Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.07.17 , 11:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      Львів - Фрайбург

Pages: [1] 2 3 4 5
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: Львів - Фрайбург  (Read 24191 times)
volotar
Active user

Posts: 284


View Profile
« on: 17.08.14 , 00:08 »
Share Reply with quote

Доброго дня!

Підкажіть, будь ласка, як найдешевше дістатись зі Львова через Польщу до Фрайбурга (Freiburg im Breisgau) та в зворотньому напрямку.
Читав про Europa-Spezial Polen. Наскільки я розумію, зараз єдиний спосіб перевірити наявність квитків за акційною ціною та придбати їх - це переписка з оператором DB. Чи, можливо, я щось пропустив?

Дякую!
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20894


View Profile
« Reply #1 on: 17.08.14 , 01:08 »
Share Reply with quote

Quote
скільки я розумію, зараз єдиний спосіб перевірити наявність квитків за акційною ціною та придбати їх - це переписка з оператором DB.
ні, і в останні роки ніколи так не було.

Навіть раніше - можна було з вірогідністю 99% дізнатись це і не турбуючи оператора (але потім він вам все одно потрібен, щоб купити, якщо початок поїздки на станції, від котрої сайт ДБ не дає).

Адже наявність дешевих місць у цих спецпропозиціях залежить від наявності дешевих місць у тих потягах, з котрих складається Ваш маршрут, при чому заповненість важлива не в усіх -  враховуються лише заповненість транскордонного ЄвроСіті і ПДСів, використаних на німецькій ділянці.
 
Заповненість регіональних потягів в Німеччині і заповненість потягів на внутрішньопольских ділянках жодним чином не враховуються при визначенні ціни у цій спецпропозиції.

Тобто можна дивитись було наявність місць від місця останньої пересадки в Польщі до місця призначення (і якщо дешеві місця є - то значить є і від потрібної станції в Польщі, єдине що слід мати на увазі що ціна може не збігатись, якщо відстань по Польщі значно більша ніж та, що у запиті, котрим Ви дивитесь, особливо критично якщо ціна не мінімальна (тобто грубо кажучи якщо Ви хочете оцінити можливість проїзду Перемишль - Берлін шляхом перегляду наявністі дешевих місць на ЄвроСіті Вроцлав - Берлін - то слід мати на увазі що наявність місць по 19 на Вроцлав - Берлін - дає підставу вважати, що Перемишль - Берлін по 39 продадуть, а от з місцями Вроцлав - Берлін по 39 (задвалось би теж терпимо по ціні) - слід бути дуже обережним, бо це означатиме що Перемишль - Берлін може виявитись чи то по 79 чи навіть по 99).
Але у зворотню сторону закономірність працює завжди (тобто якщо на ділянку Вроцлав - Берлін дешевих місць вже не має - то можна бути певним, що Перемишль - Берлін (через Вроцлав) дешевих теж не буде.

Останнім часом ситуація трохи навіть покращилась, і в окремих випадках сайт ДБ навіть навчився правильно обробляти пересадку в Польщі і Угорщині (тобто в окремих випадках можна навіть купити квиток через сайт без допомоги оператора, при чому в напрямку з Німеччини на схід - його навіть не треба буде чекати в конверті по пошті, прямо електронний квиток з сайту годиться), про що я писав
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=115602.0
 але якщо у випадку Угорщини все більш-менш нормально (єдине що спотикається бідолашний на внутрішньоугорських інтерсіті, я там написав як з цим боротись), то у випадку Польщі воно працює м'яко кажучи дивно і дуже непослідовно (і зазвичай воно як і раніше не працює, але в окремих місцях не знати з якого дива спрацьовує, закономірність де працює, а не працює - абсолютно незрозуміла), тому звісно варто спробувати (раптом Вам пощастить і одразу воно вам покаже ціну безпосередньо на потрібний маршрут і можна одразу купити без оператора), але якщо не спрацює (а найвірогідніше з Польщею так і буде) - то не журитись і робити "по старому", від останньої станції пересадки пересвідчитись що квота дешевих місць ще не вичерпана і якщо все гаразд - замовити через оператора.


