Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.08.17 , 06:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Пропозиція: ЕПК Ковель-Луцьк-Красне-Тернопіль + ЕПК Хмельн.-Терн.-Красне-Луцьк

Pages: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31
Reply | Print
Author Topic: Пропозиція: ЕПК Ковель-Луцьк-Красне-Тернопіль + ЕПК Хмельн.-Терн.-Красне-Луцьк  (Read 57045 times)
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #290 on: 29.07.17 , 21:07 »
Share Reply with quote

Що за склад з проблемними кондюками і де про це писалося?
Їздилося особисто. Відправлення з Луцька 12 червня. Здається, то були перші столичні експреси до Харкова. Начальниця запевнила, що не один я розпитував про несправність кондиціонера... це системно... і нічого вона змінити не може.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5560


View Profile
« Reply #291 on: 29.07.17 , 21:07 »
Share Reply with quote

То Іван трохи переплутав.

Термоядерний кондиціонер без можливості регулювання це у вагоні "Україна-2", що курсує у складі 51/52 Київ - Новоолексіївка. Я це дійсно описував, але не учора.

У 767/768 минулого року у вагоні 1 класу був нормальний кондиціонер і він не морозив пасажирів навіть у кінці травня, коли я їм їхав і було ще не спекотно на вулиці, але без нього у вагоні було би погано.
« Last Edit: 29.07.17 , 21:07 by Крымчанин UA » Logged
sergius
Active user

Posts: 885


View Profile
« Reply #292 on: 29.07.17 , 21:07 »
Share Reply with quote

Що за склад з проблемними кондюками і де про це писалося?
. Здається, то були перші столичні експреси до Харкова. .
Саме так. Там в більшості їздять крюки моделі 779, що зазвичай розбавлені одним  КВРом. Рідше купейником. Але минулого місяця було виключення, бо тривалий час состав їздив виключно з п'ятьма крюками (навіть були думки, що його кудись перекинуть)
Кажу так, бо ледь не щодня маю можливість його бачити.

Спитав про склад, бо мене це дуже здивувало. В крюках працюючий кондюк функціонує стабільно. А дана ситуація може пояснюватися або недосвідченістю провідниці, або переставленням таких вагонів з ІС 779/780, бо там статус вище.

Про прискорення до ІС. Такі вагони вже курсують у складі 779/780 та 765/766 з відповідною категорією. Тому саме цей склад можна реально прискорити до ІС без зайвих улюлюкань зі сторони спільноти(upd: Спільнота без шоку вже усвідомлює, що такий склад може позиціонуватися ІС. Сприймає це за належне). АЛЕ! Тоді ж і ціна трохи вище стане. А враховуючи те, що там і так не завжди 4 вагони  заповнюються...
« Last Edit: 29.07.17 , 22:07 by sergius » Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #293 on: 29.07.17 , 21:07 »
Share Reply with quote

...Кримчанин вчора описував подібне: подмухає кілька хвилин морозом, а потім всі пітніють... знову обдує кілька хвилин... і знову пітніють. Одні скаржаться, що морозно, а інші - що спекотно. ...
стосувалося цієї розмови, а не конкретного складу 767/768:
Да, согласен, в металлическом вагоне без активного охлаждения окна мало что сделают. Впрочем, и при наличии кондишена можно пропотеть, пока поезд стоит на станции, а затем простудиться, когда он включится. Поэтому мамочки с малолетними детьми обыкновенно и требуют его отключить. ;)
Ну насчет кондера и мамочек - это все-таки не так остро, как с открытыми окнами - многие родители с маленькими детьми наоборот больше всего возмущаются при отсутствии или поломки кондиционера, так как жарко и душно и для ребенка это очень плохо и он постоянно кричит из-за этого.
Це було вчора, але я помилився з автором допису про дискретне регулювання температури "працює/не_працює", про це згадував Emblaze. Перепрошую.
« Last Edit: 29.07.17 , 21:07 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #294 on: 29.07.17 , 21:07 »
Share Reply with quote

... А враховуючи те, що там і так не завжди 4 вагон. Заповнюються...
Про це власне і мова. Припускаю (не стверджую), що черезденне курсування хоч якось допоможе його заповнити, бо виглядає, як курка, що перестала нести яйця і її невдовзі до Різдва (за 2 тижні до 25 грудня 2017) можуть зарізати ))).
З іншого боку розумію, що черезденність - певні незручності, і "відкладений попит" не спрацьовує повною мірою (аж ніяк не буде вдвічі більше пасажирів), бо є речі, які не завжди можна перенести на +/-1 день.
Logged
bond
Active user

