Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.11.17 , 03:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Пропозиція: Євроколія Варшава - Влодава - Ковель

Pages: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18]
Reply | Print
Author Topic: Пропозиція: Євроколія Варшава - Влодава - Ковель  (Read 37443 times)
Iwan
Active user

Posts: 3135


View Profile
« Reply #170 on: 22.10.17 , 15:10 »
Share Reply with quote

Львів'яни, на відміну від Міністра (хоч він теж зі Львова), бачать євроколію дещо по іншому - через Львів:
https://www.slideshare.net/HD-Partners/1-34074515 (слайд 7 - 11)

Logged
Iwan
Active user

Posts: 3135


View Profile
« Reply #171 on: 22.10.17 , 15:10 »
Share Reply with quote

Ба більше, львів'яни за концепцією євроколії з Вадул-Сірета до Мостиськ передбачили на генплані Львова міжнародний вокзал з підземними платформами для колій 1435.
Logged
tera
Active user

Posts: 261


View Profile
« Reply #172 on: 29.10.17 , 13:10 »
Share Reply with quote

Ба більше, львів'яни за концепцією євроколії з Вадул-Сірета до Мостиськ передбачили на генплані Львова міжнародний вокзал з підземними платформами для колій 1435.
В цієї теми появилось певне  відгалудження  Львів, якась дивна новина
 http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=123799.0;topicseen  де пасував би цей план.
Я прочитав новину про дві колії на Захід.НЕТ.Потім на ЦТС.
Зрозуміло,Дубневич засвітився.Це не вперше.

Дорожна карта,що зблизить Україну і Польщу
28.11.2016, 15:26

23−24 листопада відбулося спільне засідання Комітету з питань транспорту ВР України і Комісії інфраструктури Сейму Республіки Польща за участю профільних міністрів та керівників Львівщини і Підкарпатського воєводства, яке відбулось 23−24 листопада.

Крок третій. Розвиток залізничної інфраструктури на дільниці Мостиська-Львів. Для цього потрібно продовжити суміщену колію 1435 мм до станцій Судова Вишня і Родатичі. Це дасть змогу здійснити четвертий крок, масштабний — реалізувати проект «Євроколія Варшава Львів».
Тим паче, що на нещодавному засіданні українсько-польської робочої групи з питань транспорту польська сторона висловила зацікавленість у поліпшенні умов залізничного сполучення та поінформувала, що до 2023 року ними планується продовжити модернізацію магістралі Е 30 на відтинку Краків-Жешув (Ряшів)-Медика та лінії № 7 Варшава-Люблін. Окрім того, вони вже працюють над майбутнім збільшенням пропускної здатності залізничних пунктів перетину кордону з Україною. Зокрема, Медика-Мостиська, Дорогуськ-Ягодин і Верхрата-Рава Руська.
І ще один немаловажливий фактор, який свідчить на користь реконструкції залізничних колій на ділянках Рава Руська-Львів та Мостиська 2-Львів на суміщені з дотриманням євростандарту 1435 мм. Це забезпечення під`їзними шляхами майбутніх спільних підприємств, збудованих зарубіжними інвесторами. Мова про такі проекти йшла на щорічному Міжнародному економічному форумі у Трускавці восени цього року.

Підсумок напруженої, але результативної дводенної роботи підбили ініціатор цієї зустрічі Голова Комітету з питань транспорту Верховної Ради України Ярослав Дубневич та Голова Комісії інфраструктури Сейму Республіки Польща Богдан Жоньца:
http://wz.lviv.ua/ukraine/187958-dorozhna-karta-shcho-zblyzyt-ukrainu-i-polshchu

Добавлю.

Учасники дискусійної панелі запропонували низку цікавих перспективних проектів. Зокрема, відновлення євроколії до станції Хирів,
http://gazeta.lviv.ua/2017/10/28/novi-mizhnarodni-zaliznichni-spoluchennya-ta-punkti-propusku-shhe-avtobani-yevropejskogo-zrazka-pidsumki-xvii-mizhnarodnogo-ekonomichnogo-forumu-v-transportnij-sferi/


« Last Edit: 29.10.17 , 19:10 by tera » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3135


View Profile
« Reply #173 on: 29.10.17 , 21:10 »
Share Reply with quote

Добавлю.

Учасники дискусійної панелі запропонували низку цікавих перспективних проектів. Зокрема, відновлення євроколії до станції Хирів,
http://gazeta.lviv.ua/2017/10/28/novi-mizhnarodni-zaliznichni-spoluchennya-ta-punkti-propusku-shhe-avtobani-yevropejskogo-zrazka-pidsumki-xvii-mizhnarodnogo-ekonomichnogo-forumu-v-transportnij-sferi/

Хирів - у проекті Dolina Kolejowa (загугліть) туристичний поїзд через багато країн - колишніх складових Австро-Угорської імперії.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3135


View Profile
« Reply #174 on: 31.10.17 , 10:10 »
Share Reply with quote

Польська Залізниця опоблікувала розклади українських міжнародних потягів на 2017-2018 рік:



Тепер собі уявіть: з Плянти (Безволі) до Влодави на 39 км (по прямій) далі, ніж до Парчева, що в перерахунку на час займе не більше, ніж пів години ходу.

Гіпотетичне прибуття у Влодаву - 20:50. Далі можете самі дофантазувати, коли б він був у Ковелі при наявності євроколії Кошари-Ковель. ... і це без усяких експресів... звичайний повільний поїзд. З експресами з Варшави до Влодави буде 2 год їзди.
Logged
VB
Active user

Posts: 2686


View Profile
« Reply #175 on: 31.10.17 , 11:10 »
Share Reply with quote

А саме краще, - літаком. Ніхто ніяких на Влодаві будов робити не буде.
Logged
tera
Active user

Posts: 261


View Profile
« Reply #176 on: 10.11.17 , 23:11 »
Share Reply with quote

Quote
Крок третій. Розвиток залізничної інфраструктури на дільниці Мостиська-Львів.

НА ЛЬВІВЩИНІ ВИЗНАЧИЛИ МІСЦЕ ПІД «СУХИЙ ПОРТ»
01 листопада 2017

Львівська ОДА визначила низку земельних ділянок в Мостиському районі, які запропонує приватним інвесторам для будівництва логістичних потужностей.
Біля кордону з Польщею планують збудувати великий логістичний хаб, товари до якого возитимуть залізницею. Про це розповів Tvoemisto.tv начальник управління інвестиційної політики Львівської ОДА Роман Матис.
За його словами, ділянки вибрані неподалік від кінцевої точки європейської колії, яка заходить на територію України, відтак привозити та вивозити вантажі з цього порту можна буде саме залізницею.
За його словами, поки що статус цих ділянок опрацьовують і навесні наступного року бізнесменам представлять інвестиційний проект.
На думку Романа Матиса, його мають реалізувати саме приватні інвестори, область лише вибере землю і продасть її на аукціоні .
За його словами, перспективу такий логістичний центр має дуже велику, тому зараз перевезення зосереджені на автотранспорт, а залізницею перевозити товари значно дешевше. Матис розповів, що логістичні центри, які працюють у Польщі біля гілки широкої колії «забиті», там немає вільного місця. Відтак, створення «сухого порту» біля кордону з Польщею було би дуже вигідно для великих виробників, бо вони уже потребують більше площ під логістику.
http://tvoemisto.tv/news/na_lvivshchyni_vyznachyly_mistse_pid_suhyy_port_89480.html
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.153 seconds with 20 queries.