Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.11.17 , 12:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      Ужгород-Прага через Міхаловце (бюджетно)

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: Ужгород-Прага через Міхаловце (бюджетно)  (Read 20650 times)
Petrovych
Guest
« on: 21.09.14 , 17:09 »
Share Reply with quote

В одній із тем цього форуму побачив таку інформацію:

Quote
По стоимости проезда - Прага - для едущих из Украины может быть довольно недорого, при чем с прибытием рано утром (автобус Ужгород - Михайловцы автобусом за 50 грн + Михайловцы - Прага - кушетка ночного поезда за 27-30 евро по спецпредложению) и обратно точно так-же (ночной до Михайловец + автобус до Ужгорода).

Раніше в Європу їздив тільки в рамках автобусних турів, а це хочеться спробувати поїхати самостійно. Тому цей варіант зацікавив.
Подивився на тікет.бус.ком.юа ціну квитка Ужгород-Міхаловце, там щось в районі 70-75 грн. Це зрозуміло.
Але де і як купувати квитки на потяг від Міхаловце до Праги - питання.
Ніколи раніше не зіштовхувався з залізницями ЄС. Тому хотілося б про залізничний відрізок цього маршруту дізнатися біль детальніше:
- чи можна придбати квиток на сайті словацької залізниці, якщо ні, то де?
- якщо так, то чи можливо сісти в потяг за роздруківкою чи потрібно її обмінювати на квиток в словацькій касі?
- коли і як краще ловити згадані вище спецпропозиції?
- і про який саме потяг йде мова?

Наперед вдячний за консультацію.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21180


View Profile
« Reply #1 on: 21.09.14 , 19:09 »
Share Reply with quote

Quote
чи можна придбати квиток на сайті словацької залізниці, якщо ні, то де?
так, на сайті словацької залізниці - zssk.sk, там можна купити у спецпропозиції у сполученні Словаччина - Чехія (в один бік), або Словаччина - Чехія - Словаччина (туди-й-назад, але так щоб початок поїздки був у Словаччині).

Головна перешкода, що змушує багатьох помилково думати, що сайт zssk.sk не уміє продавати міжнародний квиток - це те, що міжнародний квиток за повним тарифом сайт zssk.sk продавати справді не уміє.
На сайті реалізований лише продаж внутрішніх квитків, а з міжнародних - релізований продаж лише міжнародних спецпропозицій, на котрі обмежена кількість місць. В принципі зрозуміло чому так - адже продаж спецпропозиції реалізувати легше, ніж міжнародного квитка за повним тарифом (бо у спецпропозиції фіксована ціна незалежно від маршрута), а можливість купити через сайт для спецпропозицій дуже потрібна, а для повного тарифа і спецпропозицій з необмеженою кількістю місць - не дуже (у касі перед відходом все-одно та сама ціна). Тому цілком логічно що з продажу на сайті - поки-що реалізували лише продаж спецпрозицій.

Тобто поки ви не натрапите на той потяг, на котрий бувають спецпропозиції, при чому ще й на ту дату, на котру місця в квоті спецпропозиції не вичерпані - сайт взагалі не покаже кнопки продажу (іншими словами - якщо наприклад дивитись на сьогодні-завтра - то кнопки продажу коло варіантів не буде ніколи, адже спецпрозиції в такі сроки не продаються), а оскільки недосвідчені мандрівники, особливо коли не знають дати конкретної поїздки - зазвичай дивляться роблять пошук на сьогодні завтра - то кнопок продажу вони ніколи не побачать і тому думають що продаж на сайті не реалізований.

Отже Вам треба шукати той день, коли поряд з нічним потягом буде кнока Nakup SparNight або поряд з денним - Nakup SparDay.

Інша перешкода, що не дає багатьом недосвідченим мандрівникам знайти самостійно продаж спецпропозиції на словацькому сайті - це те, що у словацького сайта ступор щодо ціни, якщо там треба скомбінувати внутрішньословацький тариф і міжнародну спецпропозицію. Тобто якщо задати пошук наприклад - Чієрна над Тисою - Прага, він знайде варіант з проїздом з Чиєрни до Кошице одним поїздом і далі з Кошице до Праги - іншим, при чому на перший поїзд окремо - сайт наспраді не лише знає ціну, але й уміє продавати внутрішньословацький квиток, а на другий поїзд окремо - сайт не лише знає ціну, але й уміє продавати SparNight, а коли там проста комбінація першого і другого - у сайта ступор, він "не знає ціни" і навіть натякнути якось пасажирові, що мовляв глянь-но ці потяги окремо - не навчений, ось така біда.

