Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.10.18 , 05:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Польские железные дороги

Pages: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30
Reply | Print
Author Topic: Польские железные дороги  (Read 59810 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21940


View Profile
« Reply #280 on: 16.07.18 , 19:07 »
Share Reply with quote

CMK - Centralna Magistrala Kolejowa - https://pl.wikipedia.org/wiki/Linia_kolejowa_nr_4 - найшвидшкісніша залізниця Польщі, та що веде від західних передмість Варшави до розгалудження на Сосновець - Катовіце і на Тунель - Краків. Найшвидші поїзди на ділянках Варшава - Катовіце і Варшава - Краків прямують саме по CMK і мають таку високу середню швидкість саме завдяки швидкій їзді по CMK.
Від моменту спорудження і донещодавна - на ній не існувало проміжних зупинок з платформами. Станції на цій лінії були облаштовані лише на прилеглих лініях, на самій CMK не було ні парків колій ані платформ, лише пологі з'їзди на прилеглі лінії. При останній реконструкції - вирішили таки проміжні станції доробити і наразі готово 2 - я їх назавав, і там зробили зупинку окремим рейсам. Обидві ці нові зупинки збудовані по-ВШМ-ному - тобто облаштовано станцію на 4 колії, де по центру - дві головні колії і звісно-ж обидві вони без платформ, а по краях - по одній бічній колії і з зовнішнього боку коло кожної з бічних колій по платформі.

BWE - Berlin-Warszawa Express - ЄвроСіті Берлін-Варшава (всі рейси)
BGE - Berlin-Gdynia-Express - ЄвроСіті Берлін-Ґдиня
« Last Edit: 16.07.18 , 19:07 by Maxy » Logged
Tr_Temp
User

Posts: 69


View Profile
« Reply #281 on: 18.07.18 , 10:07 »
Share Reply with quote

Дякую!
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4184


View Profile
« Reply #282 on: 22.07.18 , 22:07 »
Share Reply with quote

Від Polregio прийшла інформаційна розсилка на електронну пошту, що з 30 червня по суботам та неділям курсує потяг з Жешува (Rzeszów Glówny) до словацького містечка Меджилабірці (Medzilaborce):
Rzeszów Glówny - Medzilaborce (05.57-10.24);
Medzilaborce - Rzeszów Glówny (17.48-22.01).
Ціна квитка за ділянку Жешув-Лупкув - 16 зл. + 1 євро за ділянку Лупкув-Меджилабірці
Logged
molik
User

Posts: 110


View Profile
« Reply #283 on: 27.09.18 , 10:09 »
Share Reply with quote

Гданьск-Щецин. Вопрос к знатокам)). Извиняюсь, тему не перечитывал.
Смотрю предварительно на начало ноября. Сайт IC PKP.  Пишут-покупать пока рановато). И-везде только второй класс. ТЛК.
Фликсбас ваще через Берлин и Вроцлав предлагает.
Что я хочу? Это может быть пятница-суббота. И для меня принципиально свободное передвижение по вагону(тамбур-окно-туалет-мое место )).  А не забитый стоячими вагон. Возможно ли это? Готов платить за перывый класс. За кушет. Но пока я этого там не вижу. Или подскажите за прямой быстрый автобус(на крайняк). Спасибо!
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2266


View Profile
« Reply #284 on: 27.09.18 , 11:09 »
Share Reply with quote

Мне не понятно в чем проблема? Покупал билет и поехал. TLK - это вам не украинский пригород, если Вы опасаетесь.
Гданск - Szczecin? Ехать часов 4:30 - 6. Поэтому вечерний или утренний лучше чем ночью. Например 17:56 - 22:42 прямой даже есть. Или 18:10 - 22:42 с пересадкой. У вас свое место будет, даже на втором классе. Есть и первый класс.
« Last Edit: 27.09.18 , 11:09 by Andersen » Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4184


