Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.01.18 , 19:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Чешские железные дороги .

Pages: 1 2 3 4 [5] 6
Reply | Print
Author Topic: Чешские железные дороги .  (Read 8317 times)
VB
Active user

Posts: 2838


View Profile
« Reply #40 on: 16.09.17 , 19:09 »
Share Reply with quote

Ото ж і я так само не можу зрозуміти. Вчора на Масариково буклети були якісь, я надто пізно отямився взяти...
Logged
VB
Active user

Posts: 2838


View Profile
« Reply #41 on: 25.09.17 , 01:09 »
Share Reply with quote

Хто не втрапив до Богуміна, може втрапити наступного вікенду до Карлових Вар. Програма тут
http://old.cd.cz/zazitky/kam-na-vylet/1771-regionalni-den-zeleznice-v-karlovarskem-kraji

« Last Edit: 25.09.17 , 01:09 by VB » Logged
interfan
Active user

Posts: 1014


View Profile
« Reply #42 on: 27.09.17 , 11:09 »
Share Reply with quote

А що ви скажет відносно можливості використання Včasná jízdenka  для поїздок за межами Чехії (тобто без заїзду в Чехію)?

От наприклад мені треба доїхати з Нюрнбернга до Дармштада (з рейса Візза). Квиток Хеб-Дармштад через Нюрнберг можна купити за 372 крони, що дешевше всіх варіантів які мені пропонує DB.

Povinny vlak у мене буде тільки Хеб-Нюрнберг, який мені і не потрібен. Далі я можу, згідно правил квитка їхати як хочу по маршруту.   І якщо вірити pdf-ці з правилами продажу в E-shop на сайті CD - то в Німечинні я можу взагалі не друкувати квиток, а просто показати його з смартфона. Тобто компостерів чеського кондуктора або перевірити достовірність квитка їм непотрібно.

Хтось мав такий досвід? Бо у вищезгаданій pdf-ці теж ніяких прямих заборон на таке використання квитка не знайшов.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 728


View Profile
« Reply #43 on: 04.10.17 , 13:10 »
Share Reply with quote

Буду вдячний якщо хтось підкаже.

Чи можу я купити квиток Оломоуц - Попрад на сайті ЧД за спецпропозицією Вчасна їзденка, а місце в шестимісне купе на словацькому сайті за 6 євро (на чеському вже не пропонується лежачих місць до вчасної їзденки, бо їхати післязавтра) і скомбінувати їх? Чеські провідники приймуть таку комбінацію квитка і плацкарти чи в даному випадку потрібні штампи словацького кондуктора чи може є ще якісь моменти?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21312


View Profile
« Reply #44 on: 04.10.17 , 14:10 »
Share Reply with quote

Такий набір можна було б купити і без словацького сайта. Якщо обрати суто плацкарту без квитка - то і сайт ЧД її може продати приблизно за ті самі гроші (160 корун за плацкарту в 6-місне купе).
Але при спробі купувати квиток+плацкарту сайтом ЧД на умовах Včasná jízdenka - воно не дає місця в спальний не тому, що у чехів нема доступу до тих спальних чи лежачих місць, що бачить словацький сайт, а лише тому, що вичерпана саме квота лежачо-спальних місць для тарифа Včasná jízdenka.

Щодо того чи можна поєднувати - спробуйте спитати у касі ЧД. Я б скоріше припустив що ні. Але якщо раптом можна - вони за 160 корун вам продадуть плацкарту. Єдине що за покупку Včasná jízdenka Evropa у касі, а не в інтернеті - доплата 50 корун
Logged
snookerok
Active user

Posts: 728


View Profile
« Reply #45 on: 04.10.17 , 15:10 »
Share Reply with quote

Хмм..запитаю. Але речення

But you can purchase a sleeper/couchette supplement with a regular international ticket.

ніби явно вказує на те, що місце в лежачий вагон слід купувати з неакційним квитком. Є ще можливість купити Вчасну їзденку з плацкартою в спальний до Чієрни. Але це виходить 625 крон. А якщо б я купив Вчасну їзденку до Попраду, а плацкарту до Чієрни (вона ж ніби теж до Вчасної їзденки ще продається, але одночасно з квитком її можна тільки до Чієрни взяти) - це мабуть теж не дуже правомірно (а такий варіант приблизно на 5 євро дешевший)? Бо ж контролери ходять штампують квитки і в український вагон і можуть докопатись?

UPD: Зрозумів, що все це не потрібно, бо на словацькому сайті можна купити за 21 євро на EN 445 Slovakia в шестимісне купе. Тоді останнє питання, з тим квитком зі словацького сайту я можу в Чехії сідати в поїзд?
« Last Edit: 04.10.17 , 15:10 by snookerok » Logged
Lyc
Active user

Posts: 910


View Profile
« Reply #46 on: 04.10.17 , 19:10 »
Share Reply with quote

Тоді останнє питання, з тим квитком зі словацького сайту я можу в Чехії сідати в поїзд?
Скажем так: из личного опыта даже когда это было невозможно на это смотрели сквозь пальцы. Хотя как бы логично - проводник ведь все равно забрал билет при посадке, а вернул утром уже с двумя штампиками.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 728


View Profile
« Reply #47 on: 13.10.17 , 17:10 »
Share Reply with quote

В результаті купив зворотньо на словацькому сайті. Сідав в Чехії зі словацьким квитком, а в Словаччині з чеським. Ніяких проблем не виникло. А касир до речі був не проти того, щоб продати мені квиток по вчасній їзденці (з резервацією сидячого місця, бо без неї не можна) і окремо плацкарту в кушетковий вагон. Може так дійсно роблять, але я вирішив на практиці не перевіряти. Хоча зі свого невеликого досвіду помітив, що провідники не дуже вчитуються що там у квитку написано (окрім основної інфи звісно ж).
Logged
interfan
Active user

Posts: 1014


View Profile
« Reply #48 on: 23.10.17 , 12:10 »
Share Reply with quote

Без проблем проїхав з Нюрнберга до Бремена по квитку від Хеба. Кондуктора просто сканували код з мобільного додатку CD "Můj vlak" і не задавали жодних питань.