Тобто щоб знайти продаж місць за спецпропозицією - треба шукати не лише на ту дату на коли вони є, а ще й вгадати з маршрутом (щоб потрібний потяг пропонувався "в чистому вигляді", без пересадки).

На сайті чеський залізниць cd.cz - так само можна купити ту-ж спецпропозицію (у розділі e-Shop), але лише у сполученні Чехія - Словаччина (в один бік), або Чехія - Словаччина - Чехія (туди-й-назад). У чехів сайт трохи просунутіший, уміє "розкласти" маршрут на внутрішньочеську і міжнародну складову не впадаючи у ступор як словацький.
А також коли спецпропозиції кінчились - чеський сайт уміє продати плацкарту для проїзду за повним тарифом (це дає можливість забезпечити собі місце в поїзді), а квиток до цієї плацкарти потім треба докуповувати в касі.  Але нажаль чеський сайт не навчений інформувати пасажира про те, що він уміє продавати міжнароду плацкарту за повним тарифом, якщо її просити без квитка.  Тобто він спершу питає чи треба Вам квиток, квиток+плацкарту чи лише плацкарту, і якщо вибрати "квиток" чи "квиток+плацкарта" - то при вичерпанні місць у спецпропозицій - чеський сайт просто видасть помилку. Жодної підказки з приводу того, що якщо просити просили лише плацкарту - помилки не буде і вона продасться - сайт не показує.

Quote
якщо так, то чи можливо сісти в потяг за роздруківкою
так, обмінювати роздруківку не потрібно.

Але корисно знати як реалізована технологія перевірки справжності роздруківок.

У чеського кондуктора немає можливості перевірити чи відповідає роздруківка справжньому словацькому електронному квитку, а у словацького кондуктора - немає можливості перевірити чи відповідає роздруківка справжньому чеському електронному квитку. Викручуються з цього таким чином - словацький сайт продає лише варіанти, що розпочинаються зі Словаччини, а чеський сайт - лише варіанти, що розпочинаються з Чехії. Перший з кондукторів (це буде кондуктор тієї країни, що продала квиток) - перевіряє справжність роздруківки і засвідчує справжність електронного квитка своєю відміткою. А подальші перевірки кондукторами іншої країни полягають суто у перевірки наявності відмітки (тобто чеський кондуктор вірить, що родзруківка словацького електронного квитка справжня - суто на тій підставі, що вона проштампована словацьким кондуктором і навпаки).

У випадку поїздки назразок Михайлівці - Прага знати про технологію не обов'язково (бо словацький кондуктор квиток за той час, поки поїзд прямує по Словаччині перевірить неоднороазово) і хоч якась вірогідність постраждати від незнання цієї технології можна хіба-що лише якщо активно робити дурниці (наприклад якщо електронний квиток купити туди-й-назад на словацькому сайті, по дорозі туди одержати в нього відмітку кондуктора, а потім викинути здуру цей аркуш паперу, роздрукувати іншу копію електронного квитка туди-й-назад і намагатись зворотню поїздку здійснити по ньому).

А от при посадці на останніх станціях в межах країни (наприклад при поїздці назразок Жиліна - Пльзень за електронним квитком) - слід обов'язково докласти зусиль, щоб одержати штампик словацького кондуктора у свою роздруківку, бо інакше її не визнає дійсною чеський кондуктор. У таких випадках, якщо так вийшло що кондуктор сам не підійшов - при потребі - пробігтись по поїзду і самостійно розшукати словацького кондуктора, поки той не вийшов.

Quote
коли і як краще ловити згадані вище спецпропозиції?
там обмежена квота місць, але її досить надовго вистачає. Починається продаж спецпропозицій за 60 днів, закінчується за 3 дні до відходу (тобто навіть якщо квота дешевих місць не розкуплена - все одно, в останні 3 дні їх уже не продають, можна лише за повним тарифом купити).
Quote
і про який саме потяг йде мова?
на всі нічні потяги у сполученні Словаччина - Чехія - ця пропозиція діє. З тих, що корисні для потрапляння у Чоп/Ужгород - важливими є 3 потяги:
442 "Ширава" Гуменне - Прага
444 "Slovakia" Кошице - Прага і
440 "Excelsior" Кошице - Хеб (у цьому поїзді до Хеба є групи вагонів різних маршрутів - через Усті-над-Лабем і Карлові Вари і через Пльзень і Маріанські Лазні), до Праги ним теж можна їхати, але він там у незручний час, цей потяг корисніший при проїзді у різні місця на заході Чехії.
Ціна в рамках спецпропозиції однакова між будь-якою словацькою і будь-якою чеською станцією і становить
27 євро за місце в 6-місному купе
30 євро за місце в 4-місному купе
32 євро за місце в 3-місному купе