View Profile
« Reply #285 on: 27.09.18 , 11:09 »
Share Reply with quote

Гданьск-Щецин. Вопрос к знатокам)). Извиняюсь, тему не перечитывал.
Смотрю предварительно на начало ноября. Сайт IC PKP.  Пишут-покупать пока рановато). И-везде только второй класс. ТЛК.
Фликсбас ваще через Берлин и Вроцлав предлагает.
Что я хочу? Это может быть пятница-суббота. И для меня принципиально свободное передвижение по вагону(тамбур-окно-туалет-мое место )).  А не забитый стоячими вагон. Возможно ли это? Готов платить за перывый класс. За кушет. Но пока я этого там не вижу. Или подскажите за прямой быстрый автобус(на крайняк). Спасибо!
Щодо прямих автобусів не підкажу,  а ось в TLK стоячих пасажирів не повинно бути,  у Вас буде своє місце.
Взагалі,  стоячі пасажири в поїздах формування PKP IC тепер будуть рідкістю.  Про це писали трохи вище:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=115918.msg496152.msg#496152
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21940


View Profile
« Reply #286 on: 27.09.18 , 13:09 »
Share Reply with quote

На ділянці Ґданськ - Щецин - забитість до стану шпротів у бляшанці - маловірогідна. Тому додатковими заходами щодо мінімізації ризику (назразок покупки квитка 1-го класу, коли насправді 1-й клас Вам сам по собі не потрібен і його обирають винятково щоб зі стоячими не їхати) - я б не переймався.
Постійна переповненість поїздів на Щецин - вона спостерігається традиційно по іншому маршруту - Варшава - Щецин через Познань
У будь-якому разі покупка на внутрішньопольське сполучення відкривається за 30 днів (за 60 днів - продаж лише у міжнародному сполученні і то не на всі напрямки).
Мне не понятно в чем проблема? Покупал билет и поехал.
From my perspective the question is quite obvious - Molik wants to minimize risk of travel in car which will be packed by standing passengers.
On some sections within Poland it's still quite common scenario
Molik explicitly insist on abscence of "excessive" passengers in car, the situation when he got his own place, but car is anyway packed by standing passengers who don't have a seat  is not acceptable for him, because presence of such people cause the inconveniences: for example you need to squeeze between them or ask them to move aside every time you need to walk to other part of car or train.
Quote
TLK - это вам не украинский пригород, если Вы опасаетесь.
TLK і польські IC (не плутати з EIC) також бувають напханими стоячими і навідміну від приміських там не так багато місця щоб стояти, тому досить невелика кількість стоячих сильно погіршує умови проїзду.
Quote
Взагалі,  стоячі пасажири в поїздах формування PKP IC тепер будуть рідкістю.  Про це писали трохи вище:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=115918.msg496152.msg#496152
писати можна що завгодно, але я щось не надто в це вірю.

Я особисто потрапляв в ситуацію коли в ПКПшному поїзді були стоячі тричі за останній десяток поїздок на TLK або IC по Польщі. Двічі - там було по кілька зайвих пасажирів на вагон (ділянки Ґданськ - Бидгощ і Ченстохова - Колюшки), а от один раз - між Колюшками і Варшавою було справді неприємно. Зайвих пасажирів було по кількадесят на вагон і ще попався як-раз Pesa DART, де й "зайвих" місць для стоячих особливо немає, а наявність сходинок - перепадів по висоті підлоги - спонукає пасажирів там розсаджуватись і таким чином перекривати прохід . У мене місце було, але і зайти в поїзд і дійти до свого місця, а потім сходити у вагон-буфет було цілою пригодою і щоразу повертаючись з туалета і чи з буфета когось доводилось зганяти зі свого місця.

« Last Edit: 27.09.18 , 13:09 by Maxy » Logged
Гость10
Guest
« Reply #287 on: 27.09.18 , 13:09 »
Share Reply with quote

Продаются стоячие билеты. Сам ехал этим летом.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4184


View Profile
« Reply #288 on: 27.09.18 , 20:09 »
Share Reply with quote

Може ті зміни з забороною стоячих квитків так і не ввели в дію?  Зараз незручно з телефону читати польский regulamin
Logged
molik
User

Posts: 110


View Profile
« Reply #289 on: 27.09.18 , 21:09 »
Share Reply with quote

1-е ноября в Польше выходной и поминальный день. Так что "шпроты" вполне могут быть. По этому , уважаемые почитатели железных дорог, подскажите плиз, где смотреть прямые автобусы Гданьск-Щецин? :)
Logged
Tags: pkp poland 
Pages: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.094 seconds with 20 queries.