Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.07.18 , 23:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Польские железные дороги

Pages: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29
Reply | Print
Author Topic: Польские железные дороги  (Read 52361 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3964


View Profile
« Reply #250 on: 22.04.18 , 00:04 »
Share Reply with quote

Натрапив на нову публікацію на сайті Rynek Kolejowy про транскордонне сполучення між Польщею та Чехією.
Якщо коротко, то пишуть, що:
- з 28 квітня відновлюється рух по залізничній ділянці Mieroszow - Mezimestii (де не було пасажирського сполучення з 2004 р.). Їздити буде рухомий склад KD. При чому обіцяють, що частина рейсів буде по маршруту Wrocław-Adrszpach, а решта Wałbrzych Główny – Mezimesti.
- відновлюється сполучення Sędzisław - Trutnov (через Lubawka i Kralovec). Але через поганий стан інфраструктури на ділянці Sędzisław - Kamienna Góra пасажирів буде возити підмінний автобус, а в Камєнній Гурі вони пересідатимуть на рельсовий автобус чеського перевізника GW Train.
- чехи запустили прямі потяги Harrachov - Praha, які наче непогано стикуються з рельсовими автобусами з польської  Szklarskiej Poręby.

P.S.: Чесно кажучи, я ще не дивився розклади, що там з чим стикується. Поки що повірив на слово польським журналістам :)
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21831


View Profile
« Reply #251 on: 22.04.18 , 08:04 »
Share Reply with quote

Quote
- чехи запустили прямі потяги Harrachov - Praha
ех.
це та історія, коли всі дуже завзято старались, і зрештою вистраждали результат, але практична користь дивовижно низька, відносно тих зусиль, що довелось прикласти.

Справді запустили. І справді відкрити пряме сполучення було досить нетривіальною задачею, бо на ділянці Танвальд - Гаррахов - дуже нестандартні ухили 58 ‰, на цій ділянці можуть працювати лише окремі моделі рухомого складу і у будь-якому разі вони одержуть спеціальний допуск на цю ділянку.

Тому довилось поцупити кілька 854.2 з Брна, модернізувати, видати їм допуск на ухили ділянки Танвальд - Гаррахов і передати їх у Прагу.

А тепер давайте подивимось, що нам усі ці геройства дали - час у дорозі Прага - Гаррахов 3:15, 2 пари по вихідних. А автобуси ходять щодня, 5 разів на день, в дорозі від 2 до 2,5 годин

Ну я там один раз проїду покатаюсь, може ще якісь залізничні фанати - у Чехії і Німеччині їх немало. Але нормальні пасажири як їздили переважно автобусом, так і будуть і далі їздити.

Quote
які наче непогано стикуються з рельсовими автобусами з польської  Szklarskiej Poręby
Для тих кому треба з Праги до Вроцлава - від цього мало користі
Там час в дорозі з Праги до Вроцлава - виходить мінімум 7,5 годин. А по дорозі через Ліхков - Мендзилісся - час проїзду з пересадками з тієї ж Праги до того ж Вроцлава - від 5,5 годин.

А от важливіше, що в тих краях одночано відбулись інші зміни - а саме - значно покращились стиковки з Вроцлава на Ліберець, і швидкості кращі і є прямі рейси Ліберець - Шклярська Поремба. У минули сезони через Шклярську Порембу - Гаррахов з Вроцлава на Ліберець виходило аж надто повільно і сумно (там час у дорозі був годин з 6), тому виходило швидше проїхати об'їзд через Німеччину через Görlitz - Zittau (добре що це хоч коштувало не надто дорого, бо можна було купити проїздний ЄвроНиса).
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3964


View Profile
« Reply #252 on: 22.04.18 , 10:04 »
Share Reply with quote

Maxy,  а що скажете щодо інших ділянок,  про які пишуть в статті?  Вони чимось цікаві чи корисні?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21831


View Profile
« Reply #253 on: 22.04.18 , 11:04 »
Share Reply with quote

поновлення руху по ділянці Мерошув - Межиместі - корисне якщо комусь треба з Вроцлава (чи навіть з України) саме у Градец-Кралове. Кудись глибше в напрямку Праги - їхати сенсу по цій дорозі немає (навіть до Пардубиць - швидше вийде іншою дорогою - якщо з Вроцлава - то через Мендзилісся - Ліхков, а якщо з України - то так чи інакше, але через Остраву).
Зараз поки цього руху по ділянці Мерошув - Межиместі немає - доцільніше їхати електричкою Вроцлав - Кудова Здруй і далі автобусами через Наход під'їхати. Поки не було автобусів Кудова Здруй - Наход - там доводилось пішки ходити, на форумі лишились теми з тих часів:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=5229.0

У цій темі написано про проїзд цією дорогою до Праги. У цьому був сенс у ті часи, тому що тоді тарифи ЧД були приблизно такі-ж як зараз, а тарифи ПКП - набагато нижчими, при чому у ПКП тоді акцій не було, а у ЧД може і були, але їх було проблематично купити, тому їздити доводилось по повному тарифу. У ті часи виходило доцільніше їхати не найвшидшою дорогою, так щоб у маршруті була максимальна кількість ЧДшних кілометрів, і максимум ПКПшних, от і їздили через Кудову -  Наход (по ділянці Мензилісся - Ліхков теж руху не було). Зараз, коли ПКП не набагато дешевша ЧД (а по акціях - ЧД буде навіть дешевша) - у цьому мало сенсу.

