Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.11.18 , 08:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Покращення транспортного обслуговування на Вінниччині

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 78
Print
Author Topic: Покращення транспортного обслуговування на Вінниччині  (Read 144638 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7166


View Profile
« Reply #80 on: 19.10.15 , 22:10 »
Share

І жителі Гайсина (особливо південної околиці міста) цим потягом теж поїдуть, якщо буде адекватна ціна: ≈25-30 гривень за квиток до Вінниці у вагон 3 класу регіонального дизель-поїзда і не тягнутий графік руху, не більше трьох годин у дорозі від Гайсина до Вінниці.
Від Вінниці до Гайсину 113 км - тому 30 грн. думаю цілком реальна ціна. 667 останнім графіком на 2013/2014 рік мав час 3,5 години від Вінниці до Гайсину. Тому навіть при нинішньому стану колії хвилин на 20 при використанні Песи чи ДР1 його можна пришвидчити. Якщо час у дорозі буде не 3 години, а навіть 3 години 10 хвилин, то думаю це не стане причиною відмови. 
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1318


View Profile
« Reply #81 on: 19.10.15 , 23:10 »
Share

Подивився щойно на букінгу вартість квитків на прототипні пропонованому 800-ті дизель-поїзди Вінниця-Хмельницький та Вінниця-Коростень.
Вартість квитка на завтра, вівторок 19 жовтня, складає:
Вінниця-Кодня (115 км) 33 грн. 46 копійок, регіональний дизель-поїзд Вінниця-Коростень у виконанні ДР1А
Вінниця-Пасічний (110 км) 33 грн. 73 копійки, регіональний поїзд Вінниця-Хмельницький у виконанні Песи або ДР1А
Це відповідає відстані від Вінниці до Гайсина.

Вінниця-Бердичів (88 км) 24 грн. 88 копійок, регіональний Вінниця-Коростень. Саме такою є відстань від Вінниці до Ситківців.

Отже, я спочатку на кілька гривень помилявся у своїх припущеннях, але і такі тарифи це суттєвий виграш у порівнянні з автобусом.
« Last Edit: 19.10.15 , 23:10 by K-91 » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7166


View Profile
« Reply #82 on: 20.10.15 , 08:10 »
Share

Якщо мені не зраджує пам"ять, то комісійний збір на регіональні потяги при оформленні у касах станцій Південно-Західної залізниці становить 5,00 грн., у той час, коли на букінгу він становить 14,50 грн.

Тобто при оформленні квитка у касі на аналогічну відстань Вінниця - Кодня буде становити не 33,46 грн., а 23,96 грн.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 418


View Profile
« Reply #83 on: 20.10.15 , 12:10 »
Share

Мені черговий по Гайсину казав, що на Зятківці руху нема взагалі. Це схоже на правду, т.як весь вантажопотік з Гайсина іде на Вінницю. На Зятківці возити нічого. Хоча можливо зрідка щось буває.
В будь-якому разі, це не має ніякого стосунку до пасажирського руху.
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1318


View Profile
« Reply #84 on: 20.10.15 , 13:10 »
Share

Гайсинський вокзал дуже вже похмуро виглядає без людей. Навіть у Немирові і то веселіше і людей більше. Раніше працювало привокзальне кафе, але там було зачинено.
« Last Edit: 20.10.15 , 13:10 by K-91 » Logged
VB
Active user

Posts: 3473


View Profile
« Reply #85 on: 21.10.15 , 02:10 »
Share

При чому тут возити нічого? Просто "удєльноє княжество Юга-Западная желєзная дарога" вже доволі давно (якщо не помиляюся, то у 1996-му році) подала в УЗ петицію про виключення в "Плані формування потягів" в розділі  "Порядку направлення вагонопотоків між залізницями" в частині здачі на Одеську станцій Зятківці та покійну вже Андрусове, яка була успішно затверджена. В зв'язку зі спадом цих самих вагонопотоків. Подали це як паритет, - одну нашу, другу їхню, але....  Коли в Зятківцях був збірний депо Жмеринка Вінниця - Зятківці, то по Андрусовому було кілька наскрізних Христинівка - Козятин, та дільничних Христинівка - Погребище-1 депо Христинівка. Наразі при потребі із Зятківців перевезти залізницею вантаж в Гайсин, то в кращому випадку маршрут його буде таким, - причеплення до збірного Христинівка - Вапнярка, по Вапнярці перепричеплення до Вапнярка - Жмеринка, потім Жмеринка - Вінниця, і нарешті Вінниця - Гайсин. А може бути ще таке, що в зв'язку з відсутністю маневрового в потрібний час цей вагон піде в Христинівку з ладижинською чи гайворонською вивозкою, де буде включений у дільничний до Вапнярки через ті самі Зятківці.... Точно так само з Погребища в Липовець. Козятин, Жмеринка, Вапнярка, Христинівка....
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 418


View Profile
« Reply #86 on: 22.10.15 , 12:10 »
Share

Цікаво, а для чого ПЗЗ добивалась виключення цих станцій із списку передачі? Це дає якусь економію чи що? Стосовно Гайсина, могли просто зажлобитись. Із Гайсина найближчий виїзд на електрифіковану магістраль через Зятківці, якби була передача, ПЗЗ б довелося б все через Одеську залізницю вантажити, а так самі возять через Немирів.
Logged
VB
Active user