тариф глобалпрайсоподібний, тобто поділу на квиток і плацкарту в спецпропозиції немає (у той час, як при повному тарифі - квиток і плацкарта це різні документи)

В нічних поїздах є і сидячі вагони, але на них спецпропозиція не пропонується. В сидячий вагон - спецпропозиція у сполученні Словаччина - Чехія пропонується лише на денні поїзди, ціна залежить від маршруту. Тут прямий потяг з тих країв одразу до Праги є лише один Ex 122 "Košičan" Кошице - Прага, ціна SparDay - 22 євро. Якщо цікаво - всі варіанти SparDay є тут http://www.slovakrail.sk/uploads/tx_main/2013/12/13/ponuka_sparday_13_14.pdf
Logged
Lyc
Active user

Posts: 892


View Profile
« Reply #2 on: 21.09.14 , 20:09 »
Share Reply with quote

У чеського кондуктора немає можливості перевірити чи відповідає роздруківка справжньому словацькому електронному квитку, а у словацького кондуктора - немає можливості перевірити чи відповідає роздруківка справжньому чеському електронному квитку. Викручуються з цього таким чином - словацький сайт продає лише варіанти, що розпочинаються зі Словаччини, а чеський сайт - лише варіанти, що розпочинаються з Чехії.
Замечу, что садился по словацкому билету в Карловых Варах. Никто ничего не сказал, проводник просто отдал постель и все. Билет был в один конец на Excelsior естественно.
Ха. Только что нашел его. Проштампован двумя кондукторами: Усти над Лабем и Жилина.
« Last Edit: 21.09.14 , 20:09 by Lyc » Logged
XAN_
Active user

Posts: 1071


View Profile
« Reply #3 on: 21.09.14 , 20:09 »
Share Reply with quote

так, на сайті словацької залізниці - zssk.sk, там можна купити у спецпропозиції у сполученні Словаччина - Чехія (в один бік), або Словаччина - Чехія - Словаччина (туди-й-назад, але так щоб початок поїздки був у Словаччині).

...

Але корисно знати як реалізована технологія перевірки справжності роздруківок.

У чеського кондуктора немає можливості перевірити чи відповідає роздруківка справжньому словацькому електронному квитку, а у словацького кондуктора - немає можливості перевірити чи відповідає роздруківка справжньому чеському електронному квитку. Викручуються з цього таким чином - словацький сайт продає лише варіанти, що розпочинаються зі Словаччини, а чеський сайт - лише варіанти, що розпочинаються з Чехії. Перший з кондукторів (це буде кондуктор тієї країни, що продала квиток) - перевіряє справжність роздруківки і засвідчує справжність електронного квитка своєю відміткою. А подальші перевірки кондукторами іншої країни полягають суто у перевірки наявності відмітки (тобто чеський кондуктор вірить, що родзруківка словацького електронного квитка справжня - суто на тій підставі, що вона проштампована словацьким кондуктором і навпаки).

У випадку поїздки назразок Михайлівці - Прага знати про технологію не обов'язково (бо словацький кондуктор квиток за той час, поки поїзд прямує по Словаччині перевірить неоднороазово) і хоч якась вірогідність постраждати від незнання цієї технології можна хіба-що лише якщо активно робити дурниці (наприклад якщо електронний квиток купити туди-й-назад на словацькому сайті, по дорозі туди одержати в нього відмітку кондуктора, а потім викинути здуру цей аркуш паперу, роздрукувати іншу копію електронного квитка туди-й-назад і намагатись зворотню поїздку здійснити по ньому).

А от при посадці на останніх станціях в межах країни (наприклад при поїздці назразок Жиліна - Пльзень за електронним квитком) - слід обов'язково докласти зусиль, щоб одержати штампик словацького кондуктора у свою роздруківку, бо інакше її не визнає дійсною чеський кондуктор. У таких випадках, якщо так вийшло що кондуктор сам не підійшов - при потребі - пробігтись по поїзду і самостійно розшукати словацького кондуктора, поки той не вийшов.

Борис Maxy, ти не прав. Точніше не зовсім прав. Рік тому я вовтузився з Словацьким сайтом, але так і не змусив його продати мені SparNight туди-назад одним квитком, тому купив його двома (обидва зі словацького сайту!). Ввечері віддав обидві роздруковки провіднику свого вагона, пояснивши що я хочу від нього (але він і сам швидко второпав), і зранку отримав як викорастаний квиток "туди", з відмітками словацького та чешського кондукторів, так і майбутній квиток "туди" з відміткою словацького сайту.

