Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.11.17 , 19:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Пропозиція: Євроколія Варшава - Влодава - Ковель

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 18
Reply | Print
Author Topic: Пропозиція: Євроколія Варшава - Влодава - Ковель  (Read 37590 times)
Iwan
Active user

Posts: 3144


View Profile
« on: 22.09.14 , 20:09 »
Share Reply with quote

Пропоную обговорити переваги та недоліки добудови по 60км магістральної колії з боку Польщі і України.



Зауваги:

1) колія по українській території може бути суміщеною (вихід на Шацькі озера);

2) від ст. Кошари можливо добудувати колію 1520 в бік сусідньої станції Влодава (с. Томашовка, Білорусь)

3) Білорусь мала намір з'єднати свою колію із польською і довести 1520 аж до Холма і далі - сполучити з LHS
(вони мали мегапроект під цю справу)

4) в районі с. Томашовка Білорусь (якщо ці всі комунікацї будуть добудовані) може утворити вільну економічну зону (ВЕЗ),
на тому "язику" який виступає з Білорусі в бік України (тільки прикордонний контроль, без митного контролю),
бо там тільки поки що агромістечко і більш нічого особливого немає;

5) для малого прикордонного руху з кожного боку до місця перетину залізниць або до ВЕЗ "Томашовка" можуть курсувати РА:
Ковель-Томашовка-Брест
Луків(PL)-Томашовка-Холм
або "розбиті" по Томашовці

Також пропонуйте подальшу трасу євроколії по території України. Це ж "не на завтра" а на майбутнє - на 5-10-20 років вперед.

Відстань Варшава-Ковель = 300км (через пунктирний маршрут, який теж знадобилось би добудувати).

п.м. з Безволі в напрямку Ковеля (принаймні Влодави) залізницю мали намір будувати, проте 1 Світова Війна завадила цим планам,
а те що будували пізніше (в районі Безволя-Парчів) різко повернули на південь - на Люблін.
« Last Edit: 23.09.14 , 13:09 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3144


View Profile
« Reply #1 on: 22.09.14 , 20:09 »
Share Reply with quote

Більш деталізована мапа

Logged
Iwan
Active user

Posts: 3144


View Profile
« Reply #2 on: 22.09.14 , 20:09 »
Share Reply with quote

Є навіть сенс зі Львова рухатись через Влодаву:
- швидше
- не набагато довше
- більше шляху по території України (можна захопити більше населених пунктів України)
- тільки 200км (40-45%) шляху територією Польщі, що впливає на розподіл прибутків
від перевезень пасажирів та вантажу.
Це тільки те, що з першого погляду можна сказати.
Logged
E_09
Active user

Posts: 7805


View Profile
« Reply #3 on: 22.09.14 , 20:09 »
Share Reply with quote

Т.е. наличие евроколеи от Ягодина до Ковеля как бы не в счёт?
И её реконструкция будет дороже, чем постройка новой линии через болота и леса?
Logged
opex
Active user

Posts: 11203


View Profile
« Reply #4 on: 22.09.14 , 21:09 »
Share Reply with quote

За чєй щот стройка вєка?
Logged
Kacher_ua
Active user

Posts: 356


View Profile
« Reply #5 on: 22.09.14 , 21:09 »
Share Reply with quote

ИМХО за эти же деньги протянуть евроколею прямо во Львов проще будет.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3144


View Profile
« Reply #6 on: 22.09.14 , 21:09 »
Share Reply with quote

Топографічна мапа того закутка - тут.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3144


View Profile
« Reply #7 on: 22.09.14 , 21:09 »
Share Reply with quote

Т.е. наличие евроколеи от Ягодина до Ковеля как бы не в счёт?
И её реконструкция будет дороже, чем постройка новой линии через болота и леса?

Холм-Ягодин буде для альтернативного повільного сполучення + вантажні перевезення.
Але ж будували... війна завадила, значить - була потрібна, допоки там була одна держава,
а не три різні, як зараз. Київ-Коростень-Сарни-Ковель - теж ліси були і болота але ж великому
російському державнику Клавдію Немішаєву вони не завадили.
Де тепер великі українські державники???

За чєй щот стройка вєка?
звісно - за рахунок ЄС ))), бо Росія ж не дасть - Росія лобіює 1520 Брест-Холм + LHS.

ИМХО за эти же деньги протянуть евроколею прямо во Львов проще будет.
звідки? від Рави Руської? чи мається на увазі - "посунути" існуючу структуру 1520 в межах Львова,,
щоб поруч прокласти 1435 ?
« Last Edit: 22.09.14 , 21:09 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3144


View Profile
« Reply #8 on: 22.09.14 , 21:09 »
Share Reply with quote

Колись у світлому майбутньому можна було б продовжити через Кременецькі гори в напрямку Хмельницького.
Луцьк - Хмельницький за 2 год - майже казка. Хто буде чинити супротив?

Зараз УЗ пропонує як мінімум з однією пересадкою:
9 год з пересадкою по Львову КРІМ СЕРЕДИ І ЧЕТВЕРГА
10 год з пересадкою по Козятину-1 ПО НЕПАРНИХ
суму вже не рахую, бо однозначно виходить більше ніж справедлива вартість експресу на 200км.



Звідти - ще колись пізніше - на Одесу + ще кудись на схід і/або в східну Молдову (теперішня Молдова),
бо вони скоріш за все після возз'єднання із західною Молдовою (в Румунії) перешиють все на 1435.
« Last Edit: 22.09.14 , 21:09 by Iwan » Logged
I L
Active user

Posts: 987


View Profile
« Reply #9 on: 22.09.14 , 21:09 »
Share Reply with quote

Росія лобіює 1520 Брест-Холм + LHS.

...Россия продолжала работать над проектом широкой колеи до Вены и даже достигла некоторых успехов. Так достижением стало то, что РЖД удалось заручиться поддержкой партнеров, в первую очередь словацкой и украинской стороны. Так, в июле 2013 года между участниками проекта был подписан меморандум о взаимопонимании. Еще одним достижением стало проведение тендера на разработку бизнес-плана ширококолейного коридора. Победитель, американская консалтинговая компания Roland Berger Strategy Consultants, которая в январе текущего года приступила к выполнению задания. Ожидается, что бизнес-план будет готов в четвертом квартале 2014 года. Строительные работы планируется начать в следующем году и завершить в 2025 году. На данный момент инвестиции в строительство ширококолейного участка железной дороги от Кошице до Вены оцениваются в 6,25 млрд евро, еще 240 млн евро будут вложены в сооружение интермодальных терминалов и 130 млн евро – в подвижной состав.

http://cfts.org.ua/articles/chelovek_rzhd_pochemu_izbranie_slovaka_na_post_evrokomissara_po_transportu__eto_pobeda_rossii_645
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 18
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.146 seconds with 20 queries.