Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.04.18 , 22:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Покращення транспортного обслуговування на Вінниччині

Pages: 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78
Print
Author Topic: Покращення транспортного обслуговування на Вінниччині  (Read 124370 times)
K-91
Active user

Posts: 1272


View Profile
« Reply #760 on: 10.01.18 , 19:01 »
Share

Написав уже звернення щодо Тясмина, довів до кондиції завтра уже відправлю поштою.
Logged
K-91
Active user

Posts: 1272


View Profile
« Reply #761 on: 14.02.18 , 21:02 »
Share

Вчора отримав відповідь на своє звернення стосовно зміни розкладу руху Тясмина в напрямку Черкас. Але вчора я був дуже зайнятий, тож на те щоб відписатися в мене не було часу. Тепер по суті питання. Змінювати час прибуття до Черкас о 4.16 на запропонований Логістом (я цей графік використав для написання звернення) відмовилися. Назвали причину буцімто технічної неможливості збільшити час перестою по станції Львів у зв'язку із прибуттям-відправленням ряду приміських та пасажирських поїздів, зокрема 119/120 Львів-Запоріжжя, 257/258 Львів-Одеса, 41/42 Трускавець-Дніпро, 131/132 Львів-Харків. Але, тим не менш, питання про скасування Тясмина не стоїть. Згідно відповіді, населеність потягу в тому числі у напрямку Черкас із прибуттям о 4.16, складає 77% при курсуванні схемою із 13 вагонів. Максимальна схема Тясмина 16 вагонів, згідно відповіді на моє письмове звернення.

Тепер думаю, чи варто писати письмовий запит щодо населеності поїзда на дільниці Ладижин-Христинівка-Черкаси? Бо якщо зі Львова він дійсно виходить заповнений на 77%, то чи приїжджає він заповнений нехай навіть наполовину хоча б у Христинівку? Якщо вийде, що левова частка пасажирів через незручний графік виходить у Кирнасівці, Ладижині та Зятківцях а далі на Черкащину Тясмин іде населений у кращому разі наполовину, то у майбутньому "поползновения" пакращити єдиний потяг далекого сполучення, що залишився на дільниці Вапнярка-Цвіткове, неминучі.
« Last Edit: 14.02.18 , 23:02 by K-91 » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11354


View Profile
« Reply #762 on: 15.02.18 , 02:02 »
Share

Назвали причину буцімто технічної неможливості збільшити час перестою по станції Львів у зв'язку із прибуттям-відправленням ряду приміських та пасажирських поїздів, зокрема 119/120 Львів-Запоріжжя, 257/258 Львів-Одеса, 41/42 Трускавець-Дніпро, 131/132 Львів-Харків.
ШТО?
Экипировочный парк имеет 9 путей, парк отстоя в депо 8 путей, ну и возьмите расписание, посмотрите, что там куда у них не помещается. 120й наверное даже с вокзала не убирают. В период с 14:00 до 14:45 на вокзале занято всего 5 путей. Если уж совсем негде отстаивать - пусть отгонят в Рудно или Клепаров. Главное, было бы желание сделать лучше для пассажиров, а то Груники отписались, а УЗ поставило свою подпись даже не проверяя.
Вместо запроса о населенности, в котором нет смысла, напишите лучше, пусть распишут согласно ведомости парков и путей ст. Львов, сколько и где есть путей для операций с пассажирскими поездами, и в какое время какой путь и чем занят, при этом пусть дадут копию ведомости.
Logged
Zilberg1985
User

Posts: 95


View Profile
« Reply #763 on: 15.02.18 , 09:02 »
Share

Правильно. Так же как года 6 назад 99/100 Киев - Ужгород на простой отгоняли на ст. Петр Кривонос.
Logged
opex
Active user

Posts: 11433


View Profile
« Reply #764 on: 15.02.18 , 09:02 »
Share

Кривонос. В 80-90е некоторые поезда гоняли на отстой в Ирпень и изредка даже в Ворзель, когда там еще станция была.
Logged
K-91
Active user

Posts: 1272


View Profile
« Reply #765 on: 15.02.18 , 10:02 »
Share

Ну я думаю, что сам Тясмин вряд ли будут гнать в Клепаров или в Рудню ради 4 часов если теоретически свободных путей не будет от слова совсем, а вот какой-нибудь поезд с более длительным временем перестоя по Львову могут вполне. Ваши советы Андрей при написании следующего обращения учту.
Logged
sean
Active user

Posts: 2924


View Profile
« Reply #766 on: 15.02.18 , 10:02 »
Share

У них такі самі галімі аргументи були щодо неможливості зменшення простою 141 по львову, допоки раптом випадково самі не зробили -5 год і для підготовки в 4-добовий рейс відразу усього стало вистачати.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11354


View Profile
« Reply #767 on: 15.02.18 , 14:02 »
Share

Ну я думаю, что сам Тясмин вряд ли будут гнать в Клепаров или в Рудню ради 4 часов если теоретически свободных путей не будет от слова совсем, а вот какой-нибудь поезд с более длительным временем перестоя по Львову могут вполне. Ваши советы Андрей при написании следующего обращения учту.
Почему вряд ли? Это тупо соседние парки Львова, причем Рудно это просто за депо. Но всё же я сомневаюсь что проблема именно в том, что поставить не куда, скорее проблема в том, что они не хотят переделывать график.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3488


View Profile
« Reply #768 on: 22.02.18 , 18:02 »
Share

Відеосюжет (6:35): Повернення поїзда Гайворон-Вінниця

На 5:37 добре проілюстровано те, що говорять про приміські сполучення: люди перевозять макулатуру (склотару тощо) чи їздять у "булочну", "бо у великому місті на кілька копійок дорожче приймають... і хліб там на кілька копійок дешевший.
« Last Edit: 22.02.18 , 18:02 by Iwan » Logged
vitaliy_lviv
User

Posts: 62


View Profile
« Reply #769 on: 23.02.18 , 09:02 »
Share

Станція Рудно ідеально підійщла б для відстою за умови відсутності можливості перестою в самому депо. Там крім двох головних, є ще 3 електрифіковані колії, які зараз пустують. Лише одну з них інколи використовують для пропуску вантажними приміських чи міжнародних поїздів. Хоча, наскільки я знаю місцевість, там і до  самої станції Рудно немає сенсу дотягуватись, адже між 5 парком і Рудно - є декілька  колій, які використовуються або для відстою вагонів з протермінованими термінами ремонтів або взагалі не використовуються (район пункту миття вагонів ЛВЧД 1)
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.077 seconds with 22 queries.