Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.10.18 , 17:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    State borders and customs in train travels

      Таможенный контроль на границе Украина-Польша

Pages: 1 2 [3] 4
Reply | Print
Author Topic: Таможенный контроль на границе Украина-Польша  (Read 18561 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4177


View Profile
« Reply #20 on: 22.10.17 , 22:10 »
Share Reply with quote

Я так розумію, що вперше з часів незалежності України Закарпатська область отримає офіційний КПП на кордоні з Польщею. Чи вони колись вже були?

Quote
Голова Верховної Ради України Андрій Парубій та маршалок польського Сейму Марек Кухцінський узгодили відкриття новихпунктів пропуску на українсько-польському кордоні. "Ми сьогодні домовились, що наступним нашим етапом під час наступного приїзду будуть ще чотири пункти переходу через кордон - на Закарпатті, два на Львівщині і ще один перехід на Волині", - заявив Парбій у неділю, 22 жовтня, під час візиту до Польщі, повідомляє агенція "Інтерфакс".
За його словами, планується відкрити пункти пропуску Боберка-Смольник та Лопушанка-Міхновець на Львівщині, Адамчуки-Збережа на Волині та Лубня-Волосате на Закарпатті.
Голова українського парламенту разом з польським колегою у неділю оглянули ділянку кордону з боку Польщі, де планується збудувати пункт пропуску "Нижанковичі-Мальховіце". Як повідомив Парубій, завершення будівництво цього переходу планується до 2020 року, однак нинішнім завданням є зробити це швидше. На будівництво цього пункту пропуску, за його словами, у бюджеті на наступний рік польське керівництво заклало 100 мільйонів злотих (більше 700 мільйонів гривень у перерахунку).
Нині, за даними Державної прикордонної служби України, на українсько-польському кордоні діють 14 пунктів пропуску - вісім автомобільних і шість залізничних.

Джерело
Logged
VB
Active user

Posts: 3347


View Profile
« Reply #21 on: 22.10.17 , 23:10 »
Share Reply with quote

«Перед тим, як відкривати нові пункти пропуску, пропоную зорієнтуватись на тому, щоб пункти, які наразі існують, почали працювати в цивілізований спосіб. Українська сторона чудово знає, що потрібно зробити для того, щоб ці пункти почали працювати задовільно. Тільки тоді, коли це вдасться, будемо розмовляти про наступні пункти пропуску»

Бартош Чіхоцкі, заступник міністра закордонних справ Польщі з питань безпеки, консульських справ і східної політики
Logged
Sath
Active user

Posts: 4379


View Profile
« Reply #22 on: 23.10.17 , 07:10 »
Share Reply with quote

Та й польська сторона ой як знає, що потрібно зробити їм
Logged
interfan
Active user

Posts: 1136


View Profile
« Reply #23 on: 23.10.17 , 12:10 »
Share Reply with quote

Лубня-Волосате наврядче буде відкритий як автомобільний. Там з обох боків кордону - національні парки, і адміністрація польського Бещадського національного парку активно виступає проти цього проекту.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 804


View Profile
« Reply #24 on: 23.10.17 , 13:10 »
Share Reply with quote

Класно було б якби відкрили там хоча б для пішоходів і велосипедистів як Малі Селменці.
Logged
VB
Active user

Posts: 3347


View Profile
« Reply #25 on: 24.10.17 , 09:10 »
Share Reply with quote

Та й польська сторона ой як знає, що потрібно зробити їм
Польська сторона сама й спричинює всі ці черги на кордоні. Недавній приклад. З Польщі в Хребенному на виїзд особувок 4 лінії, в нас на в'їзд 6. Для автокарів виїзд у поляків одна, в нас на в'їзд дві. В підсумку в поляків черга лише на автобуси на 3 години, саме проходження година, в нас 20 хвилин. На авто в черзі стояв 6 годин, проходження, правда було формальним що в них, що в нас. Саме тому при самій малій можливості вибирається кордон через Словаччину. Поляки беруть тим, що зразу після кордону автострада до самої Праги чи куда там кому треба, а в словаків не скрізь. Так само й в Польщу. Наші підлаштовуються під їхні приколи. Якби їхні стражі та митники працювали б так, як наші, - не було б ніяких черг там зовсім. Навіть для ТІРів черга була б мінімальна. От чомусь з Угорщиною та Словаччиною можна все узгодити, а з ними ні. І справа тут не в натовпі, тому що самі пункти розраховані на набагато більші потужності.
Logged
interfan
Active user