Posts: 3473


View Profile
« Reply #87 on: 22.10.15 , 13:10 »
Share

Для того, щоб всі вантажі до Козятина йшли через Миронівку під своїми локомотивами, а не потрапляли зразу в Козятин з Одеської під христинівськими. А Зятківці пішли паровозом. В середині 90-х був спад перевезень, роботи для локомотивів поменшало, і таким чином вони собі знайшли роботу. Щоб не було сильного кіпішу, то начебто роботу накинули і знам'янським локомотивам, продовживши з Цвіткового до Миронівки години в роботі для тих, котрі для потягів призначенням Козятин через Христинівку мали за кінцевий пункт Цвіткове. Плюс ще це аргуменувалось дефіцитом дизпалива. Але таким чином повністю вбили рух по лінії Христинівка - Козятин, а також транзит Цвіткове - Жмеринка через Христинівку. Сортувальна гірка в Христинівці заросла бур'янами, в христинівських машиністів за щастя стало працювати на прогріві, багато людей просто лишили роботи. Не лише в службі Т, а й в інших суміжних. Дійшло до того, що на перегонах наскрізної лінії Цвіткове - Вапнярка були встановлені довготривалі обмеження в 40, а то й у 25 км/год, роздільні пункти були закриті, а на тих, які ще лишились був суттєво зменшений колійний розвиток. Особливо це стосувалось дільниці Корсунського ПЧ від Цвіткового до Звенигородки. А Христинівка - Козятин взагалі став примарно тупиковим. Пасажирський рух був взагалі скасований.... Результатом стало те, що коли пішов у 2000-х суттєвий підйом перевезень, то для призначень пасажирських та вантажних ниток на головному ході не могли викроїти. Плюс ще назрівав знаменитий Столичноекспресівський ремонт. Новопризначий керівник УЗ Кирпа тоді дав вказівку відновити хід через Христинівку, було зроблено капітальний ремонт колій, станцій. В Христинівці Кирпа обіцяв відновити нормальне функціонування локомотивного депо та станції. І слова його не розходились з ділом. Було багато зроблено, але не встиглось завершитись... Про значимість ходу можна говорити на фоні сходу вертушок на перегоні Жеребкове - Заплази. П'ять діб Цвіткове - Христинівка - Вапнярка була завантажена потягами. На кожному РП схрещення, обгони.... Локомотиви хоч протрусили сажу...
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 418


View Profile
« Reply #88 on: 22.10.15 , 14:10 »
Share

Зараз по всій УЗ йде тенденція максимального скорочення перевезень тепловозами. Так що я сумніваюсь, що у Христинівського вузла є якісь серйозні вантажні перспективи, нажаль. При існуючих темпах розвитку аграрного комплексу, буде робота по вивозу зерна і іншої агропродукції, а от наскрізні вантажні навряд чи повернуться...
Logged
bond
Active user

Posts: 1509


View Profile
« Reply #89 on: 22.10.15 , 19:10 »
Share

Сьогодні разом з Іваном Супрягою (К-91) здійснили досить продуктивну вилазку у Немирівський район. Спочатку планували лише зібрати підписи, проте прибувши в Нові Обіходи у мене виникла ідея: чому б не спробувати заручитись підтримкою місцевої сільради? Тому, крім кількох десятків підписів місцевих жителів та кількох залишених бланків у громадсько-активних мешканців тих країв, а також залишених бланків у санаторії Наш Дім, результатами поїздки стали звернення від 5 Селищних Рад на їх офіційних бланках за підписами голів Рад до Міністра Інфраструктури  Пивоварського та Голови ПАТ Укрзалізниця Завгороднього з приблизним текстом:
"Жителі ***** територіальної громади Немирівського району Вінницької області просять відновити приміське залізничне сполучення на ділянці "Вінниця - Зятківці", оскільки населення нашої громади, яке налічує понад *** осіб, та сусідніх сіл потребує залізничного сполучення з обласним центром м. Вінниця",
де ***** і *** це:
Ситковецька с.р. 2467 осіб
Семенська с.р. 450 осіб
Новообиходівська с.р. 740 осіб
Райгородська с.р. 1200 осіб
Зарудинецька с.р. 1000 осіб
Тепер планую зробити копії з метою оприлюднити ці звернення на місцевих сайтах новин та в перспективі висвітлення проблеми через статті у місцевих газетах, і потім вже разом з Іваном відправимо їх до адресатів. Трішки попсую карму перед виборами нашій місцевій владі, оскільки наші неодноразові звернення до різних керівників області були або проігноровані, або отримали тупі відмазки що це нікому не потрібно - а тут, виявляється, майже 6 тисяч осіб просять відновлення залізничного сполучення з Віінницею(оскільки сільська рада є уповноваженим місцевим органом влади і має право виступати від імені своїх громад), і це тільки в частині Немирівського району.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 78
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.077 seconds with 21 queries.
Google visited last this page 21.10.15 , 03:10