Тепер конкретно по Фрайбургу. Досвід показує, що у той куток Німеччини, якщо їхати з України по рейках - дешевше і нерідко не довше (навіть з урахванням що до Чопа довго їхати) виходить зовсім не через Польщу, а через Угорщину.

Зрештою подивіться Europa Spezial Ungarn сайтом DB, там одразу показуються показуються варіанти по 39-49 євро якщо без використання лежчачих поїздів, єдине щоб воно конкретно показало - треба відключити IC на ділянку Захонь - Будапешт (а потім коли купите квиток - докупите на сайті MAV резервацію місця на IC і поїдете з використанням IC), хоча краще дивитись від Будапешта (бо того варіанта, до котрого воно варіант під'їзду ду Будапешта у потрібний час не знаходить - воно не показує, а оскільки насправді ви будете їхати з застосуванням IC - то варіантів більше ніж "думає" сайт ДБ).

Єдине що якщо Ви хочете ніч провести в дорозі і в лежачих поїздах - то "вичавити" потрібний квиток з сайту ДБ не зовсім просто (там доведеться з допомогою via "натравити" його на потрібну комбінацію потягів щоб обрати на нічну ділянку щось подешевше, бо з використанням потяга Будапешт - Мюнхен ціна виходить зазвичай зависока).
« Last Edit: 20.08.14 , 22:08 by Maxy » Logged
azh
Active user

Posts: 170


View Profile
« Reply #2 on: 20.08.14 , 23:08 »
Share Reply with quote

Аж ніяк не гарантую, що запропонований мною варіант буде найдешевшим, але, можливо. варто розглянути його з погляду комфортності (нічний переїзд без пересадки у кушетковому вагоні). Правда, він не через Польщу, а через Словаччину і Чехію.

Не вдаючись у деталі (бо, можливо авторові потрібно виключно через Польщу), суть полягає в тому, щоб використати словацько-чеську пропозицію SparNight від Кошіце до Хеба (27 євро за кушетку в 6-місному купе, купити через інтернет не пізніше як за три дні до подорожі). Поїзд R440 Excelsior:  18.08 Кошіце - 9.28 Хеб.

З Хеба о 9.35 є німецький поїзд RE до Марктредвіца (прибуття о 9.55). Колись в поїздах на цьому маршруті були автомати DB. Але зараз чітко сказано, що чеська ділянка шляху не входить у зону дії квитків Schoenes-Wochenende-Ticket, Bayern-Ticket чи Quer-Durchs-Land-Ticket. Тому можна глянути на сайті чеської залізниці вартість ділянки Хеб-Марктредвіц або ж, що, очевидно, краще - є спеціальні цілоденні транскордонні квитки в цьому регіоні Egronet, вартість яких при купівлі в Чехії 150 корун (близько 6 євро). Купується такий квиток тільки в день подорожі (до речі, у Німеччині він коштує 16 євро).

З Марктредвіца їдеться на Schoenes-Wochenende-Ticket (44 Є) чи Quer-Durchs-Land-Ticket (від 46 Є) залежно від дня тижня і кількості людей. За 12 хв у Марктредвіці неважко купити квиток в автоматі.

Marktredwitz 10:07 ALX 84111 -- 11:37 Regensburg Hbf
Regensburg Hbf 12:00 as 84444 -- 14:40 Ulm Hbf
(за півтори години паузи в Ульмі можна пройти до центральної площі й побачити найвищий готичний шпиль у Європі та один чи два пам'ятники Альбертові Ейнштейну -- це його батьківщина)
Ulm Hbf 16:15 IRE 3214 -- 19:26 Neustadt(Schwarzw)
Neustadt(Schwarzw) 19:31 RB 26968 -- 20:18 Freiburg(Breisgau) Hbf

Якщо зацікавлять деталі від Ужгорода до  Кошіц, можу написати окремо. Від Львова до Ужгорода - все очевидно.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20894


View Profile
« Reply #3 on: 20.08.14 , 23:08 »
Share Reply with quote

Так, я і сам хотів написати про цей варіант, потім вирішив не морочити ним голову авторові теми, бо це оптимальний варіант лише якщо брати не надто завчасно - за 5-10 днів (іноді навіть за 3 дні) до від'їзду - коли вже по спецпропозиції Europa-Spezial гарних цін і близько немає і авіатарифи вже дуже кусаються зазвичай, а от словацько-чеський ШпарНайт нерідко залежується і іноді є до останнього (пізніше ніж за 3 до відходу його просто не продають, навіть якщо квота не вичерпана), ну або майже до останнього.

