Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.08.17 , 06:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Пропозиція: ЕПК Ковель-Луцьк-Красне-Тернопіль + ЕПК Хмельн.-Терн.-Красне-Луцьк

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 31
Reply | Print
Author Topic: Пропозиція: ЕПК Ковель-Луцьк-Красне-Тернопіль + ЕПК Хмельн.-Терн.-Красне-Луцьк  (Read 57048 times)
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« on: 02.09.14 , 00:09 »
Share Reply with quote

Шановне панство, виношу на Ваш розгляд чергову пропозицію.

Суть пропозиції - запровадження трьох пар електропоїздів підвищеного комфорту (ЕПК):

1) (ранок) Ковель-Луцьк-Рівне-Красне-Тернопіль / Тернопіль-Красне-Рівне-Луцьк-Ковель (вечір)

2) (ранок) Тернопіль-Красне-Рівне-Луцьк / Луцьк-Рівне-Красне-Тернопіль (вечір)

3) (ранок) Хмельницький-Тернопіль-Красне-Рівне-(Луцьк) / (Луцьк)-Рівне-Красне-Тернопіль-Хмельницький (вечір)

Не всі одразу, а для проби спочатку хоча б 1) і 3).

Картосхема маршруту:



За виглядом маршруту на мапі, можемо називати його "Z-маршрут".
« Last Edit: 02.09.14 , 08:09 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #1 on: 02.09.14 , 00:09 »
Share Reply with quote

Весь маршрут електрифікований.
Logged
student17
Active user

Posts: 165


View Profile
« Reply #2 on: 02.09.14 , 00:09 »
Share Reply with quote

До Тернополя взагалі не конкурент автобусам.  Час в дорозі буде десь в 1,5 рази більший, ніж автобусом.
Чи можливо Ви бачите якусь іншу ЦА даного поїзда?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #3 on: 02.09.14 , 00:09 »
Share Reply with quote

До Тернополя взагалі не конкурент автобусам.
Я так розумію, що з Ковельського боку "до Тернополя"...
Якщо так, то кожен пасажир матиме право обрати поміж автобусом і потягом.

У кожного пасажира свої індивідуальні уподобання:
одні у гонитві за часом користають з автобусів,
а інші - вільністю простору у потягах.

Тому не варто "запихати" всіх до автобусів.
В окремі сезони Тернопіль-Броди буде цілком затребуваний,
як і Тернопіль-Рівне чи Тернопіль-Луцьк (5 годин замість 4 год автобусом).

Цей маршрут не претендує на експресність "з кінця в кінець",
тому цілком має право на існування.

Як Ви б їхали з Хмельницького до Бродів: автобусом чи ЕПК?
Особливо в спеку чи в лютий холод...

Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 10721


View Profile
« Reply #4 on: 02.09.14 , 10:09 »
Share Reply with quote

Самое реальное из этой идеи можно рассмотреть оптимизацию текущих графиков Львов-Ровно.
И новый ЭПК Львов-Хмельницкий. Хотя тут могут быть вариации, например уговорить ЛЬВ на Львов-Волочиск будет проще, но и такой тоже будет востребован, вечером из Львова, утром на Львов.

Поясню почему в целом идея не нужна - эти участки по отдельности имеют пригородное движение, и желающие тратить кучу времени в пути (а предложенные варианты совершенно не конкурируют с автобусами) могу воспользоваться ими, назначать ЭПК для этого не нужно, думаю и на "трамвайность" рассчитывать тоже не стоит.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 858


View Profile
« Reply #5 on: 02.09.14 , 10:09 »
Share Reply with quote

Я вважаю, що така ідея "по повному маршруту" могла б бути точно актуальною на напрямку Тернопіль-Рівне. Бо в реальності автобус з Тернополя до Бродів їде в кращому випадку 2 години, до Дубна 3, а з Радивиловом взагалі нема прямого сполучення. Таким чином, поки наш автодор не відремонтує ці, мяко кажучи, не вельми привабливі дороги, така ЕПК навіть без прискорення зможе конкурувати з автобусами.
Щодо Хмельницького, брехати не буду, не їздив тією дорогою. Знаю точно, що прямі автобуси відсутні як до Бродів, так і до Радивилова. Таким чином, якби реально їздила така ЕПК на маршруті хоча б Рівне-Тернопіль, думаю, пасажир би знайшовся. Луцьк і Ковель вже якби "в сторонці", тому залізниця там не покункурує. Хоча, серед населення багато таких, які би краще їхали на годинку-дві довше прямою електричкою, ніж з пересадками автобусами по рідних ямах.
Щодо Рівне-Львів, це питання справді болюче останні 2 роки. Якщо грамотно підійти, можна чи в загальний оборот завести Рівне-Красне-Тернопіль-Львів-Рівне чи ще якісь зручні пересадки, щоб пасажирам було комфортно подорожувати на тих напрямках. Впевнений, ці ідеї мають право на існування, адже проблема пасажирського сполучення в наших краях є. І то з кожним роком гострішає.
Logged
bond
Active user

Posts: 1445


View Profile
« Reply #6 on: 02.09.14 , 10:09 »
Share Reply with quote

Краще б відновили відмінену на початку 2000-х Жмеринка - Здолбунів  у вигляді ЕПК Жмеринка - Рівне. Вона була дуже популярною серед пасажирів - по Козятину виходило не більше 50% , заходило теж багато.
Logged
opex
Active user

Posts: 11082


View Profile
« Reply #7 on: 02.09.14 , 10:09 »
Share Reply with quote

Сообщения в этой теме напоминают анекдот:
- Слыхали, Рабинович Москвич в лотерею выиграл?
- Не Рабинович, а Иванов. Не в лотерею, а в карты. Не Москвич, а червонец. Не выиграл, а проиграл.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 10721


View Profile
« Reply #8 on: 02.09.14 , 10:09 »
Share Reply with quote

Я вважаю, що така ідея "по повному маршруту" могла б бути точно актуальною на напрямку Тернопіль-Рівне. Бо в реальності автобус з Тернополя до Бродів їде в кращому випадку 2 години
ЭПК будет идти дольше, в чем Вы видите выгоду? Там 10 автобусов Тернополь-Броды, для райцентра Львовской области вполне достаточно.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 858


View Profile
« Reply #9 on: 02.09.14 , 11:09 »
Share Reply with quote

Я вважаю, що така ідея "по повному маршруту" могла б бути точно актуальною на напрямку Тернопіль-Рівне. Бо в реальності автобус з Тернополя до Бродів їде в кращому випадку 2 години
ЭПК будет идти дольше, в чем Вы видите выгоду? Там 10 автобусов Тернополь-Броды, для райцентра Львовской области вполне достаточно.
якщо її пускати графіком "Засцянка звичайна", то дійсно довше. Хоч і не набагато. А якщо прокласти графік Тернопіль-Красне-Рівне з зупинками лише по станціях, то вийде навіть швидше (за 3,5 години точно справилась би). Далеко не кожна маршрутка по наших "євро"-дорогах так домчить.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 31
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.142 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 02.09.14 , 05:09