Так що zssk.sk вміє продавати квитки сполученням Чехія-Словакія, хоча й з попередженням, що без попередньої відмітки словацького кондуктора квиток недійсний.
Але якихось переваг перед купівлею зворотнього квитка на чеському сайті, НЯР, словацький не дає, окрім того, що не потрібно зайвий інтерфейс розбирати, тільки додає мороки з валідацією квитка.  Насправді різниця є - http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=115871.msg383416#msg383416
« Last Edit: 22.09.14 , 00:09 by XAN_ » Logged
Lyc
Active user

Posts: 892


View Profile
« Reply #4 on: 21.09.14 , 20:09 »
Share Reply with quote

Але якихось переваг перед використанням Чешського сайту, НЯР, це не дає, окрім того, що не потрібно зайвий інтерфейс розбирати, тільки додає мороки з валідацією квитка.
Двойная конвертация перед снятием с карточки отсутствует. Говоря проще - словаки снимут с карточки 30 евро, чехи же пересчитают эти же 30 евро в кроны и снимут с карточки уже кроны.
Насчет мороки с валидацией - мне что повезло? И зачем его валидировать заранее если в Жилине все равно зайдет словацкий контролер и его проверит?
Logged
XAN_
Active user

Posts: 1071


View Profile
« Reply #5 on: 21.09.14 , 20:09 »
Share Reply with quote

Але якихось переваг перед використанням Чешського сайту, НЯР, це не дає, окрім того, що не потрібно зайвий інтерфейс розбирати, тільки додає мороки з валідацією квитка.
Двойная конвертация перед снятием с карточки отсутствует. Говоря проще - словаки снимут с карточки 30 евро, чехи же пересчитают эти же 30 евро в кроны и снимут с карточки уже кроны.
Насчет мороки с валидацией - мне что повезло? И зачем его валидировать заранее если в Жилине все равно зайдет словацкий контролер и его проверит?
А какая разница для гривненовой карточки? Что то валюта, что то, разве нет?

По поводу Карловых Вар - Жилины - в вашем конкретном случае все причастные забили на правила, выходит. Насколько это систематично, и какова вероятность нарваться на принципиального чешского кондуктора - отдельный вопрос...
Logged
Lyc
Active user

Posts: 892


View Profile
« Reply #6 on: 21.09.14 , 20:09 »
Share Reply with quote

Любая конвертация практически всегда проходит по невыгодному для Вас курсу, поэтому чем их меньше тем лучше.
« Last Edit: 21.09.14 , 20:09 by Lyc » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21180


View Profile
« Reply #7 on: 21.09.14 , 21:09 »
Share Reply with quote

А какая разница для гривненовой карточки? Что то валюта, что то, разве нет?
Согласно моему представлению - разница может как быть так и не быть
если карта гривневая,  - то зависит от того какой системы Visa (которая в случае невозможности сделать в одну конвертацию - конвертирует через доллар) или EC-MC (Maestro) - которая в таком случае конвертирует через евро.

Если Visa - то что в случае покупки в евро, что в случае покупки в чешских кронах там технически две конвертации (гривна - доллар и доллар - чешская крона или евро).
А вот если EC-MC - то конвертаций в случае чешских крон в таком случае две (гривна - евро, евро - чешская крона), а в случае покупки евро в евро - конвертация одна.
Logged
Lyc
Active user

Posts: 892


View Profile
« Reply #8 on: 21.09.14 , 21:09 »
Share Reply with quote

966 881 крон - цена которую дает сайт CD за четырехместный кушет.
30 евро это 852 кроны по курсу CD. По официальному курсу ЕЦБ 827,22 кроны, по курсу Мастеркард 830,22.
« Last Edit: 22.09.14 , 09:09 by Lyc » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21180


View Profile
« Reply #9 on: 21.09.14 , 21:09 »
Share Reply with quote

Не лякайте людей дарма. Курс справді не зовсім чесний, але не настільки ж.

 Ви схоже клацали і міняли категорію вагона, а сайт ČD ціну внизу міняє не одразу у такому випадку, а лише після перевірки наявності місць.
966 CZK - це ціна за місце в тримісному купе (те, що 32 євро), схоже Ви дивились його перед цим, і ця ціна лишилась.

А за місце в 4-місному купе - ціна 881 CZK.
Logged
Tags: praha uzhgorod 
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.156 seconds with 20 queries.