Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.08.17 , 06:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Пропозиція: ЕПК Ковель-Луцьк-Красне-Тернопіль + ЕПК Хмельн.-Терн.-Красне-Луцьк

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 31
Reply | Print
Author Topic: Пропозиція: ЕПК Ковель-Луцьк-Красне-Тернопіль + ЕПК Хмельн.-Терн.-Красне-Луцьк  (Read 57049 times)
Doobey
Active user

Posts: 858


View Profile
« Reply #10 on: 02.09.14 , 11:09 »
Share Reply with quote

Якщо вже розглядати всі теперішні проблеми в сполученні електрифікованих ліній західного регіону, то, як на мене, дійсно варто серйозніше розвивати у нас міжобласне сполучення. Якщо нормально підняти (більше рейсів, нормальна частота та приємний час відправлення) напрямки Львів-Рівне та Львів-Тернопіль-Хмельницький, то і без прямої ЕПК, зробивши зручний час в дорозі та нормальний час на пересадку по ст.Красне, можна говорити про якусь конкуренцію в маршрутчиків чи про подальше розвинення сполучень у зв’язку зі зростанням пасажиропотоку на цих напрямках. Тоді вже можна буде говорити і про Ковель-Луцьк-Хмельницький, і про Луцьк-Рівне-Чернівці (який на форумі згадувався), і про інші.
Основна проблема не в тому, що у нас народ балуваний і любить з комфортом подорожувати від своєї хати до будь-якої точки, а в тому, що нема сполучення, нема навіть нормальної можливості з пересадкою доїхати, куди потрібно. (Ідею з хабами варто розвивати). І замість того, щоб за день вирішити свої справи і повернутись на ніч додому, люди змушені перескакувати з поїздів на маршрутки і назад, не досипаючи та відчуваючи на власних сідницях всі "прєлєсті" наших доріг.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5560


View Profile
« Reply #11 on: 02.09.14 , 12:09 »
Share Reply with quote

Самое реальное из этой идеи можно рассмотреть оптимизацию текущих графиков Львов-Ровно.
И новый ЭПК Львов-Хмельницкий. Хотя тут могут быть вариации, например уговорить ЛЬВ на Львов-Волочиск будет проще, но и такой тоже будет востребован, вечером из Львова, утром на Львов.
Неужели не хватает мест в проходящих поездах в данное время суток? На сегодня более чем достаточно мест из Львова до Хмельницкого на любой вечерний поезд.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #12 on: 02.09.14 , 12:09 »
Share Reply with quote

В такому разі для апробації можна зупинитись на одній парі:
Тернопіль-Красне-Здолбунів-Рівне і побачити ефект...

можливо тільки на якісь окремі дні тижня / на літній сезон тощо.

Як варіант доїзду на Шацькі озера: Тернопіль-Ковель (без заїзду до Луцька) мав би попит в літній сезон.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 858


View Profile
« Reply #13 on: 02.09.14 , 12:09 »
Share Reply with quote

Тоді треба, по-перше, зрозумілою для УЗ мовою пояснити доцільність такого ЕПК і реальну проблему теперішнього сполучення, а по-друге, якщо таке диво і станеться, розрекламувати потяг серед населення. Щоб його не відмінили до того, як про нього дізнаються навколишні села і міста.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 10721


View Profile
« Reply #14 on: 02.09.14 , 13:09 »
Share Reply with quote

Тоді треба, по-перше,
Во первых, нужно понять, есть ли у ЛЬВ состав ЭПК под это дело, и понять куда они готовы его засылать, что бы понять какой график предложить (вы же не из воздуха собираетесь делать рейс Тернополь-Ровно, т.е. состав должен приехать куда-то из Львова что бы сделать такие рейсы, и затем вернутся во Львов)
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3282


View Profile
« Reply #15 on: 02.09.14 , 15:09 »
Share Reply with quote

Остатки переменнотоковых ЭПК на ЛЬВ есть только в Здолбунове, да и то это вагоны распиленные с фирменных "Калыни" и "Ровно", костяк этих составов брошен на пригород. Можно ли их собрать обратно -- сомневаюсь.

Засылать из Фастова можно через то же самое Ровно. Или закрутить в оборот гречанский опердувач, но в нем нету комфортабельных вагонов. Больше ничего туда уже не ходит. Но есть дохрена хмельницких сидячек, которые можно катать выльником)))
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 10721


View Profile
« Reply #16 on: 02.09.14 , 17:09 »
Share Reply with quote

Засылать из Фастова можно через то же самое Ровно.
Это самое смешное сообщение. Львовская дорога заценит))
Logged
opex
Active user

Posts: 11082


View Profile
« Reply #17 on: 02.09.14 , 17:09 »
Share Reply with quote

Что тут решать, закрутить с трансильванским поездом!
Logged
Doobey
Active user

Posts: 858


View Profile
« Reply #18 on: 02.09.14 , 21:09 »
Share Reply with quote

Як завжди, починається цирк. Ну, звичайно. Кожна жаба лише своє болото хвалить. А стосовно того, що куди завертати... Укрзалізниця має таку мережу, що далеко не на всіх маршрутах сполучення пункту А з пунктом Б - найшвидша і найближча дорога, але нічого. Їздять. Коли мова йде про реальну проблему, думаю, не місце сарказмам. Коли електричок нема, а маршрутки їдуть цілу вічність по рідних ямах. Кого ця проблема реально торкається, той зрозуміє.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 10721


View Profile
« Reply #19 on: 02.09.14 , 21:09 »
Share Reply with quote

Коли мова йде про реальну проблему
Вибачте, але не бачу тут реальної проблеми, взагалі не бачу проблеми, це можно розглядати лише як пропозицію, на мою думку, яку висловив вище, далі обговорення діло не підє.
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 31
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.14 seconds with 20 queries.