Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
28.05.17 , 15:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Польские железные дороги

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10
Reply | Print
Author Topic: Польские железные дороги  (Read 21168 times)
zayats1
Guest
« Reply #10 on: 30.12.14 , 09:12 »
Share Reply with quote

Можете їхати так. Дешевше зі Львова варіантів мабуть немає. Швидше ще є варіант через Люблін автобусом зі Стрийської, а в Любліні на Польські Бас, але дорожче десь на 70 грн.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3108


View Profile
« Reply #11 on: 17.05.15 , 04:05 »
Share Reply with quote

Колеги, такі питання по Пшевозам Регіональним. Якщо сідати на зупинці, де відсутня каса, то треба по електричці відразу йти шукати кондуктора щоб виписав квиток? Чи просто сидіти собі і чекати коли він прийде? А якщо пройде певний час і ми проїдемо якусь станцію, де каса є, то буде якась додаткова комісія чи штраф за купівлю квитка в потязі? І ще: якщо 2 сегменти поїздки будуть на потягах Пшевозів регіональних, то чи можна купувати 1 прямий квиток? Чи є якась економія на цьому? Чи може кондуктор, взагалі, такі квитки продавати? Якось можна визначити через інтернет чи є на певній станції/зупинці каса?
Logged
dmitro
Active user

Posts: 4807


View Profile
« Reply #12 on: 17.05.15 , 11:05 »
Share Reply with quote

Нашел с чем заморачиваться.
В старых поездах (наподобие Гродно--Белосток) кондукторы выходят на перрон и сами смотрят за безопасностью отправления и дают свисток. И...при мне некоторые покупали у кондуктора билет Кузница--Белосток. И платили же столько, сколько и я платил в кассе Кузницы. Никакого сбора не было. Тихонько сидели на своих местах и ждали пана-кондуктора.
В относительно новых (типа Тересполь--Луков сейчас ходят), то там пассажиры чтобы зайти/выйти в вагон нажимают на кнопочку на дверях (типа, как в Штадлерах). Кондукторы здесь на платформу не выходят (во всяком случае я не видел).
Да и поезда у них не наши эльки в 10 вагонов. У них в регионалах кондуктора за 2 минуты найдешь.
« Last Edit: 17.05.15 , 11:05 by dmitro » Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3108


View Profile
« Reply #13 on: 17.05.15 , 12:05 »
Share Reply with quote

Я просто пока только на TLK ездил, поэтому и распрашиваю :)
Т.е. прямой билет они продадут без проблем?
« Last Edit: 17.05.15 , 12:05 by Bankir_UA » Logged
dmitro
Active user

Posts: 4807


View Profile
« Reply #14 on: 17.05.15 , 15:05 »
Share Reply with quote

Думаю, без проблем продадут. Но на листик выпиши вариант со временем, чтобы им легче понять было.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20673


View Profile
« Reply #15 on: 17.05.15 , 15:05 »
Share Reply with quote

Колеги, такі питання по Пшевозам Регіональним. Якщо сідати на зупинці, де відсутня каса, то треба по електричці відразу йти шукати кондуктора щоб виписав квиток?
за правилами так
Quote
Чи просто сидіти собі і чекати коли він прийде?
за правилами - це гірше, бо у такому разі пасажир одержує не можливість купити квиток а сплатити штраф, насправді кондуктори іноді ставляться поблажливо, особливо якщо бачать що насправді пасажир наміру проїхати безкоштовно сподіваючись що кондуктор до нього не дойде - не мав і взагалі іноземець.
Quote
А якщо пройде певний час і ми проїдемо якусь станцію, де каса є, то буде якась додаткова комісія чи штраф за купівлю квитка в потязі?
не вигадуйте проблему там, де її немає. Ви ж скажете на якій станції сіли. Тим більше якщо Ви самі кондуктора знайшли - то це ж швидко відбудеться
Quote
І ще: якщо 2 сегменти поїздки будуть на потягах Пшевозів регіональних, то чи можна купувати 1 прямий квиток? Чи є якась економія на цьому?
так (крім екзотичних випадків, про які я напишу трохи далі), адже тариф регресивний. Зрештою Ви самі можете пересвідчитись, сайт biletyregionalne уміє продавати квиток на проїзд з пересадкою, щоправда не дуже очевидно як змусити його це зробити.
Отже:
-спершу сайтом rozlkad-pkp.pl треба викликати розклад на ПЕРШИЙ СЕГМЕНТ вашої поздки. Коло сегмента буде кнопка покупки квитка (що веде на сайт biletyregionalne), треба її натиснути. Увага, якщо ввести одразу повний маршрут (з пересадкою) - то сайт rozklad-pkp не показуватиме кнопку "купити" і перейти до покупки не буде змоги. Тому слід починати саме з 1-го сегмента.

