Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
29.05.17 , 22:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      airlines, buses, ferries etc.

        Водное сообщение в Украине

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8
Reply | Print
Author Topic: Водное сообщение в Украине  (Read 11218 times)
opex
Active user

Posts: 10909


View Profile
« Reply #10 on: 06.04.15 , 17:04 »
Share Reply with quote

До Іркліїва візьмете?
А спиніть на траверзі Ржищева, оно мене дід на моторці встріча:)
Logged
interfan
Active user

Posts: 948


View Profile
« Reply #11 on: 06.04.15 , 17:04 »
Share Reply with quote

До Іркліїва візьмете?
А спиніть на траверзі Ржищева, оно мене дід на моторці встріча:)

В Ржищєві річковий вокзал досі стоїть) Щоправда всередині якесь кафе, так що можна і в порт зайти)
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5124


View Profile
« Reply #12 on: 06.04.15 , 17:04 »
Share Reply with quote

Ну не знаю, насколько будет востребован данный "Метеор" из Киева в Днепропетровск.
Разве лишь для экзотики, но не для повседневных перевозок. Хотя, возможно как "трамвай" при наличии остановок по райцентрам вполне возможно и будет пользоваться спросом. 
Logged
IlyaPorublyov
Active user

Posts: 233


View Profile
« Reply #13 on: 06.04.15 , 20:04 »
Share Reply with quote

У 1990 році по маршруту Черкаси-Київ у 4 години вкладався лише "експресний" "Метеор", який мав єдину тарифну зупинку у Каневі (і єдину технічну на шлюзі канівської ГЕС; це різні зупинки). У_кого було більше тарифних зупинок -- ішли і 5, і 6 годин.

Пропонуєте йти до Дніпропетровська 14 годин?
Logged
Megapups
Active user

Posts: 11124


View Profile
« Reply #14 on: 06.04.15 , 21:04 »
Share Reply with quote

Совершенно очевидно, что это - idée fixe: расход топлива на кругорейс до Днепропетровска по грубым прикидкам составит 10 тонн. При загрузке туда и обратно по 100 человек, на каждого пассажира придется около 1000 гривен затрат на топливо. Еще как минимум столько же составят затраты на шлюзование, зарплату персоналу, ремонт судна, амортизация и т.п. Вопрос. Кто поедет за 2000 гривен за 10+ часов? Конечно, на один раз энтузиастов можно найти, но не на регулярные рейсы.
Logged
Вінні
Active user

Posts: 874


View Profile
« Reply #15 on: 06.04.15 , 22:04 »
Share Reply with quote

Эх, я б за 150 грн ездил до Черкасс регулярно только на нем, да и думаю, за 200 грн тоже б ездил. Но увы. Метеор этот имеет такой расход топлива, что подходит только для всяких Венесуэл и Туркменистанов, где топливо по пару центов за литр.
Украина с ее курсом гривны - бедная страна. Никто не заплатит 30 евро за Киев-Черкассы или скажем 60 евро за Киев-Днепр.
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4050


View Profile
« Reply #16 on: 07.04.15 , 00:04 »
Share Reply with quote

С расходом несколько перебор. Порылся - у Метеора примерно 320 кг/ч, у Восхода в 2 раза меньше. Но принципиально это ничего не меняет - для массового потребителя дорого. Кстати используются они не только в нефтяных странах - попадались фото Восходов в Нидерландах, Метеоров в Китае (на википедии полный список стран).
Logged
Г-дзе
Active user

Posts: 4585


View Profile
« Reply #17 on: 07.04.15 , 07:04 »
Share Reply with quote

Восходы в Нидерландах больше не плавают из-за убытков.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20676


View Profile
« Reply #18 on: 07.04.15 , 08:04 »
Share Reply with quote

Самі по собі збитки там ні до чого. Оператором там був Conexxion, що відпочатку є дотованим і планово-збитковим.

Не плавають вони з іншої причини - там була аварії у 2007 і 2009 роках. Хоча результати розслідування показали що у першому випадку причиною аварії були помилки обох капітанів (там Восход зіткнувся з поліцейським катером), а у 2009 - сильний вітер, однак побічним результатом цих розслідувань був висновок, що експлуатація на швидкості 65 км/г не відповідає місцевим нормам безпеки, але проблема зникне, якщо максимальну швидкість понизити до 50 км/г, що і зробили.

Внаслідок цього час у дорозі Амстердам - Велзен збільшився з 27 до 36 хвилин і частота курсування погіршилась (було - раз на пів-години, стало - раз на 40 хвилин).

Після чого - кількість пасажирів катастрофічно зменшилась, бо до Велзена з допомогою автобуса 82 там можна доїхати ненабагато довше (хвилин за 39-45 і стиковки є десь раз на 15 хвилин).

І саме внаслідок цього падіння пасажиропотоку їх вирішили скасувати, бо справді дотувати їх експлуатацію було дорого, але одна справа коли там було досить багато пасажирів, це терпіли, а заради трьох калік це продовжувати було неможливо.

Слід також мати на увазі, що у Нідерландах експлуатувався спеціально замовлені і наново збудовані (а зовсім не ті "що колись наз возили, а потім були продані по ціні брухту і тепер їх возять", як багато хто думає) , там зовсім інакші двигуни і інше споживання пального.

Відео їх роботи у Нідерландах є багато, але на більшості з них важко якось зауважити інакшість цих теплоходів у порівнянні з тими, що звичні для нас. Гадаю причина у тому, що від пристані в Амстердамі (де більшість відео знято) теплохід відчалює у водотоннажному режимі, у котрому звук двигунів як слід почути неможливо.

Цікавіше подивитись як звучав відхід теплохода з пристаней, де умови одразу дозволяли ставати на крила.
Ось тут наприклад є
https://www.youtube.com/watch?v=Er0ChWR35dI слухати з 56 секунди, звук зовсім не той, який ми звикли чути від такого теплохода.
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4050


View Profile
« Reply #19 on: 07.04.15 , 09:04 »
Share Reply with quote

Так разве поставить другой двигатель это проблема? Ставят на М62, и на Метеор тоже можно (попадалась статья)
Расход топлива это снизит еще на 15-20% - но все равно получается дороговато.

Но все же их используют, в том числе и в США, производства  Боинг, правда последние были выпущены (в Японии) в 1995 году.
Logged
Tags: hydrofoil 
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.152 seconds with 21 queries.
Google visited last this page 08.04.15 , 02:04