Щодо ділянки Sędzisław - Trutnov - то минулого року це сполучення теж поновлювали на літо. При чому так само з чеського боку перевізником виступала не ЧД, а open-access перевізник - у минулому році цю роль виконував не GW, а ЛеоЕкспрес. В результаті сайт ЧД не писав про ці поїзди, сайт Лео теж не писав (НЯР Лео виступав просто "прокладкою", через посередництво котрої КД одержало доступ до чеської інфраструктури так, щоб не платити за неї так багато, як довелось-би якби це оформлялось по-чесному як міжнародне сполучення з участю ЧД), можна було про них прочитати лише на сайті KD, про них мало хто знав. Але у нас на форумі про них писалось:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=115966.msg445911#msg445911
Щодо їх корисності для людей, що цікавляться винятково мандрівками лише між більшими містами - то ні. Жодного виграшу, можливості десь між якимись містами "зрізати дорогу" - ці поїзди не дають, користь від цих поїздів є лише для тих, кому саме хочеться полазити в тих горах
« Last Edit: 22.04.18 , 14:04 by Maxy » Logged
Tr_Temp
User

Posts: 51


View Profile
« Reply #254 on: 22.04.18 , 14:04 »
Share Reply with quote

А молодці поляки та чехи. Хоч якось розвивають залізничне сполучення на малодіючих прикордонних ділянках.
Може й на українсько-польському прикордонні колись відновиться постійний пасажирський рух Нижанковичі-Перемишль.
Logged
Lyc
Active user

Posts: 958


View Profile
« Reply #255 on: 23.04.18 , 21:04 »
Share Reply with quote

Не замечал проскакивали ли сообщения про Маевку с Полрегио. Для тех, кто на майских хочет покататься по Польше
https://polregio.pl/pl/oferty-i-promocje/oferty-krajowe/zmysl-podrozowania-odkryj-z-polregio-1/
Вкратце - проездной на региональные с 27 апреля на 10 дней за 89 злотых (молодежь за 49).
Официальные условия тут https://polregio.pl/media/7810/warunki-taryfowe-oferty-specjalnej-majówka-z-polregio.pdf
Logged
Natali
Guest
« Reply #256 on: 25.04.18 , 13:04 »
Share Reply with quote

подскажите, пожалуйста, из Кракова в Пшемысль будем ехать, показывает 2 поезда, остановка в BOCHNIA, на пересадку 10 минут, реально успеть пересесть? это на одной платформе? варианта выбрать след поезд нет
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21831


View Profile
« Reply #257 on: 25.04.18 , 13:04 »
Share Reply with quote

так, реально. Це тимчасово, на час ремонту, там пасажири будуть так само бо Бохні перебігати з електрички на поїзд, Ви там будете не одна така, не хвилюйтесь.
Logged
Natali
Guest
« Reply #258 on: 25.04.18 , 14:04 »
Share Reply with quote

я понимаю, что я не одна такая, я знаю что у меня проблемы с ногой и бежать я не смогу, поэтому и спрашиваю, успею или нет, поезда далеко расположены друг от друга?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21831


View Profile
« Reply #259 on: 25.04.18 , 14:04 »
Share Reply with quote

Станція Бохня невелика, там лише 3 платформи.
https://semaforek.kolej.org.pl/wiki/images/5/53/Bochnianew2.png
нумерація колій, як завжди у Польщі - трохи незручна для пасажирів.

Як розставлять на ній поїзди у цей час - я не знаю, і не уявляю де це подивитись, бо це ж не усталений порядок, а тимчасовий порядок на час ремонту, там вже як зможуть, так і зроблять. Поїзд з Бохні до Перемишля - скоріш за все приймуть на 1-у колію до 2-го перона, а от куди приїде електричка з Кракова до Бохні - я не знаю точно. Маю підозру що на 3-ю колію, але чи є з третьої колії вихід на 2-й перон, чи на 1-й - не знаю.

А ще зверніть увагу, в деякі дні там не буде навіть електрички з Кракова, а замість електрички - буде автобус - у такому випадку у рокзладі написано ZKA (це значить Zastępcza Komunikacja Autobusowa). У такі дні - автобус просто підвезе під вокзал.
Logged
Tags: pkp poland 
Pages: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.141 seconds with 20 queries.