Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.10.18 , 03:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: Євроколія Варшава - Влодава - Ковель

Pages: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18]
Print
Author Topic: Пропозиція: Євроколія Варшава - Влодава - Ковель  (Read 48480 times)
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #170 on: 22.10.17 , 15:10 »
Share

Львів'яни, на відміну від Міністра (хоч він теж зі Львова), бачать євроколію дещо по іншому - через Львів:
https://www.slideshare.net/HD-Partners/1-34074515 (слайд 7 - 11)

Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #171 on: 22.10.17 , 15:10 »
Share

Ба більше, львів'яни за концепцією євроколії з Вадул-Сірета до Мостиськ передбачили на генплані Львова міжнародний вокзал з підземними платформами для колій 1435.
Logged
tera
Active user

Posts: 445


View Profile
« Reply #172 on: 29.10.17 , 13:10 »
Share

Ба більше, львів'яни за концепцією євроколії з Вадул-Сірета до Мостиськ передбачили на генплані Львова міжнародний вокзал з підземними платформами для колій 1435.
В цієї теми появилось певне  відгалудження  Львів, якась дивна новина
 http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=123799.0;topicseen  де пасував би цей план.
Я прочитав новину про дві колії на Захід.НЕТ.Потім на ЦТС.
Зрозуміло,Дубневич засвітився.Це не вперше.

Дорожна карта,що зблизить Україну і Польщу
28.11.2016, 15:26

23−24 листопада відбулося спільне засідання Комітету з питань транспорту ВР України і Комісії інфраструктури Сейму Республіки Польща за участю профільних міністрів та керівників Львівщини і Підкарпатського воєводства, яке відбулось 23−24 листопада.

Крок третій. Розвиток залізничної інфраструктури на дільниці Мостиська-Львів. Для цього потрібно продовжити суміщену колію 1435 мм до станцій Судова Вишня і Родатичі. Це дасть змогу здійснити четвертий крок, масштабний — реалізувати проект «Євроколія Варшава Львів».
Тим паче, що на нещодавному засіданні українсько-польської робочої групи з питань транспорту польська сторона висловила зацікавленість у поліпшенні умов залізничного сполучення та поінформувала, що до 2023 року ними планується продовжити модернізацію магістралі Е 30 на відтинку Краків-Жешув (Ряшів)-Медика та лінії № 7 Варшава-Люблін. Окрім того, вони вже працюють над майбутнім збільшенням пропускної здатності залізничних пунктів перетину кордону з Україною. Зокрема, Медика-Мостиська, Дорогуськ-Ягодин і Верхрата-Рава Руська.
І ще один немаловажливий фактор, який свідчить на користь реконструкції залізничних колій на ділянках Рава Руська-Львів та Мостиська 2-Львів на суміщені з дотриманням євростандарту 1435 мм. Це забезпечення під`їзними шляхами майбутніх спільних підприємств, збудованих зарубіжними інвесторами. Мова про такі проекти йшла на щорічному Міжнародному економічному форумі у Трускавці восени цього року.

Підсумок напруженої, але результативної дводенної роботи підбили ініціатор цієї зустрічі Голова Комітету з питань транспорту Верховної Ради України Ярослав Дубневич та Голова Комісії інфраструктури Сейму Республіки Польща Богдан Жоньца:
http://wz.lviv.ua/ukraine/187958-dorozhna-karta-shcho-zblyzyt-ukrainu-i-polshchu

Добавлю.

Учасники дискусійної панелі запропонували низку цікавих перспективних проектів. Зокрема, відновлення євроколії до станції Хирів,
http://gazeta.lviv.ua/2017/10/28/novi-mizhnarodni-zaliznichni-spoluchennya-ta-punkti-propusku-shhe-avtobani-yevropejskogo-zrazka-pidsumki-xvii-mizhnarodnogo-ekonomichnogo-forumu-v-transportnij-sferi/


« Last Edit: 29.10.17 , 19:10 by tera » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #173 on: 29.10.17 , 21:10 »
Share

Добавлю.

Учасники дискусійної панелі запропонували низку цікавих перспективних проектів. Зокрема, відновлення євроколії до станції Хирів,
http://gazeta.lviv.ua/2017/10/28/novi-mizhnarodni-zaliznichni-spoluchennya-ta-punkti-propusku-shhe-avtobani-yevropejskogo-zrazka-pidsumki-xvii-mizhnarodnogo-ekonomichnogo-forumu-v-transportnij-sferi/

Хирів - у проекті Dolina Kolejowa (загугліть) туристичний поїзд через багато країн - колишніх складових Австро-Угорської імперії.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #174 on: 31.10.17 , 10:10 »
Share

Польська Залізниця опоблікувала розклади українських міжнародних потягів на 2017-2018 рік:



Тепер собі уявіть: з Плянти (Безволі) до Влодави на 39 км (по прямій) далі, ніж до Парчева, що в перерахунку на час займе не більше, ніж пів години ходу.

