Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.05.20 , 08:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: Побудова ділянки колії в обхід м. Ківерці

Pages: [1] 2 3
Print
Author Topic: Пропозиція: Побудова ділянки колії в обхід м. Ківерці  (Read 7823 times)
taras1986
User

Posts: 128


View Profile
« on: 25.09.14 , 11:09 »
Share

Добавлю і я свою пропозицію. Думаю буде цікаво.
Потяги 78,88,84,98 прямуючи з Ковеля до Рівного роблять заїзд в обласний центр - м.Луцьк.
Пропонується побудувати ділянку колії в обхід м. Ківерці, щоб не витрачати час на 1 зміну напрямку руху потягу.

Загальна схема


Схема нової ділянки


Схема нової ділянки на знімку з космосу


Більш крупніша схема


Довжина ділянки


Довжина маршруту при теперішніх умовах


Довжина нової ділянки порядка 3,2 км.
Так от на ділянці Рожище-Ківерці-Луцьк найшвидшим потягим витрачається 52 хв (22 хв. стоянки в м.Ківерці та 14 хв (18 км) на ділянку Рожище-Ківерці і 16 хв (13км) на ділянку Ківерці-Луцьк).
Нова схема зменшує маршрут на 2,5 км до 28 км. Радіуси кривих досить значні, тому середня швидкість на новій ділянці з Рожищ до Луцька повинна бути не менше 75 км/год.
Тоді на дану ділянку буде витрачатися приблизно 23 хв, замість теперішніх мінімальних 52-х.
Пасажири станції Ківерці ніяк не постраждають, так як потяг всеодно буде робити зупинку там після ст. Луцьк.
Приміські поїзди залишити на тому самому маршруті, тобто через ст. Ківерці.
« Last Edit: 25.09.14 , 12:09 by logist » Logged
Utopist
Active user

Posts: 3176


View Profile
« Reply #1 on: 25.09.14 , 11:09 »
Share

По-моему проще поезда, которые до Ковеля, укоротить до Луцка (может кроме одного-двух), и передать на обслуживание другим депо. Возможно, какой-нибудь продлить от Луцка до Львова.
Logged
pabel
Active user

Posts: 3437


View Profile
« Reply #2 on: 25.09.14 , 12:09 »
Share

О, я тоже когда-то предлагал построить соединительную ветку от ведомственной ст. Новая (Димитровпогрузтранс) до Гродовки, с частичным использованием существующей ведомственной ж.д. ветки, чтобы грузовые поезда на АКХЗ из Доброполья (а тогда многие говорили об электрификации участка Красноармейск - Доброполье) шли в обход Красноармейска, не было переприцепки лока, не занимали станционные пути и т.д. Мол, на базе ст. Новая создать грузопассажирскую станцию Красноармейск-II (примастырив ожидалку рядом с ныне демонтированным о.п. 83 км), часть ведомственных путей передать УЗ... Для мечтаний тема хорошая, но реальность ныне, увы, горше надежд...
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4450


View Profile
« Reply #3 on: 25.09.14 , 13:09 »
Share

Ідея добра (з точки зору споживача - пасажира), сам не раз про це думав, особливо в контексті євроколії через Луцьк.

Якщо з північно-східного боку Луцька заводитимуть євроколію
(бо в іншому місці навряд чи вже можливо - все щільно забудоване),
то "під шумок" добудувати цей обхід буде простіше.

Також цікавить перетин з автомагістраллю: можливо для залізниці і того потічка зробити спільний міст,
а саму колію витягнути уздовж потічка (це дещо видовжить колію + зменшить радіуси кривих)?
Там не був, а тому важко зорієнтуватись.

Не потрібно переживати, що пишемо це все марно. Навіть через 10 чи 20-30 років ці напрацювання/ідеї можуть
стати в нагоді.

Одним словом, я - "за".
Logged
taras1986
User

Posts: 128


View Profile
« Reply #4 on: 25.09.14 , 14:09 »
Share

Ідея добра (з точки зору споживача - пасажира), сам не раз про це думав, особливо в контексті євроколії через Луцьк.
Та я думаю не тільки з точки зору споживача. Навіть залізниця виграє в економії по 30 хв в кожному напрямку.