Posts: 1136


View Profile
« Reply #26 on: 29.10.17 , 11:10 »
Share Reply with quote

Класно було б якби відкрили там хоча б для пішоходів і велосипедистів як Малі Селменці.

Це був би дуже гарний варіант, особливо враховуючи перевантаженість туристами з польського боку кордону і незавантаженість з нашого боку. Але ж всі ми розуміємо, що замість туристів туди підуть перемитники та контрабандисти :(
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3215


View Profile
« Reply #27 on: 29.10.17 , 12:10 »
Share Reply with quote

Якби їхні стражі та митники працювали б так, як наші, - не було б ніяких черг там зовсім.
Стражи граничные тут вообще не при делах, основная задержка - таможня.
Как я уже в свое время в другой теме говорил - последние пару лет, после того как польская таможня потеряла самостоятельность (а ее работники потеряли в зарплате и льготах) - там включился режим итальянской забастовки, таможенники работают по принципу "все строго по правилам, и не перетруждаемся". Т.е. есть норматив на обслуживание одного легкового авто 10 минут (условная цифра) - они и будут пропускать 6 машин в час, даже если проверять нечего и есть возможность ускориться и пропускать 10 или 12.
Logged
VB
Active user

Posts: 3347


View Profile
« Reply #28 on: 29.10.17 , 14:10 »
Share Reply with quote

Не надо забывать, что послемайдоновская эйфория прошла и Польша не собирается нянчиться с Украиной, которая неоправдала ожиданий польских панов.
Бред какой-то... Типа с вами там кто-то няньчится особо...

Якби їхні стражі та митники працювали б так, як наші, - не було б ніяких черг там зовсім.
Стражи граничные тут вообще не при делах, основная задержка - таможня.
Как я уже в свое время в другой теме говорил - последние пару лет, после того как польская таможня потеряла самостоятельность (а ее работники потеряли в зарплате и льготах) - там включился режим итальянской забастовки, таможенники работают по принципу "все строго по правилам, и не перетруждаемся". Т.е. есть норматив на обслуживание одного легкового авто 10 минут (условная цифра) - они и будут пропускать 6 машин в час, даже если проверять нечего и есть возможность ускориться и пропускать 10 или 12.
Оно может и так, даже скорей всего. Но смотря на стражей в последнее время, вижу что как раз это они "включают" музыканта. По крайней мере в части автомобильного перехода. Что в Хребенном, что в Корчовой, что в Медыке... Таможня три авто просмотрит в то время, когда только одно у стражей отметится. Таможня потом сидит курит и ждет новый запуск.
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3215


View Profile
« Reply #29 on: 29.10.17 , 14:10 »
Share Reply with quote

Оно может и так, даже скорей всего. Но смотря на стражей в последнее время, вижу что как раз это они "включают" музыканта. По крайней мере в части автомобильного перехода. Что в Хребенном, что в Корчовой, что в Медыке... Таможня три авто просмотрит в то время, когда только одно у стражей отметится. Таможня потом сидит курит и ждет новый запуск.

Неверно смотрите. На самом деле - стражи сидят и ждут отмашку от таможни когда и сколько можно запускать еще. А таможня как раз и курит потому, что уже все положенное по нормам посмотрели, а время еще осталось.
« Last Edit: 29.10.17 , 14:10 by Kotenok » Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3] 4
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.136 seconds with 20 queries.