Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
29.10.20 , 01:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: ЕПК Ковель-Луцьк-Красне-Тернопіль + ЕПК Хмельн.-Терн.-Красне-Луцьк

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 31
Print
Author Topic: Пропозиція: ЕПК Ковель-Луцьк-Красне-Тернопіль + ЕПК Хмельн.-Терн.-Красне-Луцьк  (Read 99469 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5692


View Profile
« Reply #110 on: 04.03.15 , 00:03 »
Share

але ж тоді форумчанська "більшість" не мала наміру коструктивно попрацювати у цьому напрямку,
тому УЗ "виконала вказівку і доповіла про виконання".

Іване, от ти знов розійшовся, видав три повідомлення підряд, а поїзд то призначили внаслідок договорняка за розрахунок двох ОДА за пільговиків.

А "пєнять" на форумчанську більшість зможеш тільки тоді, коли поїзд з якогось дива почне демонструвати заселеність і виживе.

Якщо ти дійсно почав почитувати інші теми, то мою думку вже мав би знати: пари узгоджених регіональних поїздів по Красному з єдиним квитком. І Тернопіль погоди не зробить, а Хмельницький. І я не розумію, чому я повинен міняти свою думку внаслідок призначення цього уродця з вонючим плацкартним общаком під дохлим вильником з дикими перестоями для перечіпки.
Logged
student17
Active user

Posts: 181


View Profile
« Reply #111 on: 04.03.15 , 12:03 »
Share

Ужасный график, хочется надеяться, что до лета не умрет.

На луцькому форумі незадоволення графіком ніхто не виказує. Сумніваюся, що нічний зібрав би більше пасажирів, хоча невідомо скільки ще цей збере.
Logged
Vert
Active user

Posts: 5734


View Profile
« Reply #112 on: 04.03.15 , 12:03 »
Share

На луцькому форумі незадоволення графіком ніхто не виказує. Сумніваюся, що нічний зібрав би більше пасажирів, хоча невідомо скільки ще цей збере.

Ночной мог бы собрать достаточно пассажиров по маршруту Ковель-Хмельницкий.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5692


View Profile
« Reply #113 on: 04.03.15 , 12:03 »
Share

Верт в своем стиле, опять плохого не посоветует :))
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4461


View Profile
« Reply #114 on: 04.03.15 , 13:03 »
Share

але ж тоді форумчанська "більшість" не мала наміру коструктивно попрацювати у цьому напрямку,
тому УЗ "виконала вказівку і доповіла про виконання".

Іване, от ти знов розійшовся, видав три повідомлення підряд, а поїзд то призначили внаслідок договорняка за розрахунок двох ОДА за пільговиків.

А "пєнять" на форумчанську більшість зможеш тільки тоді, коли поїзд з якогось дива почне демонструвати заселеність і виживе.

Якщо ти дійсно почав почитувати інші теми, то мою думку вже мав би знати: пари узгоджених регіональних поїздів по Красному з єдиним квитком. І Тернопіль погоди не зробить, а Хмельницький. І я не розумію, чому я повинен міняти свою думку внаслідок призначення цього уродця з вонючим плацкартним общаком під дохлим вильником з дикими перестоями для перечіпки.

Три, бо поки писав одне, з'являлися інші, які побачив потім. Міг поредагувати - втулити в одне, що менше сповіщень тобі приходило... то таке.

Та от біда в тім, що УЗ навіть не дослухалась до твоєї думки: пари узгоджених регіональних поїздів по Красному з єдиним квитком.

І тут мова не про те, що хтось повинен змінити свою думку, а про те, щоб сформувати для УЗ форумчанське бачення (можна в кількох варіантах).

Я ж не проти якоїсь спільної виваженої позиції... її просто не було (такої чіткої в деталях, як, наприклад, ти зробив для раховоза)...
тому зробили аби зробити аби відчепилися від них... я про
Quote
призначення цього уродця з вонючим плацкартним общаком під дохлим вильником з дикими перестоями для перечіпки.

Тут крім іншого ми навіть не окреслили цільову аудиторію, точніше гіпотетичні цільові групи пасажирів, бо з цим маршрутом складно ще й тому,
що колія там будувалась як стикова між Австроугорщиною/Польщею та Росією... і України тоді ще не було, тож нам дісталося колійне господарство
орієнтоване на Відень/Варшаву і Москву... саме тому така назвична Z-топологія маршруту... до того ж, як я підозрюю, такого маршруту теж
ніколи не було в природі. Так, що тільки через якісь емпіричні методи можна щось витворити...

Мо' варто виконати польові дослідження на Хмельницькому ринку:
дослідити, яка там доля покупців із Ковеля-Рівного-Здолбунова-Бродів-Золочева....
яким транспортом, з яким комфортом і за який кошт вони дістаються до Хмельницького...
скільки вони готові платити за поїзд і в яких вагонах їхати...

Далі - літні відпочивальники з Тернополя та Хмельницького до Шацьких озер:
аналогічні дослідження

Третя категорія - трамвайники типу:
Ковель-Броди, Броди-Підволочиськ, Красне-Хмельницький тощо

Ось ці всі інтереси потрібно викласти в крос-таблиці "з-до" із зазначенням вагових коефіцієнтів
(чи в абсолютних значеннях) і вже тоді розкладати пріоритети ...