А якщо ж не настільки пізно почати турбуватись про проїзд на таку велику відстань - то у цього варіанта забагато недоліків (пізнувате прибуття до Фрайбурґа, не надто низька загальна вартість, особливо якщо на 1 особу). Якщо ж купувати більш завчасно- то можна з Europa-Spezial щось вигадати за ті ж гроші і з нічним потягом на більш західній ділянці (щоб потім зранку менше денного часу на їзду витратити). Я власне написав, що втупу включити у Europa-Spezial Ungarn безпосередньо нічний потяг Будапешт - Мюнхен - можна, але виходить дорогувато, однак це не є єдино-можливий варіант з нічним потягом, просто щодо інших - треба трохи покумекати, як змусити сайт видати цей квиток (це невелике дослідження, і я не готовий витратити час на це дослідження, поки автор питання явним чином не напише, що його це цікавить)

А тепер вертаємось до Вашого варіанту через Хеб.

насправді все простіше. Не треба жодного транскордонного квитка скоріш за все. До речі до його ціни є питання:
Quote
Тому можна глянути на сайті чеської залізниці вартість ділянки Хеб-Марктредвіц або ж, що, очевидно, краще - є спеціальні цілоденні транскордонні квитки в цьому регіоні Egronet, вартість яких при купівлі в Чехії 150 корун (близько 6 євро).
ну, якби треба було суто в Marktredwitz, то така спецпропозиція мала-б сенс (бо міжнародний тариф з Хеба до Марктредвіца 6,2 євро), але якби стояла задача покрити суто ділянку від Хеба до першої зі станцій, з котрої починається дія Schoene-Woechenende/ Quer-Durchs-Land-Ticket (вірніше з таких зупинок, на котрій зупиняється той поїзд, котрим здійснюється поїздка, бо стикувати разовий квиток і такий проїзний по станції котру поїзд їде без зупинки не можна) - то це значить докупити треба лише Cheb - Schirnding, а він коштує лише 3,4 євро.

Втім це не завжди потрібно - залежить від складу групи і дня тижня (будній чи вихідний).
 Якщо треба покрити тими квитками, що продаються без обмеженнь (термінів продажу і кількості) проїзд з чеських містечок у чесько-німецькому прикордонні (чи конкретно з Хеба) до Фрайбурга - то по деяких днях при деякому складі групи може виявитись дешевшим - купити 2 земельних квитка - Баден-Вюртембердзький і особливий різновид Баварського -  Boehmen-Bayern-Ticket http://www.bahn.de/regional/view/regionen/bayern/freizeit/bayern_boehmen_ticket.shtml  котрий окрім Баварії покриває також прилеглу частину Чехії і транскордонні ділянки (там за посиланням є схема ліній в Чехії, куди він діє), дивіться самі:

Кількість
осіб
Транскордонний
+проїзний
у вихідний
Транскороднний
+проїзний
у будній
Boehmen-Bayern
+ Baden-Wurtemberg
Ticket
144+3,4=47,444+3,4=47,526+23=49
244+3,4*2=50,852+3,4*2=58,830,5+27=57,5
344+3,4*3=54,260+3,4*3=70,235+31=66
444+3,4*4=57,668+3,4*4=81,639,5+35=74,5
544+3,4*5=6172+3,4*5=8944+39=83
Як бачимо у вихідний - Wochenende Ticket + транскордонний квиток дешевше, а от у будній - все складно (одному - краще Quer-Durchs-Land-Ticket + транскордонний, якщо 2-5 осіб - то краще Boehmen-Bayern Ticket + Baden-Wurtemberg Ticket


Але ще раз повторюю - спосіб не кращий, на мою думку, вдало піймана DBшна спецпропозиція - і швидше і дешевше, інша справа що її ще вполювати треба. І я б таким чином їхав би лише в ситуації, коли на словацько-чеський шпарнайт місця ще є, а на все інше - вже безнадійно немає.

