Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14.07.20 , 15:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      airlines, buses, ferries etc.

        Водное сообщение в Украине

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]
Reply | Print
Author Topic: Водное сообщение в Украине  (Read 24410 times)
GAMER
Active user

Posts: 2752


View Profile
« Reply #90 on: 26.07.19 , 13:07 »
Share Reply with quote

В Дніпрі, на час ремонту нового мосту, відкрили безкоштовну переправу поряд. Правда швидкість суден приблизно така ж як і пішки, тому не тестив :)
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9321


View Profile
« Reply #91 on: 14.10.19 , 13:10 »
Share Reply with quote

Обычный водоизмещающий коммунальный рейсовый теплоход Херсон - Голая Пристань вполне себе в ходу. Вроде трижды в неделю. Вышеуказанный телефон актуальный. Это, кстати, не телефон речного вокзала, а телефон справочного центра городского совета, вроде как. По нему я получил информацию.
Мой друг лично позавчера воспользовался этим теплоходом от Херсона в Голую Пристань. Стоимость полного билета - 30 грн.
Из Херсона в Кардашинку тоже есть рейсы.
Logged
tera
Active user

Posts: 883


View Profile
« Reply #92 on: 06.07.20 , 22:07 »
Share Reply with quote

Човен із підводними крилами: останній вцілілий «Метеор» готують до спуску на воду (відео)
https://www.radiosvoboda.org/a/video-meteor-hotuyut-do-spusku-na-vodu-v-zaporizhzhi/30692849.html
Комент.
Quote
Nikolay Khomych
В радянські часи, на таких Метеорах, ми ходили з Києва до Запоріжжя. Це було набагато краще, ніж в купе поїзда. Вранці в Києві і десь о 15 годині дня в Запоріжжі. Потрібно в будь-який спосіб відновити пасажирське сполучення водним транспортом до Херсона, Миколаєва...
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4391


View Profile
« Reply #93 on: 07.07.20 , 07:07 »
Share Reply with quote

Nikolay Khomych
В радянські часи, на таких Метеорах, ми ходили з Києва до Запоріжжя. Це було набагато краще, ніж в купе поїзда. Вранці в Києві і десь о 15 годині дня в Запоріжжі. Потрібно в будь-який спосіб відновити пасажирське сполучення водним транспортом до Херсона, Миколаєва...
[/quote]
Чувака пам'ять підводить. За вісім годин по кривій річці з трьома шлюзам, та зі швидкістю 60-70 км. Я їздив раз, з порта Леніна (вище Дніпрогесу) - 12 годин вийшло.
з 7-50 до 15+ - це з річпорту Запоріжжя (нижче Дніпрогесу) - до Херсону.

Та й палива він їсть як скажений - більше 200 літрів за годину. Для порівняння - великий автобус споживає 25-35 л на 100 км.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9321


View Profile
« Reply #94 on: 07.07.20 , 08:07 »
Share Reply with quote

Цікаво, а модернізувати його можливо, щоб він став більш економічним?
Logged
www3
Active user

Posts: 1315


View Profile
« Reply #95 on: 07.07.20 , 09:07 »
Share Reply with quote

В Києві здається аргументом закриття їх використання здається було розмиття берегів хвилями після його проходу. Але це цікаві проекти, єдине, не на суднах, побудованих ще за радянських часів. Кузня вже майже труп, хіба що у Миколаєві щось можуть побудувати.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5621


View Profile
« Reply #96 on: 07.07.20 , 09:07 »
Share Reply with quote

Цікаво, а модернізувати його можливо, щоб він став більш економічним?

Ну от голандські Восходи, які зараз в Нібулоні, вже прийшли з більш економічними двигунами.

До речі, сьогодні, 07.07.2020 рейси на Кінбурн, Очаків відмінено через сильний вітер, це перша відміна в цьому сезоні з такої причини, а попередніх сезонах теж такого не пам'ятаю.
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4391


View Profile
« Reply #97 on: 07.07.20 , 11:07 »
Share Reply with quote

Цікаво, а модернізувати його можливо, щоб він став більш економічним?

Десь траплялась інфа що на дизелі Ман витрата 180л на годину. Тобто виграти в автобуса не вийде, але для туристичних маршрутів цілком норм.
А на специфічному маршруті Херсон-Одеса можна і з автобусом позмагатись, тим більш що і туристам маршут може бути цікавий.

В Києві здається аргументом закриття їх використання здається було розмиття берегів хвилями після його проходу. Але це цікаві проекти, єдине, не на суднах, побудованих ще за радянських часів. Кузня вже майже труп, хіба що у Миколаєві щось можуть побудувати.
Нібльшим розмивачем була "Зоря"
А так, за наявності нормального дизеля можна було б на деяких маршрутах використовувати.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9321


View Profile
« Reply #98 on: 07.07.20 , 21:07 »
Share Reply with quote

На маршруті Херсон - Гола Пристань він може бути ще цікавішим, навіть для місцевих, причому цілорічно.
Час в дорозі від Голої Пристані (пристань там в самому центрі) до Херсону (річковий вокзал теж у центральній частині, або взагалі на центральну набережну біля готелю Фрегат, що взагалі виходить на центральний проспект) буде десь 20 хвилин, ніж мінімум година, якщо без тягнучок у центрі автобусом. Тільки вартість та пасажиромісткість повинна бути адекватною.
Logged
tera
Active user

Posts: 883


View Profile
« Reply #99 on: 08.07.20 , 23:07 »
Share Reply with quote

Quote
“Герой Танцоров” – на ремонті. Аби провести роботи, теплохід підняли на берег. Що запланували, “Файному місту” розповідає капітан тернопільських теплоходів Віталій Стасюк.https://ternopil.te.ua/ternopilskyj-teplohid-heroj-tantsorov-na-remonti/
Logged
Tags: hydrofoil 
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!