Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.10.17 , 20:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Польские железные дороги

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17
Reply | Print
Author Topic: Польские железные дороги  (Read 28007 times)
Iwan
Active user

Posts: 2955


View Profile
« Reply #100 on: 18.07.17 , 12:07 »
Share Reply with quote

Ок. Тут дві категорії:
1) ті, хто готовий теліпатися 3 год (як в електричках) але для них трохи дорогувато;
2) ті, для яких ціна нормальна але 3 год - низький рівень сервісу.
При нормальній ціні 200+грн (знижувати вже нікуди) єдиною перспективою для приваблення клієнтів залишається організація ПМК на ходу.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21145


View Profile
« Reply #101 on: 19.07.17 , 15:07 »
Share Reply with quote

По-друге знижувати ціну там насправді трішки ще є куди.

По перше там мінімум 1 євро зайвий в ціні плацкарти. А все тому, що на всі маршрути, що пролягають через Ягодин - діють окремі, збільшені розміри плацкарт. Якщо хто забув - у 2003 році окремі вищі ціни на плацкарту суто через те, що маршрут пролягає через Ягодин були запроваджені, як свого роду примусова пожертва у фонд порятунку поїзда Київ - Берлін, хоч в документах це не фіксувалось (по документах просто ті, чий маршрут пролягає через Ягодин платять більше у спільний котел, а УЗ "зі спільного котла" доплачувала останній рік ДБ, за те, щоб врятувати Київ - Берлін). Але не помогло, Київ - Берлін давно собі здох, однак окрема табличка збільшених цін плацкарт, що застосовується винятково на підставі факту, що маршрут пролягає через Ягодин - нажаль досі чинна.
По друге навіть після всього цього - можна було б говорити що ціну далі знижувати нікуди, якби це був рухомий склад з нормальними кріслами 2-го класу, приблизно як у IC+.
А зважаючи що де факто рейси виконує 630М з тісними пластиковими сидіннями, котрі чесніше було б вважати 3-м класом, гіпотетично можна було б на цій підставі ще один додатковий зменшуючий множник запровадити.

Але я не прихильник розширення аудиторії на цьому маршруті шляхом збільшення ціни, бо буде як з попередником.

Quote
низький рівень сервісу
у даному разі йдеться не так про сервіс у вужчому розумінні цього слова, я к про ті вигоди, що гіпотетично міг-би мати залізничний транспорт у порівнянні з автобусом, але у даному разі не виявляє їх повністю. Але погоджуюсь, зараз це єдиний перспективний напрямок, за яким можна працювати щоб добитись збільшення кількості пасажирів
Quote
) єдиною перспективою для приваблення клієнтів залишається організація ПМК на ходу.
не цілком так.
Видовження маршрута на схід до більших міст дасть більше пасажирів, мало того, я-б його гнав з Києва через Сарни, але для цього треба адекватний рухомий склад (бо на сидіннях Pesa 7 годин змушувати людей сидіти - це перебор).
Logged
E_09
Active user

Posts: 7793


View Profile
« Reply #102 on: 19.07.17 , 16:07 »
Share Reply with quote

... Там радше може дійти до проанонсованого Здолбунів - Холм (МВРС та провідниці були зі Здолбунова). Як буде з "коптінням контактної мережі" - побачимо згодом.
:/ А хіба ділянку Ковель - Холм електрифіковано?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2955


View Profile
« Reply #103 on: 19.07.17 , 16:07 »
Share Reply with quote

... Там радше може дійти до проанонсованого Здолбунів - Холм (МВРС та провідниці були зі Здолбунова). Як буде з "коптінням контактної мережі" - побачимо згодом.
:/ А хіба ділянку Ковель - Холм електрифіковано?
Здолбунів-Ковель електрифіковано. Песа здолбунівська... і, як на "урочистому запуску" анонсували, якщо буде популярний, то буде зі Здолбунова через Рівне.
Logged
volotar
Active user

Posts: 335


View Profile
« Reply #104 on: 19.07.17 , 16:07 »
Share Reply with quote

По перше там мінімум 1 євро зайвий в ціні плацкарти. А все тому, що на всі маршрути, що пролягають через Ягодин - діють окремі, збільшені розміри плацкарт.

А хіба це не стосується виключно плацкарт в спальні вагони? НЯП, така, відносно висока, ціна плацкарти на Песу - через те, що для цього маршруту на плацкарту не поширили знижку 80%.