-далі коли воно перекине з сайту з rozklad-pkp на сайт biletyregionalne - слід обрати поїзд і при цьому кнопку Dalej (що веде на крок, де буде ціна) не натискати, а натомість натинути Dodaj kolejny odcinek - і вибрати станцію призначення наступного сегмента. При потребі це можна повтори, якщо треба 3-й сеґмент. І вже коли всі потрібні сегменти обрані - тиснути Dalej

Є щоправда дуже екзотичні випадки, коли поєднання сегментів не дає економії, а саме:
1. коли один з сеґментів повністю в межах воєводства, в якому місцева влада для внутрішньовоєводських поїздок забезпечила нижчий тариф на проїзд у регіональних, ніж мав-би такий проїзд коштувати по загальнопольскому реґіональному тарифу.
З додаванням іншого сегмента -  маршрут перестає бути внутрішньовоєводським і тому тарифікується весь повністю за загальнопольським тарифом.

Наприклад Перемишль - Ряшів, повністю в межах підкарпатського воєводства. На таку відстань звичайний регіональний тариф мав-би бути 18,6 злотих, але за "підкарпатським" тарифом вартість проїзду у цьому разі - 10,53.

Якщо хочеться їхати наприклад Перемишль - Тарнув на потягах PR - то прямий квиток Перемишль - Тарнув буде 27,10 зл, а суто ділянка Ряшів - Тарнув коштує 17,10 зл.
Як бачите - суцільний квиток майже не дав економії (бо вся ділянка по підкарпатському воєводству у випадку суцільного квитка рахується по більш високому загальнопольському тарифу).
З цього не випливає що суцільних квитків брати не треба. Як раз треба, просто по максимуму використовувати нижчий тариф і розбивати там, де він закінчується

Наприклад правильний набір квитків, щоб покрити поїздку на Regio: Перемишль - Ряшів + Ряшів - Тарнув - це 1-й квиток на маршрут Перемишль - Валки (суцільний квиток, що покриває маршрут 1-го поїзда повністю і маршрут 2-го поїзда до останьої станції, до котрої діє "підкарпатський" тариф, коштує 16,38 зл) і 2й- квиток Валки - Тарнув (5,3 зл) - на залишок шляху.

2. У попередньому випададку ми розглядали ситуацію коли квиток береться перед відходом, тобто жодні спецпропозиції з нижчою ціною при покупці завчасно не розглядались. У випадку спецпропозицій - їх треба продивитись посегментно.
Quote
Чи може кондуктор, взагалі, такі квитки продавати?
може
Quote
Якось можна визначити через інтернет чи є на певній станції/зупинці каса?
сайт PR, далі w regionach, далі обрати воєводство і перейти на Punkty odprawy podróżnych
« Last Edit: 17.05.15 , 18:05 by Maxy » Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3108


View Profile
« Reply #16 on: 17.05.15 , 18:05 »
Share Reply with quote

Маху, дякую за консультацію. Це я влітку планую побувати в Гданську, а заодно треба буде потрапити в містечко Pinczyn, де працюють друзі. Rozklad-pkp малює проїзд на Пшевозах регіональних через станцію Tczew. Туди то я візьму квиток або через інтернет, або в касі у Гданську, а от назад не знаю точної дати поїздки, тому й запитував про кондукторів.
Logged
Ігор з Вінниці
Guest
« Reply #17 on: 26.06.15 , 22:06 »
Share Reply with quote

Підкажіть. Чи діють знижки на Regio потяги для українських громадян? В моєму випадку - дитина 6 років, не навчається. Думаю купити квиток зі знижкою 37%  "uczeń". Але якось стрьомно.
Logged
kop
Active user

Posts: 5294


View Profile
« Reply #18 on: 26.06.15 , 22:06 »
Share Reply with quote

нет, не действует.
на беларусов по кр. мере :(
Logged
Ігор з Вінниці
Guest
« Reply #19 on: 27.06.15 , 12:06 »
Share Reply with quote

Жаль. А так хотелось сэкономить (
Спасибо за ответ.
Logged
Tags: pkp poland 
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.119 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 16.06.15 , 01:06