Posts: 1445


View Profile
« Reply #295 on: 29.07.17 , 22:07 »
Share Reply with quote

А чому б його не дотягнути до Вінниці?
Logged
Jyraff
User

Posts: 30


View Profile
« Reply #296 on: 29.07.17 , 23:07 »
Share Reply with quote

АЛЕ! Тоді ж і ціна трохи вище стане. А враховуючи те, що там і так не завжди 4 вагони  заповнюються...
Причина може бути не в ціні, а в паршивому графіці. Прискорення дозволить зробити відправлення з Києва хоча б о 17.00, зворотній рейс треба ранковим робити, як колись ходив. Якщо зробити зручне відправлення + одночасно швидше і дешевше за автобус (там близько 6 годин і ціна від 260 грн.), то може і заповнюваність суттєво виросте.
Logged
sergius
Active user

Posts: 885


View Profile
« Reply #297 on: 30.07.17 , 07:07 »
Share Reply with quote

. Прискорення дозволить зробити відправлення з Києва хоча б о 17.00, зворотній рейс треба ранковим робити, як колись ходив. Якщо зробити зручне відправлення + одночасно швидше і дешевше за автобус (там близько 6 годин і ціна від 260 грн.), то може і заповнюваність суттєво виросте.
Добре. Яким чином вважаете йоги можна прискорити? Шлях 465 км. Максимальний час 5:49 при наявному 6:25 (я то знаю, але цікавить звідки така впевненість).
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5560


View Profile
« Reply #298 on: 30.07.17 , 10:07 »
Share Reply with quote

Причина може бути не в ціні, а в паршивому графіці. Прискорення дозволить зробити відправлення з Києва хоча б о 17.00, зворотній рейс треба ранковим робити, як колись ходив. Якщо зробити зручне відправлення + одночасно швидше і дешевше за автобус (там близько 6 годин і ціна від 260 грн.), то може і заповнюваність суттєво виросте.
Ну ціна на 767 і зараз менша за 260 грн. (2 клас до Луцька 180-215 грн. у залежності від дня тижня). Час у дорозі також практично ідентичний з маршрутками). Стосовно того, що графік з Києва на Луцьк став поганиіше з відправленням о 15.35, проти 16.48 - не можу погодитись, тому що їм сам особисто їздив декілька разів, і при новому графіку його заповненість була вище.
Стосовно зворотного рейсу - погоджуюсь на 100% - його треба переносити на ранок, як він курсував раніше.
Але я би не очікував такої ейфорії, що всі з маршруток на нього побіжать, тому що далеко не всі будуть його чекати, якщо маршрутка-скотовозка йде щогодини.   
Logged
Jyraff
User

Posts: 30


View Profile
« Reply #299 on: 30.07.17 , 13:07 »
Share Reply with quote

Добре. Яким чином вважаете йоги можна прискорити? Шлях 465 км. Максимальний час 5:49 при наявному 6:25 (я то знаю, але цікавить звідки така впевненість).
5.49 щось забагато. Київ-Здолбунів - 3.40 (графік 749/750), Здолбунів-Ківерці - 1.13 (751/752) + 12 хвилин Ківерці-Луцьк + на зупинку в Здолбунові 5 хв. Виходить 5.10 (в ідеалі), ближче до реальності 5.30.

Але я би не очікував такої ейфорії, що всі з маршруток на нього побіжать, тому що далеко не всі будуть його чекати, якщо маршрутка-скотовозка йде щогодини.   
Цілком ймовірно, що заповнюваність сильно не зросте. Але ж питання почалось з того, щоб перекинути цей склад на Ковель-Хмельницький. Я сильно сумніваюсь, що Ковель-Хмельницький може дати більший потік платоспроможних пасажирів, ніж Київ-Луцьк при зміні розкладу (мінімум - ранковий рейс на Київ). До того ж у цього складу коеф. фірмовоітсі здається повищий і замість нинішніх 106 грн. з Ківерців до Тернополя у 792-у (а там є ще й 3-й клас за 35 грн.) буде гривень 160-180. Нарешті, там шлях трасою значно пряміший ніж залізничний, що ще зменшує привабливість останньої.
Я нічого не маю проти ідеї Ковель-Хмельницький, але починати варто з більш дешевшого рухомого складу (КВР-и різноманітні з низьким коеф. фірмовості). Якщо потік буде, можна ставити і щось модніше, ті ж крюківці зі столичників.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.152 seconds with 20 queries.