Виходить гарна законна можливість зекономити під час внутрішньонімецьких переїздів. Наприклад зараз можна взяти на наступний тиждень Хеб -Франфурт-на-Майні за 14.5 євро, Кіль - Хеб  (через Нюрнберг) за 19.5 євро. Виходить не тільки дешевше внутрішньонімецьких шпарів, але й і без прив'язки до конкретних поїздів і з більшим терміном дії - два повноцінних дні.
Logged
interfan
Active user

Posts: 1014


View Profile
« Reply #49 on: 29.10.17 , 10:10 »
Share Reply with quote

Покатався по Шумаві на рейкових автобусах CD. Може комусь буде корисно :

1) Через мобільний додаток CD можна зручно повертати квитки без штрафів чи зборів. В тому числі і Včasná jízdenka, не пізніше ніж за 15 хвилин до початку дії. Протягом 3-ьох днів гроші зайшли на картку. Щоправда на 1 гривню менше (292 замість 293), але напевно через зміну курсу.
2) Цей же додаток може грузити офлайн розклад, показує спізнення поїздів тощо.
3) Більшість поїздів якими я користувався - спізнювались до 10 хвилин, але до кінцевої станції зазвичай запізнення мінімізовували. При цьому ніяких там запланованих ремонтів на коліях не було.
4) Незважаючи на запізнення, стиковки та пересадки забезпечувались, навіть тоді коли пересідали тільки ми вдвох :) Один раз ми привезли запізнення у Volary на 15 хвилин, і  два наступних поїзда відправились з запізненням у 10 хвилин, чекаючи нас.
5) Десь половина зупинок в цьому регіоні - "на вимогу". В деяких поїздах не працювала система оголошень про це. І тому якби би ми не їздили цим маршрутом у попередній день і не натиснули б вчасно кнопку у вагоні - то могли б проїхати свою зупинку.
6) На самих зупинках "на вимогу" немає кнопочок зупинки поїзда як у Швейцарії. Машиніст візуально визначає чи є люди. Цікаво як це відбувається вночі)
7) Частина рейкових автобусів нові (з вакуумними туалетами, розетками тощо). Частина - старі. І в старих настільки сильно топлять, що приходилось відкривати вікна. В літній період пускають вагони з можливість перевезення велосипедів. Я так розумію, цемодернізовані старі РА які просто чіпляють  до існуючих поїздів. Бачив 4-5 таких РА з намальованим велосипедом на борту на станції Volary.
8) Доволі поширена практика, коли поїзда счепляють-розчепляють аби не пускати їх одним за одним. У нашому випадку до поїзда Zelezna Ruda-Alzbetin - Klatovy по станції Janovice nad Uhlavou за 6 хвилин стоянки причепили рейковий автобус, який перед тим приїхав з Domazlice, а по Klatovy його вже відчепили і він поїхав на Horadzovice. Ще бачили аналогічну процедуру по станції Cerny Kriz
9) Регіональні проїздні квитки діють не тільки в межах краю, але поширюються і вглиб сусідніх регіонів, інколи до найближчої вузлової станції. На сайті CD є pdf-ки з схемами.  Я до свого сорому це не знав, і витратив заявих пару десятків крон.
10) На 3-4 станціях стояли та грузились вагони з лісом. Самих вантажних поїздів чи хоча б тепловозів ми не бачили.
11) Влітку був навіть спеціальний рейс під паровозом - http://old.cd.cz/zazitky/kam-na-vylet/1734-sumavske-leto-s-parou
12) Вже як виїздили з Шумави до Ческих Будейовиц - на одній з станцій,біля полігону бачили ешелон чеських військ з бронетехнікою. Виявляються у них теж використовують для цього залізницю.

Ну і швидкості на чеській частині Шумави явно не дотягають швидкостей того ж баварського Waldbahn. Хоча на станції Volary висіли плакати, що за кошти ЄС вони там модернізують залізничну інфраструктуру, може підтягнуться.

Також побував на двох цікавих станціях на кордоні.

Перша - Bayerisch Eisenstein з німецького боку та Zelezna Ruda-Alzbetin з чеського. Кордон там проходить прямо по будівлі вокзалу. І відповідно  в одному крилі приміщення чеської станції, в іншому - німецької. https://en.wikipedia.org/wiki/Bayerisch_Eisenstein/%C5%BDelezn%C3%A1_Ruda-Al%C5%BEb%C4%9Bt%C3%ADn_station

З німецького боку, прямо на станції знаходиться залізничний музей http://www.bayerisches-eisenbahnmuseum.de/

Друга - Nove Udoli http://www.noveudoli.eu/  Там залізницю з німецького боку розібрали. Місцеві активісти зробили невеличкий музей з 3 вагончиків і символічно відновили 105 метрів колії через кордон в німецький бік.

Всередину обох музеїв не заходили, бо мали велику програму по горам, а часу було обмаль :(







Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5] 6
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.077 seconds with 20 queries.