськ-на-Пузі прийнятний і для трамвайників, і для прямого пасажира.

До того ж запропонований графік, по-перше викличе найменше незадоволень через таку зміну, по-друге (найважливіше), там достатньо часу по Дніпру для обслуговування складу (на відміну від запропонованого VB графіку поїздів №17/18 та 8/9), що дасть можливість виконувати рейси на паритетних умовах (складом ЛВЧД-3 Одеської та ЛВЧД-1 Придніпровської) та за потреби коригувати частоту курсування в залежності від попиту (при потребі - щоденно).

Все інше "за умови гострої нестачі рухомого складу" - всерйоз ніхто не сприйме. 
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 417


View Profile
« Reply #735 on: 16.08.17 , 18:08 »
Share

А для забезпечення власне південної Вінниччини і західної Черкащини нічним зв"язком з Одесою і Львовом пропоную зробити нічний приміський рейс [Умань - ]Христинівка - Вапнярка.
Графіком [Христинівка 17:30 - Умань 18:20-18:40 - ]Христинівка 19:30 - Вапнярка 22:30-04:45 - Христинівка 07:10[ - Умань 08:00-8:20 - Христинівка 09:10].
Таким чином, по Вапнярці можна буде пересісти на 145 на Ізмаїл, 84 на Ковель, 26 на Львів, на електричку на Одесу. Назад можна буде пересісти з ізмаїльського з Одеси, з 26-го зі Львова.
Таким чином, з"являється "кватирка", яка дасть змогу вибратися із глибин Черкащини і на Одесу, і на Львів. Також, при довшому варіанті(через Умань) буде чудовий потяг для вранішнього підвозу в Умань і вечірнього вивозу.
Думаю, такий потяг буде набагато заселеніший, аніж нинішній денний рейс Христинівка-Вапнярка.
Його для початку можна призначити хоча б у пікові дні(п"ятниця-субота, неділя-понеділок). Для обороту рухомого складу треба буде зсунути відправлення денного Христинівка-Вапнярка на годину пізніше, а прибуття - на годину раніше.
Якщо це неможливо або недоцільно,  то відмовитись від продовження до Умані.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7066


View Profile
« Reply #736 on: 16.08.17 , 18:08 »
Share

Вагони на Одеса-Черкаси через Христинівку, Львів-Черкаси, Умань-Дніпро знайти можна, є цілий клондайк вагонів у Вінниці, які хочуть пустити під ніж (60 штук), але близько 15 з них (переважно плацкартних) можна відновити. Знайомі залізничники, які просили не називати своїх імен, були в шоці від планів списати цілком нормальні вагони. Є у Фейсбуці фото цих вагонів. Такі самі клондайки вагонів є у Хмельницькому (близько 50 штук) та в Києві, серед яких напевне теж є ті, які можна відновити і покатати ще кілька років.

Все ж таки нормальний зовнішній та внутрішній стан вагонів це не показник того, що вагон можна далі експлуатувати.
Найголовніше у вагоні - це його каркас (рама). Є таке поняття, як витривалість металу, тому через певний проміжок часу як би за вагоном не доглядали, як би добротно не ремонтували - його доведеться списувати саме з цього приводу.
Тобто, іноді вбита проржавіла стара "калина" випуску початку 90-х, має більшу перспективу, ніж доглянутий червоноплюш початку 70-х.    
Logged
VB
Active user

Posts: 3346


View Profile
« Reply #737 on: 16.08.17 , 18:08 »
Share

Денний дизель нормально заповнюється і зараз. А нічний... Оце раніше такий дизель Христинівка - Вапнярка і був до 1990-го року. До введення Одеса - Христинівка. Його поставили на графік дизеля.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 417


View Profile
« Reply #738 on: 16.08.17 , 19:08 »
Share

Quote
Денний дизель нормально заповнюється і зараз

Найн. Назвати це нормальною заповнюваністю важко, в кращому разі там половина сидячих місць зайнята, і це у 3-вагонному Д1.
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1317


View Profile
« Reply #739 on: 16.08.17 , 19:08 »
Share

Не погоджуючися з думками Миколи стосовно перенаправлення потягу Львів-Черкаси на Дніпро, погоджуся з стосовно дизеля Вапнярка-Христинівка. Особисто проїхався цим дизелем з Ладижина до Вапнярки 6 липня. У моєму вагоні (єдиному причіпному з трьох, немоторному) окрім мене ближче до Вапнярки було всього 12, ну від сили 15 чоловік. І це при зручній пересадці по Вапнярці на жмеринську електричку, якою фактично можна доїхати до Вінниці. Тобто, теоретично, з існуючим пасажиропотоком навіть одинарна Песа впоралася б. А отже, вечірнє прибуття дизеля Вапнярка-Христинівка, особливо за умови подовження його до Умані, куди більш логічне, ніж возити повітря вдень. Плюс ним би поїхали туристи на Губник.

Якщо на несезон спробують відчіпляти від потягу Київ-Ізмаїл вагони по Білгороду-Дністровському (таку думку я озвучив у профільній темі), то як денний додаток можна було б замість того, щоб везти повітря на Ізмаїл (туди хай їде та кількість вагонів, яка відповідає реальному пасажиропотоку) спробувати ощасливити Ладижин цими вагонами у вигляді додаткового поїзда БД-Ладижин так, щоб виїхати з БД о 6.00, а повернутися назад о 21.00. Все одно до Вінниці обернутися і назад не встигнуть, а до Ладижина є шанси.
« Last Edit: 17.08.17 , 10:08 by K-91 » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 [74] 75 76 77 78
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.08 seconds with 21 queries.