І ось щодо цього мене сумнів бере
Quote
Marktredwitz 10:07 ALX 84111 -- 11:37 Regensburg Hbf
Regensburg Hbf 12:00 as 84444 -- 14:40 Ulm Hbf
(за півтори години паузи в Ульмі можна пройти до центральної площі й побачити найвищий готичний шпиль у Європі та один чи два пам'ятники Альбертові Ейнштейну -- це його батьківщина)
Ulm Hbf 16:15 IRE 3214 -- 19:26 Neustadt(Schwarzw)
Neustadt(Schwarzw) 19:31 RB 26968 -- 20:18 Freiburg(Breisgau) Hbf
а чого це такий чудернацький маршрут з тривалим очікуванням в Ульмі? Там-же найшвидший маршрут НЯР через Штуттгарт, хіба ні? вийте приблизно на 2 години швидше.
« Last Edit: 21.08.14 , 13:08 by Maxy » Logged
azh
Active user

Posts: 170


View Profile
« Reply #4 on: 21.08.14 , 19:08 »
Share Reply with quote

Я згоден з Вашими зауваженнями й аж ніяк не наполягаю на оптимальності свого варіанту. Він може (принаймні частково) стати у пригоді, коли подорож не встигли запланувати з великим резервом часу. Мені відомо про Bayern-Boehmen-Ticket (і Sachsen-Boehmen-Ticket), але я не згадав про них, бо звик купувати їх у німецьких автоматах і якось забув про можливість їх купівлі онлайн.

А щодо маршруту через Ульм, то я взяв той, що запропонував DB Persoenlicher Fahrplan за простим, як двері, запитом "Марктредвіц --  Фрайбург". Зазвичай роблю такі запити на окремі ділянки, тоді можна вибрати оптимальніший варіант. Просто подавав цей варіант як орієнтовний, з можливістю подальшої оптимізації. Мабуть, треба було на цьому наголосити. 
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20894


View Profile
« Reply #5 on: 23.08.14 , 13:08 »
Share Reply with quote

До речі, суто зі спортивного інтересу замислився над оптимальним варіантом у випадку, якщо взагалі-взагалі не було жодної можливості купити хоч щось завчасно навіть за 3 дні, тобто треба стартувати безпосередньо у день прийняття рішення про поїздку.

Насправді я розумію що маловірогідно щоб така потреба насправді була у авторів теми, але цей розрахунок корисно мати під рукою навіть коли для поїздки що планується завчасно обираєш серед спецпропозицій - щоб мати чітке уявлення починаючи з якої суми спецпропозиції не варті того, щоб з ними мати справу.

Так от, вертаємось до наших баранів. Не надумав нічого краще, ніж їхати через Бреґенц і Ліндау, з проїздом ділянки Ліндау - Фрайбурґ за Баден-Вюртембердзьким квитком. Ділянку з Відня до Фельдкірха або Бреґенца можна проїхати на якомусь з нічних потягів, у такому разі там виходить прибуття до Фрайбурґа коло обіду
 

-якщо потрібна поїздка суто в один бік і їде не більше 3 осіб - схоже найвигідніше купити звичайний глобалпрайс Угорщина - Швейцарія за маршрутом Будапешт - Бухс Санкт-Ґаленський (або будь-яка станція в Швейцарії в маршруті нічого поїзда Будапешт - Цюрих, там ціна з Будапешта до усіх швейцарських станцій в маршруті цього поїзда однакова, становить 61,9 євро за сидячий, 81,9 євро за 6-місну кушетку), але вилізти раніше, у Фельдкірху і далі за 10,5 за внутрішньоавстрійським тарифом під'їхати з Фельдкірха до Ліндау і далі Баден-Вюртембердзький квиток діє до місця призначення. Сумарна вартість з Чопа до Фрайбурґа вийде 3,8+61,9+10,5+23 = 99,2 євро для одного або для N (при N<=3): N*(3,8+61,9+10,5)+23+(N-1)*4