UPD: 89 км - 3 €  згідно http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z1834-12/paran68
Інше питання, чому Песу не зарахували до "поїздів, що курсують у прикордонному сполученні" ?
« Last Edit: 19.07.17 , 16:07 by volotar » Logged
Andersen
Active user

Posts: 1815


View Profile
« Reply #105 on: 19.07.17 , 17:07 »
Share Reply with quote

Quote
єдиною перспективою для приваблення клієнтів залишається організація ПМК на ходу.
не цілком так.
Видовження маршрута на схід до більших міст дасть більше пасажирів, мало того, я-б його гнав з Києва через Сарни, але для цього треба адекватний рухомий склад (бо на сидіннях Pesa 7 годин змушувати людей сидіти - це перебор).
Well, the time en route could be shortened by >one hour if the border formalities were done en route.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21145


View Profile
« Reply #106 on: 19.07.17 , 22:07 »
Share Reply with quote

По перше там мінімум 1 євро зайвий в ціні плацкарти. А все тому, що на всі маршрути, що пролягають через Ягодин - діють окремі, збільшені розміри плацкарт.

А хіба це не стосується виключно плацкарт в спальні вагони?
передивився, справда так..
Quote
НЯП, така, відносно висока, ціна плацкарти на Песу - через те, що для цього маршруту на плацкарту не поширили знижку 80%.
всі ці центрально- і східноєвропейські знижки - вони завжди поширюються суто на квиток.
Хоча зараз перерахував - схоже на перемиський IC+ справді ціна плацкарти береться з таблички для IC+ (там величини за межею добра і зла) і далі застосована до них знижка 80%. Але якщо справді так - це безпрецедентна практика.

Втім це не позбавляє сенсу пропозицію якось скасувати цю ягодинську надбавку, може хоч поїзд Київ - Варшава возитиме на по ~20 пасажирів, а хоча б 4 десятки.
Quote
UPD: 89 км - 3 €  згідно http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z1834-12/paran68
Інше питання, чому Песу не зарахували до "поїздів, що курсують у прикордонному сполученні" ?
ну мабуть тому-що "в прикордонному сполученні" - це мало б бути щось до ~10 км назразок Ягодин - Дорогузьк, а не 89 км, як тут.
Logged
volotar
Active user

Posts: 335


View Profile
« Reply #107 on: 20.07.17 , 12:07 »
Share Reply with quote

Quote
НЯП, така, відносно висока, ціна плацкарти на Песу - через те, що для цього маршруту на плацкарту не поширили знижку 80%.
всі ці центрально- і східноєвропейські знижки - вони завжди поширюються суто на квиток.
Хоча зараз перерахував - схоже на перемиський IC+ справді ціна плацкарти береться з таблички для IC+ (там величини за межею добра і зла) і далі застосована до них знижка 80%. Але якщо справді так - це безпрецедентна практика.

І, в результаті цих хитрих маніпуляцій, виходить, що 98 км в IC+ коштують дешевше, аніж 89 км в Песі при однаковому розмірі знижки :)

Quote
Втім це не позбавляє сенсу пропозицію якось скасувати цю ягодинську надбавку, може хоч поїзд Київ - Варшава возитиме на по ~20 пасажирів, а хоча б 4 десятки.

Звісно. А є якісь ідеї, як цієї дурнуватої надбавки можна позбутись? Я так розумію, що потрібен буде новий наказ міністерства інфраструктури (чи УЗ може викрутитись з цінами самостійно?). А отже треба, щоб хтось цю думку туди доніс протиснув. Які зараз в Україні (і в спільноти railwayclub.info) є можливості для такого? Офіційні запити / резонансний допис в ФБ / особисте знайомство з міністром?
Logged
volotar
Active user

Posts: 335


View Profile
« Reply #108 on: 08.08.17 , 00:08 »
Share Reply with quote

Довгою дорогою обіцянок польські залізниці наближаються поволі до спільного квитка. У вересні має стартувати його перша частина - квиток на спільному бланку, обіцяють також організувати купівлю через інтернет:

http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/wspolny-blankiet-po-wakacjach-82112.html


А наразі можна купити спільний вікендовий квиток "Razem w Polskę" для проїзду в сидячих вагонах PKP-IC, PR та KD:
https://www.intercity.pl/pl/tylko-dobre-polaczenia-razem-w-polske-z-intercity-i-polregio

Квиток дійсний з 19:00 п'ятниці по 06:00 понеділка (у випадку довгих вікендів з вихідною п'ятницею чи понеділком тривалість квитка теж продовжується).
Logged
VB
Active user

Posts: 2621


View Profile
« Reply #109 on: 11.08.17 , 08:08 »
Share Reply with quote

І чому не до 8.00 понеділка він дійсний....
« Last Edit: 11.08.17 , 08:08 by VB » Logged
Tags: pkp poland 
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.117 seconds with 20 queries.