Звісно, що ще й реклама і все таке, бо не факт, що місцевий люд у найближчі тижні знатиме
про цей маршрут, я про потенційних клієнтів, які не користуються інтернетом...

Займатися цим всім "на громадських засадах" навряд чи хтось буде, тому "маємо те, що маємо".
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5692


View Profile
« Reply #115 on: 04.03.15 , 13:03 »
Share

Іване, ОК, зараз буду збирати мислі так як це зробив по раховозу.

Разовью мысли Верта.

Может хмельницкими сидячками крутить маршрут? Хмель ориентировочно 15.00, от Тернополя действующий график сдвинуть в плюс на полчаса, но за счет отсутствия обгона Хундаем и уменьшения стоянок с 25 до 20 минут вписать в Ковель по действующему.

Обратно ночник-с Ковель в полночь, Хмель в восемь утра.

И не нужен там Ковель вообще, если составы хмелевские!!!
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4461


View Profile
« Reply #116 on: 04.03.15 , 13:03 »
Share

Іване, ОК, зараз буду збирати мислі так як це зробив по раховозу.
Я розумію, що це займає купу вільного часу... якого в тебе обмаль... це може спричиняти тобі незручності...
але кожен з нас, хто вже сюди впрягся, так чи інакше жертвує своїм вільним часом...
ти ж сам знаєш скільки крові випивають чиновники...
якщо часом я когось дратую, то вибачайте, водночас я дякую всім вам хто опікується тут різними питаннями...
те ж саме модераторство - це взагалі жертовність... люди працюють "за дякую" для цілого форуму...
ми можемо ображатись чи бути невдоволені модераторами, але все одно ми їм вдячні (трохи офтопно вийшло).
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5692


View Profile
« Reply #117 on: 04.03.15 , 13:03 »
Share

Я жертвую "невільним" часом, я крапаю ці пропозиції сидячи біля начальника і розвернувши під кутом монітор.

Отже, пропозиція, коли діючий за пару місяців буде помирать, написати обгрунтування що поїзд спасуть трамвайщики та базарники з Хмельницького, і вказати на вкрай малий потік на ділянці Ковель -- Луцьк. А він буде вкрай малий, і до бабки не ходи. По Ковелю опівночі і в 5-й ранку з Ковеля пасажири Шацьких озер посмакують хіба що єлду на вокзалі.

Запропонуємо їм встановити маршрут поїзда Хмельницький -- Луцьк і обслуговувати поїзд хмельницькими сидячками орієнтовним графіком:


791 Хмельницький > Луцьк

Хмельницький   — 16.10
Волочиськ  17.03/17.05
Тернопіль  17.57/18.03
Злочів        18.53/18.55
Красне       19.17/19.37    
Броди        20.07/20.09
Радивилів   20.18/20.20
Дубно        20.51/20.53
Здолбунів   21.26/21.29  
Рівне         21.44/21.49
Ківерці       22.42/22.44
Луцьк        22.57  —

792 Луцьк > Хмельницький

Луцьк     — 23.57
Ківерці     00.12/00.14
Рівне       01:09/01.14
Здолбунів 01.29/01.32
Дубно      02.09/02.11
Радивилів 02.42/02.44
Броди      02.52/02.54
Красне     03.23/03.44
Злочів      04.06/04.08
Тернопіль 05.00/05.05
Волочиськ 06.00/06.02
Хмельницький 06.56 —
« Last Edit: 04.03.15 , 15:03 by Віктор Гарвона » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4461


View Profile
« Reply #118 on: 04.03.15 , 14:03 »
Share

... я крапаю ці пропозиції сидячи біля начальника і розвернувши під кутом монітор.

колега теж злиться, каже нехай тебе УЗ забирає до себе, бо "ти з тими поїздами..."

Запропонуємо їм встановити маршрут поїзда Хмельницький -- Луцьк і обслуговувати поїзд хмельницькими сидячками орієнтовним графіком:

Оце, як на мене, - чудова пропозиція. Можливо, хтось ще кудись на пару хвилин проситиме швидше/пізніше,
мовляв: останній тролейбус/маршрутка, пересадка на ДП тощо... але то вже дрібниці - з часом якось утрясеться.

Таким чином базарна логістика точно буде закрита. До/з Ковеля/Заболоття - узгоджений МВРС по Ківерцях і всі будуть щасливі.

Для відпочивальників у літній сезон - то буде окрема розмова, якщо такі відпочивальники будуть у достатній кількості.
Logged
taras1986
User

Posts: 128


View Profile
« Reply #119 on: 04.03.15 , 14:03 »
Share

Пропозиція Віктора Гарвона підтримується. Думаю найкращий графік! Сам родом з Луцька і в значній мірі розумію потреби місцевого населення.
Правда було би ідеально ув'язати ще приміські по Ківерцях до Ковеля і по Луцьку до Стоянова :) Та і до Удрицька по Рівному
« Last Edit: 04.03.15 , 15:03 by taras1986 » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 31
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 04.03.15 , 12:03