-якщо потрібна поїздка туди й назад - то дуже привабливим стає СітіСтар. Як не дивно ціна СітіСтара Угорщина і Австрія у найдорожчому з варіантів > 250 km MAV і > 450 km OeBB - досить помірна, лише 111,6 EUR, а покриє він ділянку з Захоні до Бреґенца туди й- назад(насправді може навіть до Ліндау, де вже Німеччина, але станція з тарифної точки зору це станція одночасно DB і OeBB, але навіть якщо СітіСтар Угорщина - Австрія до Ліндау не дають - то значить брати до Бреґенца і на ділянку Бреґенц - Ліндау взяти квиток у OeBB, тоді буде внутрішньоавстрійський тариф і ціна лише 2,30, подальший розрахунок я веду виходячи з припущення що до Ліндау не його не продають, але якщо раптом продають -то відповідно на 4,6 євро з особи менше):

У такому разі проїзд Чоп - Фрайбурґ - Чоп коштуватиме для однієї особи в сидячому вагоні без врахування доплати за внутрішньоугорський IC:
3,8*2+ 111,6*+2*2,3 +2*23=  169,8 євро

у загальному випадку, для N (якщо N <=5):
3,8*2*N + 111,6*(1+(N-1)/2)+2*2,3*A2 +2*(23+(N-1)*4)

В обох випадках це ціна в сидячий, якщо хочеться вночі лежати то  +20 євро до наведеної ціни за 6-місний кушетковий або +30 за 4-місний кушетковий (за кожен людино-напрямок).

-Kirándulójegy з Будапешта до дальніх куточків Австрії буває і коштує 89 євро, але якщо треба ще їхати ділянку Захонь - Будапешт - то при таких відстанях він не може конкурувати з СітіСтаром від Захоні навіть при проїзді однієї особи, бо 89+18,9*2 > 111,6+3,2*2, отже варіант з ним не розглядаємо

В обох розрахунках суми наведені без доплати за IC на ділянці Захонь/Ньїредьгаза - Будапешт (становитиме 655-815 HUF залежно від обраного поїзда) і за умови проїзду у нічному поїзді у сидячому вагоні (якщо ж хочеться лежачи то +20 євро за місце в 6-місному або +30 євро за місце в 4-місному купе за кожен пасажиро-напрямок)

P.S. нагадаю про всяк випадок що обидва тарифи, на підставі котрих можна таким чином оптимізувати вартість проїзду не є паритетними, тобто так можна їхати лише зі сходу за захід, або схід-захід-схід.
« Last Edit: 23.08.14 , 15:08 by Maxy » Logged
azh
Active user

Posts: 170


View Profile
« Reply #6 on: 24.08.14 , 09:08 »
Share Reply with quote

Quote
До речі, суто зі спортивного інтересу замислився над оптимальним варіантом у випадку, якщо взагалі-взагалі не було жодної можливості купити хоч щось завчасно навіть за 3 дні, тобто треба стартувати безпосередньо у день прийняття рішення про поїздку.
Насправді я розумію що маловірогідно щоб така потреба насправді була...

Вітання з Днем незалежності!

Як не дивно, я дотепер завжди їздив саме так, Maxy, поки завдяки Вам не дізнався про словацько-чеський SparNight. Щоправда, їздив не до Фрайбурґа, а лише до Кемніца, але варіант легко екстраполюється. І не від Чопа, а від Ужгорода, але це, думаю, не надто істотно.

Отже, Ужгород-Михайлівці (післяобідній автобус Ужгород-Прешов, десь біля 15-16 год) -2.70 Є (ціна дещо коливається, але не надто сильно)
автобус Михайлівці-Кошіце - 3.10 Є (якщо є багаж, то ще 0.60 Є за рюкзак чи валізу)
Нічний EuroNight близько 21  год Кошіце-Пардубіце з прибуттям у Пардубіце близько 5.20-5.30 (є варіант на годину пізніше, але там всього 15 хв резерву на пересадку в Пардубіце) - 36.40 Є (+ 6 Є за "лежадло"(кушетку) в 6-місному купе чи 9 Є у чотиримісному) 
Перехід з вокзалу до автовокзалу в Пардубіце - близько 5 хв
Автобус Пардубіце-Ліберець о 6.35 - 128 корун = 5 Є, багаж безкоштовно, є wi-fi
Поїзд Ліберець-Ціттау - 38 корун (1.5 Є)
Прибуття в Ціттау о 10.43. Далі по Німеччині - Schoenes-Wochenende-Ticket або Quer-Durchs-Land-Ticket - 44 Є (для однієї людини) і відповідно додатково по 8 Є для кожної наступної (у будень). Зрозуміло, що не більше 5 осіб.