Також цікавить перетин з автомагістраллю: можливо для залізниці і того потічка зробити спільний міст,
а саму колію витягнути уздовж потічка (це дещо видовжить колію + зменшить радіуси кривих)?
Там не був, а тому важко зорієнтуватись.
Там дуже маленький потічок, який з вікон автомобіля майже не помітний. Однозначно потрібно робити насип для залізниці, такий самий, як далі в сторону Ківерців, тому що це основна дорога, яка з'єднує Луцьк із фактично містом-супутником, хоча і райцентром, Ківерцями, також багато транспорту рухається далі, до Маневич, Любешова та Білорусії, траса досить таки жива.
Але закладати більшу довжину мосту, розраховану під можливе розширення дороги до 2+2, думаю на варто, там не настільки щільний потік автомобілів, плюс існуючий міст, трохи далі в сторону Ківерців все ж розрахований на дорогу 1+1. Хоча якщо робити спільний міст над дорогою та потічком, що логічно і економічно виправданіше, можна і заклсти перспективне розширення автодороги.
Logged
taras1986
User

Posts: 128


View Profile
« Reply #5 on: 25.09.14 , 14:09 »
Share

По-моему проще поезда, которые до Ковеля, укоротить до Луцка (может кроме одного-двух), и передать на обслуживание другим депо. Возможно, какой-нибудь продлить от Луцка до Львова.
Взагалі Ковель досить таки серйозне залізничне місто із відповідною інфраструкткрою, там навіть переобладнують пасажирські вагони. Думаю з часом принаймні 1420мм Ковель-Ягодин приведуть до ладу і будуть серйозно використовувати станцію як перевалочний вузол і хаб.
Відносно ділянки Луцьк-Львів, її будували з під'їздом до багатьох сіл (за певну фінансову винагороду). Через це її можна спрямити не менше ніж на 10-15 км і при умові електрифікації може бути цікаво, але зараз ніхто не пустить потяг в обхід, та ще й по неелектрифікованій ділянці.
Хоча, аби 13-й потяг пустили через Луцьк, могло би бути цікаво. При всіх прицепках і відцепках вийщов би маршрут десь на 3 години довшим, які можна було би забрати на станціях відправлення (хоча з Києва можна і 4 години забрати для більшого часу обслуговування в Ужгороді).
Прямий пасажиропотік як з Луцька, так і з Рівного до Ужгорода є. Сам таким є :)
Приблизно так:
Київ-Луцьк-Ужгород
16:01-23:43-10:48
Ужгород-Луцьк-Київ
15:25-01:30-10:01
Але це все уже інша розмова, до речі можна створити і відповідну тему :)
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5566


View Profile
« Reply #6 on: 25.09.14 , 18:09 »
Share

Обхід Ківерців непогана ідея, сам колись про це думав.

Проблема в тому, що тем Івана майже не коментують активні старожили форуму. В темах збираються переважно фантазери. Раціональні ідеї, як от обхід Ківерців, вичленити майже неможливо.

Київ-Луцьк-Ужгород, як і євроколія до Луцька з південного сходу -- це вже мрак.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4450


View Profile
« Reply #7 on: 25.09.14 , 19:09 »
Share

Обхід Ківерців непогана ідея, сам колись про це думав.

Проблема в тому, що тем Івана майже не коментують активні старожили форуму. В темах збираються переважно фантазери. Раціональні ідеї, як от обхід Ківерців, вичленити майже неможливо.

Київ-Луцьк-Ужгород, як і євроколія до Луцька з південного сходу -- це вже мрак.

Перепрошую за очевидну помилку "з південного сходу" треба читати "з північного сходу",
тобто, з боку Ківерець... тобто, ця крива бічниця (в обхід Ківерців) може бути суміщена із євроколією...
якщо вона там буде взагалі.... щоб пройти через Луцьк по наявній трасі, і вийшовши на півдні Луцька,
попрямувати в бік Дубна - Кременця - ... - Хмельницького (якось так).

п.м. щойно переглянув - немає в мене "з південного сходу" і не було, то ти збив мене з пантелику.
« Last Edit: 25.09.14 , 19:09 by Iwan » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5566


View Profile
« Reply #8 on: 26.09.14 , 02:09 »
Share

та я просто так написав, з якого пофіг сходу -- все одно це печально.. Якщо це мрії на 30+ років, то й так треба написати у темі.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2734


View Profile
« Reply #9 on: 26.09.14 , 12:09 »
Share

We also need:
- a right turn from the mail line just short of Hrebinka (towards Cherkasy) and
- a right turn from the mail line just short of Bohdanivka (Chornolisa, towards Kirovohrad).
« Last Edit: 26.09.14 , 12:09 by Easttripper » Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 26.09.14 , 02:09