Гіпотетичне прибуття у Влодаву - 20:50. Далі можете самі дофантазувати, коли б він був у Ковелі при наявності євроколії Кошари-Ковель. ... і це без усяких експресів... звичайний повільний поїзд. З експресами з Варшави до Влодави буде 2 год їзди.
Logged
VB
Active user

Posts: 3363


View Profile
« Reply #175 on: 31.10.17 , 11:10 »
Share

А саме краще, - літаком. Ніхто ніяких на Влодаві будов робити не буде.
Logged
tera
Active user

Posts: 445


View Profile
« Reply #176 on: 10.11.17 , 23:11 »
Share

Quote
Крок третій. Розвиток залізничної інфраструктури на дільниці Мостиська-Львів.

НА ЛЬВІВЩИНІ ВИЗНАЧИЛИ МІСЦЕ ПІД «СУХИЙ ПОРТ»
01 листопада 2017

Львівська ОДА визначила низку земельних ділянок в Мостиському районі, які запропонує приватним інвесторам для будівництва логістичних потужностей.
Біля кордону з Польщею планують збудувати великий логістичний хаб, товари до якого возитимуть залізницею. Про це розповів Tvoemisto.tv начальник управління інвестиційної політики Львівської ОДА Роман Матис.
За його словами, ділянки вибрані неподалік від кінцевої точки європейської колії, яка заходить на територію України, відтак привозити та вивозити вантажі з цього порту можна буде саме залізницею.
За його словами, поки що статус цих ділянок опрацьовують і навесні наступного року бізнесменам представлять інвестиційний проект.
На думку Романа Матиса, його мають реалізувати саме приватні інвестори, область лише вибере землю і продасть її на аукціоні .
За його словами, перспективу такий логістичний центр має дуже велику, тому зараз перевезення зосереджені на автотранспорт, а залізницею перевозити товари значно дешевше. Матис розповів, що логістичні центри, які працюють у Польщі біля гілки широкої колії «забиті», там немає вільного місця. Відтак, створення «сухого порту» біля кордону з Польщею було би дуже вигідно для великих виробників, бо вони уже потребують більше площ під логістику.
http://tvoemisto.tv/news/na_lvivshchyni_vyznachyly_mistse_pid_suhyy_port_89480.html
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #177 on: 08.03.18 , 15:03 »
Share

Тут така справа.

Естонія і Фінляндія планують збудувати найдовший у світі підводний залізничний тунель
18 лютого

Фінляндія та Естонія планують збудувати підводний тунель між столицями, які розташовані на протилежних сторонах Фінської затоки. Інвестиція має бути продовженням залізничної лінії Rail Baltica, яка зв'язує Гельсінки з Талліном і з Варшавою, повідомляє Gazeta Wyborcza.
Як зазначається, запланований морський підводний тунель, довжиною 103 км, стане найдовшим в світі. Його вартість оцінили майже у €20 млрд. Планується, що проект почнуть реалізовувати у 2025 році і завершать до 2040 року. Новий маршрут дозволить скоротити час проїзду між Гельсінкі і Талліном з 3 годин до 30 хвилин.
Незважаючи на те, що більша частина Фінляндії лежить на материку, найкоротші шляхи з неї до Західної і Центральної Європи зараз прокладені морем. З запуском у 2026 році іншого амбітного європейського проекту - Rail Baltica - Гельсінкі отримає пряме високошвидкісне залізничне сполучення з балтійськими столицями і Варшавою.

Про користь від нового проекту вже заявили обидві балтійські країни. У Гельсінках та прилеглій місцевості працюють десятки тисяч естонців, які щоденно їдуть на роботу. Зараз їм доводиться витрачати на подорож майже три години на поромі. Після запуску підводного маршруту цей час буде зменшений втричі.
У дослідженні зазначається, що частина грошей від продажу квитків повинна використовуватися для обслуговування тунелю. Потяги, що рухаютимуться між столицями, уряди обидвох країн щорічно фінансуватимуть на суму €280 млн. впродовж 40-ка років.
За попередніми оцінками вартість втілення проекту тунелю становитиме від €13 до €20 млрд. Найбільш ефективною моделлю для фінансування вважають державно-приватне партнерство, 40% вартості профінансує ЄС. Детальніше оцінити витрати мають до весни 2018 року.
За рік тунелем зможуть скористатися щонайменше 23 млн пасажирів.
https://zaxid.net/estoniya_i_finlyandiya_planuyut_zbuduvati_naydovshiy_u_sviti_pidvodniy_zaliznichniy_tunel_n1449447

До початку будівництва УЗ повинна б таки вагон до Естонії пробити,щоб через 15 років можна було в Гельсінкі добратись.
Якщо євроколія Одеса-Київ-Кошари-Влодава "вріжеться" в RailBaltica, то Україна додасть ще кілька мільйонів своїх пасажирів, які поїдуть на збір трускавок до Фінляндії.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4186


View Profile
« Reply #178 on: 09.03.18 , 23:03 »
Share

Якщо євроколія Одеса-Київ-Кошари-Влодава "вріжеться" в RailBaltica, то Україна додасть ще кілька мільйонів своїх пасажирів, які поїдуть на збір трускавок до Фінляндії.

Максимум, до Каунаса доїдуть))
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.082 seconds with 21 queries.