Сумарно в мене виходить 99.3 євро (для однієї людини з рюкзаком і з нормальним сном у 6-місному купе в кушетковому вагоні), причому місце можна купити цілком легально без жодних доплат у провідника майже завжди - раз їхав у 4-місному, раз у спальному (+12 Є), жодного разу сидячи.
Для двох вийде 154.6 Є у вихідний і 162.6 Є у будень,
для трьох - 209.9 Є у вихідний і 225.9 Є у будень,
для чотирьох - 262.2 Є у вихідний і 286.2 Є у будень,
для п'ятьох - 317.5 Є у вихідний і 349.5 Є у будень.

Особливо непогано це виглядає при подорожі в недалекі райони Саксонії чи Баварії, що охоплюються дією чеських обласних квитків (Celodenní krajská síťová jízdenka+Německo). Для Ліберецького краю вона коштує для одного 250 корун (близько 10 Є) і дозволяє їхати в широкій смузі німецько-чеського прикордоння від Ціттау аж до Пассау (включно з Дрезденом, Реґенсбурґом тощо, карта на сайті ČD). На цьому конкретно квитку я не їздив, але їздив кілька років тому на його попереднику - SONE+DB, то було ще дешевше. 

Якщо метою є не просто дістатися до Фрайбурґа, а ще щось побачити дорогою, то такий варіант дозволяє ефективно розбити подорож на два дні, де другий день - Schoenes-Wochenende-Ticket або Quer-Durchs-Land-Ticket
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20894


View Profile
« Reply #7 on: 24.08.14 , 15:08 »
Share Reply with quote

Як не дивно, я дотепер завжди їздив саме так
гадаю читачі, котрі мабуть і без того мусять докладати зусиль щоб слідкувати за розвитком сюжету у цій темі - у цьому місці мабуть взайве спотикнулись. Навіть я замислився секунд на 10, поки здогадався, що " їздив саме так" Ви вжили у значенні " їздив також не полюючи завчасно за спецпропозиціями", а зовсім не те, що першим спадає на думку (" їздив також через Будапешт, далі по Австрії і прошмигнути до Німеччини у тому кутку коло Боденського озера" або " їздив також з допомогою СітіСтарів")
Quote
Щоправда, їздив не до Фрайбурґа, а лише до Кемніца, але варіант легко екстраполюється.
А от і ні. Справді, ми звикли вважати, що раз купили Wochenende/Quer-durchs-Land квиток, то у будь-який куточок Німеччини доїдемо. Загалом це правильно бо зазвичай будь-який внутрішньонімецький маршрут можна встигнути проїхати за час його дії. Але саме у цьому випадку - нетипово велика навіть як для транснімецького маршруту відстань (майже 900 км) і комбінації з можливістю стартувати не раніше ніж о 10:43 і не надто видатними швидкостями регіональних потягів місцями по східній частині маршруту,  (що насправді не рідкість у цій частині Німеччини) - грають злий жарт - стартувавши не пізніше ніж о 10:43 з Zittau - до Фрайбурга до 3 ночі наступного дня встигнути неможливо.

Власне таке велике плече по Німеччині - є побічним наслідком іншої задумки вашого варіанту - Ви вистрибуєте зі словацько-чеського нічного поїзда у Пардубіце (що дозволяє заплатити за проїзд за повним тарифом дешевше ніж до Праги), і автобусом з Пардубіц застрибуєте на німецький кордон при чому у те місце, де Німеччина має вигин на схід, приблизно туди, де у Німеччини найсхідніша точка, це дозволяє скоротити ділянку по Чехії (вартість котрої залежить від відстані), при коротших маршрутах задум працює прекрасно (бо збільшення ділянки по Німеччині не впливає на ціну при використанні регіональних спецпропозицій назразок земельних та інших подібних квитків). Але саме у випадку коли фініш у протилежному кутку Німеччини, аж у Фрайбургу - відстань виявляється задовгою, її в даному разі регіональними поїздами при старті у той час, у котрий Ви можете потрапити до Цітау - подолати неможливо.
Quote
Поїзд Ліберець-Ціттау - 38 корун (1.5 Є)
мабуть щоб зайвого разу не вганяти у ступор читачів - мабуть слід було пояснити звідкіля взявся такий атракціон небаченої щедрості (це ж 27 км у міжнародному сполученні Чехія - Німеччина за 1,6 євро) - таких цін не буває ні у ČD ні у DB, ні у тарифах ні навіть у спецпропозиціях. Але справді на цьому маршруті проїзд коштує 1,6 євро, це тариф trilex http://www.trilex.de/de/tickets/fahrpreise/

Quote
Особливо непогано це виглядає при подорожі в недалекі райони Саксонії чи Баварії,
Якщо говорити про Саксонію - то ідея з вистрибуванням у Пардубіце, щоб менше переплачувати за словацько-чеський ПДС і застрибування автобусом в Ліберець, де trilex возить у Німеччину майже на халяву - оригінальна і цікава.

Однак для більшості місць старту в Україні практичної користі з неї не буде, бо 35 +внутрішньопольска ділянка+ залежно від місця прицзначення EuroNysa/Саксонський квиток  дозволяє дістатись у Саксонію (а також Саксонію-Антгальт, Тюринґію, бо саксонський квиток він одназу на ці три федеральні землі) і прилеглу частину Чехії маршрутом через Вроцлав - Герліц набагато швидше (переважно за рахунок того, що з маршруту усуваються перевали, гори обходяться з північного заходу) і не дорожче (зарахунок того, що EuroNysa при такому використанні економить багато у порівнянні з повним тарифом і своєю помірною ціною навіть врівноважує дещо високуватий тариф на п. 35). Конкретно зараз (поки ділянка Краків - Катовіце - на дурнуватому ремонті, котрий затягнувся, внаслідок чого 35 обрізаний по Кракову і потягів з Кракова у бік Вроцлава замало і вони надто повільні і навіть свій тягнутий розклад часто не виконують) - ще певний сенс приїздити з-за Карпат, щоб стрибати з Пардубіц у Ліберець (бо потягами їхати з Кракова до Вроцлава виходить довго і на це гається забагато часу, крім того 35 через те, що його маршрут вкорочений до Кракова - має тепер розтягнутий графік, це теж програш майже трьох годин), але все це тимчасово.

Я гадаю що коли дурнуватий польский ремонт нарешті закінчиться (і можна чекати що після нього - час проїзду з Кракова до Вроцлава становитиме не більше 3 годин і потягів буде багато і можна сподіватись у 35 буде графік такий-же швидкий між Львовом і Краковом як був при його запуску, а між Краковом і Вроцлавом ще швидший завдяки ремонту) - зі Львова раціональніше буде через Вроцлав - Герліц.

З Баварією звісно ситуація дещо інакша, тут варіант через Чехію виходить суттєво коротший по кілометрах, тому уже варіанту через Польщу не програватиме по часу у більшості випадків (але там актуальнішою стає конкуренція з варіантом через Угорщину, загалом треба дивитись по обставинах)

Quote
Якщо метою є не просто дістатися до Фрайбурґа, а ще щось побачити дорогою, то такий варіант дозволяє ефективно розбити подорож на два дні, де другий день - Schoenes-Wochenende-Ticket або Quer-Durchs-Land-Ticket
ну, звісно так можна (при старті не пізніше ніж о 9 ранку з копійками з Zittau - таки можливо дострибати до Фрайбурга до кінця дії Wochenende/Quer-Durchs-Land- квитка), але малоймовірно щоб насправді виникла потреба їхати негайно після прийняття рішення про поїздку і при цьому мати можливість на наступний день згаяти зайвий день щоб "побачити щось цікаве дорогою".
« Last Edit: 25.08.14 , 22:08 by Maxy » Logged
azh
Active user

Posts: 170


View Profile
« Reply #8 on: 24.08.14 , 22:08 »
Share Reply with quote

Quote
Цитувати
azh: Якщо метою є не просто дістатися до Фрайбурґа, а ще щось побачити дорогою, то такий варіант дозволяє ефективно розбити подорож на два дні, де другий день - Schoenes-Wochenende-Ticket або Quer-Durchs-Land-Ticket
Maxy: ну, звісно так можна (при старті не пізніше ніж о 9 ранку з копійками з Zittau - таки можливо дострибати до Фрайбурга до кінця дії Wochenende/Quer-Durchs-Land- квитка)

У цій частині я мав на увазі дещо інше (може, трохи нечітко написав у попередньому записі): Якщо замість квитка "Ліберець-Ціттау" і Schoenes-Wochenende-Ticket чи Quer-Durchs-Land-Ticket (сумарно 45.5 Є - якщо для однієї людини) купити "Celodenní krajská síťová jízdenka Liberecky kraj +Německo" (250 чеських корун = близько 10 Є), то з цим квитком можна доїхати не до Ціттау, а значно далі - скажімо, до Реґенсбурґа. А це - майже половина німецької ділянки шляху. А другий день - Schoenes-Wochenende-Ticket чи Quer-Durchs-Land-Ticket до Фрайбурґа. При цьому можна запланувати екскурсії як у перший, так і у другий день.

Я розумію, що це далеко не те, що ставив у своєму питанні автор теми. Але, можливо, використання подібних варіантів знадобиться комусь іншому при плануванні інших подорожей.

А щодо запропонованих Maxy несподіваних (для мене) варіантів, зокрема через Угорщину і Австрію, - буду мати на увазі і, цілком можливо, при нагоді скористаюся. 
Logged
volotar
Active user

Posts: 284


View Profile
« Reply #9 on: 14.10.14 , 02:10 »
Share Reply with quote

Доброї всім ночі.
Перепрошую за тривалу відсутність. Бачу, за той час тема жила своїм життям, і шановні Maxy та azh запропонували доволі багато цікавих варіантів маршруту Львів-Фрайбург. Дякую!

Моя ж майбутня поїздка з теоретичної перетворилась на реальну з конкретними датами та умовами. На жаль, з суб'єктивних причин в мене немає можливості їхати через Угорщину, як це пропонував Maxy - перетинати потрібно саме польський кордон (в обидва боки).

Отож: виїзд 31 жовтня з Перемишля (попередньо, я вирішив їхати прямим автобусом за 50 євро), повернення 4 листопада ввечері/вночі.

Наразі, я зміг витиснути з сайту DB, таке (Freiburg - Wroclaw через Berlin Südkreuz):


Якщо ж шукати напряму з  Berlin Südkreuz до Wroclaw, то є квитки по 19 євро:


Тож, маю до вас, а насамперед до Maxy, запитання: чи означає це, що можна через оператора купити квиток Freiburg - Wroclaw за 19 євро? чи тих 43 євро набігає через те що потяг Freiburg-Berlin нічний - CNL?
І друге: чи можливо взяти Freiburg-Przemysl по тій самій ціні, що й Freiburg-Wroclaw (хоча б 43 євро)? Ви писали про різницю в цінах, звідки вона з'являється? Я думав, що Europa-Spezial передбачає довільні пересадки на території Німеччини та Польщі. Чи різниця виникає лише через те, що вичерпується квота дешевих квитків на більшу довжину маршруту?

Попри те що хочу їхати в Фрайбург автобусом, також дивився на сайт DB - акційні 29 EUR на ділянку Wroclaw-Cottbus та 89 EUR до Фрайбурга. Знову ж таки підозрюю, що через CNL. Якщо знаєте як можна здешевити тут, або у вас є зауваження щодо обраного мною маршруту - буду вдячний за будь-які поради!
Logged
Tags: lviv freiburg db pkp 
Pages: [1] 2 3 4 5
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.105 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 27